Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ταχύτητες σε στροφές πίστας και σημασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ταχύτητες σε στροφές πίστας και σημασία
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    31
    291
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      argyrismm last edited by

      rdzfcgv

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        giannis206 last edited by

        Η πίστα των Σερρών διαθέτει σύστημα μέτρησης ,δεν φαίνεται γιατί είναι κατώ από την επιφάνεια της ασφάλτου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:

          ...
          Τωρα, όσον αφορά τον onyx, οι μεγαλύτερες πλευρικές επιταχύνσεις των 4Τ φανερώνουν ότι το ο 'του drive' οδηγούσε πιο στρωτά, ειδικά άμα τις συνδυάσεις με τον καλύτερο χρόνο πίστας.
          ...
          Επίσης: πως είναι δυνατόν να βγαίνει ο του drive με μικρότερη ταχύτητα από τις στροφές και να μπαίνει σε αυτές με μεγαλύτερη; Άλλαξαν την πίεση του turbo; Που τα βρήκε τα χιλιόμετρα;
          Άρα: πιθανότατα οι ταχύτητες εισόδου και εξόδου είναι σε διαφορετικά σημεία.
          ...

          Εφόσον τα σημεία μέτρησης είναι σωστά (ο Γιάννης είναι Σερραίος και ξέρει κάτι περισσότερο) τότε όλα δείχνουν ότι ο οδηγός του Drive οδηγούσε φρενάροντας με το πλάι διορθώνοντας έτσι την αυξημένη ταχύτητα εισόδου που όμως του κόστιζε σε ταχύτητα εξόδου δηλ. οδηγούσε βουνίσια-χωμάτινα-δρομίσια, ενώ ο οδηγός των 4Τροχών οδηγούσε στρωτά και χωρίς υπερβολές δίνοντάς του την δυνατότητα να βγαίνει με πρισσότερα χαω και έτσι να ισορροπεί την μικρότερη ταχύτητα εισόδου δηλ. οδηγούσε πιστιάρικα.
          Ο χρυσός κανόνας στη πραγματικά γρήγορη (αγωνιστική) οδήγηση είναι 'μπες αργά-βγες γρήγορα', μόνο που για να βρεις την χρυσή τομή στο 'αργά' πρέπει να ξέρεις όσο γίνεται καλύτερα την διαδρομή. Αυτό επιτυγχάνεται εύκολα στις πίστες όπου η διαδρομή είναι δεδομένη και με την επανάληψη γίνεται σχεδόν απόλυτα ελεγχόμενη.
          Η Χρυσή Τομή λοιπόν στον Χρυσό Κανόνα βρίσκεται στην πλήρη κατανόηση του 'μπές αργά' ώστε να επιτύχουμε το ιδανικό 'βγες γρήγορα'.
          Αυτό το γνωρίζουν αμφότεροι οι οδηγοί (DRIVE και 4TΡOXOI) και προσπαθούν να το επιτύχουν με τον τρόπο που το αντιλαμβάνονται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            argyrismm last edited by

            cvbcnnx

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Eίναι σίγουρο ότι και οι 2 οδηγοί οδηγούσαν στο 105% για τη χρονομέτρηση?

              Οι χρόνοι στα Μέγαρα από 4Τροχούς σε κάποιες περιπτώσεις που έχω δει είναι πολύ αργοί. Σίγουρα όποιος τους έκανε δεν πατούσε στα κερμπ και οδηγούσε πολύ χαλαρά. Μια πιστεύω καλή εξήγηση είναι ότι διατηρώντας έναν στάνταρ 'χαλαρό' ρυθμό στην πίστα βγάζεις καλύτερα συμπεράσματα μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων μιας και ο παράγοντας οδηγός τεχνητά σταθεροποείται (στο όριο ένα αυτοκίνητο που σου ταιριάζει, ή απλά αν είσαι σε καλή μέρα, μπορεί να το πας πιο γρήγορα)

              Παράδειγμα είναι η δοκιμή ελαστικών με Ibiza 1,4 και χρόνους που κυμαίνονταν από 1:27 έως 1:29+ http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=324&article=9190 όταν εγώ με Corsa 1,4 (μαμά) κάνω 1:22+ (και κάποιος που γνωρίζει ίσως να μπορεί να πέσει στο 1:20+)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                miltellas last edited by

                Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:

                Miltellas, καλά όλα αυτά που είπες, δεν διαφώνησα όμως με αυτά. Αυτό που δεν μου εξήγησες είναι το πως ο οδηγός του drive βγαίνει με λιγότερα χιλιόμετρα και φτάνει με περισσότερα. Που τα βρίσκει τα χιλιόμετρα; (εκτός βέβαια αν στην υπόλοιπη πίστα οι ρόλοι των οδηγών αντιστράφηκαν)
                Γι' αυτό και αμφιβάλλω ότι τα σημεία μέτρησης ήταν τα ίδια.

                Εντάξει, κατάλαβα τί θέλεις να πεις! Απλά, εγώ μιλάω με δεδομένο ότι είναι ίδια τα σημεία μέτρησης! Και με δεδομένο αυτό τότε η μόνη εξήγηση είναι ότι ο οδηγός των 4Τροχών ενώ φτάνει με περισσότερα χαω τελικά πατάει φρένο νωρίτερα και προφανώς αυτό το σημείο σε αρκετές στροφές είναι πριν το φωτοκύτταρο. Έτσι το φωτοκύτταρο εισόδου του δίνει λιγότερα χαω στο πέρασμα του.

                Αν όμως δεν είναι ίδια τα σημεία τότε άδικα το συζητάμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Απ΄ όσο γνωρίζω, η πίστα (και κάθε πίστα) έχει χρονομέτρηση μόνο για το σύνολο του γύρου και ίσως για 1-2 intermediates, δηλ. σε 1, άντε 3 σημεία σε όλη την πίστα. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα αυτό δεν χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις των περιοδικών.

                  Οι χρόνοι 99% βγήκαν απο το VBox. Οχι από φωτοκύταρα, σιγά μη κάτσουν να βάλουν 32 σετ φωτοκύταρα (είσοδος-έξοδος στα 16 'Κ' των Σερρών). Βλέπεις στο VBox που αρχίζει η πλευρική επιτάχυνση = είσοδος στροφής και, επειδή όλα είναι timestamped, βλέπεις και διάρκεια.

                  Οι διαφορές που επισημαίνει ο onyx! είναι, ΙΜΗΟ, ακατανόητες, εκτός και αν τα κριτήρια επιλογής της έναρξης-λήξης της στροφής είναι πολύ διαφορετικά. Πχ. μπορεί οι μεν (Drive) να λένε 'VBox πλευρικά g > 0.00' και οι δε (4Τ) 'VBox πλευρικά g > 0.1', που σημαίνει πως το μεν Drive μετράει την είσοδο της στροφής πολύ νωρίτερα απ΄ ό,τι οι 4Τ.

                  Εχει βέβαια το ενδιαφέρον του, αλλά δε μας δείχνει τίποτα για την ποιότητα των οδηγών αν δεν ξέρουμε πως να ερμηνεύσουμε σωστά τις μετρήσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Απ΄ όσο γνωρίζω, η πίστα (και κάθε πίστα) έχει χρονομέτρηση μόνο για το σύνολο του γύρου και ίσως για 1-2 intermediates, δηλ. σε 1, άντε 3 σημεία σε όλη την πίστα. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα αυτό δεν χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις των περιοδικών.

                    Οι χρόνοι 99% βγήκαν απο το VBox. Οχι από φωτοκύταρα, σιγά μη κάτσουν να βάλουν 32 σετ φωτοκύταρα (είσοδος-έξοδος στα 16 'Κ' των Σερρών). Βλέπεις στο VBox που αρχίζει η πλευρική επιτάχυνση = είσοδος στροφής και, επειδή όλα είναι timestamped, βλέπεις και διάρκεια.

                    Οι διαφορές που επισημαίνει ο onyx! είναι, ΙΜΗΟ, ακατανόητες, εκτός και αν τα κριτήρια επιλογής της έναρξης-λήξης της στροφής είναι πολύ διαφορετικά. Πχ. μπορεί οι μεν (Drive) να λένε 'VBox πλευρικά g > 0.00' και οι δε (4Τ) 'VBox πλευρικά g > 0.1', που σημαίνει πως το μεν Drive μετράει την είσοδο της στροφής πολύ νωρίτερα απ΄ ό,τι οι 4Τ.

                    Εχει βέβαια το ενδιαφέρον του, αλλά δε μας δείχνει τίποτα για την ποιότητα των οδηγών αν δεν ξέρουμε πως να ερμηνεύσουμε σωστά τις μετρήσεις.

                    Thats it !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      argyrismm last edited by

                      vbnmgf

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        νομιζω οτι θα επρεπε να διαχωριστει το τοπικ σε ενα για μεγαρα και ενα για σερρες....

                        και στο θεμα μας. κοιταω στο Library των 4τ για γυρους στα μεγαρα και βλεπω κατι περιεργα νουμερα.βλεπω να λενε οτι π.χ το 206 rc στριβει με ασφαλεια και ανεση με 100 στη κ8 βλεπω να μιλανε για 80-90 με type-r sτη κ5 πριν την ευθεια και εχω μπερδευτει.
                        τι ισχυει για τις λιγες στροφες της πιστας των μεγαρων/?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Παναγιώτη, αν δεν μπεις εσύ με RC και με TypeR για να δεις ο ίδιος άκρη δεν θα βγάλεις. Έχουν γεμίσει με πιλότους οι πίστες και μας μπερδεύουν όλοι με τα συμπεράσματά τους. Ειδικά εάν γράφουνε και σε κάποιο περιοδικό... τότε χάνεται η μπάλλα!

                          Μπαίνεις εσυ και γράφεις 1:20 με το 16άρι των 120PS, μπαίνει κι ο άλλος με Golf GTi 200PS και γράφει 1:22 και μετά μας λέει εντυπώσεις από την οριακή οδήγηση που έκανε. Και εμείς καθόμαστε και κοιτάμε το χρονόμετρό μας να δούμε μήπως πάει πίσω, μήπως πατήσαμε νωρίς το κουμπί κλπ
                          Ή είναι στραβός ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            oι 4τ επειδη ξερω καλα αυτον που κανει τους καλυτερους χρονους...
                            δε τιθεται τετοιο θεμα. οι διαφορες ειναι στα δεκατα.
                            π.χ rc οταν το ειχαν παρει τεστ και το οδηγησε ο χχχχ με κακη κατασταση πιστα εκανε καπου 1.15.9 πριν κανα χρονο σε συγκριτικο με clio που οδηγουσε ο ζαχος -ξερουμε ποιος ειναι αυτος- εκανε 1.15.6περιπου.
                            οι μεγαλες διαφορες ειναι απο περιοδικο σε περιοδικο οχι αναμεσα στις μετρησεις του ιδιου του περιοδικου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr