-
Γιάννη, το ξανάκανες βόλτα το παιδί ή θα χαροπαλέψει;
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Γιάννη, το ξανάκανες βόλτα το παιδί ή θα χαροπαλέψει;Όχι γρήγορη αλλά του έχουν πει μερικοί φίλοι του που τους έχω κάνει!!
-
Παιδιά γεία χαρά! Είμαι πρωην πεζάκιας που τώρα έχω αρχίσει να το ξανασκέφτομαι για Λιονταρι.....!
Πέρασα απο μια πεζώ να δω το 206 GTI με 1,6, όπου έμαθα ότι έρχεται με 16άρες ζάντες πια, 6 a/bs κτλ αλλά το χειρότερο ακρίβυνε....
Για το λόγο αυτό άρχισα να σκέφτομαι το 1,6 16V Dynamique. Πολύ καλό σε εμφάνιση εσωτερικά και εξωτερικά (με μια ζαντούλα εξτρα καλύτερο...). Γνωρίζει κάποιος αν οι αναρτήσεις (αμορτισερ και ελατηρια) που έχει το Dynamique είναι ίδιες με του GTI?Περιμένω απο όποιον ξέρει μια απάντηση
ΥΓ. Το 206άκι παρά τα χρονάκια του είναι μια καλή επιλογή για την κατηγορία το άτιμο......!!!
Ευχαριστώ
-
Ννννναι.... Ε.... Μάλλον θα'τα καλύτερα να περάσω πρώτα μια βόλτα απ' τον Παπά να με διαβάσει και μετά να το επιχειρήσω...ε;
Με βλέπω να βγαίνω απ' ΄το αμάξι κάπως έτσι... ........... ή μήπως έτσι... .......
-
xs-dynamique-gti ολα ιδια ειναι σε αναρτηση-φρενα-μοτερ.
κοιτα και για μεταχειρισμενο.πωλειται ενα xs 1.6 aπο γυναικα σε αριστη κατασταση αν θες (σχεδον καινουργιο ειναι 04 μοντελο ή 05 δε θυμαμαι) -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
xs-dynamique-gti ολα ιδια ειναι σε αναρτηση-φρενα-μοτερ.Το set-up αναρτησης πως χαρακτηρίζεται σε σχέση με της υπόλοιπης σειράς? Σίγουρα πιο μαλακό απο RC, αλλα σε σχέση με τα νορμαλ color line? Πιο sportif? Από θέμα άνεσης.....έχει χαθεί?
Από φρένα, είστε ευχαριστημένοι σε απόδοση-αντοχή?
Το ESP που απουσιάζει είναι έλλειψη??κοιτα και για μεταχειρισμενο.πωλειται ενα xs 1.6 aπο γυναικα σε αριστη κατασταση αν θες (σχεδον καινουργιο ειναι 04 μοντελο ή 05 δε θυμαμαι)
Θα με ενδιέφερε μια τιμή και κάποια στοιχεία για το εν λόγω αμάξι μέσω pm ίσως....
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
-
To 206 1.6 16V σαν μαμίσιο είναι άνετο και σαφώς πιο σπορτίφ από τα 206 της σειράς. Τα φρένα του είναι πολύ καλά, τα ίδια που φοράει και το 206 2.0 GTi.
ESP ευτυχώς δεν έχει. Αν είχε θα το απενεργοποιούσα μονίμως. -
ÎåêéíÜìå
ÁëëáãÞ êùñïíïðçíéïý ìå êÜðïéï êïíôýôåñï
Áí ôï Ý÷åôå êÜíåé êáíá èåôéêü /áñíçôéêüÐßóù ôáêÜêéá êÜèå ðüóï áëëÜæåôå ?
Êáíá shortshift Ý÷åé äïêéìÜóåé êáíåßò ?Êáé áí íáé ðïéü ??ÌáæåìÝíåò åñùôÞóåéò
0-100 óå 11,4 ìå ÷ñïíüìåôñï ÷åéñüò ,ñåæåñâïõÜñ ãåìÜôï ìå áìößâïëçò ðïéüôçôáò âåíæßíçò ,2 ìáíôñÜ÷áëïõò êáé êÜáááôé øéëÜ óôï ðïñôìðáãêÜæ åßíáé êáëÜ??
-
σημερα πηγα και τσεκαρα τα πισω τακακια που χαλαγανε το κοσμο απο το θορυβο...τα αλλαξα 2η φορα σε 53000χλμ χωρις να τραβαω χειροφρενα
υ.γ. τα ζωα στη λαιον-κονδωρας τα ειχαν βαλει αναποδα.ειναι και πολυ -
Ελπίζω να μην πλήρωσες! Γιατι η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία είναι.... Λαιμητόμου και Σφακτηρίας γωνία!!!
-
ειχα πληρωσει θυμαμαι για αλλαγη εμπρος πισω τακακια κατι λιγοτερο σε εργασια απο οσο ειχαν τα ανταλλακτικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
75+30ανταλλακτ
75εργασια!!!!!!!!!!!
κατι τετοιο.υ.γ κλασικα το ειδα στην αποδειξη.μετα εμαθα και τους το ελεγα απο πριν να μην αλλαξουν τιποτα χωρις ενημερωση τηλεφωνικη.
-
κοντύτερο κιβώτιο έβαλα και αξίζει 100%!!Το αυτοκίνητο μεταμορμώνεται!!!
Πολύ καλύτερο.Για shortshift Κάτι είχα δοκιμάσει αλλά τελικά έκανα ζημιά στο κιβώτιο...Καλύτερα άστο.Αυτά. -
Πισω τακακια bendix 30 ευρω ολα μαζι, ειναι καλα Πανο?
-
Xtes εβαλα - μπεντιξ 40ευρω ολα μαζι
α ρε αθηνα.........................................................................
-
Παίδες Help.
Την τελευταία εβδομάδα βρίσκω μικρούς λεκέδες κάποιας διαρροής κάτω από το αυτοκίνητο.
Μοιάζει περισσότερο με βαλβολίνη ή κάποιο υδραυλικό υγρό (ανοιχτό κίτρινο) παρά με λάδι η Paraflu.
Τα επίπεδα υγρών δεν δείχνουν ελλατωμένα οπότε βρίσκω τι είναι.
Το σημείο που διακρίνω ένα δάκρισμα είναι το κιβώτιο μπορεί ίσως και πάνω απαυτό.
Το 206 είναι 1.4 8V.
Καμιά ιδέα?
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=3699
Για ρωτα εδω... -
Παιδια help λοιπον εδω και κανενα διμηνο οταν πηγαινω με 140-150 και παραπανω και περναω πανω απο την αλλαγη που κανει η ασφαλτος απο παλια σε καινουργια αυτο το σαμαρακι δηλαδη ακουγεται απο δεξια ενας ηχος ενα κτικ ακουγεται μονο οταν ο δεξιος τροχος δεχθει μεγαλη πιεση αν περασω απο το ιδιο σαμαρακι με 100-110 δεν ακουγεται τιποτα οπως επισης δεν ακουγεται και μεσα στην πολη τιποτα ουτε σε λακουβες ουτε σε ανωμαλιες ουτε πουθενα, πηγα και στο μαγαζι που εβαλα την αναρτηση δεν βρηκαμε τιποτα βαλαμε σε ολες τις σπειρες λαστιχο εκτος των δυο πρωτων που ειναι στο θολο αλλα τιποτα (φοραω kw1),πηγα και στην peugeot το ειχαμε 1 ωρα και δεν βρηκαμε τιποτα ουτε ντιζα ζαμφορ ουτε μπαλακι ουτε γενικα τιποτα απο δεξια ολα τελεια. Απο αριστερα δεν ακουγεται τιποτα μονο αυτο το κτικ σε μεγαλες πιεσεις απο σαμαρακια και αποτομα βυθισματα απο δεξια καμια ιδεα.
Υ.Γ ακουγεται γενικως οταν πηγαινω με πολλα αν περασω απο ενα σειμιο που αλλαζει η ασφαλτος με 110 δεν ακουγεται με 150 π.χ ακουγεται.Ακομα θα ακουστει και οταν παω και με 40-50 μεσα στην πολη και πιεστει η βυθυστει η δεξια πλευρα αποτομα και δυνατα ακουγεται σαν να χτυπας ροδελα με ροδελα μεταλικη η καπως ετσι κοφτο κτικ. Σε τσιμεντοδρομους χωματοδρομους ανωμαλιες και τετοια δεν ακουγεται τιποτα Το αυτοκινητο ειναι 307 sorry αν δεν επρεπε να το γραψω εδω αλλα ψαχνω να βρω μια λυση -
Τακάκια Bendix 20 ευρώ όλα μαζι!
-
epesa pano se ayto...
poly prama.
http://www.peugeotlogic.com/workshop/base/workshop.htmβρηκα
length of the adjusting tool 374mm
μαλλον πρεπει να ειναι το μηκος του βραχιονα των ραβδων στρεψεως...
πιο καλο παιδι θα παει καμια 20αρια σελιδες πισω στο τυπο για τις ραβδουςυ.γ λιγο πιο κατω εχω γεωμετριες για rc k xs-gti....μαντεψτε
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
κοντύτερο κιβώτιο έβαλα και αξίζει 100%!!Το αυτοκίνητο μεταμορμώνεται!!!Ναι, μου μάζεψε την διαφορά που είχα κάνει σε μένα με τους εκκεντροφόρους από Rallye. Επειδή το κοντό χαμηλά πηγαίνει αισθητά καλύτερα από το εκκεντροφοράτο, είναι καλύτερο παντού και μόνο εάν κοφτιάζω το δικό μου κρατιέμαι μπροστά από τον Γιάννη. Και στις τελικές είναι μία η άλλη, να μην πω ότι του Γιάννη δεν επηρεάζεται τόσο από τις ανηφοριές σε βαθμό που η 5η μου κρεμάει και ο Γιάννης με μαζεύει. Αυτό σημαίνει ότι το κοντό γενικά κρατάει καλύτερα και τα πολλά χαω στην εθνική με τις ποικίλες κλίσεις του δρόμου.
Τα πάντα για το Peugeot 206