-
)()#)(09)((&)(&)(**)( ikar )()(*(&^^&)(^h(hne^b&^$%#$^$&$ ikar&^(^(^^(^^
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Χάλια, να μην το πάρει κανείς, δεν αξίζει -
τι εγκάθετος θα ήμουν αν σας έγραφα εντυπώσεις από σύντομη οδήγηση;
-
Δεν ειναι θεμα αν ειναι χαλια,ειναι θεμα αν εχει καποιο αντικειμενικο πλεονεκτημα για το οποιο θα μπορουσε καποιος να το προτιμησει από το Ibiza Cupra πχ.
Καταναλωση - όχι
ΤΚ - όχι
Επιδόσεις ίσως; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ειναι θεμα αν ειναι χαλια,ειναι θεμα αν εχει καποιο αντικειμενικο πλεονεκτημα για το οποιο θα μπορουσε καποιος να το προτιμησει από το Ibiza Cupra πχ.Καταναλωση - όχι
ΤΚ - όχι
Επιδόσεις ίσως;Στην ίδια κατηγορία είναι το Ibiza με το Golf; θα συνέκρινες ποτέ Polo με Leon;
Κατανάλωση έχει σίγουρα χαμηλότερη ο TSI, ακόμα και από τον 1.8Τ/150 και θα φανεί μελλοντικά.
Ο 1.8Τ σε ποια μοντέλα εξακολουθεί να μπαίνει;
-
γράαφε γράαααφε
αρχίζει και τίθεται πλέον και θέμα golf gt vs gti ή ιδέα μου είναι;..
και γιατί όχι; -
Μη μας κρατάς σε αγωνία lkar!
-
θα γραψει σε λιγο, τωρα υπολογιζει ποσα πιανει μεταχειρισμενο GTI λευκου χρωματος!
-
Κατ' αρχήν καμία σχέση με GTI, όχι μόνο σε στήσιμο, αλλά και σε επιδόσεις (τελικά) Τα 40Nm διαφοράς είναι εμφανή, αφού το κιβώτιο δεν είναι αντίστοιχα κοντό για να αντισταθμίσει την -συγκριτική- έλλειψη ροπής.
0-100 ή 0-1000μ είναι αρκετά καλές κι εκτιμώ -χωρίς όργανα- ότι το 1000μετρο είναι κάτω από 30 δλ.
Ο κινητήρας καλύτερος απ' ότι περιμένει κανείς, πέρα από τα νούμερα. Αρχικά ΔΕΝ λειτουργεί ο συμπιεστής στο ρελαντί. Μπορεί να παίρνει κίνηση με ιμάντα από το στρόφαλο, αλλά υπάρχει και ο μαγνητικός συμπλέκτης που εμπλέκει-απεμπλέκει τον κομπρέσορα και στο ρελαντί είναι off. Μόλις πατηθεί το γκάζι -ουσιαστικά ηλεκτρικό σήμα πλέον- εμπλέκεται ο συμπιεστής άμεσα λόγω του (ηλεκτρο)μαγνητικού συμπλέκτη.
Σημαντικό επίσης ότι ο κινητήρας -τελικά- έχει ΚΑΔΕΝΑ κι όχι ιμάντα χρονισμού, απλώς ο κομπρέσορας συνδέεται με ιμάντα.
Σε επιδόσεις θα είναι επίσης πιο αργό από Leon TFSI -ειδικά στις ρεπρίζ-, αλλά δεν έχει αντίπαλο με οποιοδήποτε άλλο HATCHBACK σε αυτά τα ευρώ, δίλιτρα ατμοσφαιρικά και προφανώς τα 1600άρια. Αν θέλετε τώρα να το συγκρίνετε με Polo, Clio, Ibiza ή Cooper S, οκ, απλώς καμία σχέση.
Συμπεριφορά κατά τα γνωστά κι αναμενόμενα, λίγο πιο σφιχτή από Golf Sportline, καμία σχέση με GTI. (άρα δεν το πουλάω εγκάθετοι)
Κατανάλωση... μην σας απασχολεί. Αυτό που οδήγησα είχε κάνει 1200χλμ -Αθήνα-Σαλόνικα-Αθήνα με μέση ταχύτητα 110 που είναι αρκετά- και κατανάλωση είχε γράψει 9,3.
Φυσικά αν το σκίσεις θα κάψει -και ποιο δεν καίει; - αλλά θέλει αρκετή πίεση -και συνεχή- για περισσότερα από 10 λίτρα. Με φυσιολογικές συνθήκες και αναλογικά με την ισχύ του, θα αποδειχθεί 'οικονομικό' -αλλιώς πάρτε Aygo -
Συνολικά, πρόκειται για ένα πολιτισμένο, γρήγορο, μικρομεσαίο σε ανταγωνιστική τιμή -με βάση ισχύ-επιδόσεις-
-
το δικο σου ποσο καιει Αθηνα-Σαλονικα?
λογικα επειδη το μοτερ ειναι αστρωτο ακομη, θα πεσει και αλλο η καταναλωση...ειδες ποσα lt/h γραφει στο ρελαντι?
-
Τελικά 24.600 τελική τιμή που ρώτησα σήμερα... (με πινακίδες και μεταλλικό χρώμα).
Ένα επίπεδο εξοπλισμού όπως και στο GTI, 3-4 μήνες παράδοση.
-
και για το στησιμο αν ελεγες δυο πραγματα παραπανω...εγω περιμενα, επειδη καταλαβαινω πως παει το gti, οτι θα ηταν πολυ πιο ομαλη αυτη η εκδοση...αλλα γραφεις οτι δεν εχει καμια σχεση...ειναι πιο μαλακο απ'οτι πρεπει?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
και για το στησιμο αν ελεγες δυο πραγματα παραπανω...εγω περιμενα, επειδη καταλαβαινω πως παει το gti, οτι θα ηταν πολυ πιο ομαλη αυτη η εκδοση...αλλα γραφεις οτι δεν εχει καμια σχεση...ειναι πιο μαλακο απ'οτι πρεπει?Περισσότερα όταν το οδηγήσω και περισσότερο σε πιο κλειστά κομάτια
πιο μαλακό απ' ότι πρέπει δεν είναι, αλλά παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις -σε σχέση με το GTI πάντα- και δεν σε προκαλεί εξίσου.
Από το Sportline πιο ακριβές μου φάνηκε, αλλά έχει και 17άρες με 225/45.
Μην περιμένετε αντί-GTI ή 'υποκατάστατο', τουλάχιστον στον τομέα της συμπεριφοράς. Τα άλογα θα έρθουν με τον έναν ή άλλον τρόπο (αλλά αντίστοιχα έρχονται και στο GTI για όποιον θέλει)
@spiros 0,8-0,9 είδα στο ρελαντί -1,2 το δικό μου -
-
Θα πήξουμε στα GT μου φαίνεται όπως και με τα RX-8...
-
Μη κοροιδευόμαστε!!!!
Το GTI είναι ένα και δεν υπάρχει 2ο!!!
Ημουν απο εκείνους που ηθελαν το GT, αντι να παρω το 1,6. Αν ειχε μεχρι 22000 ναι θα ηταν οτι πρεπει. Με 25000 ομως (με ολα μεσα) ειναι πολλα. -
μην κάνεις το λάθος και πάρεις 1.6 FSI όμως τώρα...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μην κάνεις το λάθος και πάρεις 1.6 FSI όμως τώρα...Για ποιό λόγο το λές αυτό;
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
μην κάνεις το λάθος και πάρεις 1.6 FSI όμως τώρα...
Για ποιό λόγο το λές αυτό;
αφού θα βγει 1.4/140 στα ίδια περίπου ευρώ με το 1.6/115, ποιος ο λόγος για 1.6/115;;;;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αφού θα βγει 1.4/140 στα ίδια περίπου ευρώ με το 1.6/115, ποιος ο λόγος για 1.6/115;;;;
Έχεις ιδέα πότε θα βγεί;;;
-
τον ιουνιο μαλλον ερχεται Ελλαδα
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)