-
'Εν τω μεταξύ, η βρετανική εταιρεία Kimber Consortium ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο με το σήμα της MG που θα βασίζεται στο Smart Roadster, αφού απέκτησε από τη Smart τον απαιτούμενο τεχνολογικό εξοπλισμό. '
Θα ήταν έξυπνη κίνηση. Πάντοτε έβλεπα το ***Smart roadster ***σαν ένα σύγχρονο MG Midget.
-
'Εν τω μεταξύ, η βρετανική εταιρεία Kimber Consortium ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο με το σήμα της MG που θα βασίζεται στο Smart Roadster, αφού απέκτησε από τη Smart τον απαιτούμενο τεχνολογικό εξοπλισμό. '
Θα ήταν έξυπνη κίνηση. Πάντοτε έβλεπα το ***Smart roadster ***σαν ένα σύγχρονο MG Midget.
-
'Εν τω μεταξύ, η βρετανική εταιρεία Kimber Consortium ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο με το σήμα της MG που θα βασίζεται στο Smart Roadster, αφού απέκτησε από τη Smart τον απαιτούμενο τεχνολογικό εξοπλισμό. '
Θα ήταν έξυπνη κίνηση. Πάντοτε έβλεπα το ***Smart roadster ***σαν ένα σύγχρονο MG Midget.
-
Αν είναι smart roadster με χειροκίνητο κιβώτιο και μια λογική τιμή, το βρίσκω μια χαρά ιδέα!
-
Πολύ χλώμό μου φαίνεται να έχει χειροκίνητο κιβώτιο, δε νομίζω να υπάρχει υποδομή στο πλαίσιο αυτό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πολύ χλώμό μου φαίνεται να έχει χειροκίνητο κιβώτιο, δε νομίζω να υπάρχει υποδομή στο πλαίσιο αυτό.Δεν το ήξερα!
Κρίμα!
Τουλάχιστον ένα κιβώτιο που δεν κάνει μέρες να ανεβάσει/κατεβάσει ταχύτητα...
Ή έστω, κακό κιβώτιο με πολύ χαμηλή τιμή!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πολύ χλώμό μου φαίνεται να έχει χειροκίνητο κιβώτιο, δε νομίζω να υπάρχει υποδομή στο πλαίσιο αυτό.
Δεν το ήξερα!
Κρίμα!
Τουλάχιστον ένα κιβώτιο που δεν κάνει μέρες να ανεβάσει/κατεβάσει ταχύτητα...
Ή έστω, κακό κιβώτιο με πολύ χαμηλή τιμή!
πολύ χαμηλή τιμή και MG πάντως δεν πολυ-κολλούσαν στο παρελθόν..
-
Και ούτε σαν Smart κολλούσε οπότε δύσκολο...
Υποτίθεται ότι υπάρχει στενότητα χώρου.... πάντως ακόμα και η Smart είχε φτιάξει ένα ειδικό μοντέλο με 2 μπλοκ κινητήρων σε V οπότε με λίγη προσπάθεια μπορεί να ελπίζει κανείς!
Πάντως η εξωτερική σχεδίαση είναι πολύ καλή οπότε αν μπορούσαν να βάλουν έναν φτηνό K-series κινητήρα με ένα κανονικό κιβώτιο και λογική τιμή (πχ 1600 με 120 άλογα για 22-24000) το MX5 αλλά και η Elise θα άρχιζαν να νιώθουν κάπως άβολα! -
Πολύ ενδιαφέρον!
Smart roadster με μεγαλύτερο κινητήρα ήδη έχει φτιαχθεί από τη brabus, όπως λέει και ο onyx !, με 2 τρικύλινδρους σε διάταξη V και ισχύ γύρω στα 170 άλογα, με επιδόσεις αρκετά ανησυχητικές για elise (0-100 se 5 και κάτι κλπ κλπ). Επίσης, κάτι τρελοί γερμανοί του έχουν φορέσει το μοτέρ της Α140 (τετρακύλινδρο) και κανονικό σασμάν καταργώντας τον χώρο αποσκευών (στο κουπέ, όμως).
Η δική μου άποψη είναι μακάρι να βγει! Πολύ σωστά, όπως ανάφερε και maxmara, το ροντσεράκι δε στόχευε MX-5 και elise, αλλά στην αναβίωση των μικρών βρετανικών της δεκαετίας του 60. Και νομίζω ότι το πέτυχε αρκετά κάλα σε όλα, εκτός από την τιμή του. Όσο για τις αλλαγές, αφενός μεν δεν είναι και τόσο αργές όσο στο 'όρθιο' smart, αφετέρου, είναι πολύ πιο γρήγορες από τις περισσότερες αλλαγές που κάνει κάποιος σε νορμαλ κιβώτιο (εκτός αν αλλάζει συγχρονιζέ κάθε 6 μήνες). Στην πίστα σίγουρα θα προβληματίσει αλλά στο δρόμο, ακόμα και με σβέλτη οδήγηση δεν προβληματίζει ποτέ, τουλάχιστον όχι περισσότερο από οποιοδήποτε σειριακό. Επειδή, κιόλας, το σύστημα ελέγχου ανεβοκατεβάσματος ταχυτήτων είναι 'adaptive' ,την πραγματική του συμπεριφορά δεν μπορείτε να την αντιληφθείτε με μια απλή βόλτα, αλλά πρέπει να κάνετε αρκετά χιλιόμετρα μαζί του για να το συνηθίσετε και να σας συνιθίσει... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον!
Smart roadster με μεγαλύτερο κινητήρα ήδη έχει φτιαχθεί από τη brabus, όπως λέει και ο onyx !, με 2 τρικύλινδρους σε διάταξη V και ισχύ γύρω στα 170 άλογα, με επιδόσεις αρκετά ανησυχητικές για elise (0-100 se 5 και κάτι κλπ κλπ). Επίσης, κάτι τρελοί γερμανοί του έχουν φορέσει το μοτέρ της Α140 (τετρακύλινδρο) και κανονικό σασμάν καταργώντας τον χώρο αποσκευών (στο κουπέ, όμως).
Η δική μου άποψη είναι μακάρι να βγει! Πολύ σωστά, όπως ανάφερε και maxmara, το ροντσεράκι δε στόχευε MX-5 και elise, αλλά στην αναβίωση των μικρών βρετανικών της δεκαετίας του 60. Και νομίζω ότι το πέτυχε αρκετά κάλα σε όλα, εκτός από την τιμή του. Όσο για τις αλλαγές, αφενός μεν δεν είναι και τόσο αργές όσο στο 'όρθιο' smart, αφετέρου, είναι πολύ πιο γρήγορες από τις περισσότερες αλλαγές που κάνει κάποιος σε νορμαλ κιβώτιο (εκτός αν αλλάζει συγχρονιζέ κάθε 6 μήνες). Στην πίστα σίγουρα θα προβληματίσει αλλά στο δρόμο, ακόμα και με σβέλτη οδήγηση δεν προβληματίζει ποτέ, τουλάχιστον όχι περισσότερο από οποιοδήποτε σειριακό. Επειδή, κιόλας, το σύστημα ελέγχου ανεβοκατεβάσματος ταχυτήτων είναι 'adaptive' ,την πραγματική του συμπεριφορά δεν μπορείτε να την αντιληφθείτε με μια απλή βόλτα, αλλά πρέπει να κάνετε αρκετά χιλιόμετρα μαζί του για να το συνηθίσετε και να σας συνιθίσει...Oι αλλαγές είναι πράγματι adaptive και μετά από ένα διάστημα υπάρχει ελάχιστη διαφορά από μη-αυτόματο κιβώτιο.
Όσο για το project kimber, έχει αγοράσει τα διακιώματα για το smart Roadster το οποίο θα βγάλει στην αγορά με ελαφρώς διαφορετική σχεδίαση , όχι όμως σαν MG. Αυτό που διαπραγματευόταν ήταν και η αγορά του MGTF για να διαθέτει γκάμα 3 αυτοκινήτων ( Smart Roadster, MGTF και ένα 3ο που θα ανέπτυσσαν οι ίδιοι)
-
Μάλιστα... πολύ ενδιαφέρον! Όπως και το αυτοκίνητο στο avatar σου-μοιάζει πολύ με το δικό μου... πέρα από τις 16' ζάντες.
Μακάρι, να έδιναν λίγη περισσότερη σημασία στο roadster, τόσο οι δοκιμαστές όσο και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές. Πραγματικά, παρά τα όσα μικροπροβληματάκια μπορεί να σου βγάλει (το κυριότερο είναι ότι από στεγάνωση δεν τα πάμε και πολύ καλά και ότι χρειάζεται επανασχεδιασμό΄το κύκλωμα ψύξης_κοινώς θέλει ανοιχτό καλοριφέρ όταν το ζοριζεις πολύ_), είναι ένα αυτοκινητάκι που όσο περνά ο καιρός τόσο δεν θέλεις να το αλλάξεις (σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα καινούργια)... Συνηθίζεις το κιβώτιο και το αυτοκίνητο στους στενούς επαρχιακούς δρόμους είναι απόλαυση, χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται να το σπας. Κάτι ο ήχος από τη μηχανή πίσω, το πολύ χαμηλό κέντρο μαζας, το πλαίσιο που δεν κοπανάει και δε χορεύει πέρα δώθε (όπως κάτι παλιότερα ΜΧ), τα 790 κιλα...φωτιές στο δρόμο μπορεί να μη βάζει αλλά δεν είναι και αυτό το ζητούμενο.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πραγματικά, παρά τα όσα μικροπροβληματάκια μπορεί να σου βγάλει (το κυριότερο είναι ότι από στεγάνωση δεν τα πάμε και πολύ καλά και ότι χρειάζεται επανασχεδιασμό΄το κύκλωμα ψύξης_κοινώς θέλει ανοιχτό καλοριφέρ όταν το ζοριζεις πολύ_), είναι ένα αυτοκινητάκι που όσο περνά ο καιρός τόσο δεν θέλεις να το αλλάξεις (σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα καινούργια)...Εεεεε....
Αυτό είναι μικροπροβληματάκι;
Αν δεν έχεις το καλοριφέρ ανοιχτό παίρνει φωτιά το μοτέρ;
Υπερστοφή ισχύος εμφανίζει καθόλου;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εεεεε....
Αυτό είναι μικροπροβληματάκι;
Αν δεν έχεις το καλοριφέρ ανοιχτό παίρνει φωτιά το μοτέρ;Λογικά, όχι (δεν το έχω δει να πάει και πάνω από 110-112 βαθμούς), αλλά έχει ελάχιστο νεράκι στο κύκλωμα ψύξης το δύστυχο. Αυτό είναι όλο(ανεβοκατεβαίνει πολύ γρήγορα η θερμοκρασία του νερού σύμφωνα με το ρολογάκι που έχει και τρομάζεις).
αν μπορείς να ανάψεις το καλοριφέρ όταν το λιώνεις στην πίστα κάλο είναι... αυτό προτείνουν και οι τρακντεήστες. Εμένα ακόμα δε μου έχει χρειαστεί ποτε.Υπερστοφή ισχύος εμφανίζει καθόλου;
Αμα του βγάλεις το ESP (με το σχετικό κουμπί) και κάνεις kickdown όποτε θέλεις... απλά λόγω κοντού μεταξονίου και μάζας πίσω είναι αρκετά πιο δύσκολο στο μάζεμα απο ΜΧ...σίγουρα δεν είναι για παρατεταμένες υπερστροφές με 100χ.α.ω.
Ρε συ είναι 700κ.εκ. πραγματάκι, μην το ξεχνάς αυτό!!Κάπου πήρε το αφτί μου ότι στο πρόσφατο F2F στην μικρή κατηγορία κέρδισε ένα ροντστεράκι; Αλήθεια είναι αυτό;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αμα του βγάλεις το ESP (με το σχετικό κουμπί) και κάνεις kickdown όποτε θέλεις... απλά λόγω κοντού μεταξονίου και μάζας πίσω είναι αρκετά πιο δύσκολο στο μάζεμα απο ΜΧ...σίγουρα δεν είναι για παρατεταμένες υπερστροφές με 100χ.α.ω.
Ρε συ είναι 700κ.εκ. πραγματάκι, μην το ξεχνάς αυτό!!Κάπου πήρε το αφτί μου ότι στο πρόσφατο F2F στην μικρή κατηγορία κέρδισε ένα ροντστεράκι; Αλήθεια είναι αυτό;
Ε, δεν ρώτησα αν είναι και το απόλυτο drift-machine...
Καμια παντούλα ήθελα να μάθω αν κάνει...
Το μικρούτσικο μοτεράκι (σε μικρούτσικο ανοιχτό αμαξάκι) μ' αρέσει σαν ιδέα!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μικρούτσικο μοτεράκι (σε μικρούτσικο ανοιχτό αμαξάκι) μ' αρέσει σαν ιδέα!Ααααακριβώς αυτό είναι το κόνσεπτ!
Την επόμενη φορά που θα κατέβεις προς τα κάτω, λοιπόν, ρίξε ένα πμ να το δεις (και να το οδηγήσεις) από κοντά, οκ; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Το μικρούτσικο μοτεράκι (σε μικρούτσικο ανοιχτό αμαξάκι) μ' αρέσει σαν ιδέα!
Ααααακριβώς αυτό είναι το κόνσεπτ!
Την επόμενη φορά που θα κατέβεις προς τα κάτω, λοιπόν, ρίξε ένα πμ να το δεις (και να το οδηγήσεις) από κοντά, οκ;D-Jet uber alles!
-
Εμένα παίζει πάντα στους 87c με Μotul 300V λάδια. Η ανώβτερη θερμοκρασία που έχω δεί είναι 105c. Mε τη Brabus μετατροπή που θα κάνω στα 101 HP ή μια άλλη στα 115 θα ¨παίζει¨κοντά στους 95-100c
-
Καθόλου μικρό το μεταξόνιο του roadster για τα άλογά του, είναι μεγαλύτερο από της 911...
Και το κιβώτιό τους είναι αρκετά αργό όσο και να το επαινείς.... Τουλάχιστον είναι μεγάλη βελτίωση σε σχέση με αυτό πριν από 2002 που δεν παιζόταν με τίποτα...
Γενικά στην Ελλάδα δουλεύει πολύ συχνά στις 4 από τις 5 βούλες (στην 5η σταματάς) οπότε αισθάνεσαι κάπως οριακός.... Όταν ζεσταίνεται συνιστάται και άναμμα του κλιματισμού που ενεργοποιεί τον επιπλέον ανεμιστήρα που δροσίζει και το ψυγείο του κινητήρα.
Ειναι όμως όχημα με προσωπικότητα, πολύ ωραία σπορ αίσθηση με ππλλή πλευρική πρόσφυση και αν και υστερεί σε απόλυτες επιδόσεις πάρα πολύ fun to drive. -
Ένα ένα...
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Καθόλου μικρό το μεταξόνιο του roadster για τα άλογά του, είναι μεγαλύτερο από της 911....2.36m με 2.73m είναι πολύ μεγάλη διαφορά...σκέψου ότι το /8 το νορμάλ είναι 2.75m (!). Είναι σίγουρα τέρμα τραβηγμένο στις άκρες αλλά δεν παύει να είναι ιδιαίτερα κοντό! Επιπλέον, σε σχέση με την 911 είναι ακόμα πιο ακραίο στην κατανομή έχοντας όλο το μοτέρ/σασμαν πίσω (και ψηλά) ενώ στην 911 το σαζμαν είναι μπροστά από το διαφορικό. Τέλος η 911 είναι και 1.5τόνο πράγμα, δεν είναι 790 κιλά με πλαστικό΄πορτμπαγκαζ μπροστά!!! Η στροφική αδράνεια του ενός, συνεπώς (και από τη στιγμή που θα ξεκολλήσεις από το δρόμο τη θέλεις, αν απαιτείς ομαλές αντιδράσεις) δε μπορεί να συγκριθεί με του άλλου!
Αν διαφωνείς με το παραπάνω σύγκρινε ένα mgf (όλα στο κέντρο-μικρή αδράνεια) με ένα mx5 (μπροστά μηχανή πίσω ρεζερβουάρ, διαφορικό-μεγάλη αδράνεια). Δε χωρά αμφιβολία ότι το mgf 'μαζεύεται' δυσκολότερα, νομίζω!
Και το κιβώτιό τους είναι αρκετά αργό όσο και να το επαινείς.... Τουλάχιστον είναι μεγάλη βελτίωση σε σχέση με αυτό πριν από 2002 που δεν παιζόταν με τίποτα....
Το κιβώτιο είναι χάλια, δεν το επαινώ, απλά πιστεύω ότι αργά η γρήγορα το συνηθίζεις. Τίποτα άλλο... Αν ήταν κανονικό μάνιουαλ, το αυτοκινητάκι θα πετούσε με 82 άλογα, αυτό είναι βέβαιο!
Γενικά στην Ελλάδα δουλεύει πολύ συχνά στις 4 από τις 5 βούλες (στην 5η σταματάς) οπότε αισθάνεσαι κάπως οριακός.... Όταν ζεσταίνεται συνιστάται και άναμμα του κλιματισμού που ενεργοποιεί τον επιπλέον ανεμιστήρα που δροσίζει και το ψυγείο του κινητήρα.
To δικό μου (δε γνωρίζω για τα πιο καινούργια/παλιά) έχει αναλογικό θερμόμετρο, το οποίο, μάλιστα, δεν κάθεται και ήσυχα σχεδόν ποτέ αλλά πάντα ανεβοκατεβαίνει...Μέσα στην πόλη δεν έχει ποτέ πρόβλημα και σπάνια θα φτάσει τους 100 βαθμούς. Αντίθετα, μετά από έντονη πίεση σε επαρχιακό δρόμο, θα ανεβάσει και μέχρι 110 βαθμούς εύκολα αν κόψεις απότομα και δεν έχει επαρκή ροή αέρα (μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ).
Αυτό με το a/c είναι παλιό κόλπο (έχω έρθει μια φορά από Πάτρα με ένα vw έτσι) αλλά δεν είμαι βέβαιος ότι λειτουργεί στο roadster... δεν γνωρίζω αν τα δυο ψυγεία πραγματικά κάνουν χρήση κοινής ροής αν και δεν το πιστεύω, από πειραματισμούς μου ίσως φταίει και το ότι ο συμπιεστής του a/c είναι αρκετό φορτίο από μόνο του για το μικροσκοπικό μοτεράκι. Το καλοριφέρ, από την άλλη, βοηθά αισθητά στην πτώση της θερμοκρασίας του ψυκτικού.Ειναι όμως όχημα με προσωπικότητα, πολύ ωραία σπορ αίσθηση με ππλλή πλευρική πρόσφυση και αν και υστερεί σε απόλυτες επιδόσεις πάρα πολύ fun to drive.
Για δεύτερο αυτοκινητάκι βόλτας είναι ό,τι καλύτερο, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος ασφάλισης, τέλη κλπ κλπ
Εγώ το έχω συνηθίσει και να μη σας πω οτι μου φαίνεται και βολικό κιόλας(λέμε τώρα!!! )! -
παίδες,κάπου πρέπει να σταματήσει αυτός ο αστικός μύθος για το αργό κιβώτιο στο ρόουνστερ. Εκτός άν το συγκρίνουμε με το πλεϊστέισον. Σας διαβεβαιώ ότι κάνει και κατεβάσματα από 4η-2η ανετοτάτως και ταχυτάτως. Επίσης ,στα ανεβάσματα, εάν δεν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι, είναι λιγάααακι πιό γρήγορα ακόμα. Επίσης μπορώ να δηλώσω ότι θα μου ήταν δύσκολο να ξαναγυρίσω σε συμβατικό κιβώτιο(μέσα στην πόλη το έχω μόνιμα στο αυτόματο)και απορώ για πιό λόγο άλλες εταιρίες δεν χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνολογία(;!)
Για τίς θερμοκρασίες,το ρεκόρ είναι 100 βαθμοί,καλοκαίρι-Αθήνα-μποτιλιάρισμα. Σε στριφτερό επαρχιακό δρόμο και πίεση,ποτέ πάνω από 90.
Όσο για παντιλίκια,όρεξη να υπάρχει!
Kimber Consortium - MG?