-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα περισσοτερα χλμ εγιναν εκτος πολης και αν θυμαμαι καλα δεν πρεπει να ηταν και εντελως γεματο το ρεζερβουαρ στην αρχη. Πρεπει να επαιρνε 2-3λιτρα ακομα. Μπηκες τελικα στα μεγαρα με τον λεοντα; Πως σου φανηκε;
Για την ακρίβεια, μπήκα με τον λέοντα στο πάρκινγκ της πίστας.
Στην πίστα μπήκα με την BMW του kouk, συνοδηγός. Στο σχετικό thread μπορείς να διαβάσεις εντυπώσεις με φωτορεπορτάζ!πω πω λαγοπόδαρος που είσαι Τάκη...μια φορά μπήκες κι εσύ και αγόρασες οικόπεδο με θέα...
Και τι θέα?!....Στην θάλασσα!!!
-
Ναι, ναί! Με φως, νερό, τηλέφωνο και πολλές, πολλές δόσεις!
-
Παλικάρια, μια ερώτηση σ' εσάς που ξέρετε:
Καλή φίλη θέλει να πάρει ένα 307 1.6. Τα προβλήματα που υπήρχαν μέχρι τώρα, έχουν αντιμετωπιστεί/λυθεί στο face lift μοντέλο; Έχει αγοράσει κάποιος απο εδώ το f/l για να μας πεί εμπειρίες;
Ευχαριστώ...
-
Δεν έχω αντιληφθεί συν-φορουμά με f/l 307. Λογικά, δεν πρέπει να υπάρχουν προβλήματα. Θα το ερευνήσω..
-
Μέση κατανάλωση - 8,79
Ελάχιστη κατανάλωση - 6,2
Μέγιστη κατανάλωση - 18,5
Πόλη - 13,2
Ταξιδι - καλύτερη επίδοση 7,2 και χειρότερη ... 16,6
Peugeot 307 1.600 cc XT
Οι μετρήσεις είναι από 2/2/2005 (ημερομηνία παραλαβής του αυτοκινήτου) έως 28/2/2006 (κλείσιμο μήνα).
Η μέγιστη κι ελάχιστη τιμή κατανάλωσης έχουν υπολογιστεί για ποσότητα περίπου 35 λίτρων κάθε φορά (συνήθης ποσότητα τμηματικών μετρήσεών μου).
Ο όρος 'ταξίδι' στην περίπτωσή μου σημαίνει door to door κι όχι κατανάλωση στον ανοικτό δρόμο μόνο, που είναι πιο δύσκολο να εξαχθεί με ακρίβεια.
Ο μηνιαίος μέσος όρος κυμαίνεται από 7,3 lt/100km έως 13,7 lt/100km (αντιληπτό ότι το τελευταίο περιλαμβάνει και το μέγιστο των 18,5 lt/100km).
Όλα τα στατιστικά κρατούνται χειρόγραφα στο ημερολόγιο του αυτοκινήτου. Κατόπιν περνάνε στο πρόγραμμα Personal Vehicle Manager (v 2.5) της Two Peaks κι αφού συμφωνηθούν, στο τέλος του μήνα, γίνεται διπλό backup (το ένα σε excel). Ο υπολογιστής ταξιδίου έχει φανεί από αυτή τη διαδικασία ότι είναι σχετικά ακριβής.
Για τα ετήσια στατιστικά θα επανέλθω.
Ευχαριστώ για την υπομονή του όποιον διάβασε όλο αυτό το μήνυμα! -
Καλωσόρισες καλλιτέχνη ( gauguin)
Να υποθέσω ότι το 307 σου είναι το face lift;
-
Ο χρήστης gauguin έγραψε:
Μέση κατανάλωση - 8,79**Οι μετρήσεις είναι από 2/2/2005 (ημερομηνία παραλαβής του αυτοκινήτου) ** έως 28/2/2006 (κλείσιμο μήνα).
Λιγο δυσκολο να ειναι f/l...
-
BTW, πόση διαφορά βάρους έχει το CC από τα hatchback? (ή όσοι έχουν cc έχουν και βαρύ πόδι?)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μέση κατανάλωση - 8,79
**Οι μετρήσεις είναι από 2/2/2005 (ημερομηνία παραλαβής του αυτοκινήτου) ** έως 28/2/2006 (κλείσιμο μήνα).
Λιγο δυσκολο να ειναι f/l...
**Σωστά! **
Επέμενα να διαβάζω παντού 2006...
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Καλωσόρισες καλλιτέχνη ( gauguin)Να υποθέσω ότι το 307 σου είναι το face lift;
Καλώς σας βρίσκω.
Όχι, δεν είναι το f/l. Το πήρα πριν χαλάσει η εμφάνισή του - δίκιο έχετε, υποκειμενική εντελώς άποψη. -
Έχω το 307 1.6 και μετά από 57.000 Km δεν έχω καθόλου καλή απόσβεση στις ανωμαλίες, οπότε σκέφτομαι για αλλαγή αμορτισέρ.
Εκτός από τη λύση των Sachs που είχα διαβάσει παλιότερα στο Fοrum, έχετε να προτείνετε κάποια άλλη λύση;
-
Τετάρτη απόγευμα το 307 μου με άφησε από συμπλέκτη
μετά από 3 χρόνια και 15 μέρες και 72300 και κάτι χιλιόμετρα
Θα το παραλλάβω από Δευτέρα - ΤρίτηΤο περίεργο είναι ότι έγιναν όλα εντελώς ξαφνικά, χωρίς να έχει δείξει δείγματα πιο πριν. Μέσα σε 10KM από την δουλειά προς το σπίτι έκανε όλα τα περίεργα, μέχρι που κόλλησε ο συμπλέκτης στο πάτωμα
Anyway, κερατιάτικα 350+ ευρά
-
Ο χρήστης babiz έγραψε:
Τετάρτη απόγευμα το 307 μου με άφησε από συμπλέκτη
μετά από 3 χρόνια και 15 μέρες και 72300 και κάτι χιλιόμετρα
Θα το παραλλάβω από Δευτέρα - ΤρίτηΤο περίεργο είναι ότι έγιναν όλα εντελώς ξαφνικά, χωρίς να έχει δείξει δείγματα πιο πριν. Μέσα σε 10KM από την δουλειά προς το σπίτι έκανε όλα τα περίεργα, μέχρι που κόλλησε ο συμπλέκτης στο πάτωμα
Anyway, κερατιάτικα 350+ ευρά
Όταν το πάρεις με το καλό, ρώτα τι βρήκαν φθαρμένο-σπασμένο να μας πείς...
-
Μέχρι στιγμής, δίσκο / πλατό / ρουλεμάν
Έχουμε ακόμα κάτω βάση μηχανής - αλλαγή - περιμένουμε ανταλλακτικό. Αλήθεια, έχει αλλάξει ποτέ κανείς κάτω βάση μηχανής?
-
Εγώ, στην Xsara. Υπολόγιζε περί τα 70 ευρώ (συν εργασία).
-
Ο χρήστης babiz έγραψε:
Μέχρι στιγμής, δίσκο / πλατό / ρουλεμάνΈχουμε ακόμα κάτω βάση μηχανής - αλλαγή - περιμένουμε ανταλλακτικό. Αλήθεια, έχει αλλάξει ποτέ κανείς κάτω βάση μηχανής?
Και εγώ σε εξουσιοδοτημένο στην προσπάθεια μου να εντοπισω το συντονισμό στις 2800 του 307 (δεν έφταιγε αυτή) . Κόστος 55+φπα χωρίς εργατικά και θα σου αλλάξουν και βαλβολίνες μιας και λύνουν αρκετά σημεία για να την τοποθετήσουν..
-
thnx και τους 2 προλαλλήσαντες!
Ακόμα δεν έχω παραλλάβει - μάλλον αύριο. Όταν παραλλάβω θα σας ενημερώσω για τα κόστη, τι αλλάξανε κλπ
-
http://briefcase.pathfinder.gr/download/519066
Και για να μην ξεχνιόμαστε........, μέσα στο Ν.Ηράκλειο βρήκα ΄΄αυστραλέζικο΄΄ 307 -
Λοιπον, θυμαστε που ειχα ρωτησει για ενα συνεχομενο τακ-τακ στο ρελαντι, και ειχαμε καταληξει οτι μαλλον ειναι η βαλβιδα του κανιστρου ανακυκλωσης των καυσαεριων; Μολις γυρισα απο την αντιπροσωπεια οπου αφησα το αμαξι μου για διαφορες παρατηρησεις. Μεταξυ αλλων τους ειπα και για αυτον τον θορυβο. Στην αρχη ο τυπος μου ειπε πως ειναι κατι νορμαλ, αλλα οταν τον πιεσα και του ειπα πως δεν τον κανουν ολα τα 307 και τα C4, μου ειπε οτι αναμενεται τεχνικη οδηγια (η εχει βγει ηδη, με μπερδεψε ειναι η αληθεια), με την οποια η θα αλλαζουν την βαλβιδα, η θα προσθετουν καποιου ειδους μονωση.
Αυτα...
-
Ρε μην τα πειραζετε σας λεω!!!!!!
Μπορει να βγαλουν τιποτα αλλο και να τρεχετε και να μην φτανετε.....
Εμενα τωρα που ζεστανε ο καιρος σταματησανε και οι συντονισμοι και τα κοπανηματα.....
Συμπερασμα???
Το πουλαμε μονο καλοκαιρι
PEUGEOT FORUM