-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Fiat X 1/9 από 600.000 μέχρι 2.000.000 !!!
2cv από 50.000 δρχ !!! μέχρι 1.900.000 δρχ (σαν καινούργιο από ανακατασκεύη) !!!
DS μέχρι 2.500.000 (Απλά μαγικό θέαμα...ακόμα και με A/C )
SM μέχρι 7.000.000 δρχ (...)Πόσο κοστίζει η συντήρηση μιας DS και πόσο μιας SM στο περίπου πάντα.Ξέρεις συνεργεία στην Θεσσαλονίκη που να ασχολούνται με παλιές DS και ακόμη περισσότερο με SM?
Α οκ!!
Μιλάς για παλιό μου post! Γιατί νόμιζα ότι έγραψα κάτι για SM τώρα !Για την ερώτηση σου ...
Για το πόσο κοστίζουν είναι κάπως σχετικά αυτά τα ζητήματα.
Από όσα ξέρω η DS και η SM δεν νομίζω ότι ήταν αυτοκίνητο που έβγαζε ζημιές. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει βέβαια με περισσότερες πληροφορίες δεκτό!Πάντα πρέπει να κρίνουμε το παλιό αυτοκίνητο χωρίς να ξεχνάμε ότι έχουν περάσει και 30 χρόνια από τότε που βγήκε στο δρόμο.
Δηλαδή ΑΝ ήταν 100% καινούργιο δεν νομίζω ότι θα το θεωρούσαμε ζημιάρικο. (DS και SM)
Όμως μετά από τόσα kms και χρόνια που έχουν περάσει από την DS ή την SM που θα βρεις να περιμένεις διάφορες βλάβες εκεί που δεν το περιμένεις.Η SM αν εξαιρέσουμε μηχανή και κιβώτιο μοιάζει με μία DS.
Ανταλλακτικά πρέπει να βρίσκεις εύκολα σχετικά για τα μηχανικά μέρη αλλά δεν θα ήθελα ποτέ να βρεθώ στην θέση να ψάχνω το μπροστινό γυάλινο κάλυμμα της SM για παράδειγμα ! (Φυσικά στο internet υπάρχουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ).
Πάντως SM υπάρχουν ελάχιστες και έχω ακούσει για τιμές περίπου στα 7.000.000 (αρχική) ενώ για DS από κανένα ερείπιο που θα βρεις στο δρόμο παρατημένο έως καμία από ανακατασκευή με 3.000.000 .Τώρα για συνεργείο δεν ξέρω αν επιτρέπεται διαφήμιση αλλά για εμένα η κορυφή της Citroen είναι , δυστυχώς για σένα, στην Αθήνα.
Θα σου πω κάποια στοιχεία του και αν θες να σου δώσω info του ή στο forum ή σε pm.
-Έχει ο ίδιος SM
-Έχει ο ίδιος DS (Μιλάμε για τα αυτοκίνητα που ζητάς γιατί έχει και ένα CX και διάφορα άλλα)-Είναι γνωστός πλέον στο ότι φτιάχνει πολλά παλιά Citroen (εκεί πάω και το δικό μου φυσικά)
Αυτό έχει την μεγαλύτερη σημασία για εμένα.
Άλλο να πηγαίνω σε ένα συνεργείο το Ami8 μου που μέσα θα έχει Saxo Vts, Xsara, Xantia, C3 άντε και κανένα ZX και μόλις μπαίνω να βλέπω διάφορες φάτσες με μια έκφραση του στυλ (Άντε πάλι να φτιάχνουμε τους κουβάδες ) και άλλο να πηγαίνεις στο συνεργείο μου που μόλις μπαίνω βλέπω 2 SM,2 DS,1 2CV, 1 Dyane, 2 CX, 1 GS και εννοείται και καινούργια βέβαια !-Συμπεριφορά? Πείτε μου ΈΝΑΝ μηχανικό έλληνα που ακόμα και μετά από 2 χρόνια θα σας μιλάει στον πληθυντικό (όχι όμως ψεύτικη ευγένεια) ενώ σας περνάει και 25 χρόνια .
Και διάφορα άλλα που ακόμα και αν έμενα αρκετά μακριά από την Αθήνα σε σοβαρή βλάβη θα έβρισκα τρόπο να πάω σε αυτόν και πάλι...
Πραγματικά αν είναι απλό λάθος να μην πάει κάποιος το Citroen του εκεί τότε είναι πραγματικό ΕΓΚΛΗΜΑ να πας ένα παλιό Citroen σε άλλο συνεργείο...
Αρκεί να σου πω ότι έχει τύχει κάποιος με SM στην Αλεξανδρούπολη να του πληρώσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ (εισιτήρια κλπ κλπ) για να πάει να την φτιάξει
Έχω ακούσει για απίστευτες απατεωνιές σε διάφορα γνωστά συνεργεία!
Επίσημη Citroen που ζητάει από κάτοχο 2cv να τον βοηθήσει να αλλάξει αναρτήσεις?
Τι λες λοιπόν!?
-
πιστεύεις ότι θα υπάρχουν ακόμα ανταλλακτικά για την (πανακριβη φαντάζομαι) hydractive I της DS? Για τα υπόλοιπα κομμάτια? Γιατί αν υπάρχουν θα το σκεφτώ πολύ μεταξύ DS και alfa75. Θα μου πεις άλλη φιλοσοφία τα δύο αυτοκίνητα, αλλά έλα που δεν γίνεται να πάρω και τα δύο... Κρίμα γιατί είναι κουκλάρες και οι δυό τους...
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
πιστεύεις ότι θα υπάρχουν ακόμα ανταλλακτικά για την (πανακριβη φαντάζομαι) hydractive I της DS? Για τα υπόλοιπα κομμάτια? Γιατί αν υπάρχουν θα το σκεφτώ πολύ μεταξύ DS και alfa75. Θα μου πεις άλλη φιλοσοφία τα δύο αυτοκίνητα, αλλά έλα που δεν γίνεται να πάρω και τα δύο... Κρίμα γιατί είναι κουκλάρες και οι δυό τους...Σπύρος
Η απάντηση μου είναι θετικότατη γιατί σε συνδιασμό με ΑΥΤΟ το συνεργείο, διάθεση για ψάξιμο μόνος σου στην Αθήνα αλλά και Internet μπορείς να βρεις οτιδήποτε...
-
Οι DS και SM ήταν γενικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, αν αναλογιστεί κανείς ότι τεχνολογικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους και απαιτούσαν προσεκτική συντήρηση. Μια σωστά ή γενικώς σωστά συντηρημένη DS ή SM, εφόσον όμως της δώσεις τη φροντίδα που θέλει, δε θα σου βγάλει προβλήματα. Όμως να έχεις υπόψιν ότι οι κινητήρες της Maserati που φόραγαν οι DS ήταν κινητήρες υπεραυτοκινήτων και ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Οι κινητήρες των DS, από την άλλη, με την εξαίρεση όσων φοράγανε ψεκασμό (ναι, φοράγανε και ηλεκτρονικό ψεκασμό, πολύ πριν από πολλά άλλα αυτοκίνητα!!!), δεν πολυκαταλαβαίνανε. Μπορούσαν να βγάλουν και μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα χωρίς να καταλάβουν και πολλά.
Οι αναρτήσεις, με δεδομένη την τακτική συντήρηση (τακτική αλλαγή υγρών και φιαλών όταν πρέπει), δε βγάζουν ιδιαίτερα προβλήματα. Τα ηλεκτρικά κι αυτά ήταν μάλλον αξιόπιστα.
Στις SM όμως να έχεις υπόψιν ένα πράγμα: ΜΗΝ αγοράσεις τη φθηνότερη που θα βρεις. Υπάρχει πολύ σοβαρός κίνδυνος να καταλήξεις να πληρώσεις σε επισκευές τα εικοσαπλάσια απ'όσα έδωσες για να την πάρεις, γιατί κανείς δεν ξέρει τι προβλήματα θα έχει.
Η Hydractive I δεν έζησε πολύ. Υπήρξε στις XM και στις Xantia (pre-facelift) και ΟΧΙ στις DS, και μετά αντικαταστάθηκε και στα δυο μοντέλα από την αρκετά ανώτερή της Hydractive II. Είναι μάλλον πρόσφατη (η XM ακόμα δεν καταργήθηκε, ενώ κυκλοφορούν αρκετά πρώιμα δείγματα του εν λόγω μοντέλου και κυκλοφορούν επίσης αρκετές Xantia ανά τον κόσμο) και έτσι ανταλλακτικά σίγουρα υπάρχουν. Να περιμένεις ότι η εξεύρεση ανταλλακτικών γι'αυτες τος αναρτήσεις δε θα είναι σημαντικά δυσκολότερη από την εξεύρεση ανταλλακτικών για ZX Volcane.
Οι DS φόραγαν κανονική παθητική υδροπνευματική ανάρτηση, η οποία αργότερα συνέχισε τη σταδιοδρομία της στις GS/GSA, CX και BX.
Ανταλλακτικά για την ανάρτηση των DS υπάρχουν, ενώ μπορείς να βρεις και ανακατασκευασμένες μπουκάλες.
Δοκίμασε το http://www.citroen-peugeot.co.uk/
-
σορρυ, δικό μου το λάθος, στην ανάρτηση της DS αναφερόμουν, η οποία βεβαίως και είναι παθητική και όχι 'active'. Θα το ψάξω το ζήτημα, γιατί έχω 'πρηστεί' να πάρω παλιό αυτοκίνητο, βασικά alfa romeo 75 ή alfetta ή καμιά GT αν βρώ, αλλά έχω και την DS (όπως βέβαια και ενα Austin Mini) στα υπόψιν. Τhanx Κωνσταντίνε.
Σπύρος
-
Σπύρο, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις επίσης το 2CV (με στρογγυλά φανάρια), το οποίο ήταν ένα αυτοκίνητο-σύμβολο για κάποιες γενιές, έχει κι αυτό πολύ μεγάλες δόσεις χαρακτήρα, απλούστατη συντήρηση, στρίβει καλά, φρενάρει καλούτσικα και πάντα καταφέρνει να κάνει τον κόσμο να χαμογελά νοσταλγικά όταν περνά από κάπου. Βέβαια, θα δυσκολευτείς να βρεις κάποιο, γιατί όσα έχουν μείνει λίγο δύσκολα τα αποχωρίζονται οι ιδιοκτήτες τους.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σπύρο, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις επίσης το 2CV (με στρογγυλά φανάρια), το οποίο ήταν ένα αυτοκίνητο-σύμβολο για κάποιες γενιές, έχει κι αυτό πολύ μεγάλες δόσεις χαρακτήρα, απλούστατη συντήρηση, στρίβει καλά, φρενάρει καλούτσικα και πάντα καταφέρνει να κάνει τον κόσμο να χαμογελά νοσταλγικά όταν περνά από κάπου. Βέβαια, θα δυσκολευτείς να βρεις κάποιο, γιατί όσα έχουν μείνει λίγο δύσκολα τα αποχωρίζονται οι ιδιοκτήτες τους.σχετικα με τα 2CV.......... μηπως εχει τυχει να δειτε μεταμοσχευση καροτσας 2CV σε σασι απο suzuki jeep 4X4;;;;;
καλα μονο αμα το δειτε θα καταλαβετε.......εκπληκτικο αποτελεσμα που παει παντου!!!!!
-
Μ'αυτά που έχω δει κατά καιρούς ως μετατροπές σε 2CV, τίποτα δε με εκπλήσσει πια.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
σχετικα με τα 2CV.......... μηπως εχει τυχει να δειτε μεταμοσχευση καροτσας 2CV σε σασι απο suzuki jeep 4X4;;;;;
καλα μονο αμα το δειτε θα καταλαβετε.......εκπληκτικο αποτελεσμα που παει παντου!!!!!
Υπάρχει ένα τέτοιο και το έχει ένας στο Παγκράτι ενώ είναι και μέλος του 2cv Club.
Έχει βάλει 2cv πάνω σε καρότσα από Vitara (παλιό) νομίζω!
Μ'αυτά που έχω δει κατά καιρούς ως μετατροπές σε 2CV, τίποτα δε με εκπλήσσει πια.
Έχεις δει μηχανή φτιαγμένη από τα μηχανικά μέρη του 2cv?
Τέλειο!Θα το ψάξω το ζήτημα, γιατί έχω 'πρηστεί' να πάρω παλιό αυτοκίνητο, βασικά alfa romeo 75 ή alfetta ή καμιά GT αν βρώ, αλλά έχω και την DS (όπως βέβαια και ενα Austin Mini) στα υπόψιν. Τhanx Κωνσταντίνε.
Σπύρος
Δεν απορώ που θες διάφορα «άσχετα» μεταξύ τους γιατί και εγώ αυτό έχω πάθει!
Για οτιδήποτε Citroen πάντως να σε βοηθήσω όσο μπορώ με χαρά και σου στέλνω ανάλογο pm.
Πάντως 2cv είναι εύκολο να βρεις.
Υπάρχουν αρκετά σε εφημερίδες σε διάφορες τιμές και ανάλογα με το πόση όρεξη έχεις να ασχοληθείς ή το θες να είναι από την αρχή σε καλή κατάσταση.Πάντως για παλιό αυτοκίνητο :
1)Αγγελίες
2)Λέσχες ! για 2cv πάμε μαζί μία μέρα στην λέσχη 2cv που θα σε βοηθήσουμε ενώ για οποιοδήποτε παλιό πολύ καλή βοήθεια θα βρεις και στην ΣΙΣΠΑ πχ.
3)Γενικώς για Citroen στο συνεργείο που σου έστειλα στο pm. -
Τελικά δεν θα γίνει ενότητα με παλιά αυτοκίνητα???
-
εαν ενδιαφερεται κανεις εχω δει ενα 2cv με πωλητηριο στην Ηλια Ηλιου στο ρευμα προς Ν.Σμυρνη παρκαρισμενο μπροστα στο φαναρι πριν το ΙΚΑ που στριβει δεξια για χαμοστερνας.
-
Και ένα ακόμα 2CV στη Βάρκιζα, στην οδό Θησέως.
-
ομως μετα τα σχετικα δημοσιευματα για τα παλια και την υποχρεωτικη αποσυρση που εχει αναφερθει και σε αλλα τοπικς...... μαλλον θα μεινουν απουλητα.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ομως μετα τα σχετικα δημοσιευματα για τα παλια και την υποχρεωτικη αποσυρση που εχει αναφερθει και σε αλλα τοπικς...... μαλλον θα μεινουν απουλητα.Αληθεύει οτι απο το 2007 και μετά, όσα αυτοκίνητα θα φθάνουν τα 30 χρόνια θα αποσύρονται αναγκαστικά; Εάν ισχύει αυτό μεχρι το 2009 πορεύουμε. Μετά πρέπει να ψάχνω για καινούργιο. Ακουσα οτι απο το 2010 θα χρησιμοποιούνται μόνο υβριδικοί κινητήρες.
-
Ο χρήστης abc έγραψε:
ομως μετα τα σχετικα δημοσιευματα για τα παλια και την υποχρεωτικη αποσυρση που εχει αναφερθει και σε αλλα τοπικς...... μαλλον θα μεινουν απουλητα.
Αληθεύει οτι απο το 2007 και μετά, όσα αυτοκίνητα θα φθάνουν τα 30 χρόνια θα αποσύρονται αναγκαστικά; Εάν ισχύει αυτό μεχρι το 2009 πορεύουμε. Μετά πρέπει να ψάχνω για καινούργιο. Ακουσα οτι απο το 2010 θα χρησιμοποιούνται μόνο υβριδικοί κινητήρες.
ετσι τουλαχιστον εχει ανακοινωθει και επειδη δεν ειναι ελληνικη αποφαση αλλα της Ε.Ε ακομα και να υπαρχει πολιτικη βουληση απο αλλη μελλοντικη κυβερνηση δεν θα μπορει να υλοποιηθει.
αν και εδω που τα λεμε δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο αδικη ...........παλι καλα γιατι στην αρχη συζηταγαν για υποχρεωτικη αποσυρση μετα την δεκαπενταετια...................αν και αυτο ισως γινει με ''εξαναγκασμο'' λογω θεσπισης οικονομικων αντικινητρων[υψηλοτερη φορολογια] ή αλλου ειδους οπως αποκλεισμος απο την κυκλοφορια σε καποιες επιβαρυμενες απο μολυνση περιοχες οπως τα κεντρα των πολεων.
τωρα για το τι κινητηρες θα εχουμε απο το 2010 και μετα δεν γνωριζω ουτε μπορω να υποθεσω.
παντως αν θες να αντικαταστησης το αυτοκινητο σου με νεωτερο σημερα πιστευω οτι και στα μεταχειρισμενα περιπου πενταετιας υπαρχουν πολλες προσφορες σε λογικες τιμες.
αλλα και στα καινουργια με τον ανταγωνισμο των ατοκων δοσεων απο πολλες αντιπροσωπιες αξιζει κανεις να αναζητησει κατι πιο συγχρονο και χωρις τον κινδυνο ξαφνικα να του το παρουν ή να τον ''αναγκασουν'' να το χαρισει για εξαγωγη σε καποια τριτοκοσμικη χωρα οπως ηταν η ελλαδα την δεκαετια του 80 για την γερμανια. -
Ποιος είναι ο μοναδικός τρόπος δηλαδή να κρατήσουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα?
Πινακίδες ΦΙΛΠΑ ή κάποια άλλη σύμβαση?
να το βγάζουμε μόνο τις Κυριακές!?
Τι τελικά!? -
Έχω ακούσει ότι οι πινακίδες ΦΙΛΠΑ δίνουν το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη να το κυκλοφορεί το αυτοκίνητο μόνο 3 μέρες το μήνα, για συντήρηση και επισκευές και για τις εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ, κάποιες από τις οποίες είναι τελείως φλώρικες (οι ρεγκουλαριτέ).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχω ακούσει ότι οι πινακίδες ΦΙΛΠΑ δίνουν το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη να το κυκλοφορεί το αυτοκίνητο μόνο 3 μέρες το μήνα, για συντήρηση και επισκευές και για τις εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ, κάποιες από τις οποίες είναι τελείως φλώρικες (οι ρεγκουλαριτέ).Και αυτή λες να είναι και η μόνη λύση?
-
Ειλικρινά, ελπίζω πως όχι. Δε θα μου άρεσε καθόλου η ιδέα να μην μπορώ να κυκλοφορήσω ένα αυτοκίνητο που πάντα ονειρευόμουν.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ειλικρινά, ελπίζω πως όχι. Δε θα μου άρεσε καθόλου η ιδέα να μην μπορώ να κυκλοφορήσω ένα αυτοκίνητο που πάντα ονειρευόμουν.Πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο που τώρα κάνω τόσα kms κάθε μέρα
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ