Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 10 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    196
    256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      υπαρχει και ως εξτρα για τα αλλα 1.4?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Μαλλον πρεπει να μπαινει ως εξτρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dazed last edited by

          Δεν νομίζω ότι αξίζει πάντως να πάρεις το TCS επιπλέον σε κάποια άλλη έκδοση, ενώ με λίγα χρήματα παραπάνω θα μπορείς να πάρεις το ibiza sport που το έχει στο βασικό εξοπλισμό

          Για sprint booster κανένα σχόλιο? Είμαι ένα βήμα πριν την αγορά του και θα ήθελα να ακούσω αν υπάρχουν τίποτα αρνητικά σχόλια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης dazed έγραψε:
            Για sprint booster κανένα σχόλιο? Είμαι ένα βήμα πριν την αγορά του και θα ήθελα να ακούσω αν υπάρχουν τίποτα αρνητικά σχόλια

            δεν εχω ακουσει κατι ιδιετερα αρνητικο, εγω απλα το θεωρω πολυ ακριβο για αυτο που κανει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              μετα την αγορα GPS, ευκαιρια να συμπληρωσω την αποκλιση του κοντερ:

              στα 164 πραγματικα, δειχνει 170
              στα 155 πραγματικα, δειχνει 160
              στα 135 πραγματικα, δειχνει 140
              στα 125 πραγματικα, δειχνει 130
              στα 96 πραγματικα, δειχνει 100

              περισσοτερες μετρησεις μολις το επιτρεψουν οι συνθηκες.

              τα λαστιχα ειναι η στανταρ διασταση του κατασκευαστη: 195/55/15.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                όντως κουραστικά κοντό το σασμάν στα ταξίδια. Θέλει έκτη ταχύτητα και κρίμα που η σεατ δεν το θέλει.
                Το ηλεκτρονικό μπλοκέ που έχει πως λειτουργεί; Στο βιβλιαράκι λέει πως λειτουργεί αν ανιχνευθεί διαφορα 8% στην ολίσθηση μεταξύ των τροχών αν θυμάμαι καλά βεβαια. Οπότε φρενάρει το τροχό λογικά και μετά μπαίνει το αντισπίν; Το οποίο ούτε αυτό δεν έχω καταλαβει...Φρενάρει και αυτό ή κόβει κατευθείαν τον κινητήρα;
                Στα χιονια έκλεινα το αντισπίν και όταν σπίνιαρε χαμήλωναν τα φώτα, γιατί το 'μπλοκέ' δούλευε;

                με το σασμαν εχεις δικιο, οσο καλο ειναι το κοντο 5αρι στις ημιαστικες διαδρομες τοσο κακο ειναι στα γρηγορα ταξιδια. Παντως εχει τις ιδιες σχεσεις σχεδον με το Κλιο.

                το μπλοκε που λες, καταρχην λειτουργει μεχρι τα 80χαω. Οταν ακριβως ανιχνευσει τη διαφορα που λες, επενεργει στα φρενα, ακους κατι σαν γρατσουνισμα.

                το αντισπιν, δεν ενεργει στα φρενα παρα μονο στον κινητηρα.

                αυτο με τα φωτα δεν το ξερω, δεν το εχω παρατηρησει, ειναι πιθανο παντως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  όντως κουραστικά κοντό το σασμάν στα ταξίδια. Θέλει έκτη ταχύτητα και κρίμα που η σεατ δεν το θέλει.
                  Το ηλεκτρονικό μπλοκέ που έχει πως λειτουργεί; Στο βιβλιαράκι λέει πως λειτουργεί αν ανιχνευθεί διαφορα 8% στην ολίσθηση μεταξύ των τροχών αν θυμάμαι καλά βεβαια. Οπότε φρενάρει το τροχό λογικά και μετά μπαίνει το αντισπίν; Το οποίο ούτε αυτό δεν έχω καταλαβει...Φρενάρει και αυτό ή κόβει κατευθείαν τον κινητήρα;
                  Στα χιονια έκλεινα το αντισπίν και όταν σπίνιαρε χαμήλωναν τα φώτα, γιατί το 'μπλοκέ' δούλευε;

                  με το σασμαν εχεις δικιο, οσο καλο ειναι το κοντο 5αρι στις ημιαστικες διαδρομες τοσο κακο ειναι στα γρηγορα ταξιδια. Παντως εχει τις ιδιες σχεσεις σχεδον με το Κλιο.

                  το μπλοκε που λες, καταρχην λειτουργει μεχρι τα 80χαω. Οταν ακριβως ανιχνευσει τη διαφορα που λες, επενεργει στα φρενα, ακους κατι σαν γρατσουνισμα.

                  το αντισπιν, δεν ενεργει στα φρενα παρα μονο στον κινητηρα.

                  αυτο με τα φωτα δεν το ξερω, δεν το εχω παρατηρησει, ειναι πιθανο παντως.

                  απο ελεφαντα γρατζουνισμα...αν ειναι οπως του λεον νομιζεις οτι φευγει ο εμπρος αξονας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.

                    ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.

                      ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.

                      ειδικα σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα το λεον κανει σα να σκιζεται στα δυο!

                      ιπποδυναμη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                        στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.

                        ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.

                        ειδικα σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα το λεον κανει σα να σκιζεται στα δυο!

                        ιπποδυναμη?

                        το δικο μου?
                        110

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chemic last edited by

                          Το καινούργιο με το φεϊς θα έχει τους προφυλακτήρες του fr που είναι πολύ πιο ωραίοι.
                          για το θόρυβο τώρα όντως δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Μόνο μια φορά έκανε πολύ έντονο θόρυβο σαν χτύπημα μεταλλου πάνω από ανωμαλία σπινιάροντας (και δεν άνοιξε το λαμπάκι του αντισπιν). Το ίδιο μου είχε κάνει και το abs δυο φορές ενώ τις άλλες φορές δεν κάνει τίποτα τετοιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.

                            ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.

                            ειδικα σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα το λεον κανει σα να σκιζεται στα δυο!

                            ιπποδυναμη?

                            το δικο μου?
                            110

                            οχι εννοουσα μηπως ειναι η διαφορα ιπποδυναμης...

                            110?καλα εισαι! χαμηλα εχεις κερδισει καθολου?εκει ειναι το προβλημα σας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              spiros last edited by

                              εχω κερδισει αισθητα, αλλα δεν μπορουν να γινουν και θαυματα. Τα κυβικα ειναι λιγα σε καθε περιπτωση.

                              α, ξεχασα να πω οτι ειχα ζυγισει το αυτοκινητο σε πλαστιγγα. Για οποιον ενδιαφερεται, ειναι 1090 κιλα, με 2/3 του ρεζερβουαρ γεματο και χωρις οδηγο βεβαια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                εχω κερδισει αισθητα, αλλα δεν μπορουν να γινουν και θαυματα. Τα κυβικα ειναι λιγα σε καθε περιπτωση.

                                α, ξεχασα να πω οτι ειχα ζυγισει το αυτοκινητο σε πλαστιγγα. Για οποιον ενδιαφερεται, ειναι 1090 κιλα, με 2/3 του ρεζερβουαρ γεματο και χωρις οδηγο βεβαια.

                                και με οδηγο? μη με πεις οτι θα το ελαφρυνεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                  εχω κερδισει αισθητα, αλλα δεν μπορουν να γινουν και θαυματα. Τα κυβικα ειναι λιγα σε καθε περιπτωση.

                                  α, ξεχασα να πω οτι ειχα ζυγισει το αυτοκινητο σε πλαστιγγα. Για οποιον ενδιαφερεται, ειναι 1090 κιλα, με 2/3 του ρεζερβουαρ γεματο και χωρις οδηγο βεβαια.

                                  και με οδηγο? μη με πεις οτι θα το ελαφρυνεις?

                                  με μενα οδηγο.... αστο!

                                  και βεβαια θα το ελαφρυνω, θα βγαλω τις αλυσιδες απο το πορτμπαγκαζ που τις εχω ξεχασει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    φρενάρισμα 120-0 έχουμε πόσο κάνει, από τους 4τροχούς για να το δω και συγκριτικά με τα άλλα της κατηγορίας;
                                    υγ 1090 κιλά είναι μια χαρά εκεί το δίνει και η σεατ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                      φρενάρισμα 120-0 έχουμε πόσο κάνει, από τους 4τροχούς για να το δω και συγκριτικά με τα άλλα της κατηγορίας;
                                      υγ 1090 κιλά είναι μια χαρά εκεί το δίνει και η σεατ

                                      εγω δεν εχω τετοια μετρηση, ομως κοιτα εδω: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 873#372873

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 6
                                      • 7
                                      • 8
                                      • 9
                                      • 10
                                      • 10 / 10
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr