-
Μου έχει τύχει να οδηγήσω για λίγο ή να βρεθώ για πολύ μέσα σε διάφορα αυτοκίνητα 4x4 εντός και εκτός δρόμου. Βέβαια δεν έχω και θα ήθελα να έχω εμπειρία από τα πιο ασφάλτινα και σύγχρονα SUV (μόνο για όσα έχουν 3 διαφορικά ενδιαφέρομαι) για να σιγουρευτώ αλλά κι εγώ κάπως έτσι νιώθω.... Καλά για χαλαρές βόλτες και άνετα σε χωματόδρομους, τα καταφέρνουν και εκτός αλλά στο δρόμο πόσο υπομονή θα πρέπει να κάνω. Ένας απλός ελιγμός αποφυγής πχ τρύπας/πέτρας στη μέση του δρόμου ακόμα και με μικρές ταχύτητες σε κάνει να νιώθεις βαρκάρης..... για να μην πω ότι το τουμπάρισμα μοιάζει εως και εύκολο αν δεν είσαι φρόνιμος και προσεκτικός συνεχώς!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
νιώθειςΕδω ειναι ολο το τρυκ...... η αισθηση οτι ΘΑ τουμπαρεις... οχι οτι θα τουμπαρεις πραγματικα.... ΚΑΙ λογω της ταχυτητας που (δεν) μπορει να αναπτυξεις...
Λυσεις υπαρχουν αλλα χαλας την off πλευρα του πραγματος αναλλογα...
-
Για να βρω μια διαδρομη off road θα πρεπει να κανω τουλαχιστον 200 χλμ δρομο. Θυμαμαι τοτε που ειχα το Feroza, καθε τετοια διδρομη ηταν μαρτυριο. Αντε να κανω προσπεραση στο Δομοκο!!! Θυμαμαι εκλεινα το A/C και ορμαγα. Αυτα σκεφτομαι και τρομαζω. Για το θεμα της τουμπας πιστευω οτι ειναι καθαρα ψυχολογικο.
-
Μπορεί το θέμα της τούμπας να είναι ψυχολογικό (αν και φαντάζομαι συμφωνείς ότι είναι εφικτή πολύ πιο εύκολα από ότι με ένα χαμηλό συμβατικό αυτοκίνητο) αλλά καθώς και η χαρά της οδήγησης, το άγχος, η σταναχώρια, η ηδονή κλπ είναι όλα ψυχολογικά αν είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην καθημερινή χρήση να μου κάνει την ψυχολογία τσατάλια.... Και βέβαια το κλειδί είναι τι εννοώ, τι περιμένω και τι έχω συνηθίσει σαν καθημερινή οδήγηση που δεν είναι του θέματος.
Κοινώς, ευχαριστιέμαι πολύ το ήπιο ή και σκληρό off-road με αυτοκίνητα άλλων μια φορά στο κάθε τόσο αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ζήσω συνεχώς με τους περιορισμούς στο δρόμο ενός τέτοιου αυτοκινήτου...
Και φυσικά μάλλον έχουμε βγει off topic... -
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα , θα ηθελα να θεσω το ερωτημα .....
Νεο GRAND VITARA ή μεταχειρισμενο Cherokee 3.7 μοντελο 2004+ ???
το ερωτημα το θετει ενας φιλος που εχει κολλησει στην επιλογη του ....το τωρινο του αυτοκινητο ειναι ενα renault laguna και θα το δωσει για να περασει και αυτος στον κοσμο της 4κινησης ....
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα , θα ηθελα να θεσω το ερωτημα .....Νεο GRAND VITARA ή μεταχειρισμενο Cherokee 3.7 μοντελο 2004+ ???
το ερωτημα το θετει ενας φιλος που εχει κολλησει στην επιλογη του ....το τωρινο του αυτοκινητο ειναι ενα renault laguna και θα το δωσει για να περασει και αυτος στον κοσμο της 4κινησης ....
Το έχω ξαναγράψει. δύσκολοι καιροί για 3700κυβικά, ειδικά όταν συνοδεύονται και από την μεγάλη κατανάλωση του cherokee.
Επιπλέον αναμένονται γενναίες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.
Οπότε το GV οικονομοτεχνικά είναι καλύτερο.
Φυσικά εκτός δρόμου o αμερικανός υπερέχει, αλλά δε νομίζω ότι ο φίλος σου είναι έτοιμος για ακραίες εξορμήσεις εκτός δρόμου.
GV λοιπόν από μένα. -
Το προβλημα που βλεπω να εχω εγω ειναι αν τελικα θα μπορεσω να αντεξω σε καθημερινη χρηση τα αρνητικα που εχουν τα Jeep (SUV). Αν ξεπεραστει αυτο τα αλλα ειναι ευκολα. Πρωτα πρωτα αποριπτουμε το Cherokee λογω κοστους χρησης.
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα , θα ηθελα να θεσω το ερωτημα .....Νεο GRAND VITARA ή μεταχειρισμενο Cherokee 3.7 μοντελο 2004+ ???
το ερωτημα το θετει ενας φιλος που εχει κολλησει στην επιλογη του ....το τωρινο του αυτοκινητο ειναι ενα renault laguna και θα το δωσει για να περασει και αυτος στον κοσμο της 4κινησης ....
Δείξε του το GV σου, πήγαινε τον να δει και το Cherokee και άστον να αποφασίσει μόνος του.
Η επιλογή είναι προφανής για εμένα, άλλο καινούργιο, άλλο μεταχειρισμένο.
-
Εγω του το εδειξα το GV , αλλα βλεπεις εχουμε και τον ΗΓΕΤΗ !!!...
Αυτο που μετρανε περισσοτερο κατα την γνωμη του υπερ του Cherokee ειναι ...- ιπποδυναμη
- περισσοτερες off road δυνατοτητες ...
και 3) IMAGE !!..'ειναι το αυθεντικο ' ....
-
Όπως είπε και ο meco, μπορεί ο φίλος σου να αντέξει τέλη, κατανάλωση κτλ των 3.7?
Για εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας τι λέει?
Χρειάζεται off-road δυνατότητες μεγαλύτερες από το 5door Vitara? (που δεν είναι και αμελητέες κάθε άλλο).
Ή μήπως σκέφτεται 'άλλο να λέω ότι έχω Jeep και άλλο Suzuki?'
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Ή μήπως σκέφτεται 'άλλο να λέω ότι έχω Jeep και άλλο Suzuki?'
Μαλλον ετσι σκεφτεται ....
Του εχω εξηγησει οτι οι off road δυνατοτητες τoυς ειναι σχεδον εφαμιλλες , και οτι το GV εντος δρομου ειναι πλεον καλυτερο ...αλλα βλεπει την διαφορα στην ιπποδυναμη και.....
Με λιγα λογια απ'οτι εχω καταλαβει πρεπει να παιζει πρωτο ρολο το ONOMA ,μετα ο κινητηρας και τελος οι off road δυνατοτητες ...
Σημερα θα πηγαινε να δει απο κοντα μερικα μτχ Cherokee ..για να δουμε.. -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
και οτι **το GV εντος δρομου ειναι πλεον καλυτερο **...αλλα βλεπει την διαφορα στην ιπποδυναμη και...Επειδή έχω οδηγήσει cherokee 3.7 δε νομίζω να υπάρχει χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό εντός δρόμου...
Ακόμα και το 2.4 είναι λίγο καλύτερο, επειδή δεν έχει αυτόματο κιβώτιο από τη δεκαετία του 70... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
και οτι **το GV εντος δρομου ειναι πλεον καλυτερο **...αλλα βλεπει την διαφορα στην ιπποδυναμη και...
Επειδή έχω οδηγήσει cherokee 3.7 δε νομίζω να υπάρχει χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό εντός δρόμου...
Ακόμα και το 2.4 είναι λίγο καλύτερο, επειδή δεν έχει αυτόματο κιβώτιο από τη δεκαετία του 70...Κ ομως τα περισοτερα Cherokee που βλεπω στον δρομο (εθνικη οδο) τρεχουν σαν παλαβα !!!
-
Ένας δικός μου -οικογενειακός- φίλος (πολλοί οι φίλοι, άμα κάναν αυτοί ποστ θα είμασταν 3πλάσιοι!) είναι μεταξύ Cherokee 2.4 και νέου RAV4.
Λέω, λέω, λέω υπέρ του RAV, τίποτα αυτός. Και το θέλει για 99% εντός δρόμου, ελάχιστη και υπέρ light εκτός δρόμου χρήση. Τι σου κάνει το όνομα... Ειδικά στην ψαροκώσταινα που οι μισοί προσπαθούν να την πούνε στους άλλους μισούς για το αμάξι τους και που παίρνουν Mecredes και BMW με 100 δόσεις (πριν τα πάρει η τράπεζα).
Του είπα και για το νέο Santa Fe άλλα από βλέμα του μόλις άκουσε τη λέξη Hyundai κατάλαβα.
-
Nαι η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι αγοραζουν μαρκα και οχι αυτοκινητο/δυνατοτητες....
Π.χ πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια BMW,TOYOTA,JEEP και ρωτα καποιον υποψηφιο αγοραστη ....9 στους 10 ΔΕΝ ξερουν τιποτα για το αυτοκινητο που κοιταν να αγορασουν ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ .....
Θα μου πεις βεβαια οτι εδω ΔΕΝ ξερουν οι πωλητες , αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα... -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Κ ομως τα περισοτερα Cherokee που βλεπω στον δρομο (εθνικη οδο) τρεχουν σαν παλαβα !!!Mόνο στην ευθεία. Αλλά ακόμα και τότε αν χρειαστεί να σταματήσουν τα λέμε.
Όπως γράφει και ο afonic οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Ένας δικός μου -οικογενειακός- φίλος (πολλοί οι φίλοι, άμα κάναν αυτοί ποστ θα είμασταν 3πλάσιοι!) είναι μεταξύ Cherokee 2.4 και νέου RAV4.
Λέω, λέω, λέω υπέρ του RAV, τίποτα αυτός. Και το θέλει για 99% εντός δρόμου, ελάχιστη και υπέρ light εκτός δρόμου χρήση.
Φοβερός είναι ο τρόπος που σκέφτεται ο κόσμος. Αντί να πάρει ένα εξαιρετικο αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά, επιλέγει ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Το χειρότερο είναι το wrangler.
Πές του να πάρει ένα Α4 Τurbo quattro ή μια 320 και να αφήσει τα SUV στην ησυχία τους. -
Τελικα η αποφαση βγηκε!!!!
Στην αναμονη για ευρεση καλου μτχ (μια και δεν ειναι επειγον) A4 T Quatro Avant
Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση για την Ελλαδα.
Το αν θα βρεθει καποιο καλο, ειναι αλλη υποθεση. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Τελικα η αποφαση βγηκε!!!!
Στην αναμονη για ευρεση καλου μτχ (μια και δεν ειναι επειγον) A4 T Quatro Avant
Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση για την Ελλαδα.
Το αν θα βρεθει καποιο καλο, ειναι αλλη υποθεση.Τώρα ξαναμιλάμε για σένα?
Αν ναι, συγχαρητήρια. Άριστη επιλογή.
Ερώτηση για πoιο Α4 μιλάμε και με ποιον κινητήρα? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τελικα η αποφαση βγηκε!!!!
Στην αναμονη για ευρεση καλου μτχ (μια και δεν ειναι επειγον) A4 T Quatro Avant
Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση για την Ελλαδα.
Το αν θα βρεθει καποιο καλο, ειναι αλλη υποθεση.Τώρα ξαναμιλάμε για σένα?
Αν ναι, συγχαρητήρια. Άριστη επιλογή.
Ερώτηση για πoιο Α4 μιλάμε και με ποιον κινητήρα?Για το 1.8 163 η 180 ΗΡ
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Τελικα η αποφαση βγηκε!!!!
Στην αναμονη για ευρεση καλου μτχ (μια και δεν ειναι επειγον) A4 T Quatro Avant
Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση για την Ελλαδα.
Το αν θα βρεθει καποιο καλο, ειναι αλλη υποθεση.Φοβερή επιλογή
Το οδήγησα (turbodiesel βέβαια) για 3000 χιλ Γερμανία και Βορειότερα, και όταν γύρισα σκεφτόμουν κάτι τέτοιο.
Βέβαια έχω ένα κόλημα με την απόσταση απο το έδαφος και γιαυτό κοίταξα προς Οκτάβια 4Χ4, αλλά αν δε σ'ενδιαφέρει το ύψος Α4 με χίλια. ΑΜΑΞΑΡΑ
CR-V καινούργιο η Cherokee 3.7 του 2004 με 25000 km?