-
Εάν εξαιρέσουμε 1-2 απο τα 'με το ζόρι αγωνιστικά', και τα αμιγώς αγωνιστικά, τα υπόλοιπα ήταν για κλάματα στο θέμα του στησίματος. Στη Ριτσώνα(αν φτάσουν μέχρι εκεί) θα καθήσω κάτω από το γεφυράκι να μαζέυω ανταλλακτικά (μπας και βάλω τπτ τετραπίστονα στο Corsa ).
Έστω οτι το κλουβί είναι σωστό...... έστω οτι απο στήσιμο διρθωθούν στη πορεία....... με το πυροβολήμενο μυάλο τους τi θα κάνουμε; Αντε και στην Κυμη λόγο οδοστρώματος και στροφών δεν προλαβαίνουν να πιάσουν 'πολλά' (αν και σχετικό είναι αυτο με 350-500....υπάρχει και εκείνο με τα άπειρα που δεν ετρεξε τη Κυριακή) στη Ριτσώνα τί θα γίνει που είναι και χιλιομετράτη, ΟΕΟ; Ειμαι σίγουρός οτι αρκετοί απο αυτούς θα θελήσουν να γίνουν οι 'άνθρωποι του αγώνα', και θα το προσπαθήσουν να κάνουν κανα πλασάρισμα με πολλά, ωστε να εντυπωσιάσουν τους φίλους άλλα και τους υπολοιπους θεατές........Οδηγικά θα αφήσω άλλους πιο έμπειρους να μιλήσουν γιατι μπορει να πούνε μερικοί 'βγήκε ο χεράς να κάνει παρατηρήσεις' οπότε καλύτερα να .
Ελπίζω αυτά που λέω να αποδειχτούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και να κυλήσουν όλα ομαλά, αλλά απ'οτι βλέπω δεν είμαι ο μόνος που το πιστεύει.
-
Το θεμα δεν ειναι πως θα κυλησουν τα πραγματα.
Το θεμα ειναι αν ειναι επιτρεπτο να αφεθουν τα πραγματα στην τυχη!Παντως τελικα απορω* ,πως αφησαν τετοια 'κατηγορια' ,να παει αναβασεις.
Αντε,πες πιστα,ουτως η αλλως σε τρακντει(βεβαια,αλλο τρακντει,αλλο αγωνα με τζαρτζαρισματα...) μπαινουν τετοια αυτοκινητα,ειναι και οι συνθηκες ,απο πλευρας ασφαλειας ,καλυτερες!
Στο βουνο,με κανονες που εχουν απαγορευθει, που τους πας τους ερημους??(ειδικα με κυριο χαρακτηριστικο τους το 'νεοι,απειροι,αλλα και ανεξαρτητα απο αυτο)*Καλα,δεν απορω και πολυ!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ , ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ .
ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ , ΟΤΙ ΑΝ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΗΚΩΝΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΕ ΔΥΟ ΦΩΝΗΕΝΤΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΠΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΟΙ 100 ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΑΝ , **ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕ **, ΜΕ ΚΕΦΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑΞΙ , ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ , ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΕΜΦΑΝΗΣΗ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ .Φίλε Χρήστο καλημέρα
Δεν ξέρω τι σου έχουν πει, αλλά κανένας πρόεδρος δεν ελέγχει την πίστα, καμμιά πίστα δε διοργανώνει από μόνη της αγώνες και κανένας «διευθυντής» της δεν μπορεί να κάνει αυτό που λες.
Παρά όλα αυτά, όποτε είναι εφικτό δίνουμε στις διοργανώτριες λέσχες την ευχέρεια να εγκατασταθούν στην πίστα, την προηγούμενη των επίσημων εκδηλώσεων και από εκεί και πέρα -με δική τους ευθύνη- να υποδεχθούν και να τοποθετήσουν τους αγωνιζόμενους που θα έρθουν, στο χώρο που πρέπει.
Στην περίπτωση που αναφέρεσαι, η πίστα είχε όλη την Παρασκευή εκδήλωση και η Start Line ήρθε να την παραλάβει προς χρήση, νωρίς το πρωί του Σαββάτου, οπότε εμείς το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν το να «φιλοξενήσουμε» στον περιφραγμένο χώρο κάποια αυτοκίνητα που ήρθαν από Παρασκευή απόγευμα, μπροστά στο φυλάκιο, χωρίς όμως να μπορούμε να τους αφήσουμε, να καταλάβουν συγκεκριμένο χώρο στα πιτς, αφού για αυτή τη διαδικασία, υπέυθυνη και μόνο είναι η διοργανώτρια λέσχη και όχι ο διαχειριστής του χώρου.
Τώρα όσο για την «τελευταία παράγραφο» και τους υπαινιγμούς σου, τους παραβλέπω λόγω εκτίμησης (και διαφοράς ηλικίας...), γιατί αν μπω και εγώ στη διαδικασία να απαντήσω στο ίδιο στιλάκι, θα μας πάρουν κυριολεκτικά στο σεντόνι...
καλημέρα -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ Χ.Α.
παλι κλοπη του αρχηγου κανω
-
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ SPORT ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ .
ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (ΚΛΑΣΗ ?) , ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΤΑ ΑΟ , ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΝΙ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ , ΑΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΑ 9 ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ?
Η **ΕΑ ** ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ ΕΤΡΕΧΑΝ ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΕ Η ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΤΟΥΣ ΣΑΝ Ν π.χ. , ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ?
ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΟΙ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ Α ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΘΕΑ , ΓΙΑΤΙ , ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ , ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΕ ΜΕ ΘΥΡΙΑ ?
ΠΟΙΟΣ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ 205 Η ΑΧ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ , ΘΑ ΤΟΛΜΙΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟ A5 SUSUKI TOY SIFOYNA , H TO ΑΠΛΟ N2 ME TA 140 ΑΛΟΓΑ , ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΤΛ.
ΜΗΠΩΣ ΝΑΣΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕ , ΕΧΟΥΝ ΘΑΦΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΟΙ ?
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ? ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΑΞΑΜΕ ΙΣΟΤΙΜΙΑ Η ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ?
ΤΑ ΤΣΙΓΚΟΛΕΛΕΤΑ , ΕΙΔΑΝ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ , ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΜΠΟΛΙΚΑ , ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ , ΚΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΥΠΕΛΑ , ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ Ν1 (ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΑ9 ΠΡΩΙΝ Ν ) ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΞΙ ΤΟΥΣ ΚΥΠΕΛΑΚΙΑ , ΕΦΟΣΟΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ? -
EA = Ομάδα Α (όταν έτρεχε), όχι ομάδα Ν. Δεν υπάρχει ξεχωριστή ομάδα για όσα Ν περνάνε στην κατηγορία Ε, πάνε μαζί με τα Α.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
EA = Ομάδα Α (όταν έτρεχε), όχι ομάδα Ν. Δεν υπάρχει ξεχωριστή ομάδα για όσα Ν περνάνε στην κατηγορία Ε, πάνε μαζί με τα Α.Ωραία...Μήπως να γίνει;; Μία ΕΝ ας πούμε....Σκέψου πόσα 205,ΑΧ,ΙΒΙΖΑ,ΠΟΛΟ κλπ ήταν Ν και όταν πέρασαν Ε εξαφανίστηκαν. Το ίδιο θα γίνει με τις αρμάδες των 106 που εδώ και χρόνια κοσμούν τους αγώνες μας και δίνουν ψωμί σε πολλούς....Το κόστος μετατροπής από Ν σε
Α ενός αυτοκινήτου που είναι ήδη στην Ε είναι υπέρογκο και κατά μία έννοια ανόητο.... -
Προφανώς και διερευνήθηκε αυτό το ενδεχόμενο. O λόγος που δεν έγινε είναι ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός κατηγοριών που προκύπτουν. Μην ξεχνάς πως έτσι όπως τρέχουν, και τα ΕΑ και τα ΕΕ παίζουν σε μια κοινή κατηγορία Ε, οπότε τι νόημα έχει να είναι ΕΑ και ΕΝ και ΕΕ ?
Επίσης το ό,τι το να διατηρήσεις ένα αυτοκίνητο σε κατάσταση ομάδας Ν μετά από 5 (πχ.) χρόνια από τη λήξη του Δ.Α. (= καμιά 10αριά χρόνια μετά τη λήξη της παραγωγής του) είναι πολύ δύσκολο διότι δε θα βρίσκεις γνήσια (= ομάδα Ν) ανταλλακτικά (νομίζω η υποχρέωση των εργοστασίων για ανταλλακτικά μετά τη λήξη της παραγωγής είναι 5 χρόνια)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Προφανώς και διερευνήθηκε αυτό το ενδεχόμενο. O λόγος που δεν έγινε είναι ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός κατηγοριών που προκύπτουν. Μην ξεχνάς πως έτσι όπως τρέχουν, και τα ΕΑ και τα ΕΕ παίζουν σε μια κοινή κατηγορία Ε, οπότε τι νόημα έχει να είναι ΕΑ και ΕΝ και ΕΕ ?Επίσης το ό,τι το να διατηρήσεις ένα αυτοκίνητο σε κατάσταση ομάδας Ν μετά από 5 (πχ.) χρόνια από τη λήξη του Δ.Α. (= καμιά 10αριά χρόνια μετά τη λήξη της παραγωγής του) είναι πολύ δύσκολο διότι δε θα βρίσκεις γνήσια (= ομάδα Ν) ανταλλακτικά (νομίζω η υποχρέωση των εργοστασίων για ανταλλακτικά μετά τη λήξη της παραγωγής είναι 5 χρόνια)
Δηλαδή οι Γάλλοι που διατηρούν κατηγορίες FN,FA κλπ έχουν λιγότερες δυνατότητες να μετατρεψουν τα δικά τους Ν (Ε) σε Α (Ε);; Εξάλλου βρε Νάσο να δω τι θα γίνει με την R όταν θα έρθει και δεν θα έχεις ούτε Ν ούτε Α...Τότε θα έχεις εξαιρετικά λίγες κατηγορίες και μηδενικούς συμμετέχοντες...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
EA = Ομάδα Α (όταν έτρεχε), όχι ομάδα Ν. Δεν υπάρχει ξεχωριστή ομάδα για όσα Ν περνάνε στην κατηγορία Ε, πάνε μαζί με τα Α.ΟΠΑ , ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ .
ΤΑ ΕΕ , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΕ , ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 31-12- ΤΟΣΟ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΕ , ΟΚ ?
ΤΑ ΕΑ (ΤΟ **Α ΑΡΧΙΚΗ ΕΜΦΑΝΗΣΗ **, ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ), ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ?
Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΕΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΟΥΝ ΤΑ Ν , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ Α , ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΟΠΕΙ , ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Α , ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΕ Η ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ **Ε ** ? ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΕΕ , ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΗΝΕΣ (ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ) ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ , **ΚΑΤΙ **ΣΑΝ ΤΗΝ F 2000 ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ (ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ,ΕΔΩ ) , ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ , ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΕΥΜΑ Η ΒΡΗΣΚΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΑΤΖΗ ΦΤΗΝΑ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠ'ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ , ΑΡΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΙΔΙΩΤΗ .
ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΝΕΡΟ -
Ο χρήστης APR έγραψε:
EA = Ομάδα Α (όταν έτρεχε), όχι ομάδα Ν. Δεν υπάρχει ξεχωριστή ομάδα για όσα Ν περνάνε στην κατηγορία Ε, πάνε μαζί με τα Α.
ΟΠΑ , ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ .
ΤΑ ΕΕ , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΕ , ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 31-12- ΤΟΣΟ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΕ , ΟΚ ?
ΤΑ ΕΑ (ΤΟ **Α ΑΡΧΙΚΗ ΕΜΦΑΝΗΣΗ **, ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ), ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ?
Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΕΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΟΥΝ ΤΑ Ν , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ Α , ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΟΠΕΙ , ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Α , ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΕ Η ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ **Ε ** ? ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΕΕ , ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΗΝΕΣ (ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ) ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ , **ΚΑΤΙ **ΣΑΝ ΤΗΝ F 2000 ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ (ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ,ΕΔΩ ) , ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ , ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΕΥΜΑ Η ΒΡΗΣΚΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΑΤΖΗ ΦΤΗΝΑ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠ'ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ , ΑΡΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΙΔΙΩΤΗ .
ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΝΕΡΟΜε καλύπτει πλήρως ο συνονόματος Κος Χρήστος
Επειδή ένα τέτοιο 'ευχάριστο και διασκεδαστικό' και κυρίως συντηρούμενο με λογικό budget έχω και εγώ, με ενδιαφέρει να ξεκαθαριστεί εάν η ΕΘΕΑ θέλει στην όποια Ε 'πελάτες' σαν και μένα. Γιατί τελικά μπορεί να μην μας θέλει, πράγμα σεβαστό αρκεί να το ξέρουμε
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΤΑ ΕΕ , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΕ , ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 31-12- ΤΟΣΟ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΕ , ΟΚ ?Λάθος
*Tα αυτοκίνητα της ομάδας ΕΑ μπορούν να συμμετέχουν σε οποιοδήποτε αγώνα ράλι, μίνι ράλι, ράλι σπριντ, αναβάσεων ή ταχύτητας.
Τα αυτοκίνητα της ομάδας ΕΕ μπορούν να συμμετέχουν σε οποιοδήποτε αγώνα αναβάσεων ή ταχύτητας. Για να συμμετέχουν σε αγώνες ράλι, μίνι ράλι ή ράλι σπριντ, πρέπει το Δ.Α. να έχει λήξει πριν την 1 / 1 / 2003.
Κατά συνέπεια, σε αγώνες αναβάσεων ή ταχύτητας συμμετέχουν τα αυτοκίνητα των ομάδων ΕΑ και ΕΕ, ενώ σε αγώνες ράλι, μίνι ράλι και ράλι σπριντ συμμετέχουν τα αυτοκίνητα της ομάδας ΕΑ καθώς και αυτά της ομάδας ΕΕ με λήξη του Δ.Α. πριν την 1 / 1 / 2003*
Συνεπώς μπορεί και τώρα να φτιαχτεί ένα ΕΕ, απλά δεν μπορεί να συμμετάσχει σε ράλι.
ΤΑ ΕΑ (ΤΟ **Α ΑΡΧΙΚΗ ΕΜΦΑΝΗΣΗ **, ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ), ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ?
'A' = 'Αυθεντικά', δηλ. στην κατάσταση που ήταν όταν έληξε το δελτίο αναγνώρισης (Δ.Α.)
'Ε' = 'παλιά Ε' αν θέλεις.Δεν καταλαβαίνω για ποιά ανέκδοτα μιλάς
Ο ρόλος των ΕΑ είναι προφανής: τρέχουν όσο θέλουν και μετά από 20 χρόνια μπορούν να πάνε και Ιστορικά. Το 'τρέχουν όσο θέλουν' ισχύει και για τα ΕΕ αλλά δεν μπορούν ποτέ να γίνουν Ιστορικά χωρίς να ακυρώσουν όλες τις εκτός Δ.Α. τροποποιήσεις.
Συνεπώς τα ΕΑ είναι ένα κίνητρο που δίνεται σε σημερινά αγωνιστικά αυτοκίνητα να συνεχίσουν να τρέχουν όταν λήξει το Δ.Α. τους, χωρίς να υποχρεωθούν να ανταγωνίζονται τα πολύ πιο 'ελεύθερα' (από πλευράς επιτρεπόμενων τροποποιήσεων) ΕΕ. Υπενθυμίζω πως η διατήρηση σε 'ΕΑ' κατάσταση είναι ακριβότερη από τη μεταπήδηση στην 'ΕΕ' κατάσταση.
Τέλος, το ό,τι τα ΕΑ είναι τα μόνο 'σύγχρονα' (= μετά την 1/1/2003) Ε που μπορούν να τρέχουν σε ράλι είναι το bonus που δίνει η ΕΘΕΑ (δική της απόφαση, που έχει να κάνει με την πολιτική της ως προς τα ιστορικά) αν τα διατηρήσουν αυθεντικά (και πληρώσουν το αυξημένο κόστος).
Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΕΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΟΥΝ ΤΑ Ν , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ Α
Λάθος. Εξήγησα παραπάνω τι σημαίνει 'ΕΑ'.
, ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΟΠΕΙ , ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Α , ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΕ Η ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ **Ε ** ?
Τα Α είναι πολύ περισσότερα, σχεδόν διπλάσια από τα Ν (286 Α - 153 Ν σύμφωνα με το αρχείο των ΔΤΤ) άρα αναγκαστικά η όποια απόφαση έπρεπε να λαμβάνει υπόψη της τα Α κατ΄ αρχήν.
Και άρα το ερώτημα είναι:
Αν η ΕΑ ήταν 'ΕΝ', τι θα γίνονταν όλα αυτά τα 'Α' όταν έληγε το Δ.Α. τους ? ΕΕ αναγκαστικά. Που σημαίνει πως τα 2/3 των σημερινών αγωνιστικών δεν θα μπορούσαν, μετά από 20 χρόνια, να γίνουν Ιστορικά (εκτός και αν ακύρωναν όλες τις 'ΕΕ' τροποποιήσεις, δηλ. κανένας δεν θα το έκανε...). Που πολιτική της ΕΘΕΑ ήταν πως προτιμά να γίνουν Ιστορικά παρά να μη γίνουν.Βέβαια, το πρόβλημα που περιγράφεις είναι υπαρκτό. Η μόνη λύση θα ήταν μια νέα ομάδα 'ΕΝ'. Που προτιμήθηκε να μη γίνει, για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα (πολλές κατηγορίες, κόστος μετά από κάποιο καιρό).
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΕΕ , ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΗΝΕΣ (ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ) ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ , **ΚΑΤΙ **ΣΑΝ ΤΗΝ F 2000 ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ (ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ,ΕΔΩ ) , ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ , ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΕΥΜΑ Η ΒΡΗΣΚΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΑΤΖΗ ΦΤΗΝΑ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠ'ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ , ΑΡΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΙΔΙΩΤΗ .
ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΝΕΡΟΔεν σου απαγόρεψε κανείς να τα κάνεις όλα αυτά (αν εξαιρέσουμε την απαγόρευση συμμετοχής σε ράλι στα μοντέρνα ΕΕ, που οφείλεται, όπως είπα, στην πολιτική της ΕΘΕΑ απέναντι στα Ιστορικά).
Μπορεί φυσικά κάποιος να έχει τη δική του άποψη για το τι θα ήταν σωστό, ΟΚ, στην Ελλάδα είμαστε και όλοι έχουμε άποψη Αλλά δε βλέπω κάτι το λάθος, το μεμπτό ή το ύποπτο σε ό,τι ισχύει αυτή τη στιγμή.
-
ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΒΡΕ Nass .
ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΣ , ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ (ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΗΛ.) ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ .
ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ , ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ , ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Ν ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ Ε , ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΕ ?
ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΑ SUZUKI πχ ,
H NA ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑΛΕΠΟΡΟΥΝΤΕ ?
ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΙΛΑΩ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ , ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ . -
Μπορούν να τρέξουν χωρίς να πειράξουν τίποτα σαν ΕΑ (πχ. Αρβανιτάκης με το Escort).
Με λίγες μετατροπές τα κάνουν ΕΑ αντίστοιχα με τα περισσότερα άλλα αυτής της ομάδας -έτσι και αλλιώς, πόσα full group A αυτοκίνητα έχουμε ?
Αλλη εναλλακτική θα ήταν μια ομάδα 'ΕΝ', την οποία όμως δε βλέπω για τους λόγους που ανέφερα. Θα δούμε πάντως.
-
Έχω βάσιμες πληροφορίες οτι το επόμενο σιρκουί γίνετε στην Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης 15/16 Απριλίου με συνδιοργάνωση Της Α.Λ.Τρίπολης και Λ.Ε.Μ.Ο.τρίπολης .....
Περισσότερες πληροφορίες εντός των ημερών... -
H ουσια ειναι πως απο το 2008 οποιος με Ν1 αν θελει να μην ταπεινωνεται θα τρχει πιστα και αναβασεις ΜΟΝΟ με 1.6 16V μοτερ και οποιος θελει ραλλυ............ θα βαλει κανα εκκεντροφορο, αντε και να κανει το τιμονι του υδραυλικο (για το 106 λεω) και voila EA5 που πας ρε καραμητρο, σερνεσαι κτλπ. Αφου εχουν πεασει 10 χρονακια,γιατι να μην περιμενω να γινει ιστορικο???
Μην αρχισουμε να λεμε βγαλε απο το 1.3 αλογα και πηγαινε με την homologation giati
-
Nασο,πραγματικα,αυτο που λεει ο ρεντντραγκον ειναι σωστο.
Σκεψου ποσο κριμα ειναι να μην μπορει το 106(παλιο) να βαλει για τα ραλλια τον 1.6 16βαλβιδο και χωρις πολλα-πολλα να πεταει!!
Αν θα μπορουσε να αλλαξει αυτο το καθεστως για ΕΑ και ΕΕ....(για ραλλυ απο 1/1/200ταδε...)
Κριμα ειναι..... -
Με άλλα λόγια: παίρνουμε το 106 Rallye 1300 (43 αυτοκίνητα στην Ελλάδα, με δελτίο αναγνώρισης μέχρι το 2007), του βάζουμε μοτέρ 1600 16V (θέλει δουλίτσα αλλά γίνεται, ΟΚ), και, όντας ~100 κιλά ελαφρύτερο, 'παίρνει τα κεφάλια' των 106 S16 (94 αυτοκίνητα στην Ελλάδα, με Δ.Α. μέχρι το 2010) σε γενική ΠΠ ράλι (Ν-Α-Ε), ομοίως στην F3 του ΠΠ ράλι (N-A-E ομοίως), καθώς και στα σπριντ (κλάσεις κυβισμού). Χώρια που, ως ΕΕ, μπορεί να έχει και τετραπετάλουδα κτλ. κτλ. δηλ. 200+ άλογα.
Τη στιγμή μάλιστα που τα 106 σε ΕΑ/9 μορφή έτσι και αλλιώς αναμένεται να πρωταγωνιστούν στην κλάση τους στα ράλι μετά το 2007. Δε φτάνει αυτό, πρέπει να 'κανιβαλίσουν' και την κλάση του δημοφιλέστερου αυτοκινήτου στην Ελλάδα ?
Μάλιστα
-
Μα ηδη υπαρχουν τα σιτροεν ΑΧ,τα 205.
Το μονο καλο που περναγε με καλο,πολυ καλο οδηγο τα μετρια Α6,οπως το δικο μου ηταν του ΑΠΡ.
Ολα τα αλλα η δεν ειχαν πολυ καλα πραγματα,η δεν ειχαν πολυ καλο οδηγο.
Παντως τα Α6 δεν τα περναγαν.
Δεν πιστευω οτι θα δουμε κατι διαφορετικο με το 106.
Κατα βαση εγω αναφερομαι σε φτηνη λυση.
Μοτερακι το πολυ καπ,σαν το δικο μου,το ιδιο και το σασμαν.
Πισω αξονα.Ουτε καν μπροστινα φρενα και φυσικα ανετα με 14αρια.(η και 15αρια..)
Τα παραπανω κανουν ενα συνολο,ακομα πιο φτηνο απο τα ΑΧ,205!
Νομιζω οτι πολλα παιδια θα διασκεδαζαν πολυ με ενα τετοιο τουτου.
Θυμαμαι μαλιστα τι ωραιες επιδοσεις και αξιοπιστες εκανε το πολυ νορμαλ ΑΧ 1.6 16V του Χατζηρηγα χωρις 200 αλογα και τα συναφη.
Δεν νομιζω οτι χαλας καμια κλαση.
Για να βγουν απο τετοια αυτοκινητα επιδοσεις,πρεπει να οδηγας οπως ο Σακελλαριου η ο Χατζηρηγας.Αν καποιος ειναι ταλεντο,γιατι να μην περναει τα Α6 η οποια αλλα?
Το φτηνο σκεφτομαι,οχι το ποσα Α6 θα περασει ενα 200ρι ραλλυ.(που σου εξηγησα τις παραμετρους που πρεπει να πληρει για να περναει καλους συνδυασμους Α6)
Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο κακος ο συλλογισμος μου.Υγ.Ωχ,ειχα ξεχασει οτι τρεχω στην κλαση με το δημοφιλεστερο αυτοκινητο
Αστο Νασο,1300 και πολυ τους ειναι -
Νομιζω nass οτι ειναι λιγο υπερβολικο να λεμε οτι θα περνουν κεφαλια κτλπ. Αυτος που εχει ξεμινει-κρατησει ενα 1.3 Ν1 δεν νομιζω να ξυπνησει μια μερα και να πει αστου βαλω τετραπεταλουδο,μπιελες,πιστονακια αντε και ενα εξαρι... Σαν κοστος το να εξελιξω το 1.3 το μοτερ ειναι σιγουρα μεγαλυτερο απο το να βαλω το 16v και με ενα κωρονοπηνιο και να παιζω πιστα-αναβασεις-ραλλυ κτλπ.(δηλ οποτε εχω λεφτα, ασε που θα πηγαινω και στο γραφειο μια χαρα με το νορμαλ 16v). Αυτα τα 40 ας πουμε Ν1 που ειναι
Πως ακριβως και που αναμενεται να πρωταγωνιστησουν σαν ΕΑ9 ????
Μονο αν τα κανιβαλιζουν υποθετω... δεν καταλαβαινω γιατι εισαι τοσο αρνητικος.
ΠΠ Ταχύτητας 2006