-
Στην επικείμενη αλλαγή προσέχουμε να ΜΗΝ αλλάξει το offset επειδή επηρεάζεται το υπόλοιπο στήσιμο του αυτοκινήτου. (καμμιά φορά προς το καλύτερο αλλά σπάνια)
Άλλο μυστικό είναι το εξής:
Ανάλογα με το σχέδιο της ζάντας άλλες είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητες στην τριβή με το πεζοδρόμιο και άλλες όχι.Καλύτερα προτίμησε σχέδιο ζάντας που να μην «βγαίνει» προς τα έξω όταν την κοιτάς από μπροστά γιατί θα είναι ποιό εύκολο να ακουμπήσει στο πεζοδρόμιο και να κάνει σημάδι κατά το παρκάρισμα.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Στην επικείμενη αλλαγή προσέχουμε να ΜΗΝ αλλάξει το offset επειδή επηρεάζεται το υπόλοιπο στήσιμο του αυτοκινήτου. (καμμιά φορά προς το καλύτερο αλλά σπάνια)Άλλο μυστικό είναι το εξής:
Ανάλογα με το σχέδιο της ζάντας άλλες είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητες στην τριβή με το πεζοδρόμιο και άλλες όχι.Καλύτερα προτίμησε σχέδιο ζάντας που να μην «βγαίνει» προς τα έξω όταν την κοιτάς από μπροστά γιατί θα είναι ποιό εύκολο να ακουμπήσει στο πεζοδρόμιο και να κάνει σημάδι κατά το παρκάρισμα.
Ναι το εχω υποψη μου και αυτο οπως και η ευκολια στο καθαρισμα... EMMANOUHL απλως ρωτησα πως λεγεται η αλλη επιλογη εννοειται οτι δεν θα αλλαξω...
-
Ηθελα να ρωτησω οσον αφορα τις εργοστασιακες ζντες αλουμιου. Η ποιοτητα τους σε γενικες γραμμες πως χαρακτηριζεται; Δηλαδη ειναι ανθεκτικες, πιο ελαφριες απο τις σιδερενιες κτλ; Η ειναι οτι πιο μουφα υπαρχει και καλο ειναι να αποφευγονται... Ρωταω γιατι θα αφορασω τις εργοστασιακες 16αρες του C4 με 450 ευρω και δεν ξερω μηπως δεν πρεπει... Λογικα αυτες ειναι απο καποια εταιρεια που δεν εχει βαλει τη φιρμα της αλλα τι επιπεδου ειναι;;;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
[...] Ρωταω γιατι θα αφορασω τις εργοστασιακες 16αρες του C4 με 450 ευρω και [...]Συγχωρέστε με για το off-topic αλλά πρέπει να το ρωτήσω αυτό:
Τις εργοστασιακές θα τις αγοράσεις 450 ευρώ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ή μεταχειρισμένες;
Γιατί αν είναι καινούριες, η Fiat είναι πολύ $@#& που χρεώνει τις 13άρες του Seicento περίπου 700 ευρώ σύμφωνα με το e-Per...
-
Αν παραγγειλω το αυτοκινητο με τις ζαντες χρεωνομαι 400 ευρω. Αν παω να τις παρω μετα χρεωνομαι 800 ευρω. Ετσι βρηκα καποιον που το πηρε μολις τωρα(την Παρασκευη του ηρθε) δεν τις θελει και θα του τις παρω οσο τις χρεωθηκε 400 + 50 για την εξυπηρετηση... Τι ειναι καινουργιες η μεταχειρισμενες;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
...η Fiat είναι πολύ $@#& που χρεώνει τις 13άρες του Seicento περίπου 700 ευρώ σύμφωνα με το e-Per...Το e-Per έχει λίγο τσιμπημένες τιμές. Γιατί δεν ρωτάς σε μια αντιπροσωπεία να είναι σίγουρος; Όταν οι 17άρες για 147 πάνε 840, τα 700 μου φαίνονται υπερβολικά για 13άρα του seicento.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Γιατί αν είναι καινούριες, η Fiat είναι πολύ $@#& που χρεώνει τις 13άρες του Seicento περίπου 700 ευρώ σύμφωνα με το e-Per...Μάλλον, αν σκεφτείς πως οι 15άρες του Fabia πάνε 600
-
εγω παλι σιχαίνομαι τις ζαντες αλουμινίου ολες οι ζαντες που εχω αλλαξει στα αυτοκινητα που ειχα και εχω ειναι απο μαγνησιο...
τις προτεινω για οσους δεν τις ξερουν...
πολυ μεγαλη αντοχη..και φυσικα δεν μπα να τη χτυπατε στα πεζοδρομια,,ουτε γρατζουνια!!!
και φυσικα σε πολλα και καλα σχεδια,και σε ολες τις διαστασεις..
απλα κοστιζουν λιγο παραπανω απο τις απλες αλουμινιου/./ -
Ο χρήστης sfedona85 έγραψε:
εγω παλι σιχαίνομαι τις ζαντες αλουμινίου ολες οι ζαντες που εχω αλλαξει στα αυτοκινητα που ειχα και εχω ειναι απο μαγνησιο...
τις προτεινω για οσους δεν τις ξερουν...
πολυ μεγαλη αντοχη..και φυσικα δεν μπα να τη χτυπατε στα πεζοδρομια,,ουτε γρατζουνια!!!
και φυσικα σε πολλα και καλα σχεδια,και σε ολες τις διαστασεις..
απλα κοστιζουν λιγο παραπανω απο τις απλες αλουμινιου/./Με τό βάρος τους,τί γίνεται;
Είναι ελαφρύτερες από τίς αλουμινίου; -
Ο χρήστης sfedona85 έγραψε:
εγω παλι σιχαίνομαι τις ζαντες αλουμινίου ολες οι ζαντες που εχω αλλαξει στα αυτοκινητα που ειχα και εχω ειναι απο μαγνησιο...
τις προτεινω για οσους δεν τις ξερουν...
πολυ μεγαλη αντοχη..και φυσικα δεν μπα να τη χτυπατε στα πεζοδρομια,,ουτε γρατζουνια!!!
και φυσικα σε πολλα και καλα σχεδια,και σε ολες τις διαστασεις..
απλα κοστιζουν λιγο παραπανω απο τις απλες αλουμινιου/./Οντως τι γινεται με το βαρος και ποσο παραπανω στοιχιζουν απο τις αλουμινιου;
-
οχι παιδια... ειναι βαριες..να ειμαι ειλικρινης...
τις τελευταιες που ειχα ηταν της: ace 15'' και ηταν 1 κιλο απο μια αντιστοιχη αλουμηνιου.. ειναι πολυ πιο βαριες,ξερω οτι 1 κιλο ειναι πολυ συμαντικο στο πατημα του αυτοκινητου αλλα, οσο και να της χτυπαγα δεν ειχαν ουτε ιχνος πανω γρατζουνια... και μια φορα που επεσε ενα αυτοκινητο μπροστα δεξια πανω στο τροχο με μεγαλη ταχυτητα,(περασε απο stop ..ταξι..)στραβωσε το ψαλιδι και αλλες ζημιες απο μεσα..και η ζαντα ουτε στραβωσε και αυτο για μενα λεει πολλα..
ο αδερφος μου εχει corsa 04 μοντελο (sport)εκδοση και οι ζαντες αλουμινιου εχουν γινει χαλια... δεν βλεπονται..με το που ακουμπας κατι αφηνει σημαδι..ουτε ψευτικη να ηταν/... χωρια οτι εχουν οι 2 μπροστινες 2 φορες για ισιωμα επειδη εχουν πεσει σε λακουβα!!! ε ρε παιδια αυτη δεν λεγεται ζαντα..αν ειναι να στραβωνει με το παραμικρο...εδω φιλος που εχει s2000 κανει συνεχεια σβουριλικια καθε 2 εβδομαδες αλλαζει λαστιχα και οι ζαντες δεν εχουν στραβωσει(μαγνησιου) ενω κανονικα θα επρεπε... !!!αν ηταν κατι αλλο.
αυτη ειναι η γνωμη μου φυσικα ετσι.. οσο για τιμη, δεν μπορω να συγκρινω γιατι τα σχεδια δεν ειναι ιδια..
δηλαδη μια ζαντα δεν βγαινει σε 1 σχεδιο και διαλεγεις αλουμινιου η μαγνησιου!!! παντως ειναι πιο ακριβες... αν πετυχω το ιδιο σχεδιο θα κανω συγκριση τιμων και θα κανω post εδω μεσα.. -
ψαχνωντας βρηκα αυτο το αρθράκι
πιστευω οτι ειναι πολυ ενδιαφέρον..Tο αγωνιστικό τμήμα
Ξεκάθαρη η διαφορά φιλοσοφίας. Η παραγωγή πολύ μικρότερη και η παρουσία του ανθρώπινου
παράγοντα καθοριστική. O έλεγχος εξονυχιστικός σε κάθε σημείο της παραγωγής.
Eδώ το αλουμίνιο δίνει τη θέση του στο μαγνήσιο, το οποίο είναι πιό ελαφρύ και ανθεκτικό,
αλλά και σαφώς πιό ακριβό. Οι περισσότερες αγωνιστικές ζάντες της ΟΖ κατασκευάζονται από
μαγνήσιο που χύνεται στο καλούπι υπό πίεση, για κάποιες όμως εφαρμογές πολύ υψηλών
απαιτήσεων όπως η Φόρμουλα 1, οι ζάντες κατασκευάζονται από σφυρήλατο μαγνήσιο που
προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη μηχανική αντοχή. Όμως, ο εξοπλισμός για να κατασκευάζει κανείς
ζάντες με αυτό τον τρόπο είναι εξαιρετικά υψηλού κόστους, οπότε η ΟΖ (όπως και οι
υπόλοιπες ευρωπαϊκές εταιρείες), χρησιμοποιεί προμηθευτές από την Ιαπωνία οι οποίοι
στέλνουν το σφυρήλατο βασικό στέλεχος πάνω στο οποίο γίνονται όλες οι μηχανουργικές
κατεργασίες, η εξωτερική βαφή, και φυσικά ο ποιοτικός έλεγχος. -
http://library.techlink.gr/4t/article-m ... rticle=312
-
Μπορεί ο κοινός θνητός να καταλάβει αν μια ζάντα είναι μαγνησίου? Ή πρέπει να πισιτέψουμε τον πωλητή που μπορεί να μας πουλάει αλουμίνιο της κακιάς ώρας? Υπάρχουν κάποια σημάδια πάνω στη ζάντα, κάποιες ιδιαιτερότητες σε χρώμα ή κάτι που μπορεί να σε σιγουρέψει ότι αγοράζεις μαγνήσιο?
enginekiller: το γράμμα που υπάρχει στην ονομασία της ζάντας έχει σχέση με το σχήμα της διατομής της ζάντας και πιο συγκεκιρμένα με το σχήμα της ακρολοφίας και του αυλακιού όπου σφηνώνει το χείλος του ελαστικού στη ζάντα. Δεν νομίζω να έχει σημασία στην επιλογή σου... και μάλλον τα περισσότερα είναι J ή H....
-
εγω τις ξεχωριζω απο χτυπημα...το χτυπαω με κατι μεταλικο και καταλαβαινω τον ηχο!!! τωρα δεν ξερω απο αλλον τροπο να ξεχωριζω..
-
'Ανασταίνω' το θέμα αυτό για να σας παραθέσω τον προβληματισμό μου και να ζητήσω τη γνώμη σας. Θέλω να αγοράσω ζάντες για το αυτοκίνητό μου (βλ. υπογραφή) αλλά, δυστυχώς, οι γνώσεις μου περί ζαντών είναι σχεδόν μηδενικές.
Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει τις 'μαμά' 14άρες ζάντες και θέλω να περάσω σε 15άρες. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πρωτίστως η αντοχή (να μη στραβώνουν με το παραμικρό) και δευτερευόντως η μη-αύξηση του βάρους του τροχού. Εξωτερική εμφάνιση και όνομα έρχονται σε τρίτη μοίρα. Με μια πρόχειρη έρευνα αγοράς που έκανα το απόγευμα βρήκα επώνυμες ζάντες αλουμινίου με 450-500 ευρώ (Fondmetal-Momo αντίστοιχα) αλλά και 'άγνωστες' (σε εμένα) ζάντες μαγνησίου με 480-500 ευρώ (Racing Power, TFT)*.
Τα ερωτήματα είναι τα εξής:
-> Γνωρίζει κάποιος τις TFT/Racing Power; Έχει κάποια άποψη για αυτές;
-> Αν όχι, αξίζει να ρισκάρω με ζάντες μαγνησίου 'άγνωστης' μάρκας ή να προτιμήσω τις επώνυμες 'εγγυημένες' λύσεις ζαντών αλουμινίου;Υ.Γ.: Αν κάποιος άλλος κάτοχος Corolla έχει πραγματοποιήσει αντίστοιχη αλλαγή μεγέθους ζάντας ας μου πει με τι πλάτος και offet τις αγόρασε. Απ' ότι μου είπαν, η καλύτερη λύση είναι ζάντα με πλάτος 6,5' και περίπου offset 40.
*: Με μια σύντομη αναζήτηση στο Google δε βρήκα κάποια ιδιαίτερη πληροφορία για τις ζάντες αυτές.
EDIT: By the way, το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο 3cm.
-
Αυτό το θέμα όλο ανασταίνεται και μετά χάνεται μέχρι να ξαναχρειαστεί.
Ερώτηση: οι μαύρες ζάντες το χρώμα τους το έχουν στην επιφάνεια (είδος βαφής ή επεξεργασίας) ή είναι μαύρες και από μέσα (έχουν μαύρη καρδιά!). Και πού το πάω,.... άμα γκρατζουνιστούν τι θα φανεί από μέσα....
Μπορεί σε άλλες ζάντες να είναι επιφανειακή βαφή και σε άλλες όχι;
Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι σε αυτές: http://www.teamdynamicsracing.com/pro-r ... race12.htm
Οι οποίες είναι και σχετικά ελαφριές. -
Οι ζάντες μαγνησίου από τις αλουμινίου πρωτίστως ξεχωρίζουν από το βάρος τους, είναι τουλάχιστον 30% πιο ελαφρυές, και είναι σαφώς ανθεκτικότερες στις λακκούβες, ( φοράει μαμά μαγνησίου ένα από τα αυτοκίνητα μου και επί 12 χρόνια δεν έχει στραβώσει καμμία και έχω πέσει σε πηγάδια, όχι απλές λακκούβες ) επίσης κάποια μοντέλα της Momo φτιάχνονται στην Ινδονησία και είναι πολύ εύθραυστες και στραβώνουν πανεύκολα, ξεχωρίζουν από την τιμή τους που είναι αρκετά φθηνότερες από άλλα μοντέλα της Momo.
Οι βαμμένες ζάντες αλουμινίου / μαγνησίου βάφονται με 3 τρόπους, με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή πιστόλι, αφού βεβαίως έχει προηγηθεί η πρέπεουσα προετοιμασία με τα ειδικά υποστρώματα για βαφή σε αλουμίνιο / μαγνήσιο, με ηλεκτροστατική βαφή, και με ανοδίωση, με ότι και να είναι βαμμένες όμως άμα γδαρθούν φαίνεται το χρώμα το γνωστό του υλικού που είναι κατασκευασμένη η ζάντα, τα κράμματα του αλουμνινίου και του μαγνήσιου δεν χρωματίζονται στο μίγμα τους ώστε να έχουν το ίδιο χρώμα σε όλο το υλικό τους, άρα μιλάμε για επιφανειακή βαφή και από κάτω στο γδάρσιμο φαίνεται το αλουμίνιο, ελπίζω να βοήθησα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
άρα μιλάμε για επιφανειακή βαφή και από κάτω στο γδάρσιμο φαίνεται το αλουμίνιο, ελπίζω να βοήθησα.Βεβαίως και βοήθησες (όπως πάντα...). Ευχαριστώ!
Κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει και πρακτικό πλεονέκτημα (εκτός από το αισθητικό για μένα) στις ζάντες όχι τις ολόμαυρες αλλά αυτές που είναι μαύρες μέσα με ασημί πατούρα... -
Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το πλάτος της ζάντας και το λάστιχο.
Οι aftermarket ζάντες μου, (προφανώς λόγω offset ή πως λέγεται τσπ ) έρχονται λίγο πιο μέσα απ το ολικό πλάτος του ελαστικού. Αφήνουν έτσι περιθώριο ώστε σε παρκάρισμα κολλητά στο πεζοδρόμιο να ακουμπάει πρώτα το λάστιχο και να κάνει δυσκολότερη την επαφή της ζάντας με αυτό οπότε δεν γρατσουνίζονται εύκολα.
Βάζω μια φωτό για να δείξω τι εννοώΑντίθετα σε όλες τις εργοστασιακές ζάντες που έχω παρατηρήσει, η ζάντα έρχεται τελείως μέχρι την άκρη του ελαστικού με αποτέλεσμα στα πεζοδρόμια να μην προστατεύεται καθόλου και να ακουμπάει ταυτόχρονα με το ελαστικό, οπότε και οι γρατζουνιές στην περιφέρεια της ζάντας είναι αναπόφευκτες.
Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πλεονέκτημα με το να είναι τόσο πλατιά η ζάντα που φτάνει μέχρι την άκρη του ελαστικού; (βέβαια αυτό θα σημαίνει ότι έχω εγώ πρόβλημα που φοράω στενότερη ζάντα).
Διαφορετικά νομίζω πως θα ήταν χρησιμότερο να υπήρχε αυτό το μικρό περιθώριο που προστατεύει από γρατσουνιές.Ευχαριστώ
Ζάντες αλουμινίου