-
Παντως αυτήν την εβδομάδα εχε παλι απιστευτη κινηση το πρωί. Εγώ κατεβαινω καθημερινά μεταξύ 7:30 - 7:45 το πρωί (από Μαρούσι μεχρι την εξοδο για Π. Ράλλη) και γίνεται ενας χαμος. Μπορώ να πώ οτι από αρχες Σεπτεμβριου μεχρι πριν 10 μερες περιπου ηταν καλύτερα τα πράγματα αλλα τώρα φαινεται πως τελικα δεν εχει αλλαξει τιποτα.
(Η επιστροφή το απογευμα 17:30 - 18:00 ειναι αρκετά καλύτερη...)
-
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=28563
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_news.asp?NEWS_DATA_ID=28563και από πού να πάνε ωρέ ΌΛΑ αυτά τα φορτηγά???
Σπύρος
-
Για την Πειραιώς το καταλαβαίνω, είναι δρόμος που ενώνει Ρέντη και Αθήνα με το λιμάνι, έχει αμέτρητες βιοτεχνίες, εργοστάσια και αποθήκες κατά μήκος της, αλλά ο Κηφισσός που είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας ειναι απαράδεκτο να έχει νταλίκες σε όλες σχεδόν τις λωρίδες. Και δεν είναι μόνο το θέμα της ταχύτητας, είναι κυρίως αυτό της ασφάλειας.
-
Αρλούμπες. Στις άλλες χώρες (που οι περισσότερες μεταφορές γίνονται με τρένα) υπάρχουν τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι ΕΞΩ από το κέντρο, απ' όπου γίνεται η διανομή με μικρά φορτηγά. Εδώ οι νταλίκες είναι υποχρεωμένες να κατεβαίνουν σε όλα τα στενά για να ξεφορτώνουν. Θυμίζω ότι όλα τα πρακτορία μεταφορών είναι στον Ελαιώνα, σε μια υποβαθμισμένη περιοχή, χωρίς καμμία υποδομή. Και ο μόνος τρόπος να φτάσουν εκεί είναι η Κηφισού και η Αγίας Άννης.
Το πρόβλημα είναι το ίδιο με τα συνεργεία που φτιάχνουν τα αυτοκίνητα στον δρόμο, μέσα στα σπίτια, γιατί πήραν άδεια παλιά που η περιοχή ήταν έρημη. Και με τα εργοστάσια που πιάνουν φωτιά και απειλούνται οι πολυκατοικίες, που κάποιος τους έδωσε άδεια να χτιστούν δίπλα από το εργοστάσιο. Και με τους κατοίκους του Κορωπίου που τώρα θέλουν να σταματήσουν οι νυχτερινές πτήσεις στο ΕλΒενζλ για να κοιμούνται ήσυχα.
Έχω μια καλύτερη ιδέα. Γιατί να μην απαγορεύσουμε τα ΙΧ στονη Κηφισό ώστε να κινούνται τα φορτηγά με μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια;
-
Επειδή στην Αθήνα η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί απαιτεί πολύ χρόνο για ν'αντιστραφεί με τη μεταφορά των χώρων που λες εκτός κεντρικών δήμων, ας γίνει μέχρι τότε κάτι ουσιαστικό για να ηρεμήσουν λίγο οι οδηγοί που κινούνται σε κεντρικούς δρόμους. Πχ να ελέγχεται σωστά ο Κηφισσός και η Πειραιώς και να στέλνουν τους αφιλότιμους νταλικέρηδες στη δεξιά λωρίδα. Και στο Καπανδρίτι να μεταφερθούν όλες οι αποθήκες και οι βιομηχανίες, πάλι οι νταλίκες θα περνάνε από τους κεντρικούς δρόμους μεταφέροντας εμπορεύματα στα καταστήματα και στο λιμάνι.
-
Ρε παιδιά, πώς γίνεται στο τελείωμα του Κηφισού, στην κάθοδο να είναι τόσο χάλια η ασφαλτος για καμιά 500αριά μέτρα και βάλε?
Λίγο πριν τη στροφή των 270 μοιρών είναι ένα κομμάτι με τόσο κατσαρή άσφαλτο, που το αμάξι χοροπηδάει σαν κατσίκι, ιδιαίτερα στην αριστερή λωρίδα... Αφου την πρώτη φορά που πέρασα, νόμιζα ότι είχε πάθει κάτι το αυτοκίνητό μου, ώσπου πέρασα την επόμενη μέρα με μηχανή on-off και ήταν τα ίδια χάλια. Ρε γμτ ο δρόμος είναι-δεν είναι 6 μηνών. Πόσο άχρηστοι μπορεί να είναι?
Επιπλέον λίγο πριν, σε μία αριστερή γρήγορη υπάρχει σαμαράκι-σκαλοπάτι ακριβώς στην κορυφή της στροφής... Εκεί να δείτε χορευτικά με το ΝΧ...
-
Είναι γέφυρα και έχει συνεχώς αρμούς διαστολής. Τώρα αν έχει κατσαρώσει και η άσφαλτος ήδη δεν το έχω προσέξει.
-
Όχι, δεν μιλάμε για τους αρμούς, η ασφαλτος έχει ζαρώσει σα χαλάκι εκεί πέρα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ρε παιδιά, πώς γίνεται στο τελείωμα του Κηφισού, στην κάθοδο να είναι τόσο χάλια η ασφαλτος για καμιά 500αριά μέτρα και βάλε?Λίγο πριν τη στροφή των 270 μοιρών είναι ένα κομμάτι με τόσο κατσαρή άσφαλτο, που το αμάξι χοροπηδάει σαν κατσίκι, ιδιαίτερα στην αριστερή λωρίδα... Αφου την πρώτη φορά που πέρασα, νόμιζα ότι είχε πάθει κάτι το αυτοκίνητό μου, ώσπου πέρασα την επόμενη μέρα με μηχανή on-off και ήταν τα ίδια χάλια. Ρε γμτ ο δρόμος είναι-δεν είναι 6 μηνών. Πόσο άχρηστοι μπορεί να είναι?
Επιπλέον λίγο πριν, σε μία αριστερή γρήγορη υπάρχει σαμαράκι-σκαλοπάτι ακριβώς στην κορυφή της στροφής... Εκεί να δείτε χορευτικά με το ΝΧ...
Μήπως εννοείς τα 'μάτια της γάτας;' επίτηδες είναι έτσι 'χάλια' η άσφαλτος για να μην φύγει κανείς από κάτω
Το άλλο σαμαράκι που γράφεις, στην έξοδο του 'αλλού' είναι λίγο επικίνδυνο, αν έρχεσαι με πολλά μπορείς να πας άνετα στη δεξιά. Βέβαια το όριο εκεί είναι 80, άρα δεν έχεις καμία απολύτως δικαιολογία
-
Όχι, μιλάω αρκετά πριν τη στροφή, πριν ακόμα αρχίσει το φρενάρισμα για αυτήν. Δεν έχει 'μάτια γάτας' εκεί.
Επίτηδες το κατσάρωμα? Δεν το νομίζω... Δεν είναι καν σε όλο το πλάτος του δρόμου, είναι κατά τόπους, εκτός της αριστερής λωρίδας που έχει περίπου 500+ μέτρα διάρκεια.
Με μια πολύ απλοϊκή σκέψη, ποιος μου λέει ότι οι μάγκες δεν έκαναν λάθος εκεί στα διάκενα των γεφυρών, με αυτό το αποτέλεσμα τους καλοκαιρινούς μήνες, λόγω διαστολής?
-
Επειδή ακόμα δεν μπορώ να το κατανοήσω, μπορει να εξηγήσει κάποιος γιατί σε μεγάλα κομμάτια του Κηφισσού υπάρχει τρελό μποτιλιάρισμα κατά τις ώρες αιχμής; **Είναι δρόμος χωρίς φανάρια, με εισόδους-εξόδους με λωρίδα επιτάχυνσης-επιβράδυνσης και 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Γιατί λοιπόν δεν κινείται τίποτα; **
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επειδή ακόμα δεν μπορώ να το κατανοήσω, μπορει να εξηγήσει κάποιος γιατί σε μεγάλα κομμάτια του Κηφισσού υπάρχει τρελό μποτιλιάρισμα κατά τις ώρες αιχμής; **Είναι δρόμος χωρίς φανάρια, με εισόδους-εξόδους με λωρίδα επιτάχυνσης-επιβράδυνσης και 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Γιατί λοιπόν δεν κινείται τίποτα; **Την κάθοδο του Κηφισού την έχω χρησιμοποιήσει τον τελευταίο χρόνο 20 φορές ..... οι παρατηρήσεις μου......
- ΚΑΦΡΟΙ που πάνε στην βοηθητική
- Το βγάλε της ΑΟ και να πιάσουμε αριστερή λωρίδα συναντάται με την επιθυμία αυτών που κατεβαίνουν να στρίψουν για Φιλαδέλφια ένα Χ δηλαδή!!!!
- Στο Περιστέρι έξοδος στα αριστερά!!!!!!! άντε να πιάσει/ αφήσουν από δεξιά προς τα αριστερά το παππού ή γενικά αυτόν που δεν χώνεται εύκολα μέχρι και φορτηγά στρίβουν
- Επίσης για τον ΈΛΛΗΝΑ μαγκιά είναι αν μπορείς να μείνεις στην αριστερή μέχρι 10 μέτρα πρίν την έξοδο που θέλεις... αν δεν σε αφήνουν από την μεσαία και την δεξιά να μπεις δεξιά φταίνε οι κάββουρες που μπήκαν στο δρόμο σου....
Ξέχασα να σου πω ότι η λύση στο 1 είναι ένας μήνας υπόθεση αν υπάρχει βούληση!!!!!
Βάζεις 3 ζητάδες να κάνουν πάνω κάτω την βοηθητική για ένα οκτάωρο ... φωνάζεις και τα κανάλια ... παίρνεις 10 διπλώματα για 6 μήνες και θα βελτιωθεί η κίνηση στον Κηφισσό στα σίγουρα -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επειδή ακόμα δεν μπορώ να το κατανοήσω, μπορει να εξηγήσει κάποιος γιατί σε μεγάλα κομμάτια του Κηφισσού υπάρχει τρελό μποτιλιάρισμα κατά τις ώρες αιχμής; **Είναι δρόμος χωρίς φανάρια, με εισόδους-εξόδους με λωρίδα επιτάχυνσης-επιβράδυνσης και 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Γιατί λοιπόν δεν κινείται τίποτα; **Aπό τα πάνω κάτω που το κάνω τα τελευταία 4 χρόνια πάντως έχω να πώ τα εξής:
Ανέβασμα:
Στένεμα του δρόμου από 5+ (τεράστια ΛΕΑ) λωρίδες σε μόλις 3 στην έξοδο για Αχαρνών.
Το μποτιλιάρισμα ξεκινάει εκεί και καταλήγει πολλέ φορές πρίν από τα ΚΤΕΛ.Παλιό φανάρι ΡΕΝΩ...Ένα μυστήριο είναι εδώ αν και στενεύει πάλι λίγο πριν το φανάρι στην έξοδο μπροστά στην ΒΡ αλλά δεν δικαιολογεί τόσο πολύ.
**Κατέβασμα **
Στένεμα στο παλιό φανάρι της ΡΕΝΩ που είναι η έξοδος για Φιλαδέλφεια δεξιά αλλά ταυτόχρονα και η είσοδος από Ηράκλειο-Φιλαδέλφεια.
Λίγο ποιό πρίν είναι και η είσοδος της ΑΟ. (μιλάμε της εισόδου το κάγκελο )
Εδώ το μποτιλιάρισμα φτάνει και μέχρι την Κιφισσιά καμμιά φορά.Παρακάτω, δεξιά έξοδος για Λ. Καβάλλας μπροστά στην Peugot όπου η λωρίδα εξόδου συμπίμπει με αυτήν της εισόδου από Περιστέρι.
Αμέσως μετά στενεύει πάλι πολύ ο δρόμος στην αριστερή έξοδο για Λ. Καβάλλας αφού οι περισσότεροι κόβουν αριστερά και μειώνουν ταχύτητα...
Αμέσως παρακάτω η αριστερή λωρίδα γίνεται λωρίδα εισόδου για όσους μπαίνουν από Καβάλλας και όταν θέλουν αμέσως να στρίψουν δεξιά για Ιερά Οδό βράσε όριζα. (της εισοδοεξόδου το κάγκελο εδώ )Ελπίζω να σε κατατόπισα σχετικά....
-
Παντως το πιο απιστευτο,σε σχεση με ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ειναι το φαινομενο που γραφτηκε στην ανοδο στο υψος της ρενο(αλλα και στην καθοδο,αλλα εκει εχει,οπως παλι γραφτηκε,φανερα πιο εντον προβλημα)
Λες και υπαρχει ακομα το φαναρι,λες και δεν εφυγε ποτε.....απιστευτο
Μαλλον δεν μπορουμε να συνειδητοποιησουμε οτι τα αυτοκινητα γενικως ειναι πλεον απειρα......δυστυχως......ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ . -
εκτός από την ελλιπή μελέτη του δρόμου κ τα αρκετά στενέματα πιστεύω ότι βασικό πρόβλημα είναι οι συνεχείς έξοδοι πριν από είσοδο! οπότε συνεχώς βρίσκονται οχήματα να προσπαθούν να βγουν στην Λ. Κηφισού ενώ άλλα προσπαθούν να 'πιάσουν' την δεξιά για να από τον Κηφισό...
Στα Κτελ ειδικά γίνεται συνεχώς μπάχαλο διότι στην Peugeot αρκετοί 'έξυπνοι' προσπαθούν να μπουν μπροστά σε άλλους για να 'κερδίσουν' δρόμο στην έξοδο προς Κόρινθο με αποτέλεσμα πολλές φορές να έχω δει ψιλοσυγκρούσεις!
Επίσης από ΚΤΕΛ προς Λαμία ο Κηφισός στενεύει ελαφρά κ πολλοί μπαίνουν με το έτσι θέλω στην δεξιά λωρίδα που είναι για να βγαίνουν τα αυτοκίνητα από τα ΚΤΕΛ όπου επικρατεί πανικόςΚαλή κίνηση τον τελευταίο μήνα είναι η ύπαρξη κορυνών κ αστυνομικού στην έξοδο Φιλαδέλφειας ώστε να μην χρησιμοποιούν την ΛΕΑ κ ταυτόχρονα έξοδο προς Φιλαδέλφεια όσοι απλά θέλουν να κινηθούν πιο γρήγορα κ να μπουν μπροστά στους άλλους
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
εκτός από την ελλιπή μελέτη του δρόμου κ τα αρκετά στενέματα πιστεύω ότι βασικό πρόβλημα είναι οι συνεχείς έξοδοι πριν από είσοδο! οπότε συνεχώς βρίσκονται οχήματα να προσπαθούν να βγουν στην Λ. Κηφισού ενώ άλλα προσπαθούν να 'πιάσουν' την δεξιά για να από τον Κηφισό...Στα Κτελ ειδικά γίνεται συνεχώς μπάχαλο διότι στην Peugeot αρκετοί 'έξυπνοι' προσπαθούν να μπουν μπροστά σε άλλους για να 'κερδίσουν' δρόμο στην έξοδο προς Κόρινθο με αποτέλεσμα πολλές φορές να έχω δει ψιλοσυγκρούσεις!
Επίσης από ΚΤΕΛ προς Λαμία ο Κηφισός στενεύει ελαφρά κ πολλοί μπαίνουν με το έτσι θέλω στην δεξιά λωρίδα που είναι για να βγαίνουν τα αυτοκίνητα από τα ΚΤΕΛ όπου επικρατεί πανικός**Καλή κίνηση τον τελευταίο μήνα είναι η ύπαρξη κορυνών κ αστυνομικού στην έξοδο Φιλαδέλφειας ώστε να μην χρησιμοποιούν την ΛΕΑ κ ταυτόχρονα έξοδο προς Φιλαδέλφεια όσοι απλά θέλουν να κινηθούν πιο γρήγορα κ να μπουν μπροστά στους άλλους **
και κάνα πρστιματάκι δεν θα βλάπτε easy money, χωρίς ραντάρ, πιστόλια κλπ. Και ναι αν είναι να γράψουν 200 αυτοκίνητα τη μέρα, (και λίγα) ας πήξει μια βδομάδα περισσότερη το ποτάμι, συνήθεια πλέον
και στην κάθοδο δεν θα βλάπτε επίσης εκεί που πατάνε ΛΕΑ, κάθετες γραμμές κλπ
-
Σήμερα το πρωί ξεκινάω να πάω στον Ασπρόπυργο από τη Νέα Σμύρνη. Πιάνω Συγγρού, παίρνω το δρόμο προς Πειραιά, βγαίνω στην έξοδο-γέφυρα για Αθηνών-Λαμίας και με το που φθάνω στην κορυφή της γέφυρας συναντώ το χάος. Το μποτιλιάρισμα ξεκινούσε από την κορυφή της γέφυρας.
Δεν μου έχει ξανατύχει αυτό τον τελευταίο χρόνο που χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά το δρόμο! Απ' ότι άκουσα στο ραδιόφωνο (αφού είχα κολλήσει στην κίνηση), έγινε καθίζηση στο 14ο χλμ της εθνικής.
Και σα να μην έφθανε αυτό, στη διαδρομή μέχρι την έξοδο για Αθηνών-Κορίνθου συνάντησα έναν τρακαρισμένο-ακινητοποιημένο στην αριστερή λωρίδα, ένα Getz που ρυμουλκούσε ένα Toledo στη Λ.Ε.Α. και ένα αμάξι που μάλλον είχε κάνει σφήνα μεταξύ Λ.Ε.Α. και πρώτης λωρίδας με αποτέλεσμα να το γλείψει μία νταλίκα η οποία εκινείτο κανονικά (απ'ότι κατάλαβα) στην πρώτη λωρίδα. Εκείνη τη στιγμή σταματούσαν στη Λ.Ε.Α. για να τα βρουν.
Πώς να μην κάνω 1ώρα και 25λεπτά για μια διαδρομή 30λεπτών; Ευτυχώς που, επειδή είχα αργήσει, η Αθηνών-Κορίνθου είχε αδειάσει. Αλλιώς, ακόμα θα πάλευα να φθάσω στη δουλειά!!! -
Εγώ γύρισα πίσω μόλις είδα τον χαμό και μέσω Σχιστού, Ασπροπύργου, Περιφερειακού Αιγάλεω, Αττικής Οδού, έφθασα
(μετά από 1 ώρα και 45 λεπτά ) -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Εγώ γύρισα πίσω μόλις είδα τον χαμό και μέσω Σχιστού, Ασπροπύργου, Περιφερειακού Αιγάλεω, Αττικής Οδού, έφθασα
(μετά από 1 ώρα και 45 λεπτά )'Η οδύσσεια ενός εργαζομένου' ή αλλιώς 'ο γύρος της αττικής σε 105 λεπτά'
Κηφισσός