-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Με το μονο που διαφωνώ και το έγραψα είναι η προσπάθεια ενοποίησης σασί και κινητηρα στην απόδοση ευθυνών. Δεν είπα πουθενά ότι διαφωνώ με τα χάλια που παρουσιάζει μέχρι στιγμής στις δοκιμές η ΜακΛάρεν-Μερτσέντες.
ελα ομως που εγω ημουν σαρκαστικος για το ρυθμο της Mclaren (Mclaren-Mercedes εννοω ετσι...; ) κ με τη λεξη 'αμαξι' εννουσα ό,τι ολοι καταλαβαινουμε ως αυτο το πολυπλοκο διαολι που μπαινει μεσα ο οδηγος κ το τρεχει κ τπτ παραπανω.η υπεραναλυση της λεξης 'αμαξι' ηταν ενδιαφερουσα μεν αλλα εντελως εξω απο τις προθεσεις του δικου μου αρχικου post
-
Και επισημα πλεον το ΒελγικοGP,θα ειναι εκτος το 2006...!
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Και επισημα πλεον το ΒελγικοGP,θα ειναι εκτος το 2006...!ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ??
-
Καταρχάς να πω ένα καλώς σας βρήκα ως νέο μέλλος.
Διάβαζα σε κάποιο forum ότι η Mercedes ετοιμάζει ένα νέο κινητήρα ο οποίος ευελπιστούν να αποδίδει 50-60 επιπλέον ίππους και πιθανόν να παρουσιαστεί στις δοκιμές αυτής της εβδομάδας ή της επόμενης το αργότερο. Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο? -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Και επισημα πλεον το ΒελγικοGP,θα ειναι εκτος το 2006...!
ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ??
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=27053
-
Ο χρήστης gtsamis έγραψε:
Καταρχάς να πω ένα καλώς σας βρήκα ως νέο μέλλος.
Διάβαζα σε κάποιο forum ότι η Mercedes ετοιμάζει ένα νέο κινητήρα ο οποίος ευελπιστούν να αποδίδει 50-60 επιπλέον ίππους και πιθανόν να παρουσιαστεί στις δοκιμές αυτής της εβδομάδας ή της επόμενης το αργότερο. Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο?Κατ'αρχην καλωσορισες...
Ναι ισχυει οτι η Mercedes ετοιμαζει μια βελτιωμενη εκδοση του FO108S και μαλιστα ειναι πολυ πιθανο να δοκιμαστει αυτη την εβδομαδα στην Jerez,αν ομως τελικα δεν προλαβουν να κανουν την δοκιμη,τοτε θα δοκιμαστει στο testing που θα γινει στην Valencia...
-
Ο χρήστης gtsamis έγραψε:
Καταρχάς να πω ένα καλώς σας βρήκα ως νέο μέλλος.
Διάβαζα σε κάποιο forum ότι η Mercedes ετοιμάζει ένα νέο κινητήρα ο οποίος ευελπιστούν να αποδίδει 50-60 επιπλέον ίππους και πιθανόν να παρουσιαστεί στις δοκιμές αυτής της εβδομάδας ή της επόμενης το αργότερο. Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο?Ακριβώς όπως τα είπε ο Φάνης είναι, ωστόσο η φήμη που έλεγε για 780HP στις 22.000rpm μάλλον είναι ράδιο-αρβύλα. Λογικά όμως θα πρέπει να είναι ένα καλό βήμα προς τα εμπρός, ιδιαίτερα στον τομέα της αξιοπιστίας ώστε να μπορέσει η ομάδα να δουλέψει καλύτερα με το μονοθέσιο.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Καταρχάς να πω ένα καλώς σας βρήκα ως νέο μέλλος.
Διάβαζα σε κάποιο forum ότι η Mercedes ετοιμάζει ένα νέο κινητήρα ο οποίος ευελπιστούν να αποδίδει 50-60 επιπλέον ίππους και πιθανόν να παρουσιαστεί στις δοκιμές αυτής της εβδομάδας ή της επόμενης το αργότερο. Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει κάτι τέτοιο?Κατ'αρχην καλωσορισες...
Ναι ισχυει οτι η Mercedes ετοιμαζει μια βελτιωμενη εκδοση του FO108S και μαλιστα ειναι πολυ πιθανο να δοκιμαστει αυτη την εβδομαδα στην Jerez,αν ομως τελικα δεν προλαβουν να κανουν την δοκιμη,τοτε θα δοκιμαστει στο testing που θα γινει στην Valencia...
Ας ελπίσουμε λοιπον να τα καταφέρουν και να είναι λιγο πιο αξιοπιστος... γιατι μεχρι τώρα μια ψιλοαπογοητευση την εχω παρει.
-
Spa?Next year...
Δεν θα διεξαχθεί τελικά το φετινό προγραμματισμένο Grand Prix του Βελγίου, σύμφωνα με επίσημη απόφαση της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1. Η απόφαση ελήφθη με βάση της ανάγκες της πίστας Spa-Francorchamps για εκτεταμένη ανακατασκευή.
Η επίσημη αρχή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο Βέλγιο ειδοποίησε σχετικά τη FIA, η οποία αποφάσισε πως τη σεζόν 2006 θα πραγματοποιηθούν τελικά 18 Grand Prix, με ένα κενό διάστημα τριών εβδομάδων τον Σεπτέμβρη ανάμεσα στο ιταλικό και το βραζιλιάνικό Grand Prix.
Aπό http://www.ams.gr/ -
O Berger αγόρασε το 50% της Torro Rosso
http://www.planetf1.com/news/story_22043.shtmlΑμφίβολο το μέλλον της Renault
http://www.sport24.gr/html/ent/801/ent.103801.aspΕρώτηση: Οι καπνοβιομηχανίες που είναι χορηγοί θα αποχωρήσουν στο τέλος του 2006? Η Φερράρι έχει βρει αντικαταστάτη της Marlboro?
EDIT: Και άλλες ερωτήσεις
- Θα υπάρχει TC φέτος στα μονοθέσια?
- Κάτι είχε αναφέρει ο Go_For_Pole για σλικ ελαστικά το 2007 αλλά δεν θυμάμαι που και δεν είμαι και σίγουρος. Ξέρετε τί ισχύει?
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Ερώτηση: Οι καπνοβιομηχανίες που είναι χορηγοί θα αποχωρήσουν στο τέλος του 2006? Η Φερράρι έχει βρει αντικαταστάτη της Marlboro?Εχουν μεινει πλεον μονο δυο, η Marlboro και η Mild Seven. Η δευτερη εχει ανακοινωσει ηδη την αποχωρηση της στο τελος του 06 με πιθανοτερο αντικαταστατη την Telefonica (με το Autosport να υποστηριζει οτι η Ισπανικη εταιρια θελει πολυ τον Montoya για να διαφημιστει στην Λατινικη Αμερικη). Η πρωτη ακομη δεν εχει ανακοινωσει τιποτα ομως ειναι ηθικα δεσμευσμενη προς τις αλλες καπνοβιομαχανιες οτι θα αποχωρησει και αυτη στο τελος του 06. Η Ferrari παντως ΔΕΝ χρειαζεται να βρει αντικαταστατη γιατι εχει πουλησει ολο το μονοθεσιο στην Philip Morris, μαμα της Marlboro, για αρκετα ακομη χρονια. Συνεπως ειναι θεμα της PM τι θα κανει μετα το 06, αλλα οκ δεν νομιζω να δυσκολευτει να βρει αλλους χορηγους, η Scuderia ειναι μαγαζι γωνια.
- Θα υπάρχει TC φέτος στα μονοθέσια?
Κανονικοτατα!
- Κάτι είχε αναφέρει ο Go_For_Pole για σλικ ελαστικά το 2007 αλλά δεν θυμάμαι που και δεν είμαι και σίγουρος. Ξέρετε τί ισχύει?
Ισχυει οτι ειναι το χειροτερο μυστικο της F1 εδω και περιπου ενα χρονο αφου απο τοτε εχει ληφθει η αποφαση.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
2) Κάτι είχε αναφέρει ο Go_For_Pole για σλικ ελαστικά το 2007 αλλά δεν θυμάμαι που και δεν είμαι και σίγουρος. Ξέρετε τί ισχύει?Ισχυει οτι ειναι το χειροτερο μυστικο της F1 εδω και περιπου ενα χρονο αφου απο τοτε εχει ληφθει η αποφαση. - Go For Pole
Γιατί είναι το 'χειρότερο' μυστικό, εννοώντας ότι τα σλικ προσέφεραν αυξημένο θέαμα ως το '98...
ΥΓ: Πολύ κουλ τα νέα εμοτικονς
-
Χειροτερο μυστικο γιατι ολοι το ξερουν παρα το οτι ειναι θεωρητικα μυστικο
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Spa?Next year...
Δεν θα διεξαχθεί τελικά το φετινό προγραμματισμένο Grand Prix του Βελγίου, σύμφωνα με επίσημη απόφαση της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1. Η απόφαση ελήφθη με βάση της ανάγκες της πίστας Spa-Francorchamps για εκτεταμένη ανακατασκευή.
Η επίσημη αρχή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο Βέλγιο ειδοποίησε σχετικά τη FIA, η οποία αποφάσισε πως τη σεζόν 2006 θα πραγματοποιηθούν τελικά 18 Grand Prix, με ένα κενό διάστημα τριών εβδομάδων τον Σεπτέμβρη ανάμεσα στο ιταλικό και το βραζιλιάνικό Grand Prix.
Aπό http://www.ams.gr/Αντε τελικα τον εφαγαν τον promoter του Βελγικου GP (αυτο ηταν ουσιαστικα το προβλημα, ασχετα τι ελεγαν παραεξω) και πλεον ο Bernie παιρνει στον ελεγχο του το Spa μαζι με την τοπικη κυβερνηση. Ο αγωνας θα βρισκεται κανονικα στο προγραμμα του 2007, ολα τα προβλημα λυθηκαν ως δια μαγιας
-
Τον Montoya στη Renault θέλει η Telefonica!
Αντιγράφω από το contra.gr :
Σε ένα κόσμο όπου το χρήμα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, οι χορηγοί είναι αυτοί που καθορίζουν τις τύχες των οδηγών. Ένας λοιπόν από αυτούς τους χορηγούς, η Telefonica, που συνεισφέρει σημαντικά στον προϋπολογισμό της πρωταθλήτριας Renault, φέρεται να επιθυμεί διακαώς την πρόσληψη του Juan Pablo Montoya από τη Γαλλική ομάδα.
Ειδικά μετά την αποχώρηση του Fernando Alonso, η Telefonica θέλει έναν Ισπανόφωνο οδηγό και ο Montoya φαντάζει ιδανική περίπτωση αφού πλην του ταλέντου του, η συνεργασία του με τη McLaren-Mercedes, όλα δείχνουν ότι θα ολοκληρωθούν στο φινάλε της προσεχούς σεζόν.Η Ισπανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών αποχώρησε από το MotoGP και πλέον, όλα τα χρήματα θα πέσουν στη φόρμουλα 1, εκεί δηλαδή που παίζει μπάλα και ο μεγάλος της ανταγωνιστής, η Vodaphone. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό, να εξελιχθεί σε κύριο χορηγό της Renault, ύστερα από την αποχώρηση της Mild Seven το 2007.
Μάλιστα, πηγές αναφέρουν ότι υπάρχει ήδη συμβόλαιο με τον μάνατζερ του Montoya, Julian Jakobi. Όσο για τον ίδιο τον Κολομβιανό, σίγουρα δεν θα έλεγε όχι στην μετακίνηση του στους πρωταθλητές. Μοναδικό ψεγάδι στην όλη υπόθεση είναι το γεγονός ότι η Renault αρνείται να δεσμευτεί μακροχρόνια στο σπορ, άρα δεν υπάρχει η βεβαιότητα που η πλειοψηφία των οδηγών αναζητεί. Αυτός φέρεται ως ένας από τους κύριους λόγους που ο Alonso αποφάσισε να υπογράψει στη McLaren για το 2007. Λέτε λοιπόν να προκύψει ανταλλαγή οδηγών;
Μέχρι στιγμής πάντως, η Renault δείχνει ότι θα παίξει άκρως πρωταγωνιστικό ρόλο και στο νέο πρωτάθλημα αφού η R26 πετάει στις δοκιμές εξέλιξης. Αντίθετα, η McLaren δεν εντυπωσιάζει.
Τι πιστεύετε? Είναι πιθανό κάτι τέτοιο?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Τι πιστεύετε?Οτι ειναι εντυπωσιακο οτι δεν αλλαξαν ουτε λεξη απο οσα εγραφε το autosport.com
-
Μπορει να ειναι οτι καλυτερο για τον Montoya.
θα δουμε...... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τι πιστεύετε?
Οτι ειναι εντυπωσιακο οτι δεν αλλαξαν ουτε λεξη απο οσα εγραφε το autosport.com
Πιστευουμε οτι εχουν μπλεξει τα μπουτια τους!! Τι θα γινει τωρα, απλα θα ανταλλάσουν Ρενω Μακλαρεν μεταξυ τους οδηγους?
-
Από το http://www.auto-motor-und-sport.de :
Griechenland baut Formel 1-Rennstrecke
In Griechenland wird eine Formel-1-Rennstrecke gebaut. Wie die Athener Zeitung 'Press Time' am Freitag (10.2.) berichtete, hat sich die griechische Regierung nach langen Verhandlungen und mehreren Inspektionen von Vertretern aus der Formel 1 für ein Gebiet bei Orhomenos nahe der Stadt Theben in Mittelgriechenland und gegen Hellinikon an der Küste Athens entschieden.
Der Kurs soll auf dem Boden eines vor 60 Jahren ausgetrockneten Sees gebaut werden. Orhomenos liegt rund 100 Kilometer nördlich von Athen. Das Baugelände ist 136 Hektar groß. Über die Finanzierung des Projekts gebe es noch keine Klarheit. Das griechische Umweltministerium habe jedoch bereits die Vorbereitungen für den Bau der Zufahrtsstraßen eingeleitet, berichtete die Zeitung.Όποιος γνωρίζει Γερμανικά ας το μεταφράσει !!!
-
Πιστεψε με, δεν αξιζει ουτε τη προσπαθεια. Λεει οτι οι Ελληνες θα κανουν πιστα ειτε στον Ορχομενο, ειτε στο Ελληνικο. Ξεχασαν τα Μεγαρα
Formula 1 - Διάφορα νέα