-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
η commercial το τμημα αυτοκινητων της εχει αρκετα προβληματα ρευστοτητας το τελευταιο καιρο....παντως αργει αλλα πληρωνει ως τωρα!
fimsabas δυστυχως εχει καμπριο και οι πιο πολλες εταιρειες δε τα παιρνουν-θελουν εξτρα επασφαλιστρο-
κοιτα και ασπις.
μακρυα αποα. εγνατια (παει πολυ ασχημα ισως βγει και υπο επιτηρηση ως τελος μηνα)
β.ιντεραμερικαν (παλια σταθερη αξια στην απατεωνια)
γ.εθνικη(επισης παλια σταθερη αξια στους απατεωνες)επισης οταν βλεπεις καπνο υπαρχει και φωτια. δε σε προβληματιζει οτι ξαφνικα εριξε τις τιμες της η κομμερσιαλ 20% και οι πρακτορες της εχουν 40%πλεον εκπτωση???????????ετσι βγαινει η τρελλη τιμη που σου εδωσαν...
Mπορείς σε παρακαλώ να τεκμηριώσεις τα γραφομενα σου για το β) και γ)
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Για να έχεις αξίωση από την αποζημίωση θα έπρεπε στην άδεια κυκλοφορίας να αναφέρεσαι δικαιούχος για το 40% της αξίας του αυτοκινήτου και το υπόλοιπο 60% σε αυτόν που έδωσε τη χρηματοδότηση.
Διαφορετικά νομικά δεν έχεις κανένα δικαίωμα επί του αυτοκινήτου παρά μόνο να το χρησιμοποιείς και να κάνεις κατάθεση των πινακίδων στην εφορία προσωρινά.Mα λέω κι εγώ δεν στέκει αυτό που λες...
Οταν αποζημιωθείτε από την ασφαλιστική εταιρία στην τρέχουσα εμπορική αξία του αυτ/του σας, οφείλεται να εξοφλήσετε το ποσό που υπολείπεται στην τράπεζα και τα υπόλοιπα τα κρατάτε εσείς. Επίσης, ανάλογα με την ασφαλιστική εταιρία που είστε ασφαλισμένος, μπορεί να υπάρχει κάλυψη 'αντ/ση οχήματος σε περίπτωση κλοπής', που σημαίνει ότι σε περίπτωση ολικής κλοπής, πρέπει από τον νόμο να περιμένετε τρεις μήνες μήπως και βρεθεί το αυτ/το σας. Γι' αυτούς τους τρεις μήνες λοιπόν, η ασφαλιστική εταιρία σας παρέχει μεταχειρισμένο αυτ/το.
Ετσι μάλιστα!
-
..
-
Έτσι μάλιστα, μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Έτσι μάλιστα, μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους.?
λίγο ειρωνικό μου ακούγεται ή κάνω λάθος;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οταν αποζημιωθείτε από την ασφαλιστική εταιρία στην τρέχουσα εμπορική αξία του αυτ/του σας, οφείλεται να εξοφλήσετε το ποσό που υπολείπεται στην τράπεζα και τα υπόλοιπα τα κρατάτε εσείς. (...)
Ετσι μάλιστα!
Μα, πως θα πληρωσει η ασφαλιστικη τον κατοχο του αυτοκινητου, οταν ιδιοκτητης ειναι αλλος (η τραπεζα); Στο ασφαλιστηριο συμβολαιο αναφερεται ποιος ειναι ο 'παρακρατητης' της κυριοτητας και στους ορους οτι πρωτος δικαιουχος της αποζημιωσης ειναι αυτος.
Ειδικα αυτο το 'οφείλετε να εξοφλήσετε το ποσό που υπολείπεται στην τράπεζα και τα υπόλοιπα τα κρατάτε εσείς' ειναι πολυ εξωπραγματικο. Φανταζεστε τις ελληνικες τραπεζες να στηριζονταν στην καλη θεληση των οφειλετων;;;Ο (πρωην ) κατοχος του αυτοκινητου προσκομιζει στην ασφαλιστικη βεβαιωση της τραπεζας για το ποσο του δανειου που ειναι ακομη ανεξοφλητο. Η ασφαλιστικη εκδιδει ισοποση επιταγη σε διαταγη της τραπεζας, με την οποια εξοφλειται το δανειο. Ο κατοχος παιρνει απο την τραπεζα και προσκομιζει στην ασφαλιστικη τη βεβαιωση της αρσης της παρακρατησης. Η ασφαλιστικη αποζημιωνει τον κατοχο με το υπολειπομενο ασφαλισμενο κεφαλαιο και μεχρι την τρεχουσα εμπορικη αξια του αυτοκινητου.
Ολοι ευχαριστημενοι. (Happy) End of story.
-
kantoniou
δεν ξέρω κι εγώ φίλε μου...για αυτό και ρωτώ αλλά μέχρι στιγμής 3 απόψεις.
-
Ο χρήστης Η ασφαλιστική του kantoniou έγραψε:
Ο (πρωην ) κατοχος του αυτοκινητου προσκομιζει στην ασφαλιστικη βεβαιωση της τραπεζας για το ποσο του δανειου που ειναι ακομη ανεξοφλητο. Η ασφαλιστικη εκδιδει ισοποση επιταγη σε διαταγη της τραπεζας, με την οποια εξοφλειται το δανειο. Ο κατοχος παιρνει απο την τραπεζα και προσκομιζει στην ασφαλιστικη τη βεβαιωση της αρσης της παρακρατησης. Η ασφαλιστικη αποζημιωνει τον κατοχο με το υπολειπομενο ασφαλισμενο κεφαλαιο και μεχρι την τρεχουσα εμπορικη αξια του αυτοκινητου.ΚΑΘΟΛΟΥ...
Συμφωνω οτι μαλλον αυτο γινεται, αλλα διαφωνω οτι αυτο ειναι και το σωστοτερο. Ο λογος ειναι οτι ετσι, ολη την πτωση αξιας του μεταχειρισμενου αυτοκινητου την επωμιζεται ο ιδιωτης. Οταν πληρωνουν ΟΛΑ τα λεφτα που εχουν μεινει δανεισμενα, στην τραπεζα, και τα 'υπολοιπα μεχρι την εμπορικη αξια του αυτοκινητου' στον ιδιωτη, τοτε αυτος χανει ολο το ποσο που εχει χασει η αξια του αυτοκινητο. Το δικαιο (κατι μας ειπες τωρα ρομαντικε Kacey...) θα ηταν να χανει και ο ιδιωτης και η τραπεζα αναλογικα το ποσο που εχει χασια η αξια λογω μεταχειρησμενου.
Ισχυει:
Αγοραζω 25 χιλιαρικα και η αξια του τωρα ειναι 20 χιλιαρικα, το κλεβουν και εχω αποπληρωσει 10 χιλιαρικα στην τραπεζα. H ασφαλεια πληρωνει αλλα 15 χιλιαρικα στην τραπεζα (η οποια βγαζει και λεφτα απο τους τοκους) και αλλα 5 σε εμενα, και εγω μενω με 5 χιλιαρικα στην τσεπη και μηδεν αυτοκινητα στο γκαραζα ενω εχω πληρωσει 15 και η απαξιωση ηταν 5. Δηλαδη για απαξιωση της εμπορικης αξιας 5 χιλιαδων, εγω εχασα 10 χιλιαρικα...
Τα λεω λαθος?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Έτσι μάλιστα, μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους.
?
λίγο ειρωνικό μου ακούγεται ή κάνω λάθος;
Όχι φίλε μου, σε καμιά περίπτωση δεν είχα τη πρόθεση να ειρωνευτώ. Συγνώμη εάν το πήρες έτσι. Απλά Συμφώνησα με αυτά που διάβασα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ο (πρωην ) κατοχος του αυτοκινητου προσκομιζει στην ασφαλιστικη βεβαιωση της τραπεζας για το ποσο του δανειου που ειναι ακομη ανεξοφλητο. Η ασφαλιστικη εκδιδει ισοποση επιταγη σε διαταγη της τραπεζας, με την οποια εξοφλειται το δανειο. Ο κατοχος παιρνει απο την τραπεζα και προσκομιζει στην ασφαλιστικη τη βεβαιωση της αρσης της παρακρατησης. Η ασφαλιστικη αποζημιωνει τον κατοχο με το υπολειπομενο ασφαλισμενο κεφαλαιο και μεχρι την τρεχουσα εμπορικη αξια του αυτοκινητου.
ΚΑΘΟΛΟΥ...
Συμφωνω οτι μαλλον αυτο γινεται, αλλα διαφωνω οτι αυτο ειναι και το σωστοτερο. Ο λογος ειναι οτι ετσι, ολη την πτωση αξιας του μεταχειρισμενου αυτοκινητου την επωμιζεται ο ιδιωτης. Οταν πληρωνουν ΟΛΑ τα λεφτα που εχουν μεινει δανεισμενα, στην τραπεζα, και τα 'υπολοιπα μεχρι την εμπορικη αξια του αυτοκινητου' στον ιδιωτη, τοτε αυτος χανει ολο το ποσο που εχει χασει η αξια του αυτοκινητο. Το δικαιο (κατι μας ειπες τωρα ρομαντικε Kacey...) θα ηταν να χανει και ο ιδιωτης και η τραπεζα αναλογικα το ποσο που εχει χασια η αξια λογω μεταχειρησμενου.
Ισχυει:
Αγοραζω 25 χιλιαρικα και η αξια του τωρα ειναι 20 χιλιαρικα, το κλεβουν και εχω αποπληρωσει 10 χιλιαρικα στην τραπεζα. H ασφαλεια πληρωνει αλλα 15 χιλιαρικα στην τραπεζα (η οποια βγαζει και λεφτα απο τους τοκους) και αλλα 5 σε εμενα, και εγω μενω με 5 χιλιαρικα στην τσεπη και μηδεν αυτοκινητα στο γκαραζα ενω εχω πληρωσει 15 και η απαξιωση ηταν 5. Δηλαδη για απαξιωση της εμπορικης αξιας 5 χιλιαδων, εγω εχασα 10 χιλιαρικα...
Τα λεω λαθος?
Λαθος,
η τράπεζα δεν αγοράζει αυτοκίνητο από κοινού μαζί σου,Ουσιαστικά όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με δόσεις παίρνεις δάνειο καταναλωτικό το οποίο εσύ χρησιμοποιείς για αγορά αυτοκινήτου, και απλά η τράπεζα για δική της κατοχύρωση κάνει παρακράτηση κυριότητας.
Επιπλέον σκέψου ότι εσύ χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και όχι η τράπεζα, άρα εσύ θα επομιστείς την απαξίωση-κόστος υπηρεσιών του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης tzs έγραψε:
Ουσιαστικά όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με δόσεις παίρνεις δάνειο καταναλωτικό το οποίο εσύ χρησιμοποιείς για αγορά αυτοκινήτου, και απλά η τράπεζα για δική της κατοχύρωση κάνει παρακράτηση κυριότητας.Ακριβως. Η τραπεζα θελει το ανεξοφλητο υπολοιπο του δανειου. Θα μπορουσε (υποθετικα) να σου εχει υποθηκευσει ενα σπιτι για διασφαλιση του δανεισμου και οχι το αυτοκινητο. Η αξια του αυτοκινητου δεν εχει καμια απολυτως σχεση.
Επιπλέον σκέψου ότι εσύ χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και όχι η τράπεζα, άρα εσύ θα επομιστείς την απαξίωση-κόστος υπηρεσιών του αυτοκινήτου.
Αυτο ειναι σωστο, αλλα (με βαση το παραπανω σκεπτικο σου) τελειως αδιαφορο στο θεμα μας.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Έτσι μάλιστα, μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους.
?
λίγο ειρωνικό μου ακούγεται ή κάνω λάθος;
Όχι φίλε μου, σε καμιά περίπτωση δεν είχα τη πρόθεση να ειρωνευτώ. Συγνώμη εάν το πήρες έτσι. Απλά Συμφώνησα με αυτά που διάβασα.
ΟΚ no problem τότε!
-
λοιπον μολις ρωτησα φιλο υπευθυνο πραγματωγνωμονων σε ασφαλιστικη εταιρεια.
α. οσον αφορα τραπεζες ισχυει ακριβως οπως τα εχουμε πει τοσες φορες πιο πανω. αποζημιωνεις την τραπεζα με επιταγη και οτι μεινει το κρατας εσυ. η τραπεζα δε συμμετεχει σε μειωσεις αξιας κλπ κλπ θα πρεπει να παρει ολο το ποσο πισω. το λεει και στους ορους του συμβολαιουβ.για εξτρα ισχυει οτι ειπα για περιπτωσεις ιδιας ζημιας και γενικα...δηλαδη αν εχεις εξτρα προφυλακτηρες ζαντες και λοιπα και θες να καλυπτονται απο ασφαλεια κλοπης μεικτη κλπ κανεις αιτημα στην εταιρεια τα ελεγχουν και αν δεχονται ανεβαζουν αξια και τα ασφαλιζουν.επισημα τιποτα δε γινεται δεκτο μη εργοστασιακο εξτρα.αυτο λεει η εγκυκλιος που εχει εκδοθει απο ασφαλιστικες εταιρειες!
σε περιπτωση τρακαρισματος ειναι σχεδον απιθανο οπως προειπα να δικαιωθεις εξωδικαστικα. η απαντηση του τυπου ηταν αμα εσυ το ντυσεις με χρυσαφι το καρο σου και κυκλοφορεις εγω θα το πληρωσω?μονο δικαστικα θα κερδισετε τα παραπανω λεφτα απο τα εργοστασιακα δεδομενα. μιλαμε για μεγαλες διαφορες...οχι για μικροδιαφορες!γ.για το κυριο που ρωτησε για α.ιντεραμερικαν β. εθνικη απαντησα πιο πανω.ειδικα για εθνικη οπως ειπα εχω 2 θανατηφορα στα χερια μου + 3ολικες. για ιντεραμερικαν απλα δε σχολιαζω.ολος ο σοβαρος κοσμος ξερει τι εγινε στη δεκαετια του 90 με αυτη την εταιρεια.
επισης μη κολλατε σε ονοματα-εταιρειες.ολα ειναι θεμα ρευστοτητας.
τρανταχτο παραδειγμα ο φοινικας.μετα τη συγχωνευση με μετρολαιφ για κανα δυο χρονια δε πληρωνανε ζημιες με τιποτα.ο λογος-τα τρελλα χρεη που ειχαν προκυψει απο ενα λαμογιο που ρουφηξε το αιμα στη μετρολαιφ...αυτη τη στιγμη ομως η εταιρεια παει καλα και πληρωνει σε 2-3περιπτωσει που ειχα προσφατα.αυτο τι παει να πει?οτι ο φοινικας ειναι μουφα ή οτι αυτα ειναι σημαδια των καιρων?
το ιδιο ισχυει για ολες τις μεγαλες και σοβαρες εταιρειες. - -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
...σε περιπτωση τρακαρισματος ειναι σχεδον απιθανο οπως προειπα να δικαιωθεις εξωδικαστικα. η απαντηση του τυπου ηταν **αμα εσυ το ντυσεις με χρυσαφι το καρο σου και κυκλοφορεις εγω θα το πληρωσω?**μονο δικαστικα θα κερδισετε τα παραπανω λεφτα απο τα εργοστασιακα δεδομενα. μιλαμε για μεγαλες διαφορες...οχι για μικροδιαφορες!....Απαντηση:
ναι εσυ θα το πληρωσεις, γιατι εισαι υποχρωμενος κυριε ασφαλιστη να με αποζημειωσεις μεχρι να επανελθω στην κατασταση προ του ατυχηματος ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ, και αφου εγω ειχα σκασει 1 μυριο ευρω για να το ντυσω με χρυσαφι ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΥΤΟ, τοτε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ. Τοσο απλα...Οπως εχει γινει (ΞΑΝΑλεω...) με 2-3 μελη εδω μεσα...
-
συμφωνω μαζι σου απολυτα.
αλλα σε ξαναρωταω. αυτα τα 2-3 μελη πληρωθηκαν εξωδικαστικα ναι ή οχι?
και αν οχι μετα απο ποσους μηνες και με ποσους καβγαδες...
αυτο ειναι το ρεζουμε.και μη με ξαναπεις ασφαλιστη. εγω δε σε εβρισα
-
Το 'κ. ασφαλιστη μου' δεν πηγαινε σε εσενα, ειπα 'η απαντηση (στον παραπανω κυριο που λεει περι χρυσου αυτοκινητου) θα ηταν μπλα μπλα μπλα κ. ασφαλιστη μου'...
και ναι, απ'οτι θυμαμαι αποζημειωθηκαν κανονικα και εξωδικαστικα χωρις ιδιαιτερο προβλημα
-
Ωραία ξεκίνησε η μέρα μου σήμερα...
Είχα ένα βλακωδέστατο ατύχημα στις 17/11/2005 μέσα στον Λεβέντη στον Αγ.Κων/νο...Η υπαιτιότητα του άλλου -είχα και δυο μάρτυρες εκ των οποίων ο ένας αστυνομικός- και το αυτοκίνητό μου ευτυχώς προχωρούσε για να συνεχίσω το ταξίδι μου στην Αθήνα. Βίδα από το φτερό που τσακίστηκε χτυπούσε στο λάστιχο, το οποίο δεν είχε 5 μήνες ζωής...Μικρό φάγωμα εκεί πέρα...Στην Αθήνα, 150 ευρουλάκια για ευθυγράμμιση και πρέσα στον άξονα που στράβωσε λιγάκι...
Πίσω στη Θεσσαλονίκη, όπου γύρισα μετά κόπων και βασάνων -περιττό να πω για την ψυχολογία στην εκδρομή, ε;- το αυτοκίνητο φτιάχνεται με κόστος 1300 ευρώ, ο τύπος έχει κάνει δήλωση στην ασφαλιστική του, έρχεται ο πραγματογνώμονας τα βλέπει, όλα μια χαρά δείχνουν, αποστέλλονται τα τιμολόγια στις 25/1 και ως σήμερα περίίίίμενα...
Τηλεφωνάκι από γραφείο σε γραφείο, 'περιμένετε παρακαλώ μισό', κλπ. κλπ.
'-Ναι, με ακούτε; Η περίπτωσή σας έχει φύγει από τον φιλικό διακανονισμό, γιατί ο άλλος οδηγός έκανε μεν δήλωση, αλλά δεν δέχεται υπαιτιότητα η άλλη πλευρά, οπότε εμείς δεν μπορούμε να σας πληρώσουμε, πρέπει να κινηθείτε νομικά...'
1450 ευρουλάκια πήγαν στράφι δηλαδή...συν τα άλλα 1300 από την περίπτωση που μπλέξαμε με α@@@@@ι ανασφάλιστο που επίσης έφταιγε...2750 ευρώ πρέπει να πάνε στα χέρια δικηγόρων από άνθρωπο που δεν έχει δημιουργήσει ποτέ ατύχημα ούτε έχει μπλέξει ποτέ την ασφαλιστική του...αντίθετα, τα ασφάλιστρα μια χαρά πληρώνονται και στην ώρα τους. Για αυτό σας παρακαλώ όταν γράφετε ατάκες του στυλ 'η ασφαλιστική τάδε πληρώνει στην ώρα της, εγώ σε 5 μέρες πληρώθηκα, ο φιλικός είναι εγγύηση κλπ.' να έχετε ένδειξη από πάνω 'όχι funkyreverend' ή κάντε με προσωρινό ban τέλος πάντων...
Μήπως είναι καλύτερα να δημιουργώ εγώ τα ατυχήματα; Έτσι, μπορεί και να με πληρώσουν...
Ασφαλιστικές εταιρείες...
Υ.Γ. Ευτυχώς που με έκοψε και έβαλα καινούρια ανταλλακτικά, μια που το αυτοκίνητο ήταν μόλις 2 ετών...Αφού τα πλήρωσα που τα πλήρωσα σαν το μ@@@@@...
-
Μικτη παιδες,τσαμπα δεν ειναι αλλα προσωπικα το αυτοκινητο δεν το σκεφτομαι ουτε λεπτο της ημερας,μπορουν να το κλεψουν,να το τρακαρουν και να το κανουν οτι γουσταρουν γενικα,μονο εμενα να μην χτυπησουν.
-
funkyreverend
Θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τη γνώμη οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ταιριάζει βρίσιμο στην ασφαλιστική του άλλου (όποια κι αν είναι). Καταλαβαίνω την αγανάκτισή σου αλλά έλα λίγο στη θέση της ασφαλιστικής εταιρίας του άλλου. Απο τη στιγμή που ο άλλος δηλώνει οτι δεν ευθύνεται η εταιρία του δεν έχει καμια υποχρέωση να σε καλύψει. Αν αποδειχτεί οτι τελικά ο πελάτης τους έφταιγε (δυστυχώς μετά από αρκετό χάσιμου χρόνου και χρήματος) τότε θα έχει την υποχρέωση να σε αποζημιώσει. Αυτός που ευθύνεται για την ταλαιπωρία σου είναι ο 'άλλος'.
Νομική Προστασία έχεις; -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
...σε περιπτωση τρακαρισματος ειναι σχεδον απιθανο οπως προειπα να δικαιωθεις εξωδικαστικα. η απαντηση του τυπου ηταν **αμα εσυ το ντυσεις με χρυσαφι το καρο σου και κυκλοφορεις εγω θα το πληρωσω?**μονο δικαστικα θα κερδισετε τα παραπανω λεφτα απο τα εργοστασιακα δεδομενα. μιλαμε για μεγαλες διαφορες...οχι για μικροδιαφορες!....
Απαντηση:
ναι εσυ θα το πληρωσεις, γιατι εισαι υποχρωμενος κυριε ασφαλιστη να με αποζημειωσεις μεχρι να επανελθω στην κατασταση προ του ατυχηματος ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ, και αφου εγω ειχα σκασει 1 μυριο ευρω για να το ντυσω με χρυσαφι ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΥΤΟ, τοτε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ. Τοσο απλα...Οπως εχει γινει (ΞΑΝΑλεω...) με 2-3 μελη εδω μεσα...
Τώρα το είδα αυτό και ίσως έχει ξαναειπωθεί.
Εστω ότι αγοράζεις το αυτοκίνητο 20Κ και το ασφαλίζεις για 20Κ
Και, την άλλη μέρα, βάζεις έξτρα 10Κ και άρα κοστίζει 30Κ
Και, την παράλλη μέρα, στο κλέβουν.
Πόσο πρέπει να σου πληρώσει η ασφαλιστική ?20Κ λέω, διότι τόσα ασφάλιστρα τους πλήρωνες.
Πλήρωσέ τους ασφάλιστρα για 30Κ και θα σε αποζημιώσουν για τόσα.
Θεωρώ απόλυτα λογικό να σου λέει: 'ευχαρίστως να ασφαλίσουμε τα έξτρα που έχετε, αρκεί να τα δει ο πραγματογνώμονάς μας (ότι δηλ. υπήρχαν και δεν ήταν 'αέρας' για να αντισταθμίσει την πτώση της εμπορικής αξίας) και να πληρώσετε επασφάλιστρο για αυτά'.
Αυτό έκανα όταν είχα βάλει σε παλιό αυτοκίνητο που είχα CD juke box και ακριβό ηχοσύστημα και τα είχα ασφαλίσει τότε για 150000 δρχ. και όταν μου έκλεψαν το αυτοκίνητο με αποζημίωσαν για την εμπορική αξία του αυτοκινήτου μου συν 150000 δρχ. (δηλ. καθόλου μείωση!) για το ηχοσύστημα.Δηλαδή είναι λογικό να σε πληρώσουν για περισσότερο απ΄ όσο είχες ασφαλίσει το αυτοκίνητο, επειδή τόσο έκανε όταν τράκαρες/στο έκλεψαν ?
Αν δηλ. έκανε 20Κ και το είχες ασφαλίσει για 15Κ και σε τρακάριζαν με ολική καταστροφή, θα απαιτούσες να σε αποζημιώσουν για 20Κ επειδή τόσο έκανε ?
Ασφάλιση οχημάτων