-
Γι' αυτό σας λέω.....Η δημιουργία μιας ΕΝ είναι μονόδρομος...Νάσο πρέπει να το ξανασκεφτείτε...Μόνος σου το είπες ότι είναι αρκετά Ν1 και σε λίγα χρόνια Ν2 για να γεμίσουν μια ή δύο κατηγορίες.....Πρέπει....
-
....Kαπως ετσι....οπως τα λεει ο ...αποπανω του αποπανω!
Βασικα το 1300 καλο ειναι, παει γρηγορα,αλλα ειναι μπουρουχα ,οπως και να το κανουμε.Δεν συγκρινεται η ευχαριστηση(αρα και η θεληση για να κανεις περισσοτερους αγωνες!)με ενα μοτερακι 1600 και 13/59 η 13/64 .Ενα ομορφο συνολο,θελω να πιστευω αρκετα αξιοπιστο(αρα ακομα φτηνοτερο),αξιολογο ακομα και για τους θεατες,ειδικα σε σχεση με το 1300.Ποσο μαλλον ενα 1300 10+ ετων,καταταλαιπωρημενο και υπερμινι Α5....
Ωραιο,ευχαριστο,φτηνο!Ακριβως αυτο που θελουμε δηλαδη.
Ατοφιες οι επιδοσεις(τα νουμερα) εχουν δευτερευων σημασια!Υγ.Σπυρο,δεν νομιζω,σε αυτο εχει δικιο ο Νασος.Ποσες κλασεις πια?
Οσο λιγοτερα και πιο απλα τοσο πιο φτηνα!
Εγω υποστηριζω οτι τα κλασικα Ε(χυμα,ο,τι να ειναι!) ηταν το πιο ωραιο.
Αφου εκ των πραγματων αυτος που εχει λεφτα δεν θα φτιαξει τουμπανο ενα αρχαιο,αλλα ενα συγχρονο,οποτε δεν ειναι τοσο μεγαλος ο κινδυνος να υπαρχουν υπερδυνατα Ε ,που να 'κοβουν κεφαλια'
Αν υπαρχει καμια εξαιρεση,ε ,τοτε θα αξιζει και ο οδηγος,οποτε,γιατι οχι? -
Διαφωνώ εν μέρει....Ελάχιστοι με σημερινά Ν1/Ν2 θα επιχειρήσουν να μετατρέψουν ένα Ε από Ν σε Α......Κάτι που αυτόματα σημαίνει ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟ μάχιμων αγωνιστικών....Και μετά τα Πεζώ τι;;;...Επιμένω....ΕΝ. Μονόδρομος
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Διαφωνώ εν μέρει....Ελάχιστοι με σημερινά Ν1/Ν2 θα επιχειρήσουν να μετατρέψουν ένα Ε από Ν σε Α......Κάτι που αυτόματα σημαίνει ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟ μάχιμων αγωνιστικών....Και μετά τα Πεζώ τι;;;...Επιμένω....ΕΝ. Μονόδρομος+1
-
Για αυτό το 'ελάχιστοι' διαφωνώ. Υποθέτω πως δεν θα κάνει κανείς ένα Ν/1 Peugeot 'τούμπανο' με εξάρια κιβώτια και άλλα τέτοια. Ομως, ένας εκκεντροφόρος, μια συμπιεσούλα, ένα κοντύτερο κορωνοπήνιο και ένα σετ φρένα (πάντα στα όρια του Α, ώστε να είναι ΕΑ) κοστίζουν λίγα σχετικά λεφτά (συγκρίσιμα, σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, με την αναβάθμιση σε 1600 16V όπου θέλεις πλεξούδες και άλλα ζόρικα -επιπλέον, εννοείται, για φρένα και κιβώτιο) και δίνουν τα (ας πούμε, αν μπορούμε να το ποσοτικοποιήσουμε) 2/3 της ευχαρίστησης αλλά και του αποτελέσματος ενός full group A.
Αν ένα τέτοιο αυτοκίνητο πάει ΕΑ/9, για ποιό λόγο να μην 'παίζει' με άλλα Ε/9 (είτε ΕΑ είτε ΕΕ) αυτοκίνητα ? Μην ξεχνάμε πως τα περισσότερα Ε/9 είναι 'συγγενή' με τα 106, δηλ. 205 και ΑΧ, άρα 'παίζουν' όλοι.
Το να φτιάχνεις περισσότερες κατηγορίες ΙΣΩΣ βοηθάει να έρθουν περισσότερα αυτοκίνητα αλλά αν είναι, σαν αποτέλεσμα, επειδή μοιράζονται σε περισσότερες κλάσεις, να είσαι στα ίδια 5-6 αυτοκίνητα ανά κλάση, δεν έκανες τίποτα (εκτός βέβαια από περισσότερα τσιγκάκια, για όσους τα αποζητούν).
-
Δεν διαφωνω sp+ απο το να το κανω Α του κωλ... σιγουρα θα προτιμουσα να υπαρχουν τιμια Ν1. Το ακριβως επομενο σταδιο και σιγουρα πιο απολαυστικο θα ειναι με το 16V. Το να μου λενε διαλεξε αναβασεις η ραλλυ ειναι λιγο.... Το 106 το 1.3 τελικα ειναι απο τα πιο γκαντεμικα αυτοκινητακια.. και το πιο κωλοφαρδο το ΑΧ με το 205.
Εδω υδραυλικο τιμονι να βαλω εγινα Α -
Είμαι ξεροκέφαλος!!!!!
Επιμένω!!!!
ΕΑ με ομολογκασιόν Α και ΕΝ με ομολογκασιον Ν.
Ωστε όταν φύγουν οι ομάδες Α και Ν ελέω R, να τις έχουμε και για ενθύμια!!!!
-
Nass μονος σου το ειπες το τουτου ειναι παλιο τα χιτωνια μας σωζουν
δεν μπορω να πιστεψω οτι θα το απολαμβανω περισσοτερο με τα ψιγματα ροπης και την λαγουδερα σαν Α αν ειναι να θελω τρειλερ για το κουβαδακι μου εε -
Τι υπαρχει σαν ΕΕ9???????
-
H λύση είναι μοτέρ 1600.
-
Λοιπον πηγα στον αγωνα και ηταν πολυ καλα.
Και απο αποψη συναγωνισμου-συμμετοχων και απο αποψη διοργανωσης.
Παραπονο εχω απο την παρουσιαση του αγωνα απο τον 'καφρο' κ Πατσουρεα που εκανε οποτε ηθελε διαφημιση σε προιοντα και οδηγους και ελεγε και διαφορες αηδιουλες...
Καλα η πορσε του εδιπιδη τι επαθε?
Το nsu φοβερο αν και με 140 ιππους που εχει κατι παραπανο περιμενα(οι περισσοτεροι δεν ηξεραν τι ειναι...)
Τα Ε/10 δεν τα ειδα να χανονται μια χαρα πηγαν ιδιως ο ΓατσοςΕγω σε κατι αλλο θελω να επισημανω ομως.Η κατηγορια οπεν ειναι λιγο επικυνδινη.Διοτι δεν πιστευω οτι στο δευτερο αγωνα θα εχουμε παλι ε/10 και ε/11 αφου υπαρχουν τα θηρια btcc που τα καθαριζουν...Ουτε καν σιερα και μ3 οπως φανηκε και απο αυτον τον αγωνα αν και ο ευθυμιου με την γρια εδειξε την κλαση του ..Επισης κατι αλλο..Η βαθμολογια πως θα γινεται?Απο οτι ειδα η κατηγορια βαθμολογειται ολοκληρη.Οποτε ποια η χρησιμοτητα των κλασεςων 1,2,3?
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Καλα η πορσε του εδιπιδη τι επαθε?
Το nsu φοβερο αν και με 140 ιππους που εχει κατι παραπανο περιμενα(οι περισσοτεροι δεν ηξεραν τι ειναι...)
:Για το λευκό Alfa που έκλεψε την παράσταση τι έχετε να πείτε.......
-
Στις 16/4 εχει Θερμαικου,ραλλυ σπριντ ΑγΚωσταντινο εξω απο το Αιγο(ειδικη του Αχαιος) και πρωταθληματικο αγωνα ταχυτητας στη Τριπολη?...
Τελικα εχουμε πολλους αγωνες στην Ελλαδα,ε?...
Ποιος ειναι ο οργανωτης στην Τριπολη?
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Στις 16/4 εχει Θερμαικου,ραλλυ σπριντ ΑγΚωσταντινο εξω απο το Αιγο(ειδικη του Αχαιος) και πρωταθληματικο αγωνα ταχυτητας στη Τριπολη?...**Τελικα εχουμε πολλους αγωνες στην Ελλαδα,**ε?...
ΟΧΙ ΑΛΛΑ , ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΤΟΥ , ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΑΣ , ΑΠ'ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ , ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ , ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ , ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ? -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ?
EΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο tazio , ΟΧΙ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ Σ'ΑΚΟΥΜΕ .......
-
Αφού το είπε και ο πρόεδρος της ΕΘ.Ε.Α. στη συνέντευξή του στην drivers news του περασμένου μήνα.
Όλα γίνονται με βάση το Ρ.Α.. Το κέντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ελλάδος είναι αυτό. Για να δούμε, μια 'εταιρεία' με ένα μόνο καλό 'πελάτη' πόσο μπορεί να αντέξει, ειδικά εάν ο 'πελάτης' κάποια στιγμή λογικό είναι να πάψει να υπάρχει;Άλλα, ότι και να πούμε εμείς 'οι απ΄έξω' δεν έχει σημασία (αφού θα φάμε 'γράψιμο') . Εξάλου, απλός θεατής είμαι, τι αξία έχει η γνώμη μου. Αν δε, πάψω να ενοχλώ με τη παρουσία μου στα βουνά χάρη θα κάνω σε πολλούς οπότε .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ?Ενταξει, το οτι παραλληλα με πρωταθληματικο αγωνα ταχυτητας υπαρχουν δυο κυπελλου ραλι-ραλι σπριντ (ο ενας μαλιστα στην αλλη ακρη της χωρας) δεν λεει σε επιπεδο θεατων πολλα και -κανονικα- δε θα επρεπε να λεει σε επιπεδο συμμετοχων πολλα. Απλα δε θα δουλεψει καλα το αγαπημενο 'ολοι μεσα' και οι συμμετοχες μπορει να μην ειναι 100. Ε και;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ?
Ενταξει, το οτι παραλληλα με πρωταθληματικο αγωνα ταχυτητας υπαρχουν δυο κυπελλου ραλι-ραλι σπριντ (ο ενας μαλιστα στην αλλη ακρη της χωρας) δεν λεει σε επιπεδο θεατων πολλα και -κανονικα- δε θα επρεπε να λεει σε επιπεδο συμμετοχων πολλα. **ΕΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ** Απλα δε θα δουλεψει καλα το αγαπημενο 'ολοι μεσα' και οι συμμετοχες μπορει να μην ειναι 100. Ε και;
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ , ΒΡΕ ΚΩΣΤΗ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΕΙ , ΛΕΣ ?
-
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ .................
ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ roadrunner , ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΑΚΙ ΣΠΕΣΙΑΛ
ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ , Μ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΓΩΝΩΝ , ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΦΡΑ ΤΩΝ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ , ΝΑΤΟΙ ΠΕΤΙΟΥΝΤΕ ΚΑΙ Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ , ΓΕΜΙΖΕΙ Η ΤΡΙΠΟΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ . ΜΑΚΑΡΙ .
ΠΠ Ταχύτητας 2006