-
Όταν με το καλό το φτιάξεις, πέρνα να μας πεις τι έγινε.
-
Καλησπερα!
http://www.g-power.de -
[quote='svats']Παιδια ευχαριστω οσους απαντησαν στο ερωτημα μου,εγω μπηκα σε αυτο το forum γιατι ειδα οτι υπαρχουν αρκετα και ενδιαφεροντα πραγματα πανω στο αυτοκινητο,και ζητησα καποια βοηθεια στο συγκεκριμενο ερωτημα μου,τωρα οσο για την επιλογη μου σε 316 εκρινα σωστο χιλιες φορες καινουργιο και αργο παρα γρηγορο και μεταχειρισμενο,και οπως ειπατε με 32000
-
Ενα το κρατουμενο...
Με τα λεφτα που εδωσες επαιρνες ενα πυροβολο εργοστασιακο και καθαριζες.Θα μου πεις τωρα δικα σου τα λεφτα αυτο γουσταρες.Δικιο εχεις απλα τωρα θα μπεις σε περιττα εξοδα τα οποια εσυ παλι θα πληρωσεις και αμαξι δε θα εχεις(απο αποψη μετατροπης παντα).Γι αυτο πριν την αγορα ζυγιζουμε τι ακριβως θελουμε.Δε μπορει πχ με 30 χιλιαρικα να εχουμε και ασφαλεια μερσεντες μοστρα(γιατι οι επιλογες σε bmw και mercedes γινονται γινονται κατα κορον με αυτο το κριτηριο,μακαρι εσυ να διαφερεις) του στυλ Μ3 γκαζια και οικονομια.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Κι οταν ξερεις εστω ελαχιστα πραγματα απο αυτοκινητα δε σε χαλαει πχ το octavia RS (παραδειγμα το εφερα μη κοληστε μερικοι) επειδη εχει το σημα της σκοντα.Ασε τα 316 να πουλανε μουρη και να εχουν αυτοι προβλημα με την επιλογη σου.Δυο τα κρατουμενα...
Δε σου συνιστω σε καμια περιπτωση να τουρμπισεις το μπεμβεδικο γιατι πρωτον τα μεταλλα ειναι ουτως η αλλως κατασκευασμενα για ατμοσφαιρα και δευτερο και βασικοτερο στην πυροβολημενη οδηγηση δεν ειναι μοτερ που αντεχουν.Φλαντζες και κεφαλες πανε συνεφο,κι οταν τους ρωτας σε απαντανε οτι το ζορισαν!!Τα χοντα γιατι δε βαραν κι αυτα ρημαζουν?
Γενικα για να μη μακρυγορουμε δεν ειναι κι οτι καλυτερο σαν μοτερ,και μην κοιτατε τις βελτιωσεις τυπου made in UK η POWER γιατι οι περισσοτεροι απ αυτους εχουν λεφτα για πεταμα και συνηθως τα φτιαχνουν για ενα φαναρι η για ντραγκστερ.Εσενα σε ενδιαφερει ΚΑΙ η αξιοπιστια σε βαθος χρονου.
Απαξ και το τουρμπισες εχεις μπλεξει ασχημα.Στα λεω καλοπροαιρετα,αν θες να τα λαβεις ως ενα επιθετικο ποστ,δικαιωμα σου.Αν παλι επιμενεις σε μετατροπη βαλτου ενα εξακυλινδρο με σαζμαν διαφορικο να τελειωνεις.
Αυτα
-
υπαρχει κιτ με κομπρεσσορα για 316
το κοστος μαζι με τιποτα εξατμισεις κλπ μαλλον θα ξεπερασει τα 4κ
θα πας εκει, γυρω στα 170-180hp -
παιδια μια ερωτηση.
φιλος εχει 316ci με τα 100αλογα του 2000
εχει 100000χλμ και δε θελει να το δωσει με τιποτα.
ουτε και να αλλαξει μοτερ...
θεωρειτε οτι τα κομπρεσορ κιτ μεχρι 140-150αλογα δεν ειναι αξιοπιστα?
το αν θα φτασει 4 η6000ευρω ειναι δικο του θεμα... -
αυτο με τα 170 αλογα ειναι αξιοπιστο.
αμα θελει να το κρατησει ομως οπως λες, ας πεταξει καννα τρελο μοτερ μεσα να δει τον χριστο φανταροπριν 2 βδομαδες πηγα να σκεφτω οτι ειναι 'καγκουρικο' ενα κοκκινο 316 compact με κατι φουσκωματα που εβλεπα μπροστα μου εξω απο ενα μαγαζι bmw κοντα στα νεκροταφεια ν.σμυρνης.
ε, ο τυπος λες και διαβασε τη σκεψη μου... το βαλε μπρος, εφερε επι τοπου δυο σβουρες που φανερωσαν τουλαχιστον 300hp και μπηκε σβουρνιστος μεσα στην βιτρινα του καταστηματος οπου και παρκαρε..
πολυ εντυπωσιακο.. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
παιδια μια ερωτηση.
φιλος εχει 316ci με τα 100αλογα του 2000
εχει 100000χλμ και δε θελει να το δωσει με τιποτα.
ουτε και να αλλαξει μοτερ...
θεωρειτε οτι τα κομπρεσορ κιτ μεχρι 140-150αλογα δεν ειναι αξιοπιστα?
το αν θα φτασει 4 η6000ευρω ειναι δικο του θεμα...Απαντήθηκε πιο πάνω από τον G60. Aν διάβασεις θα δεις ότι η απάντηση είναι αρνητική. Και ο G60 είναι καλός μηχανικός.
-
ωπ! για φλατζες κεφαλες κλπ καμμενες δεν εχω ακουσει τιποτα, (g60)
αλλα εχω ακουσει παρα πολλες φορες για εναν καταπληκτικο μηχανικο bmw που ειναι στο αργος και εχει παθητικο μηδεν στις βλαβες σε τετοια πραγματα.. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ωπ! για φλατζες κεφαλες κλπ καμμενες δεν εχω ακουσει τιποτα, (g60)
αλλα εχω ακουσει παρα πολλες φορες για εναν καταπληκτικο μηχανικο bmw που ειναι στο αργος και εχει παθητικο μηδεν στις βλαβες σε τετοια πραγματα..INTERSPORT στο 1ο χλμ Αργους Ναυπλίου.
Οντως λένε ότι είναι κορυφή! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
παιδια μια ερωτηση.
φιλος εχει 316ci με τα 100αλογα του 2000
εχει 100000χλμ και δε θελει να το δωσει με τιποτα.
ουτε και να αλλαξει μοτερ...
θεωρειτε οτι τα κομπρεσορ κιτ μεχρι 140-150αλογα δεν ειναι αξιοπιστα?
το αν θα φτασει 4 η6000ευρω ειναι δικο του θεμα...Απαντήθηκε πιο πάνω από τον G60. Aν διάβασεις θα δεις ότι η απάντηση είναι αρνητική. **Και ο G60 είναι καλός μηχανικός. **
Και συ που τα ξερεις αυτα ρε κουτσομπολη?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ωπ! για φλατζες κεφαλες κλπ καμμενες δεν εχω ακουσει τιποτα, (g60)
αλλα εχω ακουσει παρα πολλες φορες για εναν καταπληκτικο μηχανικο bmw που ειναι στο αργος και εχει παθητικο μηδεν στις βλαβες σε τετοια πραγματα..Αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια αλλα αληθης.Και εξηγουμε.
Ολα μα ΟΛΑ τα αυτοκινητα τα οποια παρουσιαζουν κατι βλαβες τρελες και συχνες οφειλονται κυριως σε δυο παραγοντες.Ο ενας ειναι ο οδηγος (ειτε απο θεμα χιλιομετρικης συντηρησης ειτε απο κουλη οδηγηση) και ο αλλος ειναι τα service.Και εδω προστιθετε ακομα μια παραμετρος που κανει τα πταγματα απο θεμα αξιοπιστιας ποιο δυσκολα.Τις ιδιοτροπιες και ιδιετεροτητες της καθε εταιριας.Και ναι ολα μα ΟΛΑ τα αυτοκινητα εχουν ειδικα και ευαισθητα σημεια που πρεπει να γνωριζει καποιος πριν απο καποιο service η και επισκευη μεχρι και το τι ανταλλακτικο σηκωνει.Πχ γνησιο το textar γνησιο και το pagid.Κι ομως καμια σχεση το ενα με το αλλο.Αυτο ομως προυποθετει εμπειρια για να καταληξει ο μηχανικος καπου.Και φυσικα να αποβαλει το θεμα κοστος αν θελει πανω απ ολα ευχαριτημενους πελατες και υγειη αυτοκινητα τα οποια θα βλεπουν συνεργειο απο service σε service.Με λιγα λογια το 70% των βλαβων για μενα οφειλετε στα service.
Apo kei και περα οταν ενα αμαξι εχει στανταρ παθητικο ειδικα στα μοτερ απ την μανα του αυτο δε γιατρευετε με τιποτα.Πχ τα ecotec oti kai na ta kaneiς ειναι σαβουρια.Απ τις ποιο αχρηστες μηχανες.Το ενα ομως δεν αναιρει το αλλο.Αλλο τα σφαλματα κι αλλο η βελτιστη δυνατη συντηρηση.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ωπ! για φλατζες κεφαλες κλπ καμμενες δεν εχω ακουσει τιποτα, (g60)
αλλα εχω ακουσει παρα πολλες φορες για εναν καταπληκτικο μηχανικο bmw που ειναι στο αργος και εχει παθητικο μηδεν στις βλαβες σε τετοια πραγματα..INTERSPORT στο 1ο χλμ Αργους Ναυπλίου.
Οντως λένε ότι είναι κορυφή!Δετο πετας ρε μαστορα στο ποταμι να μαζευονται οι χελωνες που με θες κι ιντιρσπορτ σερβις?
17 κυλινδρα θελετε για να το βαλτε μπροστα.Εχετε καταστρεψει το περιβαλλον
-
Βασικα οπως σου ειχα ξαναπει σε αλλο forum η καλυτερη λυση ειναι εξακυλινδρο μοτερ.....αλλα επειδη δεν θελεις να αλλαξεις μοτερ,εκτος απο την g-power υπαρχει και ο Καρρας στο Αργος(intersport) που ισως εχει καποια λυση...
edit.με προλαβε ο kouk.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Και συ που τα ξερεις αυτα ρε κουτσομπολη?Έτσι κυκλοφορεί μια φήμη...
-
Ο χρήστης svats έγραψε:
,και την βελτιωση την κανω γιατι ειναι ολιγον βαρυ 1430kg και οσο να 'ναι μια προσπεραση δεν την κανεις και ικανοποιητικα ή μια ανηφορα με extra βαρος?Αυτή την φράση(από ένα κάτοχο) την αφιερώνω σε όσους κατά καιρούς εδώ μέσα(αλλά και έξω-βλέπε κάποια περιοδικά) προσπαθούσαν να μας πείσουν για το ότι ο 1.6 της 3άρας δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια σε κάθε περίπτωση(το ίδιο ισχύει και με τον 1.6 του Passat που το αφήνουμε στο απυρόβλητο).Κάτι που δεν κάνει ο φίλος svats και προς τιμήν του μας λεει το αυτονόητο και προσπαθεί να το λύσει όσο γίνεται.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και συ που τα ξερεις αυτα ρε κουτσομπολη?
Έτσι κυκλοφορεί μια φήμη...
Ειναι σημαντικο να μαθαινουμε πως διαδιδονται τα γεγονοτα τοσο μακρια.
pm me
Compressor 316i