-
υπαρχει και ως εξτρα για τα αλλα 1.4?
-
Μαλλον πρεπει να μπαινει ως εξτρα.
-
Δεν νομίζω ότι αξίζει πάντως να πάρεις το TCS επιπλέον σε κάποια άλλη έκδοση, ενώ με λίγα χρήματα παραπάνω θα μπορείς να πάρεις το ibiza sport που το έχει στο βασικό εξοπλισμό
Για sprint booster κανένα σχόλιο? Είμαι ένα βήμα πριν την αγορά του και θα ήθελα να ακούσω αν υπάρχουν τίποτα αρνητικά σχόλια
-
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Για sprint booster κανένα σχόλιο? Είμαι ένα βήμα πριν την αγορά του και θα ήθελα να ακούσω αν υπάρχουν τίποτα αρνητικά σχόλιαδεν εχω ακουσει κατι ιδιετερα αρνητικο, εγω απλα το θεωρω πολυ ακριβο για αυτο που κανει
-
μετα την αγορα GPS, ευκαιρια να συμπληρωσω την αποκλιση του κοντερ:
στα 164 πραγματικα, δειχνει 170
στα 155 πραγματικα, δειχνει 160
στα 135 πραγματικα, δειχνει 140
στα 125 πραγματικα, δειχνει 130
στα 96 πραγματικα, δειχνει 100περισσοτερες μετρησεις μολις το επιτρεψουν οι συνθηκες.
τα λαστιχα ειναι η στανταρ διασταση του κατασκευαστη: 195/55/15.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
όντως κουραστικά κοντό το σασμάν στα ταξίδια. Θέλει έκτη ταχύτητα και κρίμα που η σεατ δεν το θέλει.
Το ηλεκτρονικό μπλοκέ που έχει πως λειτουργεί; Στο βιβλιαράκι λέει πως λειτουργεί αν ανιχνευθεί διαφορα 8% στην ολίσθηση μεταξύ των τροχών αν θυμάμαι καλά βεβαια. Οπότε φρενάρει το τροχό λογικά και μετά μπαίνει το αντισπίν; Το οποίο ούτε αυτό δεν έχω καταλαβει...Φρενάρει και αυτό ή κόβει κατευθείαν τον κινητήρα;
Στα χιονια έκλεινα το αντισπίν και όταν σπίνιαρε χαμήλωναν τα φώτα, γιατί το 'μπλοκέ' δούλευε;με το σασμαν εχεις δικιο, οσο καλο ειναι το κοντο 5αρι στις ημιαστικες διαδρομες τοσο κακο ειναι στα γρηγορα ταξιδια. Παντως εχει τις ιδιες σχεσεις σχεδον με το Κλιο.
το μπλοκε που λες, καταρχην λειτουργει μεχρι τα 80χαω. Οταν ακριβως ανιχνευσει τη διαφορα που λες, επενεργει στα φρενα, ακους κατι σαν γρατσουνισμα.
το αντισπιν, δεν ενεργει στα φρενα παρα μονο στον κινητηρα.
αυτο με τα φωτα δεν το ξερω, δεν το εχω παρατηρησει, ειναι πιθανο παντως.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
όντως κουραστικά κοντό το σασμάν στα ταξίδια. Θέλει έκτη ταχύτητα και κρίμα που η σεατ δεν το θέλει.
Το ηλεκτρονικό μπλοκέ που έχει πως λειτουργεί; Στο βιβλιαράκι λέει πως λειτουργεί αν ανιχνευθεί διαφορα 8% στην ολίσθηση μεταξύ των τροχών αν θυμάμαι καλά βεβαια. Οπότε φρενάρει το τροχό λογικά και μετά μπαίνει το αντισπίν; Το οποίο ούτε αυτό δεν έχω καταλαβει...Φρενάρει και αυτό ή κόβει κατευθείαν τον κινητήρα;
Στα χιονια έκλεινα το αντισπίν και όταν σπίνιαρε χαμήλωναν τα φώτα, γιατί το 'μπλοκέ' δούλευε;με το σασμαν εχεις δικιο, οσο καλο ειναι το κοντο 5αρι στις ημιαστικες διαδρομες τοσο κακο ειναι στα γρηγορα ταξιδια. Παντως εχει τις ιδιες σχεσεις σχεδον με το Κλιο.
το μπλοκε που λες, καταρχην λειτουργει μεχρι τα 80χαω. Οταν ακριβως ανιχνευσει τη διαφορα που λες, επενεργει στα φρενα, ακους κατι σαν γρατσουνισμα.
το αντισπιν, δεν ενεργει στα φρενα παρα μονο στον κινητηρα.
αυτο με τα φωτα δεν το ξερω, δεν το εχω παρατηρησει, ειναι πιθανο παντως.
απο ελεφαντα γρατζουνισμα...αν ειναι οπως του λεον νομιζεις οτι φευγει ο εμπρος αξονας!
-
στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.
ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.
ειδικα σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα το λεον κανει σα να σκιζεται στα δυο!
ιπποδυναμη?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.
ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.
ειδικα σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα το λεον κανει σα να σκιζεται στα δυο!
ιπποδυναμη?
το δικο μου?
110 -
Το καινούργιο με το φεϊς θα έχει τους προφυλακτήρες του fr που είναι πολύ πιο ωραίοι.
για το θόρυβο τώρα όντως δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Μόνο μια φορά έκανε πολύ έντονο θόρυβο σαν χτύπημα μεταλλου πάνω από ανωμαλία σπινιάροντας (και δεν άνοιξε το λαμπάκι του αντισπιν). Το ίδιο μου είχε κάνει και το abs δυο φορές ενώ τις άλλες φορές δεν κάνει τίποτα τετοιο -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στο ιμπιζα δεν ειναι εντονο, αμα δεν το ξερεις μπορει να μην το ακουσεις καν.
ακουγεται σαν να περνας πανω απο κλαδακι και σου γδερνει λιγο το κατω μερος του αυτοκινητου.
ειδικα σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα το λεον κανει σα να σκιζεται στα δυο!
ιπποδυναμη?
το δικο μου?
110οχι εννοουσα μηπως ειναι η διαφορα ιπποδυναμης...
110?καλα εισαι! χαμηλα εχεις κερδισει καθολου?εκει ειναι το προβλημα σας...
-
εχω κερδισει αισθητα, αλλα δεν μπορουν να γινουν και θαυματα. Τα κυβικα ειναι λιγα σε καθε περιπτωση.
α, ξεχασα να πω οτι ειχα ζυγισει το αυτοκινητο σε πλαστιγγα. Για οποιον ενδιαφερεται, ειναι 1090 κιλα, με 2/3 του ρεζερβουαρ γεματο και χωρις οδηγο βεβαια.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εχω κερδισει αισθητα, αλλα δεν μπορουν να γινουν και θαυματα. Τα κυβικα ειναι λιγα σε καθε περιπτωση.α, ξεχασα να πω οτι ειχα ζυγισει το αυτοκινητο σε πλαστιγγα. Για οποιον ενδιαφερεται, ειναι 1090 κιλα, με 2/3 του ρεζερβουαρ γεματο και χωρις οδηγο βεβαια.
και με οδηγο? μη με πεις οτι θα το ελαφρυνεις?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχω κερδισει αισθητα, αλλα δεν μπορουν να γινουν και θαυματα. Τα κυβικα ειναι λιγα σε καθε περιπτωση.
α, ξεχασα να πω οτι ειχα ζυγισει το αυτοκινητο σε πλαστιγγα. Για οποιον ενδιαφερεται, ειναι 1090 κιλα, με 2/3 του ρεζερβουαρ γεματο και χωρις οδηγο βεβαια.
και με οδηγο? μη με πεις οτι θα το ελαφρυνεις?
με μενα οδηγο.... αστο!
και βεβαια θα το ελαφρυνω, θα βγαλω τις αλυσιδες απο το πορτμπαγκαζ που τις εχω ξεχασει!
-
φρενάρισμα 120-0 έχουμε πόσο κάνει, από τους 4τροχούς για να το δω και συγκριτικά με τα άλλα της κατηγορίας;
υγ 1090 κιλά είναι μια χαρά εκεί το δίνει και η σεατ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φρενάρισμα 120-0 έχουμε πόσο κάνει, από τους 4τροχούς για να το δω και συγκριτικά με τα άλλα της κατηγορίας;
υγ 1090 κιλά είναι μια χαρά εκεί το δίνει και η σεατεγω δεν εχω τετοια μετρηση, ομως κοιτα εδω: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 873#372873
Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...