Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 194
    • 195
    • 19 / 195
    Αντίλογος
    435
    3896
    8617
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Το τοπικ των αναστεναγμων!!!!

      Ααχχχ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nicholas-van-orton last edited by

        No Comments.............

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-lappas last edited by

          Respect! Τι διάμετρο κάσας έχει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            το Ωμέγα ή το Γιέγκερ?

            Τέσπα, το Ωμέγα βγαίνει σε Φ45 και Φ40 και το Γιέγκερ αν δεν απατώμαι είναι Φ42.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-lappas last edited by

              Το Jaeger. Φ42! Τεράστιο για το χέρι μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                Το Jaeger. Φ42! Τεράστιο για το χέρι μου...

                Και για το δικό μου. Το Poljot μου είναι Φ40 και δεν θα έπαιρνα μεγαλύτερο στην καμία. Τα πελώρια ρολόγια είναι μόδα βέβαια (βλέπε Panerai), αλλά η μόδα θα περάσει, και το πελώριο ρολόι σε μικρό καρπό θα μοιάζει πάντα με ξυπνητήρι που που έβαλες λουράκι

                Το συγκεκριμένο Γιέγκερ είναι επίσης τεράστιο και για την τσέπη μου. Αν είναι ροζ χρυσός το μέταλλο που βλέπω, μιλάμε για 15 χιλιάρικα στην καλύτερη.

                Το Omega Planet Ocean που μας έδειξε ο Θέμης, είναι πολύ καλύτερη αγορά. Βγαίνει σε Φ40, έχει πολύ καλό μοτέρ με co-axial escapement, δεν καταλαβαίνει από κακουχίες και η τιμή του δεν είναι αστρονομική, με λίγο ψάξιμο το βρίσκεις και 2,5 χιλιάρικα. Το προτιμώ με μπρασελέ πάντως, και ίσως με το μαύρο στεφάνι. Στην φωτό φαίνεται και η διαφορά μεγέθους μεταξύ Φ45 και Φ40:

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Σπύρο, στο e-bay το βρήκα 1.400 ευρά και η δημοπρασία είναι ακόμα ανοικτή!

                  Επίσης βρήκα και μια απομίμιση στις 65 λίρες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nicholas-van-orton last edited by

                    Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                    Respect! Τι διάμετρο κάσας έχει;

                    Jaeger-LeCoultre Master Compressor Chronograph 18ct Pink Gold :

                    Διάμετρος κάσας : 41,5 mm

                    ***$ 20,000 ***(Retail price)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nicholas-van-orton last edited by

                      Μην ξεχνάμε και το λουράκι από Chocolate Coloured Alligator !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Το ατσάλινο έχει 6-6.500 Ευρά! Πολύ 'ομορφο ρολόι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
                          σκαλιζα κατι χρυσαφικα δαχτυλιδια κτλ της γιαγιας μου κ πετυχα τρια ρολογια.σιγουρα ειναι πριν το 40 κ επειδη ηταν προνομιουχο το τοτε σοι(ελαιοπαραγωγοι)σιγουρα θα ειναι αξιας.
                          ξεκιναω(σορρυ για τις φοτο νο μπαταριες).
                          εκτος του οτι ειναι γυναικεια κ χρυσα ειναι μικρα πολυ.
                          απο μαρκες το πρωτο unitex deluxe.
                          το δευτερο ειναι aretta κ γραφει με μικρα ancre 17rubis.
                          το τριτο ειναι αρκετα απαστραπτων κ γραφει dugena.
                          τις ξερετε εσεις οι φιλοι των ρολογιων αυτες τις μαρκες?

                          Η Unitex δεν πρέπει να ήταν μάρκα ρολογιών. Ήταν μάρκα που κατασκεύαζε καντράν. Εν ολίγοις, το ρολόι είναι κάποιας άλλης μάρκας και φοράει καντράν Unitex. Πήγαινε να στο ανοίξουν να σου πουν τι είναι.

                          Η Aretta ήταν ελβετική εταιρεία αλλά από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δεν πρέπει να υπάρχει πια. Πωλείται και στο eBay ένα. 17 rubis είναι τα 17 ρουμπίνια του μηχανισμού.

                          Τα Dugena υπάρχουν ακόμα, είναι γερμανική εταιρεία. Δες εδώ: http://www.dugena.de/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Γρήγορη ερώτηση - που υπάρχει καλός ρολογάς να μου αλλάξει μπαταρία στο Citizen μου και να το κλείσει στεγανά στα **νότια **προάστια?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.

                                Όχι, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Τα Citizen που γράφουν 200m, πρέπει μετά την αλλαγή μπαταρίας και φλάντζας να κλείνονται σε κενό. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία, αλλά λίγοι έχουν το μηχάνημα να την κάνουν. Έχω Citizen σχεδόν 15 ετών, και το ότι δεν έχει βάλει υγρασία μέσα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαζε μπαταρία μόνο στην επίσημη Citizen. Φίλοι μου με το ίδιο ρολόι (είχε γίνει group buy τότε), άλλαζαν μπαταρία σε ρολογάδικα, κοσμηματοπωλεία και Γερμανούς και το έκλαψαν το ρολογάκι τους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maxmara last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.

                                  Όχι, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Τα Citizen που γράφουν 200m, πρέπει μετά την αλλαγή μπαταρίας και φλάντζας να κλείνονται σε κενό. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία, αλλά λίγοι έχουν το μηχάνημα να την κάνουν. Έχω Citizen σχεδόν 15 ετών, και το ότι δεν έχει βάλει υγρασία μέσα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαζε μπαταρία μόνο στην επίσημη Citizen. Φίλοι μου με το ίδιο ρολόι (είχε γίνει group buy τότε), άλλαζαν μπαταρία σε ρολογάδικα, κοσμηματοπωλεία και Γερμανούς και το έκλαψαν το ρολογάκι τους

                                  Ακριβώς! Ηξερα τύπο που το έκανε στην Γλυφάδα αλλά τώρα έκλεισε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    demetriades last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Όλοι καλοί είναι εφόσον σου αλλάξουν προληπτικά και το λαστιχάκι στεγανότητας. Και να μην το κάνουν, ζήτα το μόνος σου. Είναι μικρό το κόστος και μπορεί να σε σώσει.

                                    Όχι, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Τα Citizen που γράφουν 200m, πρέπει μετά την αλλαγή μπαταρίας και φλάντζας να κλείνονται σε κενό. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία, αλλά λίγοι έχουν το μηχάνημα να την κάνουν. Έχω Citizen σχεδόν 15 ετών, και το ότι δεν έχει βάλει υγρασία μέσα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαζε μπαταρία μόνο στην επίσημη Citizen. Φίλοι μου με το ίδιο ρολόι (είχε γίνει group buy τότε), άλλαζαν μπαταρία σε ρολογάδικα, κοσμηματοπωλεία και Γερμανούς και το έκλαψαν το ρολογάκι τους

                                    +1

                                    Τα ίδια και στο δικό μου δεν ήξερα δεν ρώταγα και τώρα γίνεται λίμνη με την πρώτη υγρασία.

                                    Αλλά ρε γμτ όταν μου ζητούσαν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Στην Αθήνα στη Citizen (ή στη SEIKO, δεν θυμάμαι σίγουρα), τελευταία φορά μου είχαν πάρει 15 ευρώ για όλη τη διαδικασία αν δεν κάνω λάθος. Πάνε και ~3 χρόνια από τότε βέβαια.

                                      Σήμερα, όσα και να μου ζητήσουν (όταν μείνει από μπαταρία), θα τα δώσω. Ήταν δυσεύρετο ρολογάκι ακόμα και τότε που αγοράστηκε, πολύ ειδικό (double sailing timer), και σήμερα πραγματικά σπάνιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Ώστε έτσι ε; Δεν ξαναμιλάω για ρολόγια.

                                        Μήπως έχουν τέτοια κόλπα και τα catamaran;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Mάνο, όλα τα ρολόγια που έχουν ικανή προστασία από το νερό (100m και πάνω για να μπεις στη θάλασσα), καλό είναι να κλείνονται με αυτόν τον τρόπο. Φλάντζα στο καπάκι, φλαντζούλες κουμπιών (με τον καιρό ξεραίνονται) και κλείσιμο στο κενό. Αλλιώς, αν μπαίνεις θάλασσα και γενικώς δεν το βγάζεις από πάνω σου όπως εγώ (μπάνιο με καυτό νερό, πλύσιμο αυτοκινήτου, φουσκωτό, σκάφος κλπ), έχεις γερές πιθανότητες να αρπάξει υγρασία. Και τότε, κλάφτο.

                                          Γνώμη: τα ΚΑΛΑ ρολόγια είναι ωραία, αλλά όχι για όλες τις χρήσεις. Με σχετικά λίγα λεφτά (

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            silencer51 last edited by

                                            Κι εγώ οταν έψαχνα να αλλάξω μπαταρία στο Casio μου πήγα αρχικά στο Γερμανό οπου ευτυχώς ο υπεύθυνος με προειδοποίησε οτι θα χανόταν η στεγανότητα αν την έκανα εκεί την αλλαγή.

                                            Πήγα λοιπόν στην ΕΛΜΙ επι της Πατησίων, το κρατήσανε για 45 λεπτά σε θάλαμο κενού και όλα οκ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 19 / 195
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr