Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Ρε παιδια βοηθηστε γιατι κοντευω να τρελλαθω με αυτο το αμαξι!
Μερικοι γνωστοι μου οταν τους ειπα το περιστατικο με τα φρενα,μου ειπαν οτι αν το
παθαινα στην εθνικη,η σωστη αντιμετωπιση θα ηταν να κατεβασω γρηγορα ταχυτητες ωσπου
να μειωθει αρκετα η ταχυτητα και να φρεναρα με το χειροφρενο (ολα αυτα φυσικα αν προλαβαινα!)
Πηγα λοιπον σε μια αρκετα αποτομη κατηφορα κοντα στο σπιτι μου για να δοκιμασω αυτην την
τεχνικη και μετα εκπληξης διαπιστωσα οτι οποιαδηποτε ταχυτητα κι αν ειχα μεσα (προλαβαινα
να κατεβασω απο πεμπτη μεχρι και δευτερα),η ταχυτητα δε μειωνοταν!
Ειναι φυσιολογικο αυτο ή υποβοσκει και καποιο αλλο ελαττωμα;
a) Τί ταχύτητα είχες όταν άρχισες να κατεβάζεις από 5η? Αν είχες
πχ μόνο 50 χλμ, τότε το κατέβασμα σε 4η, 3η δεν θα έριχνε βασικά
την ταχύτητα σου και πολύ. Αν όμως είχες 100 θα είχε διαφορά.
β) Αφού φτάσεις τα 40 με 3η, από εκεί (με αρκετό κλώτσημα) θα
κατέβαινες στα 30 με 2α και μετά καλυτερεύει το πράγμα
Το αμάξι να το πας στο συνεργείο αμέσως - δώσε 40 Ε και γράψου σε μια οδική
και μετά ... κάλεσέ τους την επόμενη μέρα αν θέλεις. Βρές τρόπο
Τα αυτοκίνητα κάνουν self check στην πίεση του υγρού φρένων (στο ξεκίνημα)
καθώς και στην ανακύκλωση (κουβάς) του ABS που απελευθερώνει την πίεση.
Υποθέτω ότι η τρόμπα σου έβγαλε πρόβλημα (σπάνιο αλλα έχει συμβεί και σε εμένα).
Να πείς στο συνεργείο ότι κόντεψες να σκοτωθείς και αν δεν σου την αλλάξουν
να σου γράψουν γραπτώς ότι δεν είχε πρόβλημα με σφραγίδα - οπότε αν κάτι
συμβεί - να τρέχουν (και βασικά όταν το πείς αυτό θα σου αλλάξουν την
τρόμπα, όπως έκαναν σε εμένα στο ZX).
Πολλές φορές 'αδειάζουν' και το κύκλωμα από υγρά και το ξαναγεμίζουν. Δεν
χάνεις τίποτε να κάνεις ΚΑΙ ΑΥΤΟ.