-
@ Κωστα:
@ Koralli: Οντως καιει λιγο..Το μοτερ ειναι αστρωτο ακομα κ θα πεσει η καταναλωση ειμαι σιγουρος...Συμπιεση εχει 11/1 κ του βαζω μονο ΒΡ 100αρα(ο κατασκευαστης λεει 98+)
Το ποδι μου ειναι βαρυ αλλα δεν εχει τυχει να πεσω σε πολυ κινηση με εξαιρεση την Παρασκευη που εκανα 1,5 ωρα απο Καλλιθεα για τη σχολη μου στο Γουδι...Δυστυχως ομως δεν ειδα την καταναλωση τοτε(λογικα θα ηταν 12-12,5 λιτρα/100) ομως ξαναλεω η συνηθισμενη καταναλωση μεσα στη πολη ειναι 11,2,τιμη αρκετα καλη για τετοιο μοτερ...
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
@ Koralli: Οντως καιει λιγο..Το μοτερ ειναι αστρωτο ακομα κ θα πεσει η καταναλωση ειμαι σιγουρος...Συμπιεση εχει 11/1 κ του βαζω μονο ΒΡ 100αρα(ο κατασκευαστης λεει 98+)
Το ποδι μου ειναι βαρυ αλλα δεν εχει τυχει να πεσω σε πολυ κινηση με εξαιρεση την Παρασκευη που εκανα 1,5 ωρα απο Καλλιθεα για τη σχολη μου στο Γουδι...Δυστυχως ομως δεν ειδα την καταναλωση τοτε(λογικα θα ηταν 12-12,5 λιτρα/100) ομως ξαναλεω η συνηθισμενη καταναλωση μεσα στη πολη ειναι 11,2,τιμη αρκετα καλη για τετοιο μοτερ...
Ειναι ΠΟΛΥ καλη τιμη και με την προοπτικη οτι θα πεσει κι αλλο μετα το στρωσιμο θα ελεγα οτι ειναι αριστη! Για καποιον ο οποιος θελει ενα γρηγορο αλλα ΠΡΟΣΙΤΟ και οικονομικο σε all-around χρηση αυτοκινητο χωρις να μοιραζεται το μισθο του με τον βενζινα ακουγεται μια χαρα.
(οι εποχες των 106 Rallye/GTi εχουν περασει ανεπιστρεπτι. )
Με την ευκαιρια καλοταξιδο το πυραυλακι, προκειται για εξαιρετικη επιλογη παρα το προχωρημενο της ηλικιας του...
Αντε να δουμε και το κανουριο Clio RS τι θα λεει.. -
Μιας και αναφερθηκε η 100αρα. Σιγουρα καπου θα εχει ξαναειπωθει αλλα ηθελα να ρωτησω εαν κανει κακο η συγκεκριμενη βενζινη οταν στη ταπα της βενζινης λεει να βαλουμε 95αρα ή 98αρα;
-
Ευχαριστω πολυ φιλε Koralli(το ονομα σου? γιατι δεν μου καθεται καλα το να απευθυνομαι σε εσενα με το nick )
Μανωλη κακο δεν κανει,αλλα οι διαφορες που θα δεις θα ειναι πολυ μικρες...
-
funky να σου δωσω και τις δικιες μου καταναλωσεις με το 1.4?
-
Πάω στοίχημα ότι θα έχεις τη μεγαλύτερη κατανάλωση ακόμα και από Dodge Viper!
Αν το σκας σε κάθε φανάρι και πας στο περίπτερο με κρύο κινητήρα και 65.000 στροφές 1η-2α...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πάω στοίχημα ότι θα έχεις τη μεγαλύτερη κατανάλωση ακόμα και από Dodge Viper!Αν το σκας σε κάθε φανάρι και πας στο περίπτερο με κρύο κινητήρα και 65.000 στροφές 1η-2α...
οχι δεν ηξερα να βαζω 5η απο τις 1000 στροφες και να παρω τις βαλβιδες στο χερι....1.4 ειναι, δεν ειναι καβασακι!
ερασιτεχνη!
-
Μήπως οι moderators πρέπει να ασχοληθούν με την περίπτωσή σου και να σε κάνουν BAN;
Και τον Bagus να κάνουν BAN γιατί πολύ με ενοχλεί η φωτό από το avatar!
Όλοι BAN!
Y.Γ. By the way, το Clio δεν είναι Kawasaki (πόσο θα ήθελα μια ZX-12R), αλλά diesel! Η 5η με 1.000 δεν το ενοχλεί! Και σιγά, πόσο θα κάνουν 16 βαλβίδες...
-
ΒΑΝ σε σενα ρε για το απαισιο Avatar
-
Ερωτηση: Το Clio III εχει ολοκαινουριο πλαισιο ή βασιζεται σε αυτο του ΙΙ με βελτιωσεις??
2η ερωτηση: Ο κινητηρας του Clio III 1.6 ειναι αυτος που μπαινει και στο Megane σωστα? (τουλαχιστον διαμετροςΧδιαδρομη ειναι η ιδια...)
Γιατι εχουν κοψει 5 αλογα στο Clio III?Ευχαριστω
Α και κατι ακομα: Η ψηφοφορια αφορα μονο τα Renault που εχουμε ή και αυτα που ειχαμε καποτε? Για να ξερω αν θα ψηφισω ή οχι..
-
βαγγε δε φτανει που εχει το αβαταρ με το ισπανικο ρεζιλι, μιλαει κιολας!
αν δεν ηταν ετεροθαλης αδελφος μου απο αλλη μανα και αλλο πατερα θα τον εβριζα! το πηγαινει λες και ειναι tdi!!!
koralli απ'οτι καταλαβα καποτε ειχες ρενω και αλλαξοπιστησες και εγω δε μιλαω σε γενιτσαρους και το κλιο ειναι το καινουριο ειναι και γαμ@ και δε σου απανταω!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
koralli απ'οτι καταλαβα καποτε ειχες ρενω και αλλαξοπιστησες και εγω δε μιλαω σε γενιτσαρους και το κλιο ειναι το καινουριο ειναι και γαμ@ και δε σου απανταω!
Βασικα και να αλλαξοπιστησα δε το θυμαμαι γιατι ελαχιστα πραγματα εχω συγκρατησει απο εκεινη την ηλικια..
Ενα απο αυτα ομως ηταν και το κιτρινο 5αρι που ειχαμε! Ειδες πως εχει μεινει ακομα η εικονα 25ετιας του Renault χαραγμενη στο μυαλο ενος μικρου παιδιου και τη θυμαμαι ακομα; Με εχει σημαδεψει!(Ελπιζω να σε εφτιαξα καπως τωρα για να μου απαντησεις )
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ερωτηση: Το Clio III εχει ολοκαινουριο πλαισιο ή βασιζεται σε αυτο του ΙΙ με βελτιωσεις??Το Clio III φοράει το ίδιο πλαίσιο με αυτό του Micra που κυκλοφορεί, απλά σε πιο επιμηκυμένη έκδοση και ουδεμία σχέση έχει με το πλαίσιο του Clio II.
-
Εμαθα κ μια πρωτη τιμη για το νεο διλιτρο με τα 197 αραβικα μουλαρια....
~28000....
Not that bad θα ελεγα....
-
Πρέπει να αλλάξω avatar!
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Εμαθα κ μια πρωτη τιμη για το νεο διλιτρο με τα 197 αραβικα μουλαρια....~28000....
Not that bad θα ελεγα....
Οχι κι ασχημα...
Το παλιο γυρω στα 25000 ειχε αν θυμαμαι καλα?
Ποτε με το καλο μας ερχεται?@funkyreverend: thanks
@adis4gr: Ελπιζω να μην το κρατησες μανιατικο ετσι?
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Εμαθα κ μια πρωτη τιμη για το νεο διλιτρο με τα 197 αραβικα μουλαρια....~28000....
Not that bad θα ελεγα....
Βαg εσύ πόσο το είχες πάρει;
Με 28k παίρνεις και άλλα 200άρια...λέγε με GTi...αλλά είναι τι ζητά κανείς. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με 28k παίρνεις και άλλα 200άρια...λέγε με GTi...αλλά είναι τι ζητά κανείς.Κάτσε να δούμε τι ψάρια θα πιάνει, να δούμε αν στέκει η σύγκριση...
-
Iσιδωρε το «παλιο» εκανε αναλογως της αντιπροσωπειας που θα πηγαινες απο 25000-27500 !!! (αλλοι χρεωναν το sport πλαισιο και αλλοι οχι)
Σαββα εγω το πηρα 24500..ενδεχομενως αν το κυνηγουσα και αλλο να επεφτε λιγο ακομα η τιμη αλλα δεν
Τωρα καθηστε να βγει το νεο να το δουμε κ ολο κ καποιοι 4Τ θα κανουν τις συγκρισεις με τα λοιπα πυραυλακια....
Σημερα εκανα κ την 2η επισκεψη σε συνεργειο(η πρωτη για αλλαγη λαδιων) κ αιτια ηταν ο αισθητηρας θερμοκρασιας του νερου που εκανε ωρες ωρες καποια βυθισματα....Αντικατασταθηκε(φυσικα χωρις να πληρωσω τιποτα) μεσα σε 5 λεπτα και τωρα ειναι οκ.
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Σημερα εκανα κ την 2η επισκεψη σε συνεργειο(η πρωτη για αλλαγη λαδιων) κ αιτια ηταν ο αισθητηρας θερμοκρασιας του νερου που εκανε ωρες ωρες καποια βυθισματα....Αντικατασταθηκε(φυσικα χωρις να πληρωσω τιποτα) μεσα σε 5 λεπτα και τωρα ειναι οκ.Ωχ ωχ ωχ...μην το διαβάσει ο Ikar...
RENAULT FORUM