-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Να με συμπαθάτε αλλά θα το πώ .
Γνώμη μου είναι οτι το κοινό που ενδιαφέρεται για την αυτοκίνηση και αγοράζει τακτικά τα σοβαρά περιοδικά του χώρου , είναι κλάσεις ανώτερο σε επίπεδο από το μέσο όρο των οδηγών της χώρας και δε χρειάζεται κανενός είδος safe track.
Το safe track είναι άπειρες φορές πιο χρήσιμο για την κυρία Κούλα και τον 60άρι κύριο Νύστα και σίγουρα αξίζει για κάποιον νέο οδηγό.Μην είσαι τόσο σίγουρος. Πολλοί αγοράζουν περιοδικά , παρακολουθούν φόρα , τους αρέσει το αυτοκίνητο , αλλά δεν ξέρουν ούτε τα βασικά.
Και δεν αρκεί κάποιος να τα ξέρει , πρέπει να μπορεί και να τα κάνει στην πράξη. Στο δρόμο είναι δύσκολο να μάθει και πολλές φορές μαθαίνει με τον άσχημο τρόπο.Δεν είναι υποτιμητικό να παρακολουθήσει ο οποιοσδήποτε ένα safetrack.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Να με συμπαθάτε αλλά θα το πώ .
Γνώμη μου είναι οτι το κοινό που ενδιαφέρεται για την αυτοκίνηση και αγοράζει τακτικά τα σοβαρά περιοδικά του χώρου , είναι κλάσεις ανώτερο σε επίπεδο από το μέσο όρο των οδηγών της χώρας και δε χρειάζεται κανενός είδος safe track.
Το safe track είναι άπειρες φορές πιο χρήσιμο για την κυρία Κούλα και τον 60άρι κύριο Νύστα και σίγουρα αξίζει για κάποιον νέο οδηγό.Μην είσαι τόσο σίγουρος. Πολλοί αγοράζουν περιοδικά , παρακολουθούν φόρα , τους αρέσει το αυτοκίνητο , αλλά δεν ξέρουν ούτε τα βασικά.
Και δεν αρκεί κάποιος να τα ξέρει , πρέπει να μπορεί και να τα κάνει στην πράξη. Στο δρόμο είναι δύσκολο να μάθει και πολλές φορές μαθαίνει με τον άσχημο τρόπο.Δεν είναι υποτιμητικό να παρακολουθήσει ο οποιοσδήποτε ένα safetrack.
+1
Θεωρητικά, είμαι ο Σουμάχερ, πρακτικά είμαι ο Κούλενμπεργκ..
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Γνώμη μου είναι οτι το κοινό που ενδιαφέρεται για την αυτοκίνηση και αγοράζει τακτικά τα σοβαρά περιοδικά του χώρου , είναι κλάσεις ανώτερο σε επίπεδο από το μέσο όρο των οδηγών της χώρας και δε χρειάζεται κανενός είδος safe track.Μέγα λάθος, κατά την ταπεινή μου άποψη.
Στο δρόμο, πολύ σπάνια έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε τι τελικά από όσα νομίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε, μπορούμε ΟΝΤΩΣ να τα κάνουμε. Και συνήθως, μπορούμε να κάνουμε λιγότερα από αυτά που νομίζουμε ότι μπορούμε.
Η πίστα φυσικά βοηθά, αλλά ακόμα και στην πίστα να πηγαίνεις, δε σημαίνει ότι δε χρειάζεσαι τα σεμινάρια.
-
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.Οι οδηγιες από έμπειρους οδηγούς δεν μπορεί να αναπληρωθεί με τίποτα.
H μέθοδος 'Trial and Error' δεν αποδίδει σε αυτή την περίπτωση.Εχεις πολλά περισσότερα να μάθεις σε 1 φορά από 100 φορές μόνος σου.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.
Οι οδηγιες από έμπειρους οδηγούς δεν μπορεί να αναπληρωθεί με τίποτα.
H μέθοδος 'Trial and Error' δεν αποδίδει σε αυτή την περίπτωση.Εχεις πολλά περισσότερα να μάθεις σε 1 φορά από 100 φορές μόνος σου.
xωρια που αν μπεις 10 φορες μονος σου θα θελεις και λαστιχα....
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.
Οι οδηγιες από έμπειρους οδηγούς δεν μπορεί να αναπληρωθεί με τίποτα.
H μέθοδος 'Trial and Error' δεν αποδίδει σε αυτή την περίπτωση.Εχεις πολλά περισσότερα να μάθεις σε 1 φορά από 100 φορές μόνος σου.
αυτα που μαθαινεις στο safetrack στα λεω μεσα σε 10-15 λεπτα και εισαι καινουργιος.......
προσωπικα πολυ λιγα πραγματα αποκομισα..... περιμενα κατι το παραπανω.....
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.Κι αν αυτό που θα κάνεις στη πίστα είναι λανθασμένο, ποιός θα στο πει για να το διορθώσεις.
Safe track για μάθημα και μετά δέκα φορές στη πίστα για εξάσκηση.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.
Κι αν αυτό που θα κάνεις στη πίστα είναι λανθασμένο, ποιός θα στο πει για να το διορθώσεις.
Safe track για μάθημα και μετά δέκα φορές στη πίστα για εξάσκηση.
μα δεν μαθαινεις να τρεχεις στο safetrack.......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αυτα που μαθαινεις στο safetrack στα λεω μεσα σε 10-15 λεπτα και εισαι καινουργιος.......προσωπικα πολυ λιγα πραγματα αποκομισα..... περιμενα κατι το παραπανω.....
Εσύ 'μπορεί' να αποκόμισες λίγα από αυτά που είδες, έμαθες, έκανες εκεί μέσα αλλά κάποιος άλλος μπορεί να 'μην'.
Σε 10 - 15 λεπτά ούτε '31' δε μαθαίνει κανείς μη γίνεσαι υπερβολικός.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.
Κι αν αυτό που θα κάνεις στη πίστα είναι λανθασμένο, ποιός θα στο πει για να το διορθώσεις.
Safe track για μάθημα και μετά δέκα φορές στη πίστα για εξάσκηση.
μα δεν μαθαινεις να τρεχεις στο safetrack.......
Είπα εγώ ότι μαθαίνεις να τρέχεις. Να κινήσαι 'σωστά' όμως;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
αυτα που μαθαινεις στο safetrack στα λεω μεσα σε 10-15 λεπτα και εισαι καινουργιος.......
προσωπικα πολυ λιγα πραγματα αποκομισα..... περιμενα κατι το παραπανω.....
Εσύ 'μπορεί' να αποκόμισες λίγα από αυτά που είδες, έμαθες, έκανες εκεί μέσα αλλά κάποιος άλλος μπορεί να 'μην'.
Σε 10 - 15 λεπτά ούτε '31' δε μαθαίνει κανείς μη γίνεσαι υπερβολικός.
καλε μου φιλε..... πιστεψε με , μονο υπερβολικος δεν ειμαι......
το μονο που αποκομισα απο το safetrack ειναι σωστη θεση οδηγησης , σωστα χερια στο τιμονι, και μερικες συμβουλες του μιχελακακη στους γυρους τελους.......
ΟΛΑ τα αλλα τα ειχα ξανακουσει, και αρκετες φορες μαλιστα....... -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι με τα 400 ευρώ είναι καλύτερο να μπεις στην πίστα 10 φορές μόνος σου ,παρά μόνο μία.
Κι αν αυτό που θα κάνεις στη πίστα είναι λανθασμένο, ποιός θα στο πει για να το διορθώσεις.
Safe track για μάθημα και μετά δέκα φορές στη πίστα για εξάσκηση.
μα δεν μαθαινεις να τρεχεις στο safetrack.......
Είπα εγώ ότι μαθαίνεις να τρέχεις. Να κινήσαι 'σωστά' όμως;
σωστα ΝΑΙ , αλλα μονο τα βασικα......για να μην πω : τα πολυ βασικα.......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αυτα που μαθαινεις στο safetrack στα λεω μεσα σε 10-15 λεπτα και εισαι καινουργιος.......
προσωπικα πολυ λιγα πραγματα αποκομισα..... περιμενα κατι το παραπανω.....
Εσύ 'μπορεί' να αποκόμισες λίγα από αυτά που είδες, έμαθες, έκανες εκεί μέσα αλλά κάποιος άλλος μπορεί να 'μην'.
Σε 10 - 15 λεπτά ούτε '31' δε μαθαίνει κανείς μη γίνεσαι υπερβολικός.
καλε μου φιλε..... πιστεψε με , μονο υπερβολικος δεν ειμαι......
το μονο που αποκομισα απο το safetrack ειναι σωστη θεση οδηγησης , σωστα χερια στο τιμονι, και μερικες συμβουλες του μιχελακακη στους γυρους τελους.......
ΟΛΑ τα αλλα τα ειχα ξανακουσει, και αρκετες φορες μαλιστα.......Νομίζω Γιάννη ότι είσαι άδικος.
Όλα τα άλλα τα είχες ξανακούσει. Τα είχες ξανακάνει;Είχες δηλαδή κάνει σε συνθήκες ασφαλείας απώλεια πρόσφυσης στους πίσω τροχούς, στους εμπρός τροχούς, υδρολίσθηση, αποφυγή εμποδίου;
και το καθένα απ' αυτά 3-4 φορές και με κάποιον σαν τον Μιχελακάκη να σου λεει;
Δεν νομίζω να το είχες κάνει.
Δεν μιλάμε για τη θεωρία. Αυτή ας πούμε ότι την ξέρεις. Εσύ και κάποιοι άλλοι, αλλά πολλοί δεν ξέρουν την τύφλα τους ούτε εκεί.
Άρα, δεν έχει να κάνει με το safetrack το οτι εσύ δεν έμαθες κάτι (που όπως νομίζω δεν ισχύει ούτε αυτό) αλλά το γεγονός ότι χρειάζεται ένα ακόμα επίπεδο για πιο μυημένους.
-
στελιο.....
αυτα που αναφερεις : απωλεια προσφυσης . υδρολίσθηση, αποφυγη εμποδιου
δεν ειναι παρα μια προσομιωση και τιποτε παραπανω...... σαν να παιζεις playstation απλα με αληθινα αυτοκινητα..... τα οποια στην τελικη δεν ηταν και ακρως ρεαλιστικα απο θεμα αισθησης.......
και ας μη γελιωμαστε, η μικρη και η μεγαλη αραχνη ειναι απλα ενα δειγμα , μια γευση ας το πουμε..... δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα , αυτα που γινονται σε αληθινες συνθηκες.........ενοωντας οτι οι πραγματικες συνθηκες πολλες φορες διαφερουν απο την ιδανικη....
απο την αλλη θα μου πεις : κατι ειναι και αυτο, εστω το νιωσες..... ΟΚ και φυσικα συμφωνω....οσο αναφορα για τον μιχελακακη , δεν λεω καλος χρυσος αλλα αυτο που τον ξεχωριζει στην ουσια ειναι οτι ειναι διαθεσιμος να σου δειξει..... και εκει ειναι που του βγαζω το καπελο..... αλλα και παλι στην τελικη οι γυροι και ο χρονος ειναι πολυ λιγος.... οποτε ΟΤΙ καταφερεις και αρπαξεις.....
επισης δεν λεω, εμαθα αρκετα πραγματακια ωντας και πολυ μικρος οταν πηγα οποτε πιστευω οτι πηρα καλες βασεις.....
-
Μπορείς να πας σε μια αλάνα-αυλή σχολείου-ξέφωτο στο δάσος και να δοκιμάσεις απώλεια πρόσφυσης 100 φορές και όχι μόνο 3-4. Με χιόνι ,με βροχή , σε χώμα.
Το έβαλα και στις Σέρρες και μου φάνηκε αφού είναι πολύ ευκολότερο στην πίστα να διορθώσεις την υπο-υπερστροφή. Για τόλμησε όμως να πατήσεις φρένο πάνω σε στροφή-πίστα πατινάζ σε δημόσιο δρόμο και θα βρεθείς να μετράς τις σβούρες χωρίς να καταλάβεις πότε σου έφυγε.
Όπως έλεγε και ο Ιαβέρης σκοπός είναι να διαβάζεις τις συνθήκες και να προλαμβάνεις. Αν είναι να περιμένεις να σου μάθουν σε 1 ώρα πώς να το σώζεις στο όριο , φέξε μου και γλύστρησα... -
Θα αντιμετώπιζα σωστά το φρενάρισμα σε κατηφορικό, μισό παγωμένο - μισό στεγνό δρόμο, πριν το 2000 που παρακολούθησα το σεμινάριο; Ούτε στα όνειρά μου!!! Θα επιβράδυνα ποτέ με 'πάτα-άσε' και ανάποδο; Από πού κι ως πού; Κι ας τα χρειάστηκα και αξιοποίησα αυτά 4 χρόνια μετά το σεμινάριο, στα οποία χρόνια ούτε σε πίστα οδήγησα ούτε σε αλάνα 'έπαιξα'. Το αυτοκίνητο ένα Clio του 2000, χωρίς ABS και ιστορίες για αγρίους.
Αποφυγή εμποδίου με το Renault 5 πρόσφατα όταν μου έκλεισαν το δρόμο και το αυτοκίνητο δεν έστριβε; Από πού κι ως πού (δίχως το σεμινάριο) να σκεφτώ να αφήσω το φρένο για να στρίψει; Μέσα σε 5 χρόνια σκέφτομαι 3 περιστατικά, στα οποία αυτό το βασικό σεμινάριο με γλίτωσε από μικρούς έως πολύ μεγάλους μπελάδες.
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν ειναι παρα μια προσομιωση και τιποτε παραπανω...... σαν να παιζεις playstation απλα με αληθινα αυτοκινητα..... τα οποια στην τελικη δεν ηταν και ακρως ρεαλιστικα απο θεμα αισθησης.......
και ας μη γελιωμαστε, η μικρη και η μεγαλη αραχνη ειναι απλα ενα δειγμα , μια γευση ας το πουμε..... δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα , αυτα που γινονται σε αληθινες συνθηκες.........ενοωντας οτι οι πραγματικες συνθηκες πολλες φορες διαφερουν απο την ιδανικη....Αυτά μου φαίνονται κάπως υπερβολικά. Τι δεν ήταν ρεαλιστικό από θέμα αίσθησης; Το γεγονός πως τη μία φορά 1-1,5 τόνος σε φέρνει σβούρες και την άλλη τον κουμαντάρεις; Το έχεις νιώσει πολλές φορές αυτό σε playstation;
Όπως έλεγε και ο Ιαβέρης σκοπός είναι να διαβάζεις τις συνθήκες και να προλαμβάνεις. Αν είναι να περιμένεις να σου μάθουν σε 1 ώρα πώς να το σώζεις στο όριο , φέξε μου και γλύστρησα...
Πήγες στο 4T-safetrack και δε στο είπαν; Και όταν η πρόληψη δεν αρκεί, τι θα κάνεις; Δεν είναι σκόπιμο να έχεις μάθει να αντιδράς σωστά στο όριο;
-
Σίγουρα με ένα safetrack δεν γίνεσαι Σουμάχερ
Όπως έγραψα και πιο πάνω το πιο σημαντικό είναι να καταλάβεις ότι δεν ξέρεις πάρα πολλά πράγματα. Επίσης θα πρέπει να μάθεις τι σημαίνει αμυντική οδήγηση.
Δεν ξέρω πόσοι από εμάς θα μπορέσουν σε πραγματικές συνθήκες να δείξουν την ψυχραιμία που χρειάζεται για να ανταποκριθούν σε μια δύσκολη κατάσταση. Μαθαίνεις όμως να είσαι υποψιασμένος.
Επαναλαμβάνω ότι το σεμινάριο αυτό δεν είναι **γρήγορης - αγωνιστικής ** οδήγησης, αλλά ασφαλούς οδήγησης.Από θεωρία, προσωπικά, δεν είχα πρόβλημα και θα ήθελα κάτι πιο προχωρημένο. Στην πράξη όμως;
Πρέπει επίσης να σημειώσω ότι οι διαβάζοντες το forum αποτελούν μια ελάχιστη μειοψηφία των Ελλήνων οδηγών. Αν εγώ που παρακολουθώ 20 χρόνια αγώνες και διαβάζω περιοδικά αυτοκινήτου, οδηγώ 18 χρόνια και πάλι βρήκα εξαιρετικά σημαντικά αυτά που έμαθα στις ασκήσεις, φανταστείτε τι θα σημαίνει αυτό για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ του.
Πιστεύω ότι η προσφορά των 200 ευρώ για νέους κάτω των 24 αποτελεί καταπληκτική πρόταση. Μακάρι και εγώ στην ηλικία αυτή να είχα πάει σε αυτό το σεμινάριο. Σήμερα θα ήμουν υπερβολικά καλύτερος οδηγός
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν ειναι παρα μια προσομιωση και τιποτε παραπανω...... σαν να παιζεις playstation απλα με αληθινα αυτοκινητα..... τα οποια στην τελικη δεν ηταν και ακρως ρεαλιστικα απο θεμα αισθησης.......
και ας μη γελιωμαστε, η μικρη και η μεγαλη αραχνη ειναι απλα ενα δειγμα , μια γευση ας το πουμε..... δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα , αυτα που γινονται σε αληθινες συνθηκες.........ενοωντας οτι οι πραγματικες συνθηκες πολλες φορες διαφερουν απο την ιδανικη....Αυτά μου φαίνονται κάπως υπερβολικά. Τι δεν ήταν ρεαλιστικό από θέμα αίσθησης; Το γεγονός πως τη μία φορά 1-1,5 τόνος σε φέρνει σβούρες και την άλλη τον κουμαντάρεις; Το έχεις νιώσει πολλές φορές αυτό σε playstation;
[/quote]ιδιο ειναι να τσουλας σε ροδακια , ιδιο ειναι σε μεγαλους τροχους???? ρε αδερφε , ξανασκεψου πριν απαντησεις..........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ιδιο ειναι να τσουλας σε ροδακια , ιδιο ειναι σε μεγαλους τροχους????Και βέβαια δεν είναι το ίδιο. Το ζητούμενο είναι να μπορέσει κάποιος να πάρει το μάθημά του από την κάθε άσκηση, έστω κι αν οι συνθήκες τους δεν ανταποκρίνονται πιστά σε κάποιες πραγματικές. Προσωπικά τα κατάφερα, όπως φάνηκε και στην πράξη. Εύχομαι και στους υπόλοιπους το ίδιο!
ρε αδερφε , ξανασκεψου πριν απαντησεις..........
;;;
4T Safetrack