-
Καλά δεν είπα ότι είναι απόλυτο αλλά και τα αστέρια είναι παρεξηγημένα.
Αυτό που εξετάζουν είναι η μετωπική σύγκρουση δύο αυτοκινήτων (το ένα σταματημένο) του ίδου όγκου. Δηλαδή το εμπόδιο που έχουν σε αυτά τα test δεν είναι το ίδιο. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα SUV, για παράδειγμα ένα mini και ένα μεγάλο οικογενειακό που έχουν 4 αστέρια δεν είναι το ίδιο ασφαλή.
Πάντως τα SUV είναι πιο ασφαλή λόγω ύψους της θέσης οδήγησης και βάρους. Σε περιπτώσεις σύγκρουσης με τοίχο η δέντρο όμως είναι βασικά το ίδιο (αν και πάλι το βάρος βοηθάει).
Πάντως εγώ αισθάνομαι πιο ασφαλής μέσα στο Vitara παρά σε ένα Renault Clio για παράδειγμα (5 αστέρια στην κατηγορία mini), και πιστεύω οι πιο πολλοί συμφωνούν.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Καλά δεν είπα ότι είναι απόλυτο αλλά και τα αστέρια είναι παρεξηγημένα.Αυτό που εξετάζουν είναι η μετωπική σύγκρουση δύο αυτοκινήτων (το ένα σταματημένο) του ίδου όγκου. Δηλαδή το εμπόδιο που έχουν σε αυτά τα test δεν είναι το ίδιο. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα SUV, για παράδειγμα ένα mini και ένα μεγάλο οικογενειακό που έχουν 4 αστέρια δεν είναι το ίδιο ασφαλή.
Πάντως τα SUV είναι πιο ασφαλή λόγω ύψους της θέσης οδήγησης και βάρους. Σε περιπτώσεις σύγκρουσης με τοίχο η δέντρο όμως είναι βασικά το ίδιο (αν και πάλι το βάρος βοηθάει).
Πάντως εγώ αισθάνομαι πιο ασφαλής μέσα στο Vitara παρά σε ένα Renault Clio για παράδειγμα (5 αστέρια στην κατηγορία mini), και πιστεύω οι πιο πολλοί συμφωνούν.
Μα το βάρος είναι που τα χαντακώνει σε ακίνητο συμπαγές εμπόδιο
Για τα υπόλοιπα ΟΚ -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Μα το βάρος είναι που τα χαντακώνει σε ακίνητο συμπαγές εμπόδιο
Για τα υπόλοιπα ΟΚΝαι έχεις δίκαιο, λάθος μου.
-
Ήρθε και το μοντέλο με ESP και TCS (traction control), καθώς και το Diesel:
http://www.suzuki.gr/cars/news.php?id=2Δυστυχώς μόνο για 5θυρο αμάξωμα. Οι τιμές έχουν ανεβεί στο site των 4Τροχών.
-
To V6 2.7 ομως ποτε ερχεται???
Επισης το Diesel δεν ερχεται με ESP/TCS ??? -
Μπα δεν έχει ESP/TCS το Diesel.
Πάντως 1000 Ευρώ διαφορά για να το πάρεις με ESP/TCS και θερμαινόμενα καθίσματα δεν μου φαίνεται μεγάλη, έπρεπε να βγάλουν μία κορυφαία έκδοση που να τα έχει όλα, λίγο 'γυφτιά' δείχνει τώρα.
Για το 2.7 δεν έχω ακούσει κάτι.
-
Φιλε afonic το παρελαβες το GV ??? Εντυπωσεις ??
-
Αύριο!!
-
To αυριο ειναι ................σημερα .......
Αντε λοιπον καλοριζικο ..καλοταξιδο ......
Ξερεις εσυ μολις κανεις την πρωτη βολτα , αμεση καταγραφη εντυπωσεων ...Και εγω το περιμενω απο μερα σε μερα .....
-
Το πήρα το θηρίο!! (3θυρο στα 1.6)
Λοιπόν μετά απο 100χλμ τα 50 μέσα στην πόλη εντυπώσεις:
-ΠΟΛΥ ωραίο μέσα και πρακτικό. Ο φωτισμός στα όργανα έιναι απλώς τέλειος! Πρακτικό το κουμπί για μείωση του φωτισμού.
-Καλό το ραδιοCD, αρκετά δυνατά τα ηχεία για το 90% των οδηγών. (πανε δυνατά κ δεν μπουκούνουν σαν κατι άλλα εργοστασιακά)
-το τιμόνι πολύ καλό και η διαδρομή του ιδανική
-ο επιλογέας ΚΑΚΟΣ!! Σκαλώνει, θέλει δύναμη στις αλλαγές, τρέμει (!) σαν να είναι καμιά νταλίκα όταν είσαι σταματημένος και για να βρεις την 4η και την 5η θες και λίγη τύχη. Νομίζω ότι θα μαλακώσει στην πορεία αλλά είναι ΕΓΚΛΗΜΑ αυτός ο επιλογέας (αυτό το κιβώτιο δηλαδή) στο νέο Vitara!
-ο κινητήρας ακούγεται αρκετά, δεν ξέρω πως τραβάει αφού πήγαινα πολύ μαλακά (στρώσιμο γαρ).
-άνετος ο χώρος για τους μπροστά (έως πολύ άνετος), βολικά τα καθίσματα. Στενά οι πίσω, 2 θέσεις μόνο.
-το ρεζερβουάρ στο 3θυρο γέμισε με 42 ευρώ. Δεν θυμάμαι τιμή ακριβώς αφού ήμουν μέσα στην καλή χαρά . Κάπου στα 0.8ΧΧ πάντως. (λογικά 0.89 )Γενικά το αμάξι είναι πολύ καλό, η εμφάνιση τραβάει τα βλέματα και όλοι έχουν κάτι καλό να πουν.
Η λυπητερή ήταν 26,680 ευρώ με έξτρα το ρεζερβοκάλυμα και front guard 'CITY'. Με το κλειδί στο χέρι αυτά, 750 ευρώ η τιμή των 2 έξτρα για όσους θέλουν να υπολογίσουν.
Εσύ το 3θυρο έχεις παραγγείλει? Κανένας άλλος με εντυπώσεις / tips?
To αυριο ειναι ................σημερα .......
Αντε λοιπον καλοριζικο ..καλοταξιδο ......
Ξερεις εσυ μολις κανεις την πρωτη βολτα , αμεση καταγραφη εντυπωσεων ...Και εγω το περιμενω απο μερα σε μερα .....
Ευχαριστώ! Άντε και το δικό σου σύντομα να επιστρέψω τις ευχές!!
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Και εγω το περιμενω απο μερα σε μερα .....
Τελικά πήρες το δίλιτρο;
Δεν είχες υπομονή να περιμένεις το V6;
Πες μας εντυπώσεις και διαφορές σχετικά με το 2.5 που ε'ιχες -
Ο χρήστης afonic έγραψε:
-ο επιλογέας ΚΑΚΟΣ!! Σκαλώνει, θέλει δύναμη στις αλλαγές, τρέμει (!) σαν να είναι καμιά νταλίκα όταν είσαι σταματημένος και για να βρεις την 4η και την 5η θες και λίγη τύχη. Νομίζω ότι θα μαλακώσει στην πορεία αλλά είναι ΕΓΚΛΗΜΑ αυτός ο επιλογέας (αυτό το κιβώτιο δηλαδή) στο νέο Vitara!
-ο κινητήρας ακούγεται αρκετά, δεν ξέρω πως τραβάει αφού πήγαινα πολύ μαλακά (στρώσιμο γαρ).Εσύ το 3θυρο έχεις παραγγείλει? Κανένας άλλος με εντυπώσεις / tips?
Ευχαριστώ! Άντε και το δικό σου σύντομα να επιστρέψω τις ευχές!!
Ως αναφορα τον επιλογεα ετσι ειναι σε ολα ΚΑΙ στο προηγουμενο μοντελο ....θα μαλακωσει στην πορεια , αλλα το κυριοτερο ειναι οτι θα τον ...συνηθισεις και δεν θα σου φαινεται .....
Ο 1.6 κινητηρας ειναι λιγο θορυβωδης οπως και ο 2.0 αλλωστε...Ας ελπισουμε στην πορεια οτι θα 'ανοιξουν' κ ο θορυβος θα μειωθει....
(και αλλα αυτοκινητα στην κατηγορια ειναι εξισου θορυβωδη)...
Αλλα οπως ειπες εχει καλο ηχοσυστημα .....Εγω εχω παραγγειλει το 2.0lt JLXEW ...
Για να δουμε ποτε θα το παραλαβω ....Το εκλεισα την προηγουμενη Τριτη κ μου ειπαν σε 10 εργασιμες ημερες ....Σημερα που περασα απο εκει (SUZUKI Αντωνης Χανιωτης - Περιστερι) ειδαν στο κομπιουτερ και μου ειπαν οτι 'δεν εχουν εικονα ακομη' ....
Απο αυριο λοιπον θα αρχισει το στριμωγμα απο μερους μου ...καθημερινα 2-3-4 τηλεφωνα .....Εσυ φιλε afonic ποσες μερες εκανες συνολικα απο την παραγγελια μεχρι να το παραλαβεις και απο ποια αντιπροσωπεια ??
-
Φίλε afonic καλοτάξιδο το gv σου!! Να το χαρείς όσο μπορείς!!
Αυτό το πράμα με τον επιλογέα είναι αίσχος!!! Γι αυτό εγώ δεν πήρα gv(το προηγούμενο βεβαια). Το jimny έχει καλύτερο... είναι δυνατόν; -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Και εγω το περιμενω απο μερα σε μερα .....
Τελικά πήρες το δίλιτρο;
Δεν είχες υπομονή να περιμένεις το V6;
Πες μας εντυπώσεις και διαφορές σχετικά με το 2.5 που ε'ιχεςΔεν το εχω παραλαβει ακομη , αλλα να σου πω τις εντυπωσεις μου απο το ασφαλτινο test drive που εκανα ...
Ξεκινωντας απο τον κινητηρα ειναι οντως ποιο θορυβωδης και θελει ποιο βαθυ πατημα στο γκαζι για να ξυπνησει ...(παντα σε σχεση με τον 2.5 V6) ,αλλα η αποδοση του αντισταθμιζεται απο την παρα πολυ βελτιωμενη οδικη συμπεριφορα του που σου επιτρεπει να κινεισαι με μεγαλυτερες μ.ω.τ και να μπαινεις στις στροφες με περισσοτερα χιλιομετρα ...
Τωρα δεν ξερω πως αυτη η ελλειψη δυναμης κ ειδικα ροπης, θα μεταφραστει σε εκτος δρομου διαδρομες ....ελπιζω να το ανακαλυψω λειαν συντομως ,αν κ το προηγουμενο πιστευω οτι συνολικα ηταν καλυτερο αυτοκινητο για εκτος ....
Κατα τα αλλα το νεο GV ειναι σε ολα αναβαθμισμενο και το μονο ευχομαι ειναι να ειναι το ιδιο απροβληματιστο οπως το προηγουμενο ..... -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Εσυ φιλε afonic ποσες μερες εκανες συνολικα απο την παραγγελια μεχρι να το παραλαβεις και απο ποια αντιπροσωπεια ??Παραγγελία: Πέμπτη 2 Μαρτίου
Άφιξη: Παρασκευή 10 Μαρτίου
Παραλαβή: Τρίτη 14 Μαρτίου (ελέω Σαββατοκύριακου)Αντιπροσωπία: Νταλιάνης (Θεσσαλονίκη).
Μάλλον θα έρθει σε 10 το πολύ 15 μέρες πάντως, μου είπαν ότι έχει στοκ. Μην μασάς!!
Ως αναφορα τον επιλογεα ετσι ειναι σε ολα ΚΑΙ στο προηγουμενο μοντελο ....θα μαλακωσει στην πορεια , αλλα το κυριοτερο ειναι οτι θα τον ...συνηθισεις και δεν θα σου φαινεται .....
Τι λέμε τώρα, το αμάξι είναι κυριλέ και ο επιλογέας για Datsun. Αν και σίγουρα θα γίνει ότι λες (ήδη τον συνήθισα), έπρεπε να το προσέξει ο Designer-san ή τουλάχιστον να τραβήξει κανένα αυτί ο Predisent-sama.
Φίλε afonic καλοτάξιδο το gv σου!! Να το χαρείς όσο μπορείς!!
Να' σαι καλά, ευχαριστώ πολύ!
-
Λοιπον ...πηγα απο την αντιπροσωπεια σημερα (Aντωνης Χανιωτης - Περιστερι) και μου ειπαν οτι σημερα παραλαμβανουν το αυτοκινητο , αλλα θα το παραλαβω Δευτερα γιατι τα χαρτια δεν ερχονται μαζι , αλλα 1-2 μερες μετα !!! και δυστυχως ΔΕΝ μπορει να γινει κατι να παραλαβω μεχρι Παρασκευη !!!!
Οντως ισχυει κατι τετοιο ???γνωριζει κανεις ?? υπαρχει κατι που μπορω να κανω για να παραλαβω Παρασκευη ???
Οχι τιποτε αλλο , αλλα ειναι ευκαιρια να το τεσταρω για τα καλα το Σ/Κ ...
-
Είδες που στο είπα ότι θα έρθει on-time?
Εμένα μου ζητήσανε 1 μέρα μετά την εξόφληση για πινακίδες, άδεια κτλ. Για χαρτιά δεν μου είπαν τίποτα, αλλά εμένα ήρθε Παρασκευή άρα πήγε από Δευτέρα αναγκαστικά λόγω τραπεζών και πινακίδων. Δεν ξέρω άμα ισχύει κάτι τέτοιο. Πίεσε τους μέχρι αηδίας και εάν δεν στο δώσουν λένε αλήθεια.
-
Το αυτοκινητο ηρθε , πηγα , το ειδα , αλλα δεν ερχονται λεει τα χαρτια μαζι με το αυτοκινητο , αλλα μετα 1-2 ημερες με courier ...
Τους ειπα μεχρι να παω εγω να παρω τα χαρτια απο τον Σφακιανακη , αλλα μου ειπαν οτι ουτε σε δικο τους υπαλληλο αν στειλουν δεν τα δινουν ....οποτε παμε απο Δευτερα ....ή Τριτη το αργοτεροΑλλα μου φαινεται λιγο παραξενο να μην συνοδευουν το αυτοκινητο απο το Σφακιανακη στον αντιπροσωπο (Xανιωτη) oλα τα χαρτια για να μπορει να βγαλει πινακιδες ...
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Το αυτοκινητο ηρθε , πηγα , το ειδα , αλλα δεν ερχονται λεει τα χαρτια μαζι με το αυτοκινητο , αλλα μετα 1-2 ημερες με courier ...
Τους ειπα μεχρι να παω εγω να παρω τα χαρτια απο τον Σφακιανακη , αλλα μου ειπαν οτι ουτε σε δικο τους υπαλληλο αν στειλουν δεν τα δινουν ....οποτε παμε απο Δευτερα ....ή Τριτη το αργοτεροΑλλα μου φαινεται λιγο παραξενο να μην συνοδευουν το αυτοκινητο απο το Σφακιανακη στον αντιπροσωπο (Xανιωτη) oλα τα χαρτια για να μπορει να βγαλει πινακιδες ...
Είναι για ασφάλεια κλοπής.
Σκέψου να κλέψουν ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά δεν υπάρχει (αφού δεν έχει άδεια κυκλοφορίας) και μαζύ του τα πιστοποιητικά του!
Σάν τους νεαρούς που ο Θεός τους στέλνει το POLO !!!! -
Λοιπόν, μετά από παραπάνω χρήση αποφάσισα να γράψω περαιτέρω εντυπώσεις!
-είπα προηγουμένως ότι το τιμόνι είναι καλό. Λάθος. Είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ. Αρκετά βαρύ στις στροφές, με καλή πληροφόρηση, χωρίς πολλούς κραδασμούς.
-η ανάρτηση είναι πολύ καλά ρυθμισμένη, προσφέροντας άνετο ταξίδι.
-οδική συμπεριφορά άριστη. Η μόνιμη τετρακίνηση βοηθάει πολύ στην συμπεριφορά και ας έχει δυσάρεστα αποτελέσματα στην κατανάλωση. Το σημαντικό είναι ότι πλέον νιώθεις ότι μπορείς να εμπιστευτείς το GV ακόμα και στην πιο δύσκολη διαδρομή (καμία σχέση με το παλιό).
-Πρώτο γέμισμα και η κατανάλωση είναι περίπου στα 10,8lt/100ΚΜ. Καλή τιμή αφού το 70% των χιλιομέτρων έγινε μέσα στην πόλη. Βέβαια έχω και ελαφρύ πόδι, αλλά άμα 'ανοίξει' ο κινητήρας πιστεύω ότι θα δω μεγάλυτερη βελτίωση.
-τα λάστιχα είναι αρκετά καλά. (Bridgestone Dueler H/T)
-ο κλιματισμός είναι αθόρυβος και αποτελεσματικός.Στα αρνητικά να προσθέσω:
-η 5η πόρτα δεν ανοίγει πλήρως αλλά περίπου στις 80+ μοιρές, δυσκολεύοντας σε μερικές περιπτώσεις το γέμισμα.
-ο κρυφός χώρος κάτω από τον χώρο αποσκευών είναι πολύ ρηχος. Θα έπρεπε να είναι κάπως πιο βαθύς για να χωράει τουλάχιστον τρίγωνο-φαρμακείο-πυροσβεστήρα. Έξυπνη τοποθέτηση του γρύλλου.- Το 'καζανάκι' της εξάτμισης είναι πολύ ογκώδες και έτσι τοποθετημένο που χαλάει λίγο στην εικόνα του αμαξιού από πίσω ΙΜΗΟ. Ελπίζω να το κρύψει λίγο η πινακίδα όταν με το καλό έρθει.
-Εκτός του κινητήρα και ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι αρκετά αυξημένος.
Να προσθέσω ότι γενικά όσοι πέρνουν το αυτοκίνητο με πλήρη γνώση του ότι είναι 'τζιπ' και ότι συνεπάγεται αυτό θα μείνουν 110% ικανοποιημένοι. Η ποιότητα στο εσωτερικό (και η σχεδίαση) είναι πολύ ανώτερη από τον ανταγωνισμό ΙΜΗΟ.
Άντε από Δευτέρα με το καλό περιμένω εντυπώσεις και απο κάποιον άλλον!
- Το 'καζανάκι' της εξάτμισης είναι πολύ ογκώδες και έτσι τοποθετημένο που χαλάει λίγο στην εικόνα του αμαξιού από πίσω ΙΜΗΟ. Ελπίζω να το κρύψει λίγο η πινακίδα όταν με το καλό έρθει.
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006