-
Ikar : Σε προηγούμενη δημοσίευση σου έγραψες αυτό:
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Κόστος συντήρησης: γιατί να διαφέρει από εκείνο του GTI ή του 1.6; Λάδια, φίλτρα κλπ είναι τα ίδια (σχεδόν) Long Life θα είναι, άρα -για μία ακόμα φορά- κάθε 30 ή 2 χρόνια ή ΛΥΧΝΙΑ. Το 15/30 που γράφτηκε ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
Πως το ξερεις οτι η συντηρηση των 1.6 FSi/GTi και του GT δε θα διαφερει; Εχεις διαβασει το service manual της VW για τον TSI και το λες αυτο;** Δεν ρωταω ειρωνικα**, ειλικρινα αν ξερεις κατι παραπανω θα ηταν πολυ χρησιμο να μας πεις, γιατι ειναι μια σημαντικη παραμετρος που πρεπει να εξετασει ο υποψηφιος αγοραστης.
Απλα μου φαινεται λιγο περιεργο πχ ενας ατμοσφαρικος κινητηρας (1.6 FSi) να εχει τις ιδιες αναγκες/κοστος συντηρησης με εναν πολυπλοκο bi-turbo οπως αυτος του GT...Και δεν μιλαω μονο λαδια, φιλτρα κλπ. Η υπαρξη 2 υπερσυμπιεστων δεν απαιτει καποια επιπλεον συντηρηση; Και αν ναι, σε τι χρονικο οριζοντα χιλιομετρων; -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Πως το ξερεις οτι η συντηρηση των 1.6 FSi/GTi και του GT δε θα διαφερει; Εχεις διαβασει το service manual της VW για τον TSI και το λες αυτο;** Δεν ρωταω ειρωνικα**, ειλικρινα αν ξερεις κατι παραπανω θα ηταν πολυ χρησιμο να μας πεις, γιατι ειναι μια σημαντικη παραμετρος που πρεπει να εξετασει ο υποψηφιος αγοραστης.
Απλα μου φαινεται λιγο περιεργο πχ ενας ατμοσφαρικος κινητηρας (1.6 FSi) να εχει τις ιδιες αναγκες/κοστος συντηρησης με εναν πολυπλοκο bi-turbo οπως αυτος του GT...Και δεν μιλαω μονο λαδια, φιλτρα κλπ. Η υπαρξη 2 υπερσυμπιεστων δεν απαιτει καποια επιπλεον συντηρηση; Και αν ναι, σε τι χρονικο οριζοντα χιλιομετρων;Δεν το ξέρω, εκτιμώ ότι δεν θα διαφέρει από εκείνη του GTI που είναι ίδια με τα υπόλοιπα Golf. Δεν έγραψα ότι είναι η ΙΔΙΑ, αλλά γιατί να διαφέρει.
Αυτό που θα διαφέρει είναι το όποιο κόστος επισκευών εκτός εγγύησης, μετά τα 2 ή 4 χρόνια.
@coyote: 29000-23850=5150 (βασικές εκδόσεις)
διαφορά τελών: 168
διαφορά ασφαλίστρων: η πλήρης ετήσια μεικτή με ελάχιστο bonus/malus είναι 1.300 στο GTI (ή κάπου εκεί). Στο GT αρκετά χαμηλότερα γιατί υπολογίζονται και οι φορολογήσιμοι ίπποι. Αυτά για τον πρώτο χρόνο.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Βλέπω σε πολλούς περισσεύουν τα ευρώ...μάλιστα!
ΟΚ 24000 που με το κλειδί στο χέρι ξεπερνάμε τα 25...παίρνεις ένα Golf 1400
TT 170 ίππων με πλούσιο εξοπλισμό. Eσείς το θεωρείτε λαχείο. Εγώ απλά
τηρουμένων των αναλογιών καλή τιμή. Πάντως εάν είχα να επιλέξω μεταξύ
αυτού και του 2λιτρου TFSi θα έπαιρνα το 2λιτρο. Είναι πολύ κοντά. [μιλώ για
τα 3θυρα πάντα]. Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
ετησίως.και γιατί να μην δώσεις 26Κ και να πάρεις το Imprezza 2.0 4WD 160HP ?
Γιατι δυστυχως ζουμε σε μια 'κυβικη' χωρα! Γιατι το 2λιτρο αυτοκινητο φορολογικα και οχι μονο ΔΕΝ συμφερει στην Ελλαδα. Ριξε μια ματια τι πωλησεις εχουν τα 2λιτρα αυτοκινητα και τι τα μικροτερου κυβισμου.
Δες ποσο πουλαει το 2λιτρο Impreza που ανεφερες και ποσο θα πουλαει σε λιγο το Golf GT (γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ θα πουλησει πολυ περισσοτερο στην Ελλαδα) και θα εχεις την απαντηση σου...Κι εγω υπο αλλες συνθηκες το Impreza μπορει να επελεγα αλλα στην Ελλαδα ζουμε.
Και καλως ή κακως το Golf GT αυτη τη στιγμη παιζει μονο του, με τη εξαιρεση του Civic 1.8 οταν ερθει που σωστα ανεφερε ο elteo.
-
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑΠΕΡ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
5,4,3,2,1.... πέσανε να με φάνε!!!
-
Εχεις δίκιο για την μεικτή ασφάλεια. Δε θα έβαζα όμως μεικτή. Κλοπή ναι.
Ειναι το διλιτρο δύσκολο αλλα και η εγγυηση έιναι ένα πρόβλημα. Εχεις ΙΚΑΡ δίκιο. Αλλα γι αυτό το τσιμπάνε,,,,, γιατι ξερουν ότι θα τσιμπήσουνΕγω νόμιζα ότι τα 6000 τα έβαζες για το ετησιο κόστος διαφορά
-
Τα μεταχειρισμένα είναι άλλο πράγμα, μην τα μπλέκουμε με τις τιμές των καινούργιων..
-
θα πάω για καφέ τώρα και λέω να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά ώστε μέχρι να γυρίσω να έχει ανάψει η κουβέντα.
Αλήθεια.... ο πρώτος που θα το παρει για τεστ drive να μας πει πως παει και πόσο καίει.Το πόσο κάνει το εξαντλήσαμε
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
ετησίως.Γνωρίζω άτομα που τους πειράζει (από πολύ έως λίγο), κάθε φορά που τα σκάνε γιατί δεν τους περισσεύουν...
Και κοιτάνε την πιο φτηνή και απλή ασφάλεια...
-
Οι τίτλοι για τα περιοδικά είναι έτοιμοι (και για το ανάλογο τόπικ της μυστικιστικής κάστας)
TSI-τα γκάζια
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
ετησίως.Γνωρίζω άτομα που τους πειράζει (από πολύ έως λίγο), κάθε φορά που τα σκάνε γιατί δεν τους περισσεύουν...
Και κοιτάνε την πιο φτηνή και απλή ασφάλεια...
ε αυτοι δε ξερουν που πανε τα 4.....κακως πηραν τετοιο αυτοκινητο!
το μονο που φοβαμαι ειναι η καταναλωση που δε ξερω που θα κυμαινεται και επισης μην εχουμε νεα περιπτωση g-ladder....εκτος απο την ελλαδα αυτο που προκειται να πουλησει αλλου?
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
ετησίως.Γνωρίζω άτομα που τους πειράζει (από πολύ έως λίγο), κάθε φορά που τα σκάνε γιατί δεν τους περισσεύουν...
Και κοιτάνε την πιο φτηνή και απλή ασφάλεια...
Δίνουν δηλ 25 χιλιάρικα και τσιγγουνεύονται τα επιπλέον [λίγα] ευρώ της ασφάλειας και των τελών που δίνονται 1 (!) το χρόνο;
Οξύμωρο δεν είναι;
Οπως είπε και ο άδης ...μάλλον είναι ακατάλληλοι να επιλέξουν αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και μην μου πείτε για τέλη και έξοδα 2000cc γιατί όταν έχεις
να δώσεις τόσες χιλιάδες ευρώ δεν θα σε πειράξουν κάποια ευρώ παραπάνω
ετησίως.Γνωρίζω άτομα που τους πειράζει (από πολύ έως λίγο), κάθε φορά που τα σκάνε γιατί δεν τους περισσεύουν...
Και κοιτάνε την πιο φτηνή και απλή ασφάλεια...
Δίνουν δηλ 25 χιλιάρικα και τσιγγουνεύονται τα επιπλέον [λίγα] ευρώ της ασφάλειας και των τελών που δίνονται 1 (!) το χρόνο;
Οξύμωρο δεν είναι;
Οπως είπε και ο άδης ...μάλλον είναι ακατάλληλοι να επιλέξουν αυτοκίνητο.
Μήπως είστε λίγο υπερβολικοί; 25 χιλιάρικα δίνουν, πιθανόν και με δόσεις! Δεν δίνουν 100.000 για να τους πούμε τσιγγούνηδες...
Και αν η διαφορά της ασφάλειας είναι 600-800 ευρώ το χρόνο, εγώ την βρίσκω καθόλου μα καθόλου αμελητέα!
-
§
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ε αυτοι δε ξερουν που πανε τα 4.....κακως πηραν τετοιο αυτοκινητο!το μονο που φοβαμαι ειναι η καταναλωση που δε ξερω που θα κυμαινεται και επισης μην εχουμε νεα περιπτωση g-ladder....εκτος απο την ελλαδα αυτο που προκειται να πουλησει αλλου?
Δυστυχώς το θέμα θα ξεφύγει αν αρχίσουμε να το σχολιάζουμε.
Κάποια στιγμή είχα ανοίξει ένα νήμα σχετικό με την νοοτροπία του σύγχρονου ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΡΑΓΙΑ (εδώ είμαστε: 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> Περί αυτοκίνησης > Το τζιπ, suv, muv μου και ας πεθάνω...).
Όσον αφορά τους G40 και G60 της VW είχα απογοητευτεί όταν εκ των υστέρων διάβαζα ότι ήταν προβληματικοί... (και είχα μια μανία για το Polo Coupe G40 με εκείνες τις ζάντες ( BBS δεν ήταν; ) και το μαύρο χρώμα)...
§
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δίνουν δηλ 25 χιλιάρικα και τσιγγουνεύονται τα επιπλέον [λίγα] ευρώ της ασφάλειας και των τελών που δίνονται 1 (!) το χρόνο;
Οξύμωρο δεν είναι;
Οπως είπε και ο άδης ...μάλλον είναι ακατάλληλοι να επιλέξουν αυτοκίνητο.
Μα δεν δίνουν cash τα 25 (ή το όποιο ποσό για οποιοδήποτε αυτοκίνητο). Το 70% των αγορών είναι με χρηματοδότηση, άρα κάθε μήνα δόση, οπότε σίγουρα επηρεάζει αρνητικά η κάθε επιπλέον επιβάρυνση.
-
§
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δίνουν δηλ 25 χιλιάρικα και τσιγγουνεύονται τα επιπλέον [λίγα] ευρώ της ασφάλειας και των τελών που δίνονται 1 (!) το χρόνο;Οξύμωρο δεν είναι;
Οπως είπε και ο άδης ...μάλλον είναι ακατάλληλοι να επιλέξουν αυτοκίνητο.
Δεν είναι και λίγοι...
Απλά πολλοί δεν το μαρτυρούν...Γενικότερα, σήμερα το αυτοκίνητο που κατέχει κάποιος δεν είναι σε καμία περίπτωση ενδεικτικό της οικονομικής του κατάστασης. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι νεαρός που πήρε τρία δάνεια για να πάρει μεταχειρισμένο Impreza WRX'04 (ή '05, δε θυμάμαι).
Ας μην το συνεχίσουμε όμως στο παρόν νήμα...
elteo, δεν σκέφτεσαι προφανώς σαν ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ-ΡΑΓΙΑΣ.
Οξύμωρη είναι η πραγματικότητα στο ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟ η οποία περιγράφεται με μία λέξη: OVERSTATEMENT. Σε αντίθεση με τους Άγγλους όπου κυριαρχούν τα UNDERSTATEMENTS.
That's the way it is
§
-
μ@λακια ειναι το αυτοκινητο, μην το παιρνετε!
μεχρι προσφατα καποιοι εδιναν 22-24κ για να παρουν 100-120αλογα, τωρα που τα αλογα εγιναν 170 ειναι πολλα τα λεφτα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μ@λακια ειναι το αυτοκινητο, μην το παιρνετε!μεχρι προσφατα καποιοι εδιναν 22-24κ για να παρουν 100-120αλογα, τωρα που τα αλογα εγιναν 170 ειναι πολλα τα λεφτα...
Μα είναι 1.390κ.εκ.!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μ@λακια ειναι το αυτοκινητο, μην το παιρνετε!
μεχρι προσφατα καποιοι εδιναν 22-24κ για να παρουν 100-120αλογα, τωρα που τα αλογα εγιναν 170 ειναι πολλα τα λεφτα...
Μα είναι 1.390κ.εκ.!!!
α ναι, το ξεχασα αυτο!
ειναι και πολυς κοσμος που ΘΕΛΕΙ ρε παιδι μου να δινει λεφτα σε ασφαλιστρα και τελη κυκλοφοριας...Τι, ειναι μικρη η διαφορα?
Για καντε εναν υπολογισμο σε βαθος 4-6 ετων να δειτε ποσο μικρη ειναι η διαφορα...Εγω παντως πιστευω οτι οντως ο κοσμος εχει κολλημα να λεει οτι εδωσε 24Κ για να παρει 1400κκ! Προτιμα με αυτα τα λεφτα να παιρνει 1800-2000κκ, και ας του τον πιανουν και λιγο παραπανω...
-
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
(και είχα μια μανία για το Polo Coupe G40 με εκείνες τις ζάντες ( BBS δεν ήταν; ) και το μαύρο χρώμα)...και γιατί δε πήγες στο μεγάλο παζάρι?
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)