-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
dpolal να σου ζήσει κι αυτό!
Υγεία εύχομαι.Στο θέμα των rallye-saxo, κάποια πράγματα(υδραυλική αντλία τιμονιού, αμορτισέρ), έκαναν την διαφορά υπέρ του 106.
Το gti, ήταν ακριβότερο γιατί είχε και 4 αερόσακους, ABS και διάφορες ηλεκτρικές αηδιούλες. Η peugeot έδινε ίδιο βάρος και για τα δύο (950), αλλά είναι εύλογο να υποθέσουμε ότι το gti ήταν ελάχιστα βαρύτερο.Όπως και να 'χει και σε αυτή την περίπτωση είμαι κατά της κοινής πλατφόρμας. Το saxo δεν θα έπρεπε να έχει βγει βασισμένο σε αυτό το πάτωμα.
Eυχαριστώ...
Απλά το παράδειγμα το έθεσα επειδή κατά την γνώμη μου τα ABS, αιρ-κοντίσιον (ούτε κλιμά), airbags και δερμάτινο σαλόνι (ESP κλπ δεν θυμάμαι να είχε ποτέ) που το GTI είχε επιπλέον του Rallye ΔΕΝ νομίζω να δικαιολογούσαν τα 2,5 σχεδόν εκατομύρια δραχμές που είχαν διαφορά τα αυτοκίνητα τότε.
Παράλογες κοστολογήσεις υπήρχαν πάντα.
1 εκ. είχαν διαφορά συν πλην κατά καιρούς.
Το gti ήταν γύρω στα 5εκ., το ραλί, κυμαινόταν από 3,8 έως 4,4εκ.
Η διαφορά δεν ήταν παράλογη κοστολόγηση, δικαιολογούσε τον επιπλέον εξοπλισμό και μόνο. Εξάλλου το ίδιο αυτοκίνητο ήταν με διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, 106 S2 S16. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
...
2.Δηλ.με ~ 3 - 3,5.000 παραπάνω αγοράζεις ένα αμάξι με καλύτερο **εξοπλισμό ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ **( esp/asr ..κτλ),πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης ,ποιοτικότερο σε πολλά σημεία ,μεγαλύτερους χώρους ,το κύρος της audi( ) **και μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης ( >= 2000 ευρώ )**και φυσικά πιο ομορφο .
...Mαθηματική είναι η ένστασή μου. Αφου έχεις αγοράσει 3.500 παραπάνω απο το golf και το πουλάς 2.000 παραπάνω τότε έχεις χάσει 1.500 Ευρώ!!
-
το Α3 θεωρειται πιο ομορφο απο το γκολφ 5?
να μου πειτε οτι το Α3 το παλιο ηταν πιο ομορφο απο το γκολφ 4, να πω ναι...αλλα τωρα πια?
το 'φυσικα πιο ομορφο' μου αρεσε....
ενα και σημαντικο πλεονεκτημα που αναγνωριζω στο Α3 ειναι η καλυετρη μεταπωληση που θα εχει λογω σηματος...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το Α3 θεωρειται πιο ομορφο απο το γκολφ 5?να μου πειτε οτι το Α3 το παλιο ηταν πιο ομορφο απο το γκολφ 4, να πω ναι...αλλα τωρα πια?
το 'φυσικα πιο ομορφο' μου αρεσε....
ενα και σημαντικο πλεονεκτημα που αναγνωριζω στο Α3 ειναι η καλυετρη μεταπωληση που θα εχει λογω σηματος...
To A3 3d είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Σίγουρα είναι πιο όμορφο από το Golf και δε νομίζω να σηκώνει συζήτηση κάτι τέτοιο...
-
Μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3.
-
dpolal να σου ζησει το παιδακι σου φίλε μου...
όσο για θέμα ομορφιας golf - A3 δεν νομίζω να τίθεται θεμα αν και νομίζω οτι πρόκειται για ένα εντελώς υποκειμενικο θέμα... Ακόμα πιστεύω πως η στήλη 'εξωτερικη σχεδιαση' και ο βαθμός που μπαινει είναι με βάση το γουστο του καθε δημοσιογραφου κ δεν μπορει σε καμια περίπτωση να πείσει καποιον... Ενημερωτικα το Α3 στο AMS του βάζουν 18! ΕΛΕΟΣ... και μου βάζουν το αντεγραμμενο απο τα Citroen, το Focus 20! τουλαχιστον αυτά γράφανε το φεβρουαριο και βγαζανε το A3 να ισοβαθμεί στην κορυφή... τεσπα!!!
Ααα dpolal ευχαριστώ για τις ευχες σου φιλε μου...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3.μαλλον δεν εχεις δει το γκολφ 5 τοτε...αν και υποκειμενικο θεμα η ομορφια, εχω μπερδεψει αρκετες φορες απο μακρια ειδικα το πενταπορτο α3 με χατσμπακ γνωστης κορεατικης εταιρειας...
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια...
-
§
εγώ πάντως δεν τα έδινα για το Α3...
ας το χαρούν όσοι το πήρανε και όσοι θα το πάρουν όμως...§
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3.
μαλλον δεν εχεις δει το γκολφ 5 τοτε...αν και υποκειμενικο θεμα η ομορφια, εχω μπερδεψει αρκετες φορες απο μακρια ειδικα το πενταπορτο α3 με χατσμπακ γνωστης κορεατικης εταιρειας...
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια...
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
...
2.Δηλ.με ~ 3 - 3,5.000 παραπάνω αγοράζεις ένα αμάξι με καλύτερο **εξοπλισμό ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ **( esp/asr ..κτλ),πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης ,ποιοτικότερο σε πολλά σημεία ,μεγαλύτερους χώρους ,το κύρος της audi( ) **και μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης ( >= 2000 ευρώ )**και φυσικά πιο ομορφο .
...Mαθηματική είναι η ένστασή μου. Αφου έχεις αγοράσει 3.500 παραπάνω απο το golf και το πουλάς 2.000 παραπάνω τότε έχεις χάσει 1.500 Ευρώ!!
Σου απαντώ μαθηματικά και εγώ (>=2000 )ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι η κατώτερη τιμή που μπορείς να πετύχεις είναι 2000 και η ανωτερη οποιαδήποτε μεγαλύτερη των 2000 ευρώ.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3.
μαλλον δεν εχεις δει το γκολφ 5 τοτε...αν και υποκειμενικο θεμα η ομορφια, εχω μπερδεψει αρκετες φορες απο μακρια ειδικα το πενταπορτο α3 με χατσμπακ γνωστης κορεατικης εταιρειας...
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια...
Θεωρώ ότι 'μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3' γιατί το γκρουπ πασάρει το πρώτο ως καθημερινό αυτοκίνητο και το δεύτερο ως πολυτελές ντιζαϊνάτο. Επομένως οι σχεδιαστές κινούνται αναλόγως, δίνοντας τις καλύτερες εμπνεύσεις τους στο δεύτερο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3.
μαλλον δεν εχεις δει το γκολφ 5 τοτε...αν και υποκειμενικο θεμα η ομορφια, εχω μπερδεψει αρκετες φορες απο μακρια ειδικα το πενταπορτο α3 με χατσμπακ γνωστης κορεατικης εταιρειας...
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βεβαια...
Θεωρώ ότι 'μόνο καταλάθος θα γινόταν ομορφότερο το Golf από το A3' γιατί το γκρουπ πασάρει το πρώτο ως καθημερινό αυτοκίνητο και το δεύτερο ως πολυτελές ντιζαϊνάτο. Επομένως οι σχεδιαστές κινούνται αναλόγως, δίνοντας τις καλύτερες εμπνεύσεις τους στο δεύτερο.
το γκρουπ γενικα δεν ειναι και το ακρον αωτον του ντιζαιν στην ευρωπη, οπως ειπα το πρωτο Α3 σε σχεση με το γκολφ 4 ηταν πολυ καλυτερο σε σχεδιο για τα γουστα μου, το γκολφ 5 εχει κανει αλματα σε σχεση με το 4, τουλαχιστον εγω το βλεπω ομορφοτερο απο το Α3 το τωρινο...
who cares anyway? -
Μεταπώληση το ανάγνωσμα (συνέχεια)
Σύμφωνα με το γνωστό περιοδικό το οποίο ΟΛΟΙ συμβουλεύονται:
Golf IV 1.6L 2002 --> 11550 ευρώ
Α3 Μk1 1.6L 2002 --> 13200 ευρώδιαφορά 1650 ευρώ
το παράδοξο τώρα:
Golf IV GTi 150hp 2002 --> 17800 ευρώ
Α3 1.8Τ 180hp (νομίζω) 2002 --> 17900 ευρώ100 ευρώ μόλις...
Καλύπτονται από την αρχική τιμή αγοράς; (κάποιος που ξέρει τις τιμές τους καινούρια; )
Οι τιμές αναφέρονται:
[list:mofopfgh]# για αυτοκίνητα:
με βασικό εξοπλισμό
σε πολύ καλή κατάσταση
με 15000 χλμ. το χρόνο [/list:u:mofopfgh]τυχόν εξτρά και βελτιώσεις δεν περιλαμβάνονται...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μεταπώληση το ανάγνωσμα (συνέχεια)Σύμφωνα με το γνωστό περιοδικό το οποίο ΟΛΟΙ συμβουλεύονται:
Golf IV 1.6L 2002 --> 11550 ευρώ
Α3 Μk1 1.6L 2002 --> 13200 ευρώδιαφορά 1650 ευρώ
το παράδοξο τώρα:
Golf IV GTi 150hp 2002 --> 17800 ευρώ
Α3 1.8Τ 180hp (νομίζω) 2002 --> 17900 ευρώ100 ευρώ μόλις...
Καλύπτονται από την αρχική τιμή αγοράς; (κάποιος που ξέρει τις τιμές τους καινούρια; )
Οι τιμές αναφέρονται:
[list:ecejerxv]# για αυτοκίνητα:
με βασικό εξοπλισμό
σε πολύ καλή κατάσταση
με 15000 χλμ. το χρόνο [/list:u:ecejerxv]τυχόν εξτρά και βελτιώσεις δεν περιλαμβάνονται...
Ειπα να μην το συνεχίσουμε αλλά αφού επιμένεις
Εχουμε και λέμε και ξαναλέμε εξετάζουμε και αναλύουμε τις τιμές των
GOLF 1.6 FSI - A3 1.6 FSI 2004 για να εχουμε και το sportback στο παιχνίδι το έχουμε ματαγράψει....
σημερα λοιπον 5-4-2006 εμένα η sql toy autotriti moy απάντησε με ονοματεπώνυμο ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
τα παρακάτω ( και οχι 1..):Επιλέχθηκαν 8 αγγελίες με τιμές
VW GOLF - FAST & FASHION 04, 16.500
-
εγω να το θεσω αλλιως επειδη απο τι βλεπεις φιλε tpapo ακρη δεν βγαινει... αν καποιος είχε να διαθέσει για αγορα μεταχειρισμενου καπου 17κ και εβρισκε ενα audi 1.6fsi και ενα golf 1.6fsi με πανω κατω τον ιδιο εξοπλισμο και χρηση (χλμ...) ποιο απο τα δυο θα αγοραζε???
Ξερω οτι ειναι αδυνατον αλλα αφου καποιοι επιμενετε να εκμηδενιζετε τη διαφορα στη μεταπωλητικη αξία των οχημάτων τι να κανω!
-
Ο χρήστης ZeTOv έγραψε:
εγω να το θεσω αλλιως επειδη απο τι βλεπεις φιλε tpapo ακρη δεν βγαινει... αν καποιος είχε να διαθέσει για αγορα μεταχειρισμενου καπου 17κ και εβρισκε ενα audi 1.6fsi και ενα golf 1.6fsi με πανω κατω τον ιδιο εξοπλισμο και χρηση (χλμ...) ποιο απο τα δυο θα αγοραζε???Ξερω οτι ειναι αδυνατον αλλα αφου καποιοι επιμενετε να εκμηδενιζετε τη διαφορα στη μεταπωλητικη αξία των οχημάτων τι να κανω!
Το παραπάνω δείγμα ( αγγελίες εμπορων & ιδιωτών ) απο το γνωστο περιοδικό που ΟΛΟΙ πια συμβουλεύονται νομίζω δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβητήσεις για την αξια μεταπώλησης ,καλό θα ήταν λοιπόν να μη γράφονται πράγματα τα οποία δεν ισχύουν ή που αφορούν κάποιες ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
-
tpapo
τα στοιχεία τα πήρα από τους συγκεντρωτικούς πίνακες του ιδιου του περιοδικού. Το τι κάνει η αγορά και τι ζητά ο καθένας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Αλλωστε το τονίζω στο τέλος της δημοσίευσής μου:
Οι τιμές αναφέρονται:
# για αυτοκίνητα: > με βασικό εξοπλισμό > σε πολύ καλή κατάσταση > με 15000 χλμ. το χρόνο
τυχόν εξτρά και βελτιώσεις δεν περιλαμβάνονται...
και ναι μεταξύ Golf και Α3 στα μεταχειρισμένα θα προτιμούσα το δεύτερο.
Γαλλοθρεμμένος είμαι όχι Golfa-άκιας.
-
-
-
Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις