Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mια βόλτα με ένα S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mια βόλτα με ένα S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    54
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tikket last edited by

      Είμαι πολύ άχρηστος....
      Ο κουμπάρος μου είναι τελωνειακός και αν και ξερω περίπου την
      διαδικασία δεν τον έχω ρωτήσει λεπτομέρειες!!!!
      (δέχομαι προσφορές...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Ρώτα χριστιανέ μου, τι περιμένεις; Ρώτα για S2000 και Elise Mk2. Αυτά αρκούν για μένα, μερθί.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Λοιπον το συγκεκριμενο Topic με κουφανε. Στην αρχη νομιζα οτι γραφει καποιο alter ego μου. Ειμαι διπλη προσωπικοτητα τελικα?
          Εξηγω: Με λενε Τιμο οπως τον Felleas και προσφατα απεκτησα ενα S2000 μοντελο 2001 που προερχεται απο Γερμανια. Και μαλιστα εχω αποκομισει ακριβως τις ιδιες εντυπωσεις !!!! Οσο διαβαζα τοσο νομιζα οτι τα ειχα γραψει ο ιδιος. Φιλε συνονοματε σου προτεινω/ευχομαι να το παρεις το αυτοκινητο. Θα το αγαπησεις οπως κι εγω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Μήπως είναι ο αδερφός σου;

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vrax last edited by

              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
              Μήπως είναι ο αδερφός σου;

              Ξαδερφος. γιατι εχουνε ιδιο ονομα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                face last edited by

                ελα μωρε με το χρεπι, πως κανετε ετσι...

                (με έχουν πάει βόλτα με ενα μαυρο με μπορντο καθισματα...χάλια, ίσα ίσα που χωρούσα μεσα και δεν ειχε και θεση για την φραπα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Δεν έχουμε τίποτε βαρύτερο από το τηγάνι να τον κοπανήσουμε τούτον εδώ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Έχουμε. To Autobianchi σου (αν είναι βαρύτερο από τηγάνι βέβαια )...

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      face last edited by

                      Το autobianchi καλο είναι...

                      κανενα ασπρο βανακι μην πετάξετε....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Έχω εγώ τέτοιο να σου ρίξω. Ετοιμάσου ...

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maxmara last edited by

                          Διαθέσιμο είναι πλέον στη χώρα μας το ελαφρώς ανανεωμένο S-2000. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda, το S-2000 έχει ανανεωθεί κυρίως στον εξοπλιστικό τομέα. Το κόστος για το ιαπωνικό μοντέλο ορίστηκε στα **49.745 **ευρώ.

                          Οι βασικές του διαφορές σε σχέση με το 2005ΥΜ είναι ότι διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό:
                          -VSA (Vehicle Stability Assist)
                          -Ανασχεδιασμένα προσκέφαλα (full leather)
                          -Ηχεία πίσω από τα προσκέφαλα
                          -Ανασχεδιασμένες 17’’ ζάντες αλουμινίου
                          -Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
                          -Ηλεκτρονικό γκάζι
                          -Αντικατάσταση του εσωτερικού χρώματος L.Tan (Μπεζ) από το Brown (Καφέ)

                          Επιπλέον σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων διατίθεται και το Honda S-2000 2005YM με σκληρή οροφή, περιμετρικά σπόιλερ και ηχεία στα προσκέφαλα στον standard εξοπλισμό του, στην ενδεικτική τιμή πώλησης 47.980€.

                          Nα θυμίσουμε πως το S-2000 εφοδιάζεται με κινητήρα 2 λίτρων που αποδίδει 240 ίππους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Το 'παλιό', είναι και 2 χιλιάρικα φθηνότερο... τρέχτε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              .....και με hard top !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                Διαθέσιμο είναι πλέον στη χώρα μας το ελαφρώς ανανεωμένο S-2000. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda, το S-2000 έχει ανανεωθεί κυρίως στον εξοπλιστικό τομέα. Το κόστος για το ιαπωνικό μοντέλο ορίστηκε στα **49.745 **ευρώ.

                                Οι βασικές του διαφορές σε σχέση με το 2005ΥΜ είναι ότι διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό:
                                -VSA (Vehicle Stability Assist)
                                -Ανασχεδιασμένα προσκέφαλα (full leather)
                                -Ηχεία πίσω από τα προσκέφαλα
                                -Ανασχεδιασμένες 17’’ ζάντες αλουμινίου
                                -Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
                                -Ηλεκτρονικό γκάζι
                                -Αντικατάσταση του εσωτερικού χρώματος L.Tan (Μπεζ) από το Brown (Καφέ)

                                Επιπλέον σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων διατίθεται και το Honda S-2000 2005YM με σκληρή οροφή, περιμετρικά σπόιλερ και ηχεία στα προσκέφαλα στον standard εξοπλισμό του, στην ενδεικτική τιμή πώλησης 47.980€.

                                Nα θυμίσουμε πως το S-2000 εφοδιάζεται με κινητήρα 2 λίτρων που αποδίδει 240 ίππους.

                                Δεν εχει 2,2 λιτρα μηχανη τωρα; (Τουλαχιστον εχει εν ΗΠΑ). Επισης ελαφρα διαφορετικη ροπη και ιπποδυναμη.

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Όχι, ο κινητήρας παραμένει ανέπαφος (ευτυχώς) .

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                                    .........

                                    -VSA (Vehicle Stability Assist)

                                    .........

                                    Στην θέση σου δεν θα έκανα , αλλά , εαν και εφόσον αυτό απενεργοποιείται πλήρως, όποτε θέλει ο χειριστής του...Δεν γίνεται βρέξει-χιονίσει, πρωί-βράδυ, ξεκούραστος-κουρασμένος ένας οδηγος να είναι πάντα στην τσίτα (και με αυτό το αυτοκίνητο είσαι πάντα στην τσίτα, όσο θαυμάσιο και αν είναι...)

                                    Thumps up λοιπόν!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Δεν εισαι απαραιτητα στην τσιτα. Η προσφυση ειναι παραπανω απο αρκετη (ακομα και στο βρεγμενο, αρκει να εχεις στοιχειωδως αποδεκτα λαστιχα), οποτε στις καθημερινες σου μετακινησεις, απλα φροντιζε να μην το παρακανεις. Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει , κουρασμενος, νυσταγμενος, βαρεμενος ή οτι αλλο, να θελεις να κανεις αηδιες στο δρομο και να εχεις και την απαιτηση να υπαρχει ενα συστημα να επαναφερει μονο του το αυτοκινητο στην ταξη.
                                      Χωρια οτι δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι αυτα τα ηλεκτρονικα απενεργοποιουνται πληρως (στις διαφορες Mercedes που εχω οδηγησει/συνοδηγησει, δεν απενεργοποιουνται πληρως). Και το εξτρα βαρος ειναι κατι που το S δεν το χρειαζεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί με το πόσο 'εύκολα' μπορεί να χάσεις τον έλεγχο σε ένα πισωκίνητο. Αν οδηγείς νορμάλ (όχι αργά, αλλά φυσιολογικά) δεν υπάρχει πρόβλημα. Δηλαδή με τις Alfa 75, ή τις μπέμπες και μερσέντες προηγούμενων ετών, ο κόσμος σκοτωνότανε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ρε παιδιά, δεν μιλάω ότι κουρασμένος, νυσταγμένος ή ότι άλλο θέλετε θα κάνεις ταρζανιές, τότε πάς γυρεύοντας... Ούτε είπα ότι το αυτοκίνητο είναι κόμης Δράκουλας, αλλά όπως και να το πάμε μιλάμε για 240 άλογα στους πίσω τροχούς+ροπή που έρχεται απότομα σε υψηλές στροφές+ψιλοαπόλυτο στήσιμο (δεν είναι δα και ΜΧ5...)

                                          Φίλος έχει τρακάρει με S την ώρα που προσπέρναγε φορτηγο και πάτησε χώματα την ώρα που ρόπιασε το VTEC... Για μια τέτοια περίπτωση δεν με χάλαγε ένα TCS...

                                          Εdit: Eν τω μεταξύ μιλάμε για έξτρα βάρος τη στιγμή που δεν μας προβληματίζουν τα ηχεία στα προσκέφαλα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                            Ρε παιδιά, δεν μιλάω ότι κουρασμένος, νυσταγμένος ή ότι άλλο θέλετε θα κάνεις ταρζανιές, τότε πάς γυρεύοντας... Ούτε είπα ότι το αυτοκίνητο είναι κόμης Δράκουλας, αλλά όπως και να το πάμε μιλάμε για 240 άλογα στους πίσω τροχούς+ροπή που έρχεται απότομα σε υψηλές στροφές+ψιλοαπόλυτο στήσιμο (δεν είναι δα και ΜΧ5...)

                                            Φίλος έχει τρακάρει με S την ώρα που προσπέρναγε φορτηγο και πάτησε χώματα την ώρα που ρόπιασε το VTEC... Για μια τέτοια περίπτωση δεν με χάλαγε ένα TCS...

                                            Θα συμφωνήσω με τον Tαύρο. Οδηγώ πισωκίνητα πολλά χρόνια, και πλέον η Ελληνική 'άσφαλτος' δεν μπορεί να εξασφαλίσει έστω και στοιχειώδη πρόσφυση σε πολλά σημεία. Οδήγηση με ESP/κτλ θεωρείται 'ταμπού' εδώ απο πολλούς...μέχρι να νοιώσουν την γλύκα όταν θα πιαστούν 'αδιάβαστοι' κάπου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr