Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: GP Μαλαισιας-Sepang
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: GP Μαλαισιας-Sepang
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 13
    • 14
    • 6 / 14
    Formula 1
    38
    274
    332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ipan last edited by

      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

      Όταν είπαν ότι έκαναν λάθος εννοούσαν ότι ουσιαστικά μείνανε χωρίς φρέσκο σετ στο 1ο στοπ, όχι ότι θα έπρεπε να είχαν 3 έτοιμα φρέσκα σετ. Πάντως από race pace η Ferrari πρέπει να έχει αρκετά δυνατό.

      *'I think the thing that was weak for us in Bahrain was not having new tyres in the race,' said Brawn.

      'We probably used too many new tyres in practice, and looking back I would have liked to have more new tyres in the race. We only had one set, and I think that hurt us a bit.*

      δε ξέρω πως το καταλαβαίνεις εσύ... εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως θα ήθελαν 3 φρέσκα ελαστικά στο Bahrain.

      Είχαν μόνο ένα σετ φρέσκων και θα ήθελαν τουλάχιστον άλλο ένα όπως ο Alonso.
      Στη σειρά εκκίνησης τώρα. Το itv υποστηρίζει ότι ο Σούμι θα ξεκινήσει στη 12η θέση. Με τους υπολογισμούς μου και έχοντας σαν δεδομένο τις τιμωρίες των Σούμι, Μάσσα, Κούλθαρντ, Μπαρικέλο και Ραλφ (ξέχασα κάποιον;) και εφόσον δεν τιμωρηθεί κάποιος άλλος η σειρά του grid θα πρέπει να δείχνει έτσι (όποιος δεν βαριέται ας το τσεκάρει):

      1. Fisichella
      2. Button
      3. Rosberg
      4. Weber
      5. Montoya
      6. Raikkonen
      7. Alonso
      8. Klien
      9. Trulli
      10. Villneuve
      11. Heidfeld
      12. Schumacher
      13. Speed
      14. Liuzzi
      15. Albers
      16. Monteiro
      17. Sato
      18. Ide
      19. Ralph
      20. Coulthard
      21. Barrichello
      22. Massa
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-tifosi last edited by

        Εγώ έχω χάσει τη μπάλα με τις τιμωρίες οπότε δεν ασχολούμαι. Φαίνεται πως παίζει ρόλο ποια τιμωρία δίνεται πρώτη, ώστε να πάνε ντόμινο οι άλλες αλλαγές θέσεων. Προσωπικά θα περιμένω την ανακοίνωση του grid αύριο και δε θα ασχοληθώ παραπέρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Εχουμε τις απαντησεις

          http://www.grandprix.com/ns/ns16561.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            ladaman11 last edited by

            Λοιπον…

            ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ

            Φισικελα και Μπατον για 3 πιτ στοπ (αν κανουν δυο τοτε Γουλιαμς και Μακλαρεν πανε για 1 που δεν το κοβω στη Μαλαισια να είναι do-able)

            Μακλαρεν με πιο βαρυ φορτιο από Γουλιαμς αλλα σε ιδιο αριθμο πιτ.
            Αν τσιμπησουν καποια από αυτές στην εκκινηση (πιθανο) τοτε τα Μακλαρεν θα παλεψουν για την νικη αν μπορεσουν και κρατηθουν κοντα στον Φισικελα (δεν λεω Μπατον διοτι μαλλον αυριο θα χασει θεσεις στην εκκινηση)

            Αλονσο… μαλιστα.
            Μετα το λαθος με τα καυσιμα θεωρητικα μπορει να κανει μονο ένα πιτ στοπ, όμως η Μαλαισια δεν είναι Μπα(χ)ρειν και εξηγουμε. Η Μαλαισια είναι πολύ πιο απαιτητικη για τα λαστιχα (τραχυ οδοστρωμα, γρηγορες καμπες) από ότι το μπα(χ)ρειν. Η Ρενω τρωει λαστιχα πιο πολύ σε σχεση με ας πουμε την Μακλαρεν (συγκρινω με το Κιμι που ακολουθησε παρομοια στρατηγικη στο Μπα(χ)ρειν). Ο Αλονσο προφανως δεν εχει επιλεξει ελαστικα τοσο σκληρα για να κανει κατι τετοιο.
            Αρα το τι θα κανει ο Αλονσο είναι αινιγμα.Γνωμη μου είναι ότι αν τελικα εχει τοσο πολύ καυσιμο οσο μας λενε και ξεκινησει ετσι (οι κανονες είναι ασαφεις για το αν μπορει να μην βαλει τα καυσιμα που εκαψε στο Q3 αν θελει) είναι να κανει δυο στοπ και στο πρωτο να μην ανεφοδιαστει!

            Τυχερος στην ατυχια του ο Σουμαχερ αφου μετα την συγχυση που επικρατησε όπως
            ολα δειχνουν θα ξεκινησει από την 11 θεση (σαν να ειχε παρει πολ δηλαδη) ενώ πιστευω ότι κουβαλαει καυσιμα τοσα οσο και οι Γουλιαμς και ισως το βαθρο δεν είναι απιθανο για τον Γερμανο με λιγη τυχη – ατυχια καποιων μπροστα

            Λοιπον αν υποθεσουμε σε στεγνο νορμαλ (χωρις safety car) αγωνα, πραγματικες δυνατοτητες νικης εχουν οι :

            Φιζικελα
            Με την προυποθεση ότι θα καταφερει να κανει αποσταση ασφαλειας μεχρι το πρωτο ανεφοδιασμο από αυτους που θα είναι σε ένα πιτ λιγοτερο

            Μπατον
            Το ιδιο με τον Φιζικελα + ότι δεν θα χασει θεσεις στην εκκινηση

            Οι δυο Γουλιαμς
            Σιγουρα αν καταφερουν και κρατηθουν μπροστα από τις Μακλαρεν στην εκκινηση και διατηρησουν επαφη με τους ελαφρυτερους Φιζικο και Μπατον

            Οι δυο Μακλαρεν
            Αν καταφερουν και περασουν τις Γουλιαμς στην εκκινηση Ή αν εχουν αρκετα παραπανω καυσιμα (πανω από 5 γυρους ) από τις Γουλιαμς στο πρωτο stint.
            Και φυσικα να διατηρησουν καποια επαφη με τους Φιζικο-Μπατον

            Όλα αυτά όπως ειπα και παραπανω στηριζομενα σε ένα φυσιολογικα εξελισομενο αγωνα.

            ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

            -Ειδατε την Μακλαρεν στο προγραμμα φουλ στροφων κινητηρα που χτυπαγε κοφτη?
            Τουλαχιστον 19600!!
            Βεβαια μακαρι να μας δειξουν και αυριο να δουμε με σετ απ αγωνα που είναι.

            -Με 19.5 Κ rpm και τις καλυτερες τελικες ταχυτητες και με ένα κατά γενικη ομολογια αρτιο σασι είναι εντυπωσιακο ότι βρεθηκαν τοσο πισω από την πολ. Αυτό όμως σημαινει ότι εχουν πολύ πολύ καυσιμο ( ενισχυομενη αποψη και το ποσο cool δειχνουν ολοι εκει στην Μακλαρεν στις δηλωσεις τους ολο το 3-ημερο)και αυριο αν αντεξουν (οι κινητηρες) ισως να εχουμε τσοντα? Ή θα μειωσουν αρκετα τις rpm και θα το παιξουν safe μαζευοντας ποντους για να κανουν μετα γερο ντεμαραζ ερχομενοι στην Ευρωπη (διδασκομενοι από την περσυνη αποτυχια)

            -Γουλιαμς πολύ σταθερες και γρηγορες με ρυθμισεις αγωνα (από παρατηρηση του Βουρτς την παρασκευη)

            -Στο Q3 οι Γουλιαμς εκαναν γυρους στο 1.36 με 1.37 ενώ οι Μακλαρεν πιο εξυπνα σκεφτομενες στο 1.39 με 1.40 ( Δεν νομιζω να είναι τοσο πιο βαριες από τα Γουλιαμς)
            Το 110% συμφωνα με τους ταχ.γυρους ηταν στο 1.44 περιπου και για τις δυο ομαδες
            Με δεδομενο ότι και οι τεσσερις πιλοτοι εκαναν 12-13 γυρους στο Q3, τοτε εχουμε τουλαχιστον 1 με 2 γυρους εξοικονομηση καυσιμων για τους ασημι

            Roll on the race…

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              ο ναντο ειναι επιφυλακτικος για αυριο και απο αυτα που ειπε φαινεται οτι το ποντιουμ θα ειναι επιτυχια μετα τη μ@λακια που παθαμε...χαρακτηριστικα ειπε οτι τον απασχολει περισσοτερο το θεμα των καυσιμων παρα ενα θεμα software που υπηρχε στο μονοθεσιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
                Λοιπον…

                ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ

                Να προσθέσω στην αναφορά σου για τα ελαστικά και τους 50+ βαθμούς Κελσίου που είδαμε στο οδόστρομα σήμερα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antony-baltz last edited by

                  .... με ενδεχωμενη την 11η θεση του MS ... νομιζω ότι θα λυθουν πολλές αποριές για το εαν ο 11 εχει πλεονεκτημα απεναντυ (τουλαχιστον ) του 10 , με την επιλογή των καυσιμων και το στρατηγικό πλεονεκτιμα να έχεις ζυγισει τα pit των άλλων

                  .... και δεν κοιτώ τις θέσεις 8-9-10 .... αλλα το 7 του Αλονσο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    ισως θα πρεπε καποια στιγμη να μιλησουμε και για τις νεες ομαδες του grid, συμπεριλαμβανομενης και της ουιλιαμς η οποια μου χει κανει πολυ εντυπωση...νομιζω οτι το ονομα της θα ακουστει περισσοτερο απο τη περσινη χρονια...μπραβο της!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antony-baltz last edited by

                      σιγουρα ...worth the Cosworth

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hellenic-tifosi last edited by

                        Η μήπως θολώνει τα νερά;

                        Σχετικά με τα φορτία καυσίμου, Mclaren και Williams έκαναν 12 γύρους ενώ Renault, Button, Schumacher 13(Εξαιρετική επίδοση στον υπολογισμό του ρυθμού, παρά τις 2 αλλαγές ελαστικών!).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                          Η μήπως θολώνει τα νερά;

                          Σχετικά με τα φορτία καυσίμου, Mclaren και Williams έκαναν 12 γύρους ενώ Renault, Button, Schumacher 13(Εξαιρετική επίδοση στον υπολογισμό του ρυθμού, παρά τις 2 αλλαγές ελαστικών!).

                          εγω γενικα μιλαω, οχι μονο για το επικειμενο γκραν πρι...η ουιλιαμς φαινεται υπολογισιμη σε καθε γκραν πρι που θα ακολουθησει, περισσοτερο απο ομαδες με μεγαλο προυπολογισμο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-tifosi last edited by

                            Ναι, αλλά δεν έκανα σωστό quote. Εγώ αναφερόμουν στον Αλόνσο όταν έλεγα ότι ίσως θολώνει τα νερά!

                            Ως προς τη Williams, συμφωνώ μαζί σας, τα έγραψα 2-3 σελίδες πίσω:

                            Πιστεύω πάντως πως όλοι οι φίλοι του σπορ θα πρέπει να χαίρονται με την άνοδο της Williams, μιας 100% 'αγωνιστικής' ομάδας που δεν έχει στήριξη κατασκευαστή. Ακόμα περισσότερο είναι σημειολογικά πολύ ενδιαφέρον ότι όλα αυτά γίνονται στη χρονιά μετά το θάνατο του μεγάλου Keith Duckworth. Ορισμένες νίκες της Cosworth φέτος θα είναι ο καλύτερος αποχαιρετισμός.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              α! για τον αλονσο μιλουσες?

                              η αληθεια ειναι οτι ακουγεται πολυ επιφυλακτικος και δεν δινει σημασια σε ηλεκτρονικα προβληματα που προεκυψαν το σαββατο....λεει οτι αυτα διορθωθηκαν και οτι η εννοια του ειναι τα καυσιμα....οπως και να χει καποιος θα τη φαει αυριο απο τα ασημενια βελη...ο χοντρος η ο ξανθος....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theofaman last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Εχουμε τις απαντησεις

                                http://www.grandprix.com/ns/ns16561.html

                                Εδώ λέει άλλα
                                http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=112642

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Το κάθε site ερμηνεύει όπως θέλει. Καλύτερα να περιμένουμε τα επίσημα αποτελέσματα, απ' όπου θα καταλάβουμε καλύτερα και τον κανονισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tifozif1 last edited by

                                    Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                    Εχουμε τις απαντησεις

                                    http://www.grandprix.com/ns/ns16561.html

                                    Εδώ λέει άλλα
                                    http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=112642

                                    Μήπως έχουν κάνει λάθος στην 'αφαίρεση' ??? Δεν μου βγαίνουν αυτά τα κουκιά :

                                    Michael Schumacher's penalty would have put him** 14th **behind Ralf Schumacher, David Coulthard and Rubens Barrichello. However that **trio **of drivers have also incurred engine penalties and will start from the back of the grid. Michael Schumacher therefore will start tenth.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jarnot last edited by

                                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                      εγώ το μόνο που θέλω και παρακαλάω είναι να ΜΗΝ βρεθούμε πίσω από τον Τρούλι! Αλλιώς........!!!!!

                                      9ος ειναι ο γιαρνο απ'οτι βλεπω, πιστευω θα κανει το καθηκον του....

                                      Όπως έκανε το καθήκον του και ο 'πολύς' MS το 2003 (ή το 04?) χτυπώντας τον Ιταλό στις πρώτες στροφές...
                                      Αλλά τι λέω... ο MS μόνο από τέτοια καθήκοντα ξέρει. Θυμάσαι Damon, Jacques, Heinz-Harald,...,?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theofaman last edited by

                                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                        εγώ το μόνο που θέλω και παρακαλάω είναι να ΜΗΝ βρεθούμε πίσω από τον Τρούλι! Αλλιώς........!!!!!

                                        9ος ειναι ο γιαρνο απ'οτι βλεπω, πιστευω θα κανει το καθηκον του....

                                        Όπως έκανε το καθήκον του και ο 'πολύς' MS το 2003 (ή το 04?) χτυπώντας τον Ιταλό στις πρώτες στροφές...
                                        Αλλά τι λέω... ο MS μόνο από τέτοια καθήκοντα ξέρει.

                                        Πολύ εμπάθεια ρε παιδάκι μου.. Relax!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red-spirit last edited by

                                          Μια και γίνεται λόγος για εμπάθεια... Πολυτιμο έδαφος έχασε σήμερα ο Barrichello προκειμένου να πετύχει τον στόχο του να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής μακριά από τη Φερράρι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                            εγώ το μόνο που θέλω και παρακαλάω είναι να ΜΗΝ βρεθούμε πίσω από τον Τρούλι! Αλλιώς........!!!!!

                                            9ος ειναι ο γιαρνο απ'οτι βλεπω, πιστευω θα κανει το καθηκον του....

                                            Όπως έκανε το καθήκον του και ο 'πολύς' MS το 2003 (ή το 04?) χτυπώντας τον Ιταλό στις πρώτες στροφές...
                                            Αλλά τι λέω... ο MS μόνο από τέτοια καθήκοντα ξέρει. Θυμάσαι Damon, Jacques, Heinz-Harald,...,?

                                            δε νομιζω οτι ο γιαρνο ειναι αργος, απλως η τογιοτα του μαλλον θα εμποδισει τον σουμαχερ στην αρχη...αλλα και ο μικαελ θα ναι αξιος της μοιρας του αμα κολλησει πισω απο την τογιοτα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 6 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr