Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάβαση ή κατάβαση?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ανάβαση ή κατάβαση?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    47
    81
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Ο νοών νοείτο .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Ο νοών νοείτο .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Ο νοών νοείτο .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-theo last edited by

            Ωραιες δημοσκοπησεις κανετε τελευταια βλεπω...
            Αναβαση για ολους, καταβαση για οσους εχουν τα αρτιδια να το κανουν γρηγορα, γιατι εκει φαινεται ο οδηγος και κανεις και διαφορα με υποδιεστερο αυτοκινητο απο αλλους με 'τερατα', αρκει να εισαι ελαφρυς, να εχεις γερα φρενα (και νευρα) και μια καλη αναρτηση.
            Ειναι αναλογη ερωτηση με αυτην 'γραμμες η ντριφτ' πιστευω, οταν ξεπερασεις τα επιπεδα βελτιωσης του ενος σταδιου μπορεις να πας στο αλλο που ειναι και το επομενο σταδιο οδηγικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              opterios last edited by

              Φυσικά κατηφόρα! Όχι ότι έχω τα αρτίδια, αλλά...κατηφόρα

              'Real men do it downhill' - Keichi Tsuchiya

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skye last edited by

                κατηφόρα χωρίς φρένα και κόρνα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Κατάβαση. Όταν αποκτήσω περισσότερα άλογα, ίσως αλλάξω γνώμη (αν και δεν το νομίζω)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Φυσικά ανηφόρα...ακούς τον κινητήρα, παίζεις σαφώς πιο εύκολα με την πρόσφυση και δεν χρειάζεται ΤΟ στομάχι για τα φρένα...τα οποία μπορεί και να βράσουν...

                    Easy way, but also a fun way...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vrax last edited by

                      Ανηφορα, χαλαρα τη βολτα μου μες τα δεντρα η ατενιζοντας το πελαγος, τους φοβαμαι πολυ τους δρομους και δεν εμπιστευομαι την οδηγικη μου ικανοτητα για να κανω κατι περισοτερο.

                      (ετσι αν μου ερθει κανενας σας απο απεναντι θα προλαβω να παω στην ακρη)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Μα φυσικά κατάβαση και κατά προτίμηση στεναδούρι, ο Γάλλος νιώθει σαν το σπίτι του εκεί... Ξέρω και δυο-τρεις πολύ καλές Σπύρο...

                        Κάπως έτσι είχα καταστρέψει όταν ήμουν πιτσιρίκος τις δισκόπλακες στο παλιό μου Μιραφιόρι σε 7500 χλμ και ο πατέρας μου τράβαγε τα λιγοστά μαλλιά που του 'χαν μείνει... Ένα καλοκαιράκι στην ορεινή Ναυπακτία αρκούσε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ανάβαση! ...Για καλύτερο έλεγχο! (...και λόγω ηλικίας!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Ανάβαση διότι:

                            -1500 κιλά σε πολλούς δρόμους πλέον δεν σταματάνε αν δεν βρούν δέντρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              maxmara

                              Σωστός!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                Ανάβαση! ...Για καλύτερο έλεγχο! (...και λόγω ηλικίας!)

                                Και λόγω... βάρους κύριε koyk... (όχι του δικού σας, της μπέμπας εννοώ...)

                                Άσε που στην ανηφόρα θα δουλεύει το [x+y(z+2x)/4]z% μπλοκέ καλύτερα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Αναβαση 80% καταβαση 20% .......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Αναβαση για να μαθαίνουμε. Καλύτερο κοντρολ και πρόσφυση με μεγαλύτερη ταλαιπωρία στον κινητήρα και το κιβώτιο. Κατάβαση μόνο όταν μάθουμε....είπαμε θέλει @@.... και φρένα βέβαια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      στην κατηφορα με ενα σωστα ζυγισμενο πλαισιο και μια σωστη αναρτηση (και λιγα αλογα) μπορεις να ξεφτιλισεις πολυ δυνατοτερους συνδυασμους αν φυσικα το λεει και η περδικουλα σου........

                                      κατηφορια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cavallino last edited by

                                        Δεν έχω προτίμηση. Και τα δύο εξίσου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Κατάβαση γιατί δεν διαθέτουμε πολλά άλογα, πετυχαίνουμε πιο εύκολη αποσταθεροποίηση, δεν ζορίζουμε τον πτωχό κινητήρα μας και με λίγα άλογα είμαστε πιο γρήγοροι από τους άλλους! Και επειδή είναι πιο εύκολο να έχεις καλά φρένα από πολλά γκάζια και επειδή μου αρέσει η οπτική γωνία του να είσαι από πάνω και να έχεις και θέα!
                                          Αγαπημένες καταβάσεις: νο 1 κατάβαση Κύμης..... Ακολουθούν η κατάβαση από Μπράλο προς Άμφισσα, η γρήγορη κατάβαση Αράχωβας και κατάβαση Δίστομο-Δεσφίνα-Ιτέα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Αγαπημένες καταβάσεις: νο 1 κατάβαση Κύμης..... Ακολουθούν η κατάβαση από Μπράλο προς Άμφισσα, η γρήγορη κατάβαση Αράχωβας και κατάβαση Δίστομο-Δεσφίνα-Ιτέα!

                                            RESPECT!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr