-
Λοιπόν, το παρέλαβα!
Σύνολο μαζί με λαδάκια και κάτι άλλα ψιλά, κοντά στα 780 euroΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΣΕΤ 307 199,47 ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΟΣ ΜΑ 5,76 ΜΟΧΛΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ 139,02 ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ 21,61 ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ 307 36,65 ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ 61,64 ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ 154,11
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στην αρχη ο τυπος μου ειπε πως ειναι κατι νορμαλ, αλλα οταν τον πιεσα και του ειπα πως δεν τον κανουν ολα τα 307 και τα C4, μου ειπε οτι αναμενεται τεχνικη οδηγια (η εχει βγει ηδη, με μπερδεψε ειναι η αληθεια), με την οποια η θα αλλαζουν την βαλβιδα, η θα προσθετουν καποιου ειδους μονωση.Αυτα...
Δεν θυμάσαι σίγουρα; Με ενδιαφέρει μιας και το έχω...
-
Φίλε elteo νομίζω πως μας δουλεύουν. Από την μία υπάρχει (ναι υπάρχει, μου το είπε στο τηλ. μετά που πήρα να ρωτήσω), από την άλλη είναι κάτι το νορμάλ. Δεν βρίσκεις άκρη. Στο τηλ των ρώτησα τι θα γίνει δηλαδή, και μου είπε πως είτε σε επόμενο σέρβις, είτε σε έκτακτη επίσκεψη θα περάσουν το 'σετ επισκευής', το οποίο είναι ουσιαστικά μόνωση για τον θόρυβο. Έτσι μου είπε ο άνθρωπος στην υποδοχή. Βέβαια αυτό δεν βγάζει νόημα. Εφόσον το κάνουν ορισμένα αμάξια και όχι όλα όπως έχουμε διαπιστώσει εδώ, γιατί μόνωση για ντα καλυφτεί ο θόρυβος αντί να αλλάξουνε την βαλβίδα; Από βδομάδα θα το ψάξω.
Επίσης, είχα ρωτήσει εδώ παλαιότερα με τα κρυα για έναν μεταλλικό θόρυβο που έκανε στην εκκίνηση μια δυό φορές. Ήταν ρουλεμάν/εντατήρας ιμάντα. Αλλάχτηκε και αυτό.
-
ΦΙΛΟΙ,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 124.000 Κμ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΟ 307μου.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΡΜ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ FORUM. -
ΝΙΠΑ
στο 307 φόρουμ δύσκολο αφού οι περισσότεροι αυτό έχουν.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
στο 307 φόρουμ δύσκολο αφού οι περισσότεροι αυτό έχουν.
Ένα δεν είναι ποτέ αρκετό
-
Σωστά, χρειάζονται και ανταλλακτικά.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Σωστά, χρειάζονται και ανταλλακτικά.Να μια φορα που θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο μου.
Και θα προσθεσω οτι θα εχουμε και την ευκαιρια να βοηθησουμε και τους φιλους μας με τα Σιτροεν που χρησιμοποιουν τα ιδια ανταλακτικα με εμας και πολλες φορες δεν τα βρισκουν ή ειναι πιο ακριβα!!! -
Θεωρούσα το 307 βαρύ αυτοκίνητο (1.175 kg) μέχρι που διάβασα ότι η Xsara του Νικόλα είναι... 1.170 kg!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Θεωρούσα το 307 βαρύ αυτοκίνητο (1.175 kg) μέχρι που διάβασα ότι η Xsara του Νικόλα είναι... 1.170 kg!Ε όχι και βαρύ το 307. Πλέον τα περισσότερα είναι άνω των 1200 κιλών.
Βλέπε C4 1250... -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Θεωρούσα το 307 βαρύ αυτοκίνητο (1.175 kg) μέχρι που διάβασα ότι η Xsara του Νικόλα είναι... 1.170 kg!Ναι, δεν πρόκαμα να το διορθώσω... Μετά από νεότερη επίσκεψη στο βιβλίο του κατασκευαστή, το βάρος είναι μόλις 1136 κιλά.
Τώρα, η δική μου Xsara είναι εμφανώς ελαφρύτερη... Λείπουν αρκετά από πάνω...
-
αυτά α α α α α α αα !!!!!!!
-
Ο χρήστης frixos έγραψε:
αυτά α α α α α α αα !!!!!!!Δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα!
Τι πολυλογία είναι αυτή σε τούτο το θέμα....
-
Λύθηκαν μάλλον τα προβλήματα, ή δεν υπάρχουν πλεόν τα αμάξια σας άλλωστε τα Γαλλικά μετά από 4 χρόνια γίνονται αέρας κοπανιστός
-
γραψατε
Τι πολυλογία είναι αυτή σε τούτο το θέμα....απαντουμε
Το ειπαμε μια φορα ...θα το ξαναπουμε για να το καταλαβουν ολοι εδω μεσα!!!
Σε αντιθεση με τους γαλλους που ειναι φαφλαταδες οι Ελληνες κατοχοι γαλλικων αυτοκινητων ειναι:
1-σοβαροι
2-μετρημενοι
3-με ουσια
4-περιεκτικοι
5-με στυλ
6-με γνωσεις
7-γρηγοροι
8-ομορφοι
9-βαλτε οποιο αλλο κοσμητικο επιθετο και μεσα θα πεσετε!!!ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΜΑΣ!!!!
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Το ειπαμε μια φορα ...θα το ξαναπουμε για να το καταλαβουν ολοι εδω μεσα!!!
Σε αντιθεση με τους γαλλους που ειναι φαφλαταδες οι Ελληνες κατοχοι γαλλικων αυτοκινητων ειναι:
1-σοβαροι
2-μετρημενοι
3-με ουσια
4-περιεκτικοι
5-με στυλ
6-με γνωσεις
7-γρηγοροι
8-ομορφοι
9-βαλτε οποιο αλλο κοσμητικο επιθετο και μεσα θα πεσετε!!!ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΜΑΣ!!!!
Ωραίος!
-
Το εβλεπα κατω απο το αμαξι μου αλλα δεν το πιστευα.Λαδι κατω απο τον κινητηρα; Μπααα δε θα ειναι δικο μου. Ελα μου ομως που ηταν.Το μυαλο κατευθειαν σε κακες σκεψεις, 'παει το καρτερ ραγισε' τι το θελα και το βαλα στην πιστα... Τελικα ομως τα πραγματα ηταν πολυ απλουστερα. Τσιμουχα ημιαξονιου στις 97000χλμ. 'Φυσιολογικο' μου λεει το παλικαρι που το αλλαζει. Συνολικο κοστος 46
-
Το τελευταίο μήνα ακούω ένα μπάσο σφύριγμα (σαν να ενεργοποιείται turbo γύρω στις 2200 στροφές όταν είμαι με 4η -5η- καμμιά σχέση με τον συντονισμό στις 2800). Βέβαια τον έχω συνηθισει (και αυτόν) και δεν είναι ιδιάιτερα ενοχλητικός - αλλά έχει κανείς ακούσει κάτι παρόμοιο?
-
Ακούγεται μόνο στις 2200;
-
Ο χρήστης pkst έγραψε:
Το τελευταίο μήνα ακούω ένα μπάσο σφύριγμα (σαν να ενεργοποιείται turbo γύρω στις 2200 στροφές όταν είμαι με 4η -5η- καμμιά σχέση με τον συντονισμό στις 2800). Βέβαια τον έχω συνηθισει (και αυτόν) και δεν είναι ιδιάιτερα ενοχλητικός - αλλά έχει κανείς ακούσει κάτι παρόμοιο?το wrc είπες έχεις;
PEUGEOT FORUM