-
Χώρους, ε; Astra SW 1,8 140hp από 20.300; Vectra SW 1,8 140hp από 24.000; Ή κάποιο άλλο SW τέλος πάντων;
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Επειδη η φαμιλια μεγαλωσε χρειαζομαι πιοπολους χωρους τωρα. Να σκεφτειται οτι ψαχνω και για SUV. Τα φοβαμαι ομως. Ειμαι σε πολυ περιεργη κατασταση. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα προσπαθησω να κρατησω το Rallyeme2 ....
μου άρεσουν για ιοκογενειακά , μαζί με το 106 ... το φοκουςΙΙ και τώρα στο τελος κοιτάω και το nissan Note !!!!
-
Ειπαμε οτι μεγαλωσε η φαμιλια, αλλα δεν ειμαστε και πολυτεκνοι. Οι χωροι του Ηonda με καλυπτουν πληρως. Αλλα στο δρομα τι κανει? Ετσι που εχω κακομαθει...
ΕΜΠΛΕΞΑ
-
Σχετικά με τις μετρήσεις που παρουσιάζονται στο τελευταίο τεύχος των 4Τ και απ΄ότι καταλαβαίνω από την παρακολούθηση της συζήτησης για το νέο Civic 1.8, βάζω τον εξής προβληματισμό:
Μετρήσεις 4Τ Civic 5θ Civic 4θ
0-100 9,8' 9,5
(3η) 30-50 3,8' 3,7
(3η) 50-80 5,9' 5,1
(3η) 80-110 5,9' 5,8
(4η) 40-60 4,9' 4,4
(4η) 80-110 7,6' 7,3
(4η) 120-140 5,8' 5,1
(5η) 50-70 7,0' 5,7
(5η-6η) 80-110 10,9'/13,7' 9,8/11,7
(5η-6η) 120-140 8,7'/12,4' 7,4/9,5
προσπέρασμα νταλίκας
απόσταση/χρόνος 154 μ./6.4' 154 μ./6.4'
Ταχ. εξόδου/Ταχ. εισόδου 70/104 χλμ./ώρα 70/104χλμ./ώρα
διάγραμμα επιτάχυνσης
0-100 164,0 μ. 156,2 μ.
Είναι φανερό ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μετρήσεις που πρέπει να λαμβάνονται και τόσο πολύ υπόψη, καθώς φάσκουν και αντιφάσκουν, άλλες φαίνεται ότι έχουν γίνει από το περιοδικό και άλλες έχουν ληφθεί από τον κατασκευαστή. Ακόμα και αν ρίξουμε το βάρος σε απόκλιση λόγω εργοστασιακής κατασκευής του κινητήρα δεν εξηγείται το πώς ένα αυτοκίνητο που υστερεί στις ρεπρίζ και στην επιτάχυνση από στάση προσπερνά πιο γρήγορα μία νταλίκα[/u]
-
tmavri
Δεν ξερω κατα ποσο παιζει ρολο, αλλα αν δεν κανω λαθος το 5Θ φοραει 17αρες ζαντες 225/45 ενω το 4Θ 16αρες 205/55...Τωρα το αν αυτο μπορει να δικαιολογησει τις διαφορες ή οχι δεν το ξερω.
Συμφωνώ βέβαια οτι συγκρινοντας τες μοιαζουν λιγακι αντιφατικες.
-
Φίλοι μου και στο προηγούμενο μοντέλλο το 4θ έριχνε στ' αυτιά το 5θ σε όλες τις μετρήσεις.Το γιατί δεν το ξέρω. (Πιθανόν θέμα αεροδυναμικής; )
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Φίλοι μου και στο προηγούμενο μοντέλλο το 4θ έριχνε στ' αυτιά το 5θ σε όλες τις μετρήσεις.Το γιατί δεν το ξέρω. (Πιθανόν θέμα αεροδυναμικής; )Στα 50-80 και 80-110 με 3η ποσο ρολο μπορει να παιζει η αεροδυναμικη βρε Αθανασιε? Πιστευω μικρο...
Το τελειως παραλογο ειναι οτι το 5Θ εχει μεγαλυτερη τελικη κατα 5km απο το 4θ! Και το λεω αυτο εχω την εντυπωση οτι το σχημα του 4θ εχει καλυτερη αεροδυναμικη.
Βρε μπας και βαλανε αναποδα τις μετρησεις?:lol:Παντως εκτος απο τα ζαντολαστιχα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...Αποτι ειδα ειναι και ιδια η κλιμακωση του κιβωτιου...
-
Σωστό
-
Αν το χαμηλό προφίλ μακραίνει τις σχέσεις, τότε ακούγεται λογική η διαφορά στη τελική υπέρ του 5θυρου.
Το ζητούμενο στην Ελλάδα είναι οι κοντές σχέσεις. Όποτε πάμε για άμεση αλλαγή ζαντων σε 16 από 17. -
δε προκειται να το κάνεις αυτό.
Απλως σκέψου ότι οι μετρήσεις μπορεί να είναι βιαστικές.
Οδήγα και τα 2 μόνος σου και βγάλε συμπέρασμα ή περίμενε το ντριβε ή το car and driver -
Κι ομως στο POLO που οδηγει η γυναικα μου το πρωτο πραγμα που αλλαξα ηταν οι ζαντες (απο 15 σε 14) και η τποποθετηση δισκων στο πισω αξονα.
-
Το 4θυρο το εχω οδηγησει και μου φανηκε αρκετα μακρυ σε σχεσεις. Οποτε το 5θυρο πως να μου φανει?
-
δε ξέρω φίλε.... δε το έχω οδηγήσει ακόμη και βλέπω να αργώ....
-
Όταν στη δοκιμή των 4Τ αναφέρει πως δεν τους άρεσε η χαλαρή αίσθηση του κιβωτίου τί εννοει;
-
Δε ξέρω αλλα για τι μοντέλο μιλάς? (4 ή 5 πόρτες)
-
Αναφέρομαι στο 5θ...
-
Εγω εχω οδηγήσει 4 πορτες και το κιβώτιο είναι μία χαρά όπως όλα τα honda
-
-
- Civic 5D 1.4Base: 17.990 ευρώ
- Civic 5D 1.4Comfort: 18.490 ευρώ
- Civic 5D 1.4Sport: 18.990 ευρώ
- Civic 5D 1.8Sport: 22.490 ευρώ
- Civic 5D 1.8Sport με γυάλινη οροφή: 23.290 ευρώ
6. Civic 5D 1.8Executive: 24.490 ευρώ
-
19.000 1400άρι 83 ίππων; Πολλά, υπερβολικά πολλά. Οι μισές εκδόσεις πάτωσαν ήδη, οι άλλες θα δούμε.
Ηonda Civic 2005