-
Απίστευτα πράματα και θάματα κάνει ο τύπος. Θέλω μία τώρα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πάντως, καλό θα ήταν να μεταφερθεί το παρόν στο 'Κατασκευαστές και Μοντέλα', αφού η 997 έχει βγει εδώ και πολλούς πλέον μήνες στην αγορά.
κ.Μοδς, μ' ακούτεεεεεε;
Απο το να ανοίγουμε όμως διαφορετικά θέματα για την GT3, Turbo κ.λ.π. καλύτερα που υπάρχει ένα. Μένει να δούμε και την Cup και μετά θα μεταφερθεί.
-
Να μεταφερθεί έλεγα, όχι να ανοίξουμε καινούργιο, Παύλο
Η cup είναι υπερβολικά ειδική έκδοση για να κρατά το thread εδώ κατ' εμέ, αλλά ό,τι κρίνεις εσύ καλύτερα
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Αυτό ταιριάζει στους Αμερικάνους φίλους μας. Οτι πρέπει για cruising με τις εξωφρενικές ταχύτητες των 80 χαω που μπορούν να πάνε οι κακόμοροι.
Εγώ δεν καταλαβαίνω και πολύ καλά το concept μιας Cabrio 911.
-
Τι ακριβώς σε προβληματίζει;
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω και πολύ καλά το concept μιας Cabrio 911.
Συμφωνώ. Ποτέ δε το κατάλαβα κι εγώ.
(Αλλά τη ξέρω την άτιμη την απάντηση. Είναι πολλά τα λεφτά... . )
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πάντως, καλό θα ήταν να μεταφερθεί το παρόν στο 'Κατασκευαστές και Μοντέλα', αφού η 997 έχει βγει εδώ και πολλούς πλέον μήνες στην αγορά.
κ.Μοδς, μ' ακούτεεεεεε;
Απο το να ανοίγουμε όμως διαφορετικά θέματα για την GT3, Turbo κ.λ.π. καλύτερα που υπάρχει ένα. Μένει να δούμε και την Cup και μετά θα μεταφερθεί.
GT2 κ Targa επισης δεν εχουν παρουσιαστει ακομη. K μεχρι να αρχισουν να βγαινουν τα πρωτα σχεδια κ spyshots της 998 (?), δε 8α εχει παρουσιαστει κ η Τurbo S.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι ακριβώς σε προβληματίζει;Με προβληματίζει ότι δίνεις ένα σκασμό $$$$$$ για το απόλυτο ( ) sport GT αυτοκίνητο, στο οποίο οι καλύτεροι μηχανικοί έχουν στίψει τον εγκέφαλό τους για να πετύχουν την τέλεια ακαμψία, βάρος, κτλ. Και διαλέγεις το cabrio. Που, by definition, είναι πιο βαρύ και λιγότερο άκαμπτο.
-
Και ακούς καλύτερα τον ήχο του κινητήρα και απολαμβάνεις περισσότερο τις βόλτες σου, όντας πιο κοντά στη φύση. Είναι τελικά θέμα προτεραιοτήτων.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και ακούς καλύτερα τον ήχο του κινητήρα και απολαμβάνεις περισσότερο τις βόλτες σου, όντας πιο κοντά στη φύση. Είναι τελικά θέμα προτεραιοτήτων.Αυτά τα κάνεις με ένα σωρό αξιοπρεπή roadsters. Για να αγοράσεις 911 Cabrio, μάλλον δεν έχεις πολλή σχέση με το χώρο 'αυτοκίνητο'
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Και ακούς καλύτερα τον ήχο του κινητήρα και απολαμβάνεις περισσότερο τις βόλτες σου, όντας πιο κοντά στη φύση. Είναι τελικά θέμα προτεραιοτήτων.
Αυτά τα κάνεις με ένα σωρό αξιοπρεπή roadsters. Για να αγοράσεις 911 Cabrio, μάλλον δεν έχεις πολλή σχέση με το χώρο 'αυτοκίνητο'
Καλά βρε εσύ, είσαι 'απόλυτος'!
Πάντως, αν είχα τα $$$ για ανοιχτό ακριβό αυτοκίνητο, θα έπαιρνα roadster και όχι κουτσουρεμένο. Μια Boxster παρακαλώ, τώρα!
-
Ναι, Βασίλη, η διατύπωσή μου δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Φαίνεται ψιλοσνόμπ
Καταλάβατε όμως τι θέλω να πω, ε;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ναι, Βασίλη, η διατύπωσή μου δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Φαίνεται ψιλοσνόμπΚαταλάβατε όμως τι θέλω να πω, ε;
Εγώ κατάλαβα και συμφωνώ...
-
Παρτε υλικο για ονειρα!!!
GT3RS:
http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060412.002/6060412.002.mini5L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060412.002/6060412.002.mini7L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060412.002/6060412.002.mini8L.jpgThe first, and highly anticipated, 911 is the upcoming GT3 RS -- which will make an appearance worldwide. The GT3 RS uses the wider rear fenders of the Carrera 4, a wider rear track, a more aggressive rear wing, and a modified front spoiler lip. The RS will be offered in the same 1970s colours that made the 1973 Carrera RS famous, as evidenced by the bright orange and green roll bars in test mules as well as the edges where their black peelcoats are shrinking. The new GT3 RS will lose weight compared to the standard 997 GT3 with items like a carbon-fiber wingtop, the extensive use of composite bodywork, and lightweight glass. It will homologate several changes for the upcoming 2007 GT3 RSR race car, possibly including a 3.8-liter flat six instead of the 3.6-liter, 415-hp unit in the new GT3.
GT2:
http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060412.002/6060412.002.mini2L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060412.002/6060412.002.mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060412.002/6060412.002.mini4L.jpgThe second car and unexpected by many sources at this point is the 997-based GT2. With standard PCCB ceramic composite brakes from the 605-hp Carrera GT, the wider rear flares of the Carrera 4/Turbo range, and intercooler ducts in its rear fenders, it is unmistakably the next GT2. The rear wing top on this test mule is similar to those found on previous GT2s and may be exchanged for a newer design, but the lower, vented wing-base looks production-ready. The front bumper is new and simpler than the 997 Turbo's and the rear bumper vents remain hidden on this car. Expect the GT2's horsepower to be at least 520 when it's announced later this year, with the possibility of as much as 550 or more on the table. Top speed should exceed 200 mph, a first for production-line 911s.
-
Aυτά είναι...
-
Αμάν φρένα η 'GT2'...άφωνος...
-
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini4L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini5L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini6L.jpg -
Ευτυχώς, υπάρχει ακόμα και η 911...
Συμφωνώ με Θέμη-Maxmara. Ποτέ μου δεν πολυσυμπαθησα τις ανοικτές.
Από την άλλη, μαζί με τις SL είναι τα πιο άκαμπτα ανοικτά αμαξώματα...οπότε, αν θέλεις σώνει και καλά ανοικτό, go for it.
Εγώ μάλλον την προτιμώ κλειστή!
Η GT2 είναι όνειρο, πράγματι... -
Ξανά, στο ίδιο ρεφραίν, βλέποντας φωτό της Turbo:
αχχχ....βαχχχχ.....
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Αυτό ταιριάζει στους Αμερικάνους φίλους μας. Οτι πρέπει για cruising με τις εξωφρενικές ταχύτητες των 80 χαω που μπορούν να πάνε οι κακόμοροι.
Εγώ δεν καταλαβαίνω και πολύ καλά το concept μιας Cabrio 911.
Η εξυπναδα τρεχει απ'τα μπατζακια παρα ταυτα...
Porsche 911 (997)