-
Το τοπικ των αναστεναγμων!!!!
Ααχχχ!!!
-
-
Respect! Τι διάμετρο κάσας έχει;
-
το Ωμέγα ή το Γιέγκερ?
Τέσπα, το Ωμέγα βγαίνει σε Φ45 και Φ40 και το Γιέγκερ αν δεν απατώμαι είναι Φ42.
-
Το Jaeger. Φ42! Τεράστιο για το χέρι μου...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το Jaeger. Φ42! Τεράστιο για το χέρι μου...Και για το δικό μου. Το Poljot μου είναι Φ40 και δεν θα έπαιρνα μεγαλύτερο στην καμία. Τα πελώρια ρολόγια είναι μόδα βέβαια (βλέπε Panerai), αλλά η μόδα θα περάσει, και το πελώριο ρολόι σε μικρό καρπό θα μοιάζει πάντα με ξυπνητήρι που που έβαλες λουράκι
Το συγκεκριμένο Γιέγκερ είναι επίσης τεράστιο και για την τσέπη μου. Αν είναι ροζ χρυσός το μέταλλο που βλέπω, μιλάμε για 15 χιλιάρικα στην καλύτερη.
Το Omega Planet Ocean που μας έδειξε ο Θέμης, είναι πολύ καλύτερη αγορά. Βγαίνει σε Φ40, έχει πολύ καλό μοτέρ με co-axial escapement, δεν καταλαβαίνει από κακουχίες και η τιμή του δεν είναι αστρονομική, με λίγο ψάξιμο το βρίσκεις και 2,5 χιλιάρικα. Το προτιμώ με μπρασελέ πάντως, και ίσως με το μαύρο στεφάνι. Στην φωτό φαίνεται και η διαφορά μεγέθους μεταξύ Φ45 και Φ40:
-
Σπύρο, στο e-bay το βρήκα 1.400 ευρά και η δημοπρασία είναι ακόμα ανοικτή!
Επίσης βρήκα και μια απομίμιση στις 65 λίρες
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Respect! Τι διάμετρο κάσας έχει;Jaeger-LeCoultre Master Compressor Chronograph 18ct Pink Gold :
Διάμετρος κάσας : 41,5 mm
***$ 20,000 ***(Retail price)
-
Μην ξεχνάμε και το λουράκι από Chocolate Coloured Alligator !!!
-
Το ατσάλινο έχει 6-6.500 Ευρά! Πολύ 'ομορφο ρολόι!
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
σκαλιζα κατι χρυσαφικα δαχτυλιδια κτλ της γιαγιας μου κ πετυχα τρια ρολογια.σιγουρα ειναι πριν το 40 κ επειδη ηταν προνομιουχο το τοτε σοι(ελαιοπαραγωγοι)σιγουρα θα ειναι αξιας.
ξεκιναω(σορρυ για τις φοτο νο μπαταριες).
εκτος του οτι ειναι γυναικεια κ χρυσα ειναι μικρα πολυ.
απο μαρκες το πρωτο unitex deluxe.
το δευτερο ειναι aretta κ γραφει με μικρα ancre 17rubis.
το τριτο ειναι αρκετα απαστραπτων κ γραφει dugena.
τις ξερετε εσεις οι φιλοι των ρολογιων αυτες τις μαρκες?Η Unitex δεν πρέπει να ήταν μάρκα ρολογιών. Ήταν μάρκα που κατασκεύαζε καντράν. Εν ολίγοις, το ρολόι είναι κάποιας άλλης μάρκας και φοράει καντράν Unitex. Πήγαινε να στο ανοίξουν να σου πουν τι είναι.
Η Aretta ήταν ελβετική εταιρεία αλλά από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δεν πρέπει να υπάρχει πια. Πωλείται και στο eBay ένα. 17 rubis είναι τα 17 ρουμπίνια του μηχανισμού.
Τα Dugena υπάρχουν ακόμα, είναι γερμανική εταιρεία. Δες εδώ: http://www.dugena.de/
-
Γρήγορη ερώτηση - που υπάρχει καλός ρολογάς να μου αλλάξει μπαταρία στο Citizen μου και να το κλείσει στεγανά στα **νότια **προάστια?
-
Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.Όχι, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Τα Citizen που γράφουν 200m, πρέπει μετά την αλλαγή μπαταρίας και φλάντζας να κλείνονται σε κενό. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία, αλλά λίγοι έχουν το μηχάνημα να την κάνουν. Έχω Citizen σχεδόν 15 ετών, και το ότι δεν έχει βάλει υγρασία μέσα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαζε μπαταρία μόνο στην επίσημη Citizen. Φίλοι μου με το ίδιο ρολόι (είχε γίνει group buy τότε), άλλαζαν μπαταρία σε ρολογάδικα, κοσμηματοπωλεία και Γερμανούς και το έκλαψαν το ρολογάκι τους
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.
Όχι, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Τα Citizen που γράφουν 200m, πρέπει μετά την αλλαγή μπαταρίας και φλάντζας να κλείνονται σε κενό. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία, αλλά λίγοι έχουν το μηχάνημα να την κάνουν. Έχω Citizen σχεδόν 15 ετών, και το ότι δεν έχει βάλει υγρασία μέσα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαζε μπαταρία μόνο στην επίσημη Citizen. Φίλοι μου με το ίδιο ρολόι (είχε γίνει group buy τότε), άλλαζαν μπαταρία σε ρολογάδικα, κοσμηματοπωλεία και Γερμανούς και το έκλαψαν το ρολογάκι τους
Ακριβώς! Ηξερα τύπο που το έκανε στην Γλυφάδα αλλά τώρα έκλεισε.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.
Όχι, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Τα Citizen που γράφουν 200m, πρέπει μετά την αλλαγή μπαταρίας και φλάντζας να κλείνονται σε κενό. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία, αλλά λίγοι έχουν το μηχάνημα να την κάνουν. Έχω Citizen σχεδόν 15 ετών, και το ότι δεν έχει βάλει υγρασία μέσα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαζε μπαταρία μόνο στην επίσημη Citizen. Φίλοι μου με το ίδιο ρολόι (είχε γίνει group buy τότε), άλλαζαν μπαταρία σε ρολογάδικα, κοσμηματοπωλεία και Γερμανούς και το έκλαψαν το ρολογάκι τους
+1
Τα ίδια και στο δικό μου δεν ήξερα δεν ρώταγα και τώρα γίνεται λίμνη με την πρώτη υγρασία.
Αλλά ρε γμτ όταν μου ζητούσαν
-
Στην Αθήνα στη Citizen (ή στη SEIKO, δεν θυμάμαι σίγουρα), τελευταία φορά μου είχαν πάρει 15 ευρώ για όλη τη διαδικασία αν δεν κάνω λάθος. Πάνε και ~3 χρόνια από τότε βέβαια.
Σήμερα, όσα και να μου ζητήσουν (όταν μείνει από μπαταρία), θα τα δώσω. Ήταν δυσεύρετο ρολογάκι ακόμα και τότε που αγοράστηκε, πολύ ειδικό (double sailing timer), και σήμερα πραγματικά σπάνιο.
-
Ώστε έτσι ε; Δεν ξαναμιλάω για ρολόγια.
Μήπως έχουν τέτοια κόλπα και τα catamaran;
-
Mάνο, όλα τα ρολόγια που έχουν ικανή προστασία από το νερό (100m και πάνω για να μπεις στη θάλασσα), καλό είναι να κλείνονται με αυτόν τον τρόπο. Φλάντζα στο καπάκι, φλαντζούλες κουμπιών (με τον καιρό ξεραίνονται) και κλείσιμο στο κενό. Αλλιώς, αν μπαίνεις θάλασσα και γενικώς δεν το βγάζεις από πάνω σου όπως εγώ (μπάνιο με καυτό νερό, πλύσιμο αυτοκινήτου, φουσκωτό, σκάφος κλπ), έχεις γερές πιθανότητες να αρπάξει υγρασία. Και τότε, κλάφτο.
Γνώμη: τα ΚΑΛΑ ρολόγια είναι ωραία, αλλά όχι για όλες τις χρήσεις. Με σχετικά λίγα λεφτά (
-
Κι εγώ οταν έψαχνα να αλλάξω μπαταρία στο Casio μου πήγα αρχικά στο Γερμανό οπου ευτυχώς ο υπεύθυνος με προειδοποίησε οτι θα χανόταν η στεγανότητα αν την έκανα εκεί την αλλαγή.
Πήγα λοιπόν στην ΕΛΜΙ επι της Πατησίων, το κρατήσανε για 45 λεπτά σε θάλαμο κενού και όλα οκ...
Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.