-
Είμαι πολύ άχρηστος....
Ο κουμπάρος μου είναι τελωνειακός και αν και ξερω περίπου την
διαδικασία δεν τον έχω ρωτήσει λεπτομέρειες!!!!
(δέχομαι προσφορές...) -
Ρώτα χριστιανέ μου, τι περιμένεις; Ρώτα για S2000 και Elise Mk2. Αυτά αρκούν για μένα, μερθί.
-
Λοιπον το συγκεκριμενο Topic με κουφανε. Στην αρχη νομιζα οτι γραφει καποιο alter ego μου. Ειμαι διπλη προσωπικοτητα τελικα?
Εξηγω: Με λενε Τιμο οπως τον Felleas και προσφατα απεκτησα ενα S2000 μοντελο 2001 που προερχεται απο Γερμανια. Και μαλιστα εχω αποκομισει ακριβως τις ιδιες εντυπωσεις !!!! Οσο διαβαζα τοσο νομιζα οτι τα ειχα γραψει ο ιδιος. Φιλε συνονοματε σου προτεινω/ευχομαι να το παρεις το αυτοκινητο. Θα το αγαπησεις οπως κι εγω. -
Μήπως είναι ο αδερφός σου;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μήπως είναι ο αδερφός σου;Ξαδερφος. γιατι εχουνε ιδιο ονομα.
-
ελα μωρε με το χρεπι, πως κανετε ετσι...
(με έχουν πάει βόλτα με ενα μαυρο με μπορντο καθισματα...χάλια, ίσα ίσα που χωρούσα μεσα και δεν ειχε και θεση για την φραπα)
-
Δεν έχουμε τίποτε βαρύτερο από το τηγάνι να τον κοπανήσουμε τούτον εδώ;
-
Έχουμε. To Autobianchi σου (αν είναι βαρύτερο από τηγάνι βέβαια )...
-
Το autobianchi καλο είναι...
κανενα ασπρο βανακι μην πετάξετε....
-
Έχω εγώ τέτοιο να σου ρίξω. Ετοιμάσου ...
-
Διαθέσιμο είναι πλέον στη χώρα μας το ελαφρώς ανανεωμένο S-2000. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda, το S-2000 έχει ανανεωθεί κυρίως στον εξοπλιστικό τομέα. Το κόστος για το ιαπωνικό μοντέλο ορίστηκε στα **49.745 **ευρώ.
Οι βασικές του διαφορές σε σχέση με το 2005ΥΜ είναι ότι διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό:
-VSA (Vehicle Stability Assist)
-Ανασχεδιασμένα προσκέφαλα (full leather)
-Ηχεία πίσω από τα προσκέφαλα
-Ανασχεδιασμένες 17’’ ζάντες αλουμινίου
-Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
-Ηλεκτρονικό γκάζι
-Αντικατάσταση του εσωτερικού χρώματος L.Tan (Μπεζ) από το Brown (Καφέ)Επιπλέον σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων διατίθεται και το Honda S-2000 2005YM με σκληρή οροφή, περιμετρικά σπόιλερ και ηχεία στα προσκέφαλα στον standard εξοπλισμό του, στην ενδεικτική τιμή πώλησης 47.980€.
Nα θυμίσουμε πως το S-2000 εφοδιάζεται με κινητήρα 2 λίτρων που αποδίδει 240 ίππους.
-
Το 'παλιό', είναι και 2 χιλιάρικα φθηνότερο... τρέχτε!
-
.....και με hard top !!!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Διαθέσιμο είναι πλέον στη χώρα μας το ελαφρώς ανανεωμένο S-2000. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda, το S-2000 έχει ανανεωθεί κυρίως στον εξοπλιστικό τομέα. Το κόστος για το ιαπωνικό μοντέλο ορίστηκε στα **49.745 **ευρώ.Οι βασικές του διαφορές σε σχέση με το 2005ΥΜ είναι ότι διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό:
-VSA (Vehicle Stability Assist)
-Ανασχεδιασμένα προσκέφαλα (full leather)
-Ηχεία πίσω από τα προσκέφαλα
-Ανασχεδιασμένες 17’’ ζάντες αλουμινίου
-Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
-Ηλεκτρονικό γκάζι
-Αντικατάσταση του εσωτερικού χρώματος L.Tan (Μπεζ) από το Brown (Καφέ)Επιπλέον σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων διατίθεται και το Honda S-2000 2005YM με σκληρή οροφή, περιμετρικά σπόιλερ και ηχεία στα προσκέφαλα στον standard εξοπλισμό του, στην ενδεικτική τιμή πώλησης 47.980€.
Nα θυμίσουμε πως το S-2000 εφοδιάζεται με κινητήρα 2 λίτρων που αποδίδει 240 ίππους.
Δεν εχει 2,2 λιτρα μηχανη τωρα; (Τουλαχιστον εχει εν ΗΠΑ). Επισης ελαφρα διαφορετικη ροπη και ιπποδυναμη.
Νικος
-
Όχι, ο κινητήρας παραμένει ανέπαφος (ευτυχώς) .
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
.........
-VSA (Vehicle Stability Assist)
.........
Στην θέση σου δεν θα έκανα , αλλά , εαν και εφόσον αυτό απενεργοποιείται πλήρως, όποτε θέλει ο χειριστής του...Δεν γίνεται βρέξει-χιονίσει, πρωί-βράδυ, ξεκούραστος-κουρασμένος ένας οδηγος να είναι πάντα στην τσίτα (και με αυτό το αυτοκίνητο είσαι πάντα στην τσίτα, όσο θαυμάσιο και αν είναι...)
Thumps up λοιπόν!
-
Δεν εισαι απαραιτητα στην τσιτα. Η προσφυση ειναι παραπανω απο αρκετη (ακομα και στο βρεγμενο, αρκει να εχεις στοιχειωδως αποδεκτα λαστιχα), οποτε στις καθημερινες σου μετακινησεις, απλα φροντιζε να μην το παρακανεις. Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει , κουρασμενος, νυσταγμενος, βαρεμενος ή οτι αλλο, να θελεις να κανεις αηδιες στο δρομο και να εχεις και την απαιτηση να υπαρχει ενα συστημα να επαναφερει μονο του το αυτοκινητο στην ταξη.
Χωρια οτι δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι αυτα τα ηλεκτρονικα απενεργοποιουνται πληρως (στις διαφορες Mercedes που εχω οδηγησει/συνοδηγησει, δεν απενεργοποιουνται πληρως). Και το εξτρα βαρος ειναι κατι που το S δεν το χρειαζεται. -
Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί με το πόσο 'εύκολα' μπορεί να χάσεις τον έλεγχο σε ένα πισωκίνητο. Αν οδηγείς νορμάλ (όχι αργά, αλλά φυσιολογικά) δεν υπάρχει πρόβλημα. Δηλαδή με τις Alfa 75, ή τις μπέμπες και μερσέντες προηγούμενων ετών, ο κόσμος σκοτωνότανε;
-
Ρε παιδιά, δεν μιλάω ότι κουρασμένος, νυσταγμένος ή ότι άλλο θέλετε θα κάνεις ταρζανιές, τότε πάς γυρεύοντας... Ούτε είπα ότι το αυτοκίνητο είναι κόμης Δράκουλας, αλλά όπως και να το πάμε μιλάμε για 240 άλογα στους πίσω τροχούς+ροπή που έρχεται απότομα σε υψηλές στροφές+ψιλοαπόλυτο στήσιμο (δεν είναι δα και ΜΧ5...)
Φίλος έχει τρακάρει με S την ώρα που προσπέρναγε φορτηγο και πάτησε χώματα την ώρα που ρόπιασε το VTEC... Για μια τέτοια περίπτωση δεν με χάλαγε ένα TCS...
Εdit: Eν τω μεταξύ μιλάμε για έξτρα βάρος τη στιγμή που δεν μας προβληματίζουν τα ηχεία στα προσκέφαλα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρε παιδιά, δεν μιλάω ότι κουρασμένος, νυσταγμένος ή ότι άλλο θέλετε θα κάνεις ταρζανιές, τότε πάς γυρεύοντας... Ούτε είπα ότι το αυτοκίνητο είναι κόμης Δράκουλας, αλλά όπως και να το πάμε μιλάμε για 240 άλογα στους πίσω τροχούς+ροπή που έρχεται απότομα σε υψηλές στροφές+ψιλοαπόλυτο στήσιμο (δεν είναι δα και ΜΧ5...)Φίλος έχει τρακάρει με S την ώρα που προσπέρναγε φορτηγο και πάτησε χώματα την ώρα που ρόπιασε το VTEC... Για μια τέτοια περίπτωση δεν με χάλαγε ένα TCS...
Θα συμφωνήσω με τον Tαύρο. Οδηγώ πισωκίνητα πολλά χρόνια, και πλέον η Ελληνική 'άσφαλτος' δεν μπορεί να εξασφαλίσει έστω και στοιχειώδη πρόσφυση σε πολλά σημεία. Οδήγηση με ESP/κτλ θεωρείται 'ταμπού' εδώ απο πολλούς...μέχρι να νοιώσουν την γλύκα όταν θα πιαστούν 'αδιάβαστοι' κάπου...
Mια βόλτα με ένα S2000