Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΣΕ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΣΕ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 86
    • 87
    • 6 / 87
    Αντίλογος
    51
    1734
    22098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
      Krus θα παρω τηλ αλλα θελω να μου πεις απο την εμπειρια σου πως σου φανηκε?

      Μια χαρά ήταν. Κοιμήθηκα το βράδυ στην Αθήνα και ξύπνησα ΘΕσ/νίκη στις 7 το πρωί, ξεκούραστος. Η βενζίνη με το αυτοκίνητο που είχα τότε, θα μου είχε πάει πιο ακριβά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris_ last edited by

        Τις κανω μια μια αλλα περιμενα αφηγιση τεσπα...
        Το αμαξι το φορτωσες εσυ? το εδεσαν με ιμαντες? αλλα τουτου ειχε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagelis-rallye last edited by

          το αμαξι το φορτωνεις εσυ σε ειδικο βαγονι το οποιο ειναι κλειστο. βαζουν κατι σιδερα μπροστα και πισω απο τις ροδες για για να μην φυγει το αυτοκινητο αν γινει κατι αποτομο. Το μονο προβλημα που μπορει να αντιμετωπισουν οι πολου χαμηλωμενοι ειναι να μην χωρανε αυτα τα σιδερα κατω απο το μαρσπιε η τον προφυλακτηρα.

          Το κοστος παει αναλογα με το μηκος του αυτοκινητου και εχει 3 κλιμακες απο 35 εως 50 περιπου ευρω. προσθετεις τα 15 του εισιτηριου του επιβατη + τα εξοδα κουκετας που ξεκινουν απο 6 ευρω (νομιζω ειναι υποχρεωτικη η κουκετα καθως το συγγκεκριμενο δεν εχει αλλες θεσεις)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
            το αμαξι το φορτωνεις εσυ σε ειδικο βαγονι το οποιο ειναι κλειστο. βαζουν κατι σιδερα μπροστα και πισω απο τις ροδες για για να μην φυγει το αυτοκινητο αν γινει κατι αποτομο. Το μονο προβλημα που μπορει να αντιμετωπισουν οι πολου χαμηλωμενοι ειναι να μην χωρανε αυτα τα σιδερα κατω απο το μαρσπιε η τον προφυλακτηρα.

            Το κοστος παει αναλογα με το μηκος του αυτοκινητου και εχει 3 κλιμακες απο 35 εως 50 περιπου ευρω. προσθετεις τα 15 του εισιτηριου του επιβατη + τα εξοδα κουκετας που ξεκινουν απο 6 ευρω (νομιζω ειναι υποχρεωτικη η κουκετα καθως το συγγκεκριμενο δεν εχει αλλες θεσεις)

            Mε κάλυψες και με το παραπάνω.
            Προσοχή στην κουκέτα!!!
            Δώσε κάτι παραπάνω, και πάρε κρεβάτι σε 4κλινη (η 2κλινη είναι ΠΟΛΥ ακριβή). Οι 6κλινες και 8κλινες είναι λίγο βάσανο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitris_ last edited by

              Να στε καλα ρε παιδια ευχαριστω..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  madman77 last edited by

                  Τηλεδοιικηση σου λεει μετα......

                  Αηδιες. Οταν ηταν ανθρωποι στις αλλαγες δεν γινοντουσαν αυτα...

                  Κανας κολλημενος μηχανισμος θα ηταν κ εγινε το τσαφ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    guru last edited by

                    Άλλο ένα σιδηροδρομικό ατύχημα, αυτή τη φορά δυστυχώς με 1 νεκρό...

                    Σύγκρουση τρένων στο Μενίδι
                    Νεκρός ο μηχανοδηγός

                    Σύγκρουση τρένων
                    Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Μενίδι με έναν νεκρό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο ΟΣΕ έχει ξεφύγει!!!!!!!! και κρίμα γιατί κινδυνεύει και η δημόσια υγεία!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        guru last edited by

                        Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει μαζεμένα πολλά σιδηροδρομικά ατυχήματα, και δυστυχώς με νεκρούς. Από τη μία η τραγική αμέλεια και απροσεξία (π.χ. όσοι περνούν κατεβασμένες μπάρες ή αυτός που ξέχασε (!!!) να αλλάξει τα κλειδιά στο Μενίδι), από την άλλη το απηρχαιωμένο πολλές φορές υλικό του Ο.Σ.Ε., οι άστοχες ενέργειες και τα έργα που έχουν καθυστερήσει δεκαετίες (αφού αντί να αναβαθμιστεί ο σιδηρόδρομος αφέθηκε στην τύχη του, ή ακόμα χειρότερα – με πρωταγωνιστή τον γέρο Καραμανλή όταν δεν ήταν γέρος – ξηλώθηκαν με μίσος οι σιδηροτροχιές και η Ελλάδα παραδόθηκε στα λεωφορεία και κυρίως στα αυτοκίνητα).

                        Δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά, τα απολύτως απαραίτητα έργα καθυστερούν τραγικά, και αν δεν αλλάξει σύντομα κάτι ο Ο.Σ.Ε. και γενικότερα οι σιδηρόδρομοι στην Ελλάδα θα χάσουν και αυτό το τρένο (= χρηματοδότηση Ευρωπαϊκής Ένωσης)...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tiger last edited by

                          Νομιζω τα ατυχηματα με αυτοκινητα ειναι καθαρα ευθυνη των οδηγων, βλεπουν μια μπαρα και ορμανε να περασουν...no comment.
                          Επισης οταν υπαρχει ουρα κανενας δεν αφηνει αποσταση,ετσι αμα πχ κολλησει ο μπροστινος,ο απο πισω θα περιμενει τον χαρο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            κι άλλος εκτροχιασμός

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              κι άλλος εκτροχιασμός

                              Δεν φταίει ο ΟΣΕ όμως.
                              Έγινε το εξής απίστευτο: σε αφύλακτη διάβαση, νταλίκα καρφώθηκε αφρενάριστη μεταξύ 2ου και 3ου βαγονιού της αμαξοστοιχίας.

                              Κοιμήθηκε στο τιμόνι? Έμεινε από φρένα? Τι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                salome last edited by

                                Δεν ήταν αφύλακτη. Δεν κατέβηκαν οι μπάρες και το φορτηγό καρφώθηκε

                                3 νεκροί νομίζω. Οι δύο οδηγός-συνοδηγός του φορτηγού και ο τρίτος επιβάτης του τραίνου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Γιατί να υπάρχουν ακόμα διαβάσεις ;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hrdoukas last edited by

                                    Montecarlo

                                    Και να μην είναι όλες ανισόπεδες ας πούμε; Αμφιβάλω αν υπάρχει χώρα στον κόσμο που για όλους τους δρόμους και τα δρομάκια που διασταυρώνονται με γραμμές τραίνου υπάρχει ανισόπεδος κόμβος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      τα τρενα τεινουν να εξελιχθουν σε επικινδυνο μεσο πλεον...πολλα ατυχηματα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hrdoukas last edited by

                                        πάλι όμως η πλειοψηφία των νεκρών σ'αυτά τα δυστηχήματα εξακολουθεί να είναι οδηγοί ή επιβάτες αυτοκινητων

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          φυσικά στα περισσότερα ατυχήματα εμπλέκονται και αυτοκίνητα αλλά η συχνότητα έχει ανέβει επικίνδυνα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ililias last edited by

                                            Ελλάς, το μεγαλείο σου!
                                            Συνηθισμένοι να περνάμε και με κόκκινο, ένα στοπ θα μας κρατήσει τώρα;
                                            Διάβαση, ρε φίλε! Τραίνα περνάνε, ρε φίλε! Είσαι επαγγελματίας, ρε φίλε!
                                            Σώπα τώρα, καημένεεε. Ξέρεις πόσες φορές περνάω εγώ από εδώ;

                                            Το τι έγινε ακριβώς, το πήρε ο οδηγός μαζί του. Δεν δικαιολογείται, πάντως, τι σχέση έχουν οι μπάρες, εδώ μιλάμε έπεσε πάνω στο τραίνο....

                                            Μπάρες - ξεμπάρες, σταματάμε. Κι όχι μόνο, βρέχει - χιονίζει, ανοίγουμε και το παράθυρο ν' ακούσουμε. Κάλλιο γαϊδουρόδενε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 6 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr