-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
...όταν λέω μαϊμουδιές εννοώ να μην σου αλλάξουν λάδια, να σου χρεώσουν ανύπαρκτα ανταλλακτικά, να σου χρεώσουν ευθυγράμμιση ενώ δεν έκαναν τίποτα κτ κτλ...αυτά φοβάμαι!
Χαλαρώστε ρε παιδιά
Ναι κάνε μου και τον αδαή - έκπληκτο...! ...δεν τα βγάζω αυτά από το μυαλό μου...
Α και χαλαρός είμαι...κι επειδή δεν θέλω να τσιτώσω ρωτώ πρωτύτερα.
Δεν είμαι αδαής Σάββα, δουλεύω χρόνια σε μεγάλα συνεργεία και ξέρω. Πρέπει να πας σε εντελώς μπ@@@λο για να προσπαθήσουν να βγάλουν λεφτά έτσι.
Στο φινάλε ζήτα τα παλιά ανταλλακτικά και πριν αλλάξουν ορτιδήποτε πέρα από τα αναλώσιμα να σε ενημερώσουν και να σου εξηγήσουν γιατί και πως.Σε ξέρω ρε Χρήστο για αυτό μου κάνει εντύπωση η έκπληξή σου...
-
Σύντομα θα χρειάζομαι επειγόντως ελαστικά για την Xsara... Τι μου προτείνετε, να βάλω τα Exalto 2 ή να κάνω την κίνηση για Advan A048?
-
Ηθελα να ρωτησω οσον αφορα τις εργοστασιακες ζντες αλουμιου. Η ποιοτητα τους σε γενικες γραμμες πως χαρακτηριζεται; Δηλαδη ειναι ανθεκτικες, πιο ελαφριες απο τις σιδερενιες κτλ; Η ειναι οτι πιο μουφα υπαρχει και καλο ειναι να αποφευγονται... Ρωταω γιατι θα αφορασω τις εργοστασιακες 16αρες του C4 με 450 ευρω και δεν ξερω μηπως δεν πρεπει... Λογικα αυτες ειναι απο καποια εταιρεια που δεν εχει βαλει τη φιρμα της αλλα τι ποιοτικου επιπεδου ειναι;;;
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Σύντομα θα χρειάζομαι επειγόντως ελαστικά για την Xsara... Τι μου προτείνετε, να βάλω τα Exalto 2 ή να κάνω την κίνηση για Advan A048?Τα Exalto νομίζω είναι 'πολύ' για την xsara, δεδομένου της μικρής ιπποδύναμης . Θα σου πρότεινα τα πιο οικογενειακά για να προλαβαίνουν να ζεσταίνονται και να αποδίδουν πιο γρηγορα και σωστα στο αυτοκινητό σου. - δυστηχώς δεν θυμαμαι να σου πω μοντέλο. Αν ρωτησεις τον λαστιχά σου θα σου πει ποια είναι...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω οσον αφορα τις εργοστασιακες ζντες αλουμιου. Η ποιοτητα τους σε γενικες γραμμες πως χαρακτηριζεται; Δηλαδη ειναι ανθεκτικες, πιο ελαφριες απο τις σιδερενιες κτλ; Η ειναι οτι πιο μουφα υπαρχει και καλο ειναι να αποφευγονται... Ρωταω γιατι θα αφορασω τις εργοστασιακες 16αρες του C4 με 450 ευρω και δεν ξερω μηπως δεν πρεπει... Λογικα αυτες ειναι απο καποια εταιρεια που δεν εχει βαλει τη φιρμα της αλλα τι ποιοτικου επιπεδου ειναι;;;Αν θέλεις να βάλεις ζάντες, να προτιμήσεις - άφοβα- της Citroen. Είναι σίγουρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και πολύ καλές ποιοτικά. Εγώ σε όσα Citroen είχα ζάντες από τη μάνα τους ήταν άψογες...
Στη ΖΧ όταν είχα βάλει BBS , κάθε τετράμηνο ήμουν για ίσιωμα... -
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω οσον αφορα τις εργοστασιακες ζντες αλουμιου. Η ποιοτητα τους σε γενικες γραμμες πως χαρακτηριζεται; Δηλαδη ειναι ανθεκτικες, πιο ελαφριες απο τις σιδερενιες κτλ; Η ειναι οτι πιο μουφα υπαρχει και καλο ειναι να αποφευγονται... Ρωταω γιατι θα αφορασω τις εργοστασιακες 16αρες του C4 με 450 ευρω και δεν ξερω μηπως δεν πρεπει... Λογικα αυτες ειναι απο καποια εταιρεια που δεν εχει βαλει τη φιρμα της αλλα τι ποιοτικου επιπεδου ειναι;;;
Αν θέλεις να βάλεις ζάντες, να προτιμήσεις - άφοβα- της Citroen. Είναι σίγουρα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και πολύ καλές ποιοτικά. Εγώ σε όσα Citroen είχα ζάντες από τη μάνα τους ήταν άψογες...
Στη ΖΧ όταν είχα βάλει BBS , κάθε τετράμηνο ήμουν για ίσιωμα...+1
-
Γνωρίζει κάποιος επι του θέματος...[από το 307 φόρουμ]
Ο χρήστης 307__ έγραψε:
Επίσης, στο ρελάντι ένα συνεχόμενο τακ-τακ.
Το έχουμε ξαναπεί παλιότερα νομίζω. Σε άλλα αυτοκίνητα ακούγεται περισσότερο, σε άλλα λιγότερο. Αντλία ανακύκλωσης αναθυμιάσεων που βρίσκεται κάτω από το δεξί φτερό.
Εμένα για μπεκ μου είχαν πει!
Κι εμένα φίλος μηχανικός μπεκ μου είπε...είναι κακό αυτό; Δεν μου το κάνει πάντα. Εχω Citroen C4 1.6L
Tάκη τι λες;
To συνεχομενο τακ τακ ακουγεται κατω απο το δεξι φτερο και λεγεται κανιστρο ειναι αυτο των αναθυμιασεων βενζινης
Το κάνει σε άλλον; Σε μένα ναι.
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Σύντομα θα χρειάζομαι επειγόντως ελαστικά για την Xsara... Τι μου προτείνετε, να βάλω τα Exalto 2 ή να κάνω την κίνηση για Advan A048?
Τα Exalto νομίζω είναι 'πολύ' για την xsara, δεδομένου της μικρής ιπποδύναμης . Θα σου πρότεινα τα πιο οικογενειακά για να προλαβαίνουν να ζεσταίνονται και να αποδίδουν πιο γρηγορα και σωστα στο αυτοκινητό σου. - δυστηχώς δεν θυμαμαι να σου πω μοντέλο. Αν ρωτησεις τον λαστιχά σου θα σου πει ποια είναι...
Μικρό είναι το μάτι σου!
Ακούς εκεί... Σε πληροφορώ ότι τα Exalto I τα έσκιζε, όπως επίσης έσκιζε τα (πολύ καλά, ποιος ήταν που είπε ότι ήταν χάλια) εργοστασιακά SX-GT. Τα A539 που έχω τώρα τα σκίζει 3 φορές τόσο, από την αρχή. Οτιδήποτε πιο οικογενειακό θα πιάνει φωτιά και γενικά δεν ταιριάζει καθόλου με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δεν είναι πεντάπορτη.
Τα Α048 που λέω τα έχεις δει πώς είναι?
http://www.tirerack.com/images/tires/yo ... 8_1000.jpg
Και επειδή ρώτησα το λαστιχά μου, μου είπε ότι θα είναι πολύ καλά για την Xsara, απλά θα θέλουν προσοχή στο πολύ νερό (λόγω φαινομένου υδρολίσθησης, λογικό είναι σαν ημι-slick).
Η πιο λογική λύση μετά από αυτά παραμένει βέβαια το Exalto 2. Δεν ξαναδοκιμάζω άλλο ελαστικό επάνω στο γαλλικό, τίποτα από όσα έχω δοκιμάσει δε μου άρεσε.
-
Φιλος (προπονητης) εχει τα exalto II σε xsara 1.6 β' σταδιου και ειναι πολυ ευχαριστημενος με την αποδοση τους.
-
Παιδια με πηρε ο ιδιοκτητης του Βχ που ελεγα και λεει οτι εχει το μοτερ 1.9 οχι turbo με 175 αλογα!!!! παιζει τετοιο?!?!?!?!?
Θα τον δω και απο κοντα, αλλα με εστειλε... -
Δημήτρη, δεν πιστεύω να παρεξηγήθηκες με το προηγούμενο μήνυμά μου... Παρεξηγήθηκες?
175 ψιλοπολλά μου φαίνονται, 160 κάτι έβγαζε η 16ν... Βέβαια δεν είναι απίθανο να τα έβγαζε κάποτε (τι είναι, μια εξάτμιση, ένα φίλτρο, ένα καρμπυρατέρ παραπάνω)... Αλλά πάλι μετά από τόσα χρόνια...
-
ή ακομα ευκολοτερα με αυξηση της πιεσης του σαλιγκαρου, αλλα ο τυπος μου λεει οτι ειναι το μη turbo!!! Δηλαδη το 8V...
Πασο θα τον δω απο κοντα... -
Μη μπερδεύεσαι, και η 8ν και η 16ν ατμοσφαιρικές ήταν (και του Χρήστου είναι 16ν, ατμοσφαιρική). Η τούρμπο ήταν άλλη.
-
Εχουμε μακραν το μεγαλυτερο φόρουμ!!!
Χεχεχε!!!
(Αν και λογικά ΦΙΑΤ και ΑΛΦΑ θα επρεπε να ειναι πιο πολλες σελιδες απο μας)
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μη μπερδεύεσαι, και η 8ν και η 16ν ατμοσφαιρικές ήταν (και του Χρήστου είναι 16ν, ατμοσφαιρική). Η τούρμπο ήταν άλλη.μαλον χρειαζωμαι μια καλη επαναληψη...
Η 16ν εβγαζε 160 αλογα!!! ατουρμπα!!! Καλη φαση -
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
Μη μπερδεύεσαι, και η 8ν και η 16ν ατμοσφαιρικές ήταν (και του Χρήστου είναι 16ν, ατμοσφαιρική). Η τούρμπο ήταν άλλη.
μαλον χρειαζωμαι μια καλη επαναληψη...
Η 16ν εβγαζε 160 αλογα!!! ατουρμπα!!! Καλη φασηΆρχισε το διάβασμα
http://koti.mbnet.fi/css/ -
Ρε Χρηστο για βοηθα λιγο γιατι εχω μπερδευτει... Τα GTi δεν ηταν turbo, ok. Το 4TC ηταν turbo. Το GTi το 16ρι εβγαζε 160 μουλαρια, το 8ν 140.
Τo sport 120, κλπ κλπ. Εσυ πιο μοτερ του φορας? εισαι ευχαριστημενος α) απο το μοτερ β) απο την μετατροπη γ) απο τον τροπο που στεκεται το αμαξι δ) απο το κοστος συντηρισης και ε) απο την καταναλωση?
Ρωταω γιατι μεχρι τωρα εψαχνα το μοτερ και γενικοτερα το αμαξι αλλα τωρα αρχιζουν να με ζωνουν τα φιδια. Αξιζει- δεν αξιζει? Θα κρατησει ή θα τα τηναξει?
Υποψην οτι αποτελει παιδικο μου ονειρο το συγκεκρημενο.
Την αποψη σας... (και τα συγκεκριμενα που ρωταω οποιος ξερει προσοπικα και οτι αλλες συμβουλες....)
Ευχαριστω προκαταβολικα -
το gti ήταν 125 άλογα 1,9 ατμόσφαιρα μη καταλυτικό, 122 άλογα το καταλυτικό,
Το gti 16v ήταν 160 άλογα 1,9 ατμόσφαιρα μη καταλυτικό ή 142 άλογα καταλυτικό, και τα 2 δεκαεξαβάλβιδα.
Τα 4tc ήταν περιορισμένης παραγωγή για να πάρει έγκριση τύπου για το group B και δεν έχει και πολύ σχέση με τα υπόλοιπα ΒΧ.
Για προσωπικές εμπειρίες αργότερα πάω για δουλειά τώρα,
Πάντως δεν δίαβασες το σάιτ που έδωσα
-
Ναι το διαβασα αργοτερα, οντως. Σορρυ .
Παντος περισοτερο με ενδιαφερουν οι προσοπικες αποψεις αν μπορεσεις καπια στηγμη γιατι απλα θελω καποια παραπανο αλογα απο τα 75 (καποτε...) που εχω τωρα
Εδω που τα λεμε και τα 105 αλογα της GT καλα ειναι απλα αφου υπαρχει με 160 (οκ 142 κατ...) γιατι οχι? Τελικα η turbo ποια ειναι?!?!?
Παντος ολο και το σκευτομαι για το 1.6 του παλιου VTS, ασχετοσ αν οπως λες χαλα λιγο την ισοροπια...
παντος δεν ξερω τελικα αν αξιζει γενικα
Παντος αν μπορεις τις εντυπωσεις που σου ζητησα...
Ευχαριστω προκαταβολικα, και σορρυ για το πρηξιμο... -
Το 1.6 16ν του vts είναι πιο οικονομικό απ 'όλες τις απόψεις
Ευκολο να βρεθει, οι μαστόροι το ξέρουν και το λατρεύουν, χαμηλά περισότερη ροπή απο το 1,9 16ν.Turbo ΒΧ ήταν η ΒΧ 4TC (και 4TC evo) αλλά και καποιες diesel. Οι diesel Λογικα δεν σε ενδιαφερουν . Οι 4ΤC ήταν μοντέλα περιορισμένης παραγωγής για να τρέξει η Citroen στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ. Δεν εχει καμιά σχέση με τις δικές μας ΒΧ . Φοράει άλλη γενιά κινητήρα (ουτε TU που έχεις εσύ όυτε ΧU που έχω εγώ) 2.2 λίτρα και τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα με τετρακίνηση.
Στα δικά μου τώρα, αγόρασα (τι αγόρασα μου πιάσαν τον κώλο κανονικα) την γρια το 2004 με πολλα προβληματα.Όσο κατάφερα να την κυκολφορήσω (τον περισσότερο καιρο προσπαθούσα να την φτιάξω) ήταν απόλαυση. Ο κινητήρας χαμηλά δεν έχει ροπή αλλά τα 1900κε το κοντό σαζμάν και το περιορισμένο βάρος τις επέτρεπαν να κινηται άνετα. Μολις όμως το στροφόμετρο πέρναγε τις 4500 -5000 στροφες άρχιζε το πάρτυ μέχρι τον κόφτη .
Από οδική συμπεριφορά αν και με μαλακες σχετικά σφαίρες (απο xanthia 1,8) στα πολλά απλως άπαιχτη τις καμπες στην εθνική τις είχε για πλάκα, σε πιο κλειστά κομμάτια το γρήγορο τιμόνι κι τα δυνατά φρένα τη κανουν διασκεδαστική. Πολύ θα ήθελα να την οδηγήσσω με τις σωστές σφαίρες να δω πως είναι(είναι σκληρότερες απο οποιαδήποτε ΒΧ).
Τώρα βέβαια έγινε πλέον φαν καρ ελαφρωμενη καμια εκατοστη κιλά και είναι σκέτη απόλαυση, στα μέγαρα την απόλαυσα αν και με μαλακη σχετικά ανάρτηση, στο χώμα απλά .
Τώρα για την μετατροπή να είσαι προετοιμασμένος για έξοδα ψάξιομ και ταλαιπωρία.
Μία λυση είναι o 1,6 16v αξιόπιστο και δυνατό μοτέρ με κόστος ττην χειρότερη κατανομή βάρους. Σε αυτό θα πρέπει να βρει ο μαστράς που θα βάλει την αντλία υψηλής για τα υδραυλικά.
Μετα 1,9 8v με 125 άλογα από 205 gti 309 gti ή bx gti, ροπάτο μοτέρ αλλά με ευπαθή ψεκασμό και ηλεκτρικά.
1,9 16ν από ΒΧ 16v ή 405 Mi16 ή 309 Gti 16v, Ελαφρύ μοτέρ (όλο αλουμίνι ο ) και πολύ δυνατο αλλα και σχετικά σπάνιο πλέον.
Μετά έχουμε διάφοερες εκδόσεις του 2,0 16v από 306 ZX 406 xantia klp με διάφορες ιπποδυνάμεις, βρίσκεις σχετικά εύκολα αλλά έχουν μαντεμένιο μπλόκ και είναι βαρύτεροι απο τον Mi16.
Τέλος έχουμε τον 2.0 turbo της xantia activa με 150 και ροπή από χαμηλα.
Τι προτείνω? αν βρεθεί κομπλέ αμάξι γνησιο 1,9 8ν ή εστω τροπέτο με όλα τα πράγματα , πάρτο αξίζει και είναι απλή αντικατάσταση ανταλλακτικών (το ίδιο ισχύει και για 1.9 16v αλλά αν βρεις πες μου κι εμένα )
Οι 1,6 16ν 2.0 16ν και 2.0 turbo θέλουν πατέντες να μπουν οπότε ο μηχανικός έχει τον πρώτο λόγο.Ανεξάρτητα απο τι μοτέρ θα βάλεις , πρέπει να βάλεις αεριζόμενα από ΒΧ με ΑBS (αεριζόμενοι) και πιστεψέ με επαρκουν με τα μαμά τακάκια.
Από ανάρτηση θες σφαίρες 1,9 16ν και ζαμφόρ από 1.9 16ν(το πιο δύσκολο πιστεύω να βρεθεί)
Το υδραυλικό είναι απαραίτητο γιατί εκτός από πιο ελαφρύ έχει και γρηγορότερη κρεμαγιέρα.Η συμβουλή μου. Πρέπει να είσαι πραγματικά σίγουρος ότι θες να ασχοληθείς με την ΒΧ. Αν ναι ψάξε βρες ένα κομπλέ τροπέτο ή ένα κοmπλέ αμάξι για να έχεις ανταλλακτικά για την μετατροπή.
Αυτάααααααα!
Μικρέ μάλλον για πάρτη σου έκανα το μεγαλύτερο πόστ μου ever
CITROËN FORUM