-
Εγώ όσω πάω οργανώνομαι. Βρήκα και γραμμικά ελατήρια 270lbs, για ράβδους θα βάλω 22 (είναι και φτηνότερες από τις 21, γιατί ??!) και... αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να πάρω αμορτισερ Peogeot Sport γιατί... δεν ξέρω που μπορώ να τα κάνω service !!! (όπως Jamsport για Bilstein). Ξέρει κανείς ? Η όταν τελιώσουν τα... πετάει ο κόσμος τα PS ? Για αγωνιστικό αμορτισερ κουφό μου ακούγεται.
Κατά τα άλλα, my quest for the cage μάλλον τελειώνει. Στις Σέρρες βλέποντας τα αγωνιστικά 106 είδα ότι πάω καλά, με εξαίρεση τις βάσεις πάνω από τον πίσω άξονα. Εκεί, λέω να κολλήσω τις βάσεις στο αμάξωμα κιόλας... Τις υπόλοιπες βάσεις τις έχω οκ, είμαι για τρύπημα τώρα.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Εγώ όσω πάω οργανώνομαι. Βρήκα και γραμμικά ελατήρια 270lbs, για ράβδους θα βάλω 22 (είναι και φτηνότερες από τις 21, γιατί ??!) ...glf... η τιμη των ραβδων στη σελιδα της Peugeot Sport ειναι ιδια. Ειτε ειναι 21, ειτε 22, ειτε 23αρες.
timkoul: ακομα δεν τις εβαλα. Σε 1-2 εβδομαδες πιστευω να ειμαι ετοιμος. Μιας και τις εχω βρει φθηνές τις ραβδους, λεω να αρχισω απο τις 21, και προχωραω μετα στο επομενο σταδιο. Αλλωστε το εκανα τοσες φορες και με την εμπρος αναρτηση και τα ελατηρια-αμορτισερ. Ας το κανω και πισω να εχω μια πιο ολοκληρωμενη και πιο σιγουρη αποψη.
Ειδικα υστερα απο μια συνομιλια που ειχα με καποιον γνωστο (που μαλλον ειναι καταλληλος να με διαφωτισει) καταλαβα οτι οι 22αρες για χρηση οχι αγωνιστικη (το οτι πηγαινουμε στο βουνο και στην πιστα μια στο τοσο δεν εχει νομιζω και μεγαλη επαφη με αγωνιστικη κατασταση γενικα) ειναι μαλλον υπερβολικες οπως μου ειπε -ειναι στα ορια βασικα του ανεκτου, αν δε θες να πιαστεις αδιαβαστος.Αν καποιος προχωρησει σε αντικατασταση συντομα, ας μας γραψει εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
και... αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να πάρω αμορτισερ Peogeot Sport γιατί... δεν ξέρω που μπορώ να τα κάνω service !!! (όπως Jamsport για Bilstein). Ξέρει κανείς ? Η όταν τελιώσουν τα... πετάει ο κόσμος τα PS ? Για αγωνιστικό αμορτισερ κουφό μου ακούγεται.Δεν είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω πως οι Πεζώ Σπορ σου βγάζουν άνετα μια χρονιά, αλλά δεν επιδιορθώνονται μετά. Ρώτα όμως κι αλλού.
-
τα ΟΣΡΑΥ ειναι απο 45εωσ 165 κιλα μπαουν και απο 25εωσ 75 κιλα ρυθμιζονται ΜΟΝΟ σε αμορτησερομετρο ραβδουσ 23 και ελατηρια 65-70 κιλα στον ποντο υψοσ ελατηριου 18+-2 .πεζω 16ν
-
τα ΡΕΖΩ ΣΠΟΡ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ -ΒΕΛΤΙΟΝΟΝΤΑΙ με πληρη επιτυχια
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος τα εργοστασιακά ελατήρια είναι 180 λιμπρών.Στα 16V είναι μόλις 150lb/in νομίζω...
Δεν είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω πως οι Πεζώ Σπορ σου βγάζουν άνετα μια χρονιά, αλλά δεν επιδιορθώνονται μετά.
Ακούγεται ευρύτατα οτι οι PTS είναι made by Bilstein... Οπότε λογικά κάθε εξουσιοδοτημένος της Bilstein μπορεί να τις επισκευάσει ;;;
-
Ο χρήστης PsychoDriver έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος τα εργοστασιακά ελατήρια είναι 180 λιμπρών.
Στα 16V είναι μόλις 150lb/in νομίζω...
Δεν είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω πως οι Πεζώ Σπορ σου βγάζουν άνετα μια χρονιά, αλλά δεν επιδιορθώνονται μετά.
Ακούγεται ευρύτατα οτι οι PTS είναι made by Bilstein... Οπότε λογικά κάθε εξουσιοδοτημένος της Bilstein μπορεί να τις επισκευάσει ;;;
ΟΙ PTS ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ PEUGEOT AMORTISEUR ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ BILSTEIN
-
Παίδες πρόβλημα κατά την αλλαγή πίσω ράβδων στρέψης, επείγον!
Τα παιδιά έχουν το αμάξι λυμένο και το βράδυ έχουνε και ρεβεγιόν!
Σπύρο, Castor, glf κλπ πιστεύω ότι τα έχετε περάσει και γνωρίζετε καλύτερα από εμένα την απάντηση.Από το φόρουμ του 206club.gr
*'Πηρε προχθες ενας φιλος για Rallye ραβδος στρεψεος 22 χιλιοστα
Peugeotsport και αντιστρεπτικη απο 24 χιλιοστα στα 25.Μεχρι εδω ολα
καλα.......
Καθωμαστε να τις περασουμε,ρυθμίζουμε τους πισω βραχιονες του αξονα
με βγαλμενα τα αμορτισερ και την αντιστρεπτικη να εχουν το ιδιο υψος μεταξυ τους και μολις ολα ειναι οκ ξεκιναμε να δενουμε.Εδω τωρα ειναι το κουφο......
Ενω εχουμε ρυθμισει το πισω μερος του αξονα στο υψος που θελουμε
και εχουμε επαληθευσει οτι η μια μερια με την αλλη ειναι στο ιδιο ακριβως
υψος,οταν βαζουμε την αντιστρεπτικη επειδη απο την μερια του οδηγου
το αυτακι που κουμπωνει με το καρε και την δεκατριαρα βιδα δεν ερχετε ακριβως στην τρυπα με αποτελεσμα οταν βιδωθει το αμαξι απο την μερια του οδηγου ειναι ποιο ψηλο λογο οτι το ζοριζει η αντιστρεπτικη.Τι γινετε ρε παιδια με αυτην την περιπτωση????????????????????????
Pugsangggggggggggggg
B.T.S
Παιδες βοηθειααααα εχουμε το αμαξι λυμενο...................... '
-
Ευχαριστώ όσους τηλεφώνησαν για να βοηθήσουν. Το πρόβλημα δεν το έχω εγώ και ούτε γνωρίζω τα παιδιά για να σας πω περισσότερες λεπτομέρειες. Απλώς προσπαθώ να βοηθήσω τους συνφορουμίστες μας.
Δυστυχώς σαφές συμπέρασμα μέχρι στιγμής δεν υπάρχει.
Χωρίς να τα έχω λύσει ποτέ στο δικό μου, αν είναι δυνατό να γίνει θα πρότεινα το εξής: βγάλτε τις ράβδους, βάλτε πρώτα την αντιστρεπτική και μετά βάλτε και ρυθμίστε τις ράβδους. Ίσως αυτό λύσει το πρόβλημα.
-
Παιδες ευχαριστω για ολα που κανατε για μενα σε τοσο γρηγορο χρονικο διαστημα.
Αν ρυθμιστει η στρεψει οπως λεει ο Β.Τ.S με την αντιστρεπτικη επανω λογικα θα λυνοταν το προβλημα.αυτο ως προς την θεωρια βεβαια γιατι κατω απο το αυτι της αντιστρεπτικης ειναι το καρε της στρεψεις.Αν λοιπον δεσουμε και σφειξουμε τις δεκατριαρες τις αντιστρεπτικης πως θα ρυθμισουμε την στρεψει???????Δεδομενου παντα οτι δεν θα εχουμε προσβαση σε αυτην,αφου ειναι κατω απο το αυτι. -
Οπ.......Ειναι και ο φιλος μου ο glf εδω??????
Νικολααααα τι γινετε ρε τι εκανες τελικα το εβαλες το Rollcage???????
Οπως εγραψα και παραπανω ειχαμε προβλημα με την τοποθετηση της ζυγαριας με τον Λαζο.Το ζωριζει αρκετα απο την μερια του οδηγου και δεν εχουμε το σωστο υψος και απο τις δυο πλευρες.Παντως λιγο που το περπατισα με τις 22 αρες στο υψος που το εχω(πιστευω οτι πρεπει να κατεβει λιγο ακομα)το αμαξι μου φανικε Φ Α Ρ Μ Α Κ Ι.Μηπως ηταν και απο την 25 αρα αντιστρεπτικη?????Δεν ξερω αλλα ο Κ@λος με προσπερναγε χωρις προιδοποιηση,και η πλακα ειναι με λιγα μεσα στην πολι και χωρις τιμονια.Να φταινε και τα συνεμπλοκ της PTS που ειναι αλουμινενια????Μαλλον φταινε ολα μαζι.Anuway Νικο η σαββατο η κυριακη παμε παλυ κατω στον Λαζο για χαμηλωμα.Παιδες δειτε λιγο αυτο με την ζυγαρια και το αυτι που πιεζει(σε αυτο που αναφερθηκε ο φιλος μου ο B.T.S)γιατι δεν πιστευω να ειναι σωστο ετσι.Ευχαριστω για την βοηθεια σας -
Είδα ότι στη FIA βγήκε μια οδηγία για τα 'μαξιλαρακια' του roll-cage.
FIA 8857-2001 A και 8857-2001 B.
Να ελπίζω ότι ισχύουν μόνο για διεθνείς αγώνες ?Επίσης για ερώτηση για τον γενικό διακόπτη ρέυματος.
Στο σχεδιάγραμμα του διακόπτη βλέπω ότι οι βοηθητικές επαφές χρησιμοποιούνται για να κόψουν και κάτι ακόμα που μάλλον είναι το πηνίο της αναφλεξης ? Είναι απαραίτητο αυτό ?
Και αν ναι, που 'κόβουμε' ? (rallye 106).
Επίσης έχει και μια αντίσταση για να εκφορτίζονται επάνω της τα επιστρεφόμενα ρευματά.. Γενικά, συνδέουμε και τις βοηθητικές επαφές στο γενικό ή μόνο κόβουμε παροχή της μπαταρίας ? -
...σε συνέχεια σχετικού επί του κλωβού ασφαλείας, θα βάλω στο Sparco και μια επιπλέον ενίσχυση στο κάτω μέρος του main rollbar. Την μεσαία μπάρα που δείχνει το J.253-7
Έτσι θα το ενισχύσω σε περίπτωση πλαινού χτυπήματος για να μη μπει μέσα η καμπίνα.Ξέρετε που μπορώ να βρώ σωλήνα (Fe35 κατά προτίμηση) 40mm x 2mm ?
Θεσσαλονίκη κάπου ? -
Για να δώσω ένα πιο ... δημιουργικό τόνο, δείτε πως τα πάω με τις ετοιμασίες του γάλλου μου.
Ελπίζω να το έχω έτοιμο για το Θερμαϊκού, αλλά έχω ένα σωρό ψιλολόγια να περάσω, λίγα... Σαββατοκύριακα και πολλές απορίες !
Πείτε και δικά σας νέα, μην είμαι ο μόνος που γράφει για ετοιμασία !
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Πείτε και δικά σας νέα, μην είμαι ο μόνος που γράφει για ετοιμασία !
Ok...
...ωραίο το 'χεις!!!
-
Για πες : Απο μοτερ τι εχεις κανει;
-
Thanks BTS
Τίμο, από κινητήρα το μόνο που έχω να πειράξω είναι να... βγάλω σκούπα και ρυθμιστή πίεσης γιατί το ετοιμάζω για N !!!! χεχεχεχε
Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα πρέπει να βγάλω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το air-condition.... και δε με πείραζε να το κρατούσα μέχρι και το φετινό καλοκαίρι.
Για φρένα θα δοκιμάσω τακάκια και δίσκους GrN της CTF τελείως στα 'τυφλά' γιατί είδα οτι τα φοράνε στο Saxo cup στην Ιταλία (ακόμα δε τα πέρασα).
Το επόμενο ΣΚ θα περάσω και την πυρόσβεση. Αλλά πρώτα πρέπει να βρώ πως θα περάσω καλώδια και σωληνάκι από την καμπίνα προς το χώρο του κινητήρα..
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Το επόμενο ΣΚ θα περάσω και την πυρόσβεση. Αλλά πρώτα πρέπει να βρώ πως θα περάσω καλώδια και σωληνάκι από την καμπίνα προς το χώρο του κινητήρα..
Θα κάνεις μια ωραία τρύπα στο χώρισμα κινητήρα-χώρου επιβατών και θα τα περάσεις! Προτείνω να τοποθετήσεις τους σωλήνες της πυρόσβεσης μέσα σε ένα λεπτό σωλήνα για να μην ακουμπάνε κατευθείαν στο σίδερο. Είναι πολύ μαλακοί και μπορεί να τσακίσουν.
Βλέπω δεν έβγαλες την επένδυση πίσω απο το ταμπλό. Πως και έτσι?Το AC νομίζω δεν χρειάζεται να το βγάλεις. Σε περίπτωση που το κάνεις όμως, πρέπει να βγάλεις το δεύτερο βεντιλατέρ.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα πρέπει να βγάλω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το air-condition.... και δε με πείραζε να το κρατούσα μέχρι και το φετινό καλοκαίρι.Γιατί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ?
Επίσης ενημέρωση για 1-2 πραγματάκια που είπες:
ο Τα προστατευτικά του κράνους-κεφαλιού στον κλωβό ασφαλείας είναι μόνο για διεθνείς αγώνες, απ΄ όσο ξέρω και μέχρι στιγμής
ο Το διαμήκες στοιχείο του κλωβού στην πόρτα είναι (α) πολύ καλή ιδέα έτσι και αλλιώς (β) υποχρεωτικό από φέτος στο 'J', και άρα και στα διεθνή. Δεν ξέρω τι θα γίνει στην Ελλάδα αλλά, από τη στιγμή που είναι σημαντικό στοιχείο ασφάλειας και όχι τόσο ακριβό, ίσως να είναι υποχρεωτικό (ρωτήστε στην ΕΘΕΑ!)
Ζητώ συγνώμη για την αβεβαιότητα στις παραπάνω απαντήσεις αλλά και εγώ δεν γνωρίζω περισσότερα
Είδα πως στήριξες τα μπροστινά πέδιλα του κλωβού σε πύργους
-
Το AC πρέπει να βγει γιατί στην Homolagation λέει ρητώς OXI. Τώρα όσο για τα προστατευτικά κράνους-κεφαλιού, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA είναι υποχρεωτικά από 1-1-2003.
Όσο για το δεύτερο βεντιλατέρ, επειδή είχε προκύψει θέμα πέρυσι, πρέπει να αφαιρεθεί.
Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!