Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 315
    • 316
    • 43 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Πιστεύω ότι στην audi δε μπορεις να παρεις το ρισκο με το καλημερα.
      Αφηνεις το ρισκο στις αλλες εταιρίες και αμα πιάσει,.... το μόνο ευκολο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Mα ο TSI δεν προέκυψε από κάποιο πρόγραμμα κινητήρα επιδόσεων, αλλά από την ανάγκη για χαμηλή κατανάλωση.

        Ο λόγος ύπαρξης αυτού του κινητήρα είναι η χαμηλή κατανάλωση σε συνθήκες μικρού φορτίου.

        Έτσι οδηγήθηκαν σε λίγα κυβικά με μεγάλο αναλογικά τούρμπο...και επειδή ο κινητήρας δεν ήταν επιδόσεων (οπότε η μη γραμμική λειτουργία ίσως θα μπορούσε να συγχωρεθεί) μπήκε και ο κομπρέσσορας για να αναπληρώσει το κενό χαμηλά.

        Οι λόγοι που προβάλονται στην Ελλάδα (πολλά άλογα σε μικρή τιμή, λόγω της μικρής φορολόγισης από τον κυβισμό) είναι καλές συμπτώσεις που προέκυψαν από την ανάγκη για χαμηλή κατανάλωση.

        Εdit: Για το Audi λοιπόν ο κινητήρας ταιριάζει ΓΑΝΤΙ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          λεω μηπως σπάσει... ας σπάσει στην VW πρώτα και όχι στην AUDI?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
            Εγω έχω την εξής απορία.

            Αφού η VW είναι η κυριλέ εταιρία του γκρούπο γιατί δεν έβαλαν αυτό τον κινητήρα σε Seat η AUDI, που υποτίθεται πως είναι το σπόρ κομμάτι;;;

            Δεν θα ήταν ποιο λογικό αυτό;

            Αυτο το παραμυθι πέθανε πολυ γρηγορα,όταν
            διαπιστωσανε με τις τουρμπάτες εκδόσεις οτι αντι τα seat να γινουν μεταβατικο στάδιο,έγιναν αμεσοι ανταγωνιστες εκ των έσω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              indy last edited by

              Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
              Εγω έχω την εξής απορία.

              Αφού η VW είναι η κυριλέ εταιρία του γκρούπο γιατί δεν έβαλαν αυτό τον κινητήρα σε Seat η AUDI, που υποτίθεται πως είναι το σπόρ κομμάτι;;;

              Δεν θα ήταν ποιο λογικό αυτό;

              Το golf είναι η κότα που γεννά χρυσά αυγά για τη vw.
              Αν αποδειχθεί αξιόπιστος θα γινει sharing σε όλο το group

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Aν υπήρχε θέμα αξιοπιστίας, το πιθανότερο είναι ότι θα έδιναν τη detuned έκδοση των 140 ίππων στη Skoda για κανένα 6μηνο (με τη δυνατή έκδοση βέβαια να κάνει πρεμιέρα σε VW ή Audi με την πάροδο του 6μήνου.)

                Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για τη VW από το να εμφανίσει πρόβλημα ο κινητήρας στο Golf, μιας και αποτελεί τη βάση των πωλήσεων και το πλήγμα θα είνα, λόγο όγκου πωλήσεων, πολλαπλάσιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  ditz last edited by

                  Συμφωνώ απόλυτα με τον nickolas!!!
                  +100
                  Δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα αξιοπιστίας...
                  κατανάλωσης μπορεί (αν και ούτε για εκεί πιστευω.... Αν το σκίσεις θα κάψει... Ολα καίνε... Αν το πας χαλαρα οπως θα πήγαινες ένα απλό Golfάκι δεν περιμένω να ξεπεράσει κατα πολύ τα 10λ/100)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Τελικα ποιο ειναι το κινητρο για να παρεις 1.4Τsi αντί για 1.8Τ πχ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gfon last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                      Τελικα ποιο ειναι το κινητρο για να παρεις 1.4Τsi αντί για 1.8Τ πχ;

                      Ελα ντε ....αυτη ειναι και η δικη μου απορία???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Xαμηλή κατανάλωση (τoυλάχιστον για αυτό τον έφτιαξε η VW) ροπή από το ρελαντί και χαμηλό κόστος κτήσης (χαμηλοί φόροι) και χρήσης (χαμηλά τέλη-ασφάλιστρα κλπ. πέραν της κατανάλωσης)

                        Θεωρητικά ο 1,8Τ, για δεδομένη ιπποδύναμη, δεν υπερτερεί πουθενά...και πρακτικά έτσι πιστεύω πως θα είναι.

                        Στη βελτίωση τώρα, ο 1,8Τ σίγουρα έχει μεγαλύτερα περιθώρια.
                        Ο TSI πάντως στροφάρει πολύ (έχω διαβάσει αλλού 7200σαλ. και αλλού 7500σαλ.) και με μια ροπή στα 30 κιλά (από τα 24,5 'μαμά') θα βγάζει 300 άλογα στις 7000+σαλ. Μόνο που δεν ξέρω αν αυτό θα γίνεται με απλή βενζίνη χωρίς να πρέπει να ρίξεις τη συμπίεση του κινητήρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          ditz last edited by

                          Αν μιλάς για την ελλάδα, η μικρότερη φορολογία και η λιγότερη κατανάλωση....
                          Είναι τα δυο στα οποία στοχεύει η VW!!
                          (Μάλλον στη χαμηλή κατάλωση μόνο στοχευει αλλα εδώ για την ελλάδα μας έκατσε και η φορολογία!!!)

                          EDIT: Με πρόλαβε για λίγο ο νικόλας!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gfon last edited by

                            Για καταναλωση ισως και να μην εχουν διαφορα...αλλα τελη και φοροι εχουν τα ιδια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Ο χρήστης GFON έγραψε:
                              Για καταναλωση ισως και να μην εχουν διαφορα...αλλα τελη και φοροι εχουν τα ιδια.

                              Εχ, ναι ε?

                              ...παρασύρθηκα

                              χάθηκε να τον κάνανε 1350 κυβικά???

                              Εdit: O φόρος στα 1400 είναι 12% και στα 1800 30%. Τέλη πράγματι είναι ίδια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                με τη διαφορα οτι ο 1,8Τ σταματα βα παραγεται...

                                οποτε για Γκολφ τουλαχιστον τον ξεχναμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Ιδια τελη,ιδια (ή μηπως χειρότερη;) καταναλωση...
                                  Μηπως στις επιδόσεις τουλάχιστον κανει κατι καλύτερα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    παιδια, ο αντικαταστατης του 1,8Τ ειναι ο 2,0TFSI, μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      ditz last edited by

                                      Τα ίδια τέλη που τα είδατε ρε παιδια;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Ο χρήστης DiTz έγραψε:
                                        Τα ίδια τέλη που τα είδατε ρε παιδια;;;;

                                        Τελη κυκλοφοριας , απο 1400 εως 1800 ειναι 168ε.....

                                        Οι φοροι ή αλλιως τελη ταξινομησης εμπεριεχονται στην τελικη τιμη και δεν μας ενδιαφερει, μιας και εμεις πληρωνουμαι την τελικη τιμη και μαλιστα σε αρκετες περιπτωσεις του 1.8Τ ειναι μικροτερη....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Τα ίδια δε πληρώνουν?

                                          http://www.kep.gov.gr/categories/aytoki ... s/2129.asp

                                          168 ευρώπουλα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Χάλια, να μην το πάρει κανείς, δεν αξίζει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 43 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr