Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Περί ιστορικής υπόστασης του Ιησού Χριστού
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. [Διάσπαση] Περί ιστορικής υπόστασης του Ιησού Χριστού
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 36
    • 37
    • 7 / 37
    Αντίλογος
    61
    728
    1539
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Ακόμη κι αν αυτά καταστρέφονταν, υπάρχει η cache των μηχανών αναζήτησης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης greo έγραψε:

        Aν ανάμεσα σε όλα αυτά τα στάδια, υπήρχε ένας, που να μπορούσε να αποδείξει ότι ο τάδε χρήστης δεν υπήρξε ποτέ, τότε το κίνημα θα κατέρρεε εν τη γενέση του.

        Σαν την ομαδα Ε δηλαδη;

        Εσυ τι πιστευεις; Πιο πολλοι πιστευαν το 50 στον Ι.Χ. ή σημερα στην ομαδα Ε;

        Δε γνωρίζω τα της ομάδας E.

        Tο 50μ.X υπήρχαν αρκετοί σε απόλυτο αριθμό πιστοί, και πολύ περισσότεροι αυτόπτες μάρτυρες.
        Kαι τώρα δεν αναφερόμαστε στους πιστούς της υπερβατικής του υπόστασης.
        Aναφερόμαστε στους πιστούς της ύπαρξής του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          Ακόμη κι αν αυτά καταστρέφονταν, υπάρχει η cache των μηχανών αναζήτησης.

          Δεν είχε ανακαλυφθεί το γκουγκλ ακόμα!

          Tα μοναδικά κρατικά αρχεία εκτελέσεων βρίσκονταν στην Iερουσαλήμ
          και αυτά καταστράφηκαν εξ ολοκλήρου το 70.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Υπάρχουν όμως ιστορικές αναφορές από Ρωμαίους και Εβραίους ιστορικούς, πολλοί εκ των οποίων είχαν πρόσβαση σ'αυτά τα αρχεία λόγω της διοικητικής τους θέσης και εγνώριζαν ποια κινήματα ήσαν σημαντικά και ποια όχι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
              Δε γνωρίζω τα της ομάδας E.

              Tο 50μ.X υπήρχαν αρκετοί σε απόλυτο αριθμό πιστοί, και πολύ περισσότεροι αυτόπτες μάρτυρες.
              Kαι τώρα δεν αναφερόμαστε στους πιστούς της υπερβατικής του υπόστασης.
              Aναφερόμαστε στους πιστούς της ύπαρξής του.

              Nα τα πληροφορηθεις!
              Θα εκπλαγεις απο τις ομοιοτητες. Βεβαια πιστευω οτι οι ελληναρες της ομαδας Ε αντεγραψαν το ξεκινημα του χριστιανισμου, εξ'ου και οι ομοιοτητες. Αλλα το αποτελεσμα παραμενει...
              Κοινως, αν θελει καποιος να πιστεψει, πιστευει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Υπάρχουν όμως ιστορικές αναφορές από Ρωμαίους και Εβραίους ιστορικούς, πολλοί εκ των οποίων είχαν πρόσβαση σ'αυτά τα αρχεία λόγω της διοικητικής τους θέσης και εγνώριζαν ποια κινήματα ήσαν σημαντικά και ποια όχι.

                Kανείς από αυτούς δεν ενδιαφερόταν για έναν ασήμαντο στασιαστή ή ταραχοποιό, ούτε ενδιαφέρονταν για τα αρχεία των εκτελέσεων, ούτε φυσικά υποψιάζονταν ότι αργότερα θα χρειαζόμασταν περισσότερες αποδείξεις, ώστε και αυτοί εκ των προτέρων να συνεισφέρουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                  Υπάρχουν όμως ιστορικές αναφορές από Ρωμαίους και Εβραίους ιστορικούς, πολλοί εκ των οποίων είχαν πρόσβαση σ'αυτά τα αρχεία λόγω της διοικητικής τους θέσης και εγνώριζαν ποια κινήματα ήσαν σημαντικά και ποια όχι.

                  Kανείς από αυτούς δεν ενδιαφερόταν για έναν ασήμαντο στασιαστή ή ταραχοποιό, ούτε ενδιαφέρονταν για τα αρχεία των εκτελέσεων, ούτε φυσικά υποψιάζονταν ότι αργότερα θα χρειαζόμασταν περισσότερες αποδείξεις, ώστε και αυτοί εκ των προτέρων να συνεισφέρουν.

                  Για έναν σημαντικό στασιαστή όμως θα ενδιαφέρονταν... Όπως θα ενδιαφέρονταν αν όντως ήταν ο μεσσίας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:

                    Υπάρχουν όμως ιστορικές αναφορές από Ρωμαίους και Εβραίους ιστορικούς, πολλοί εκ των οποίων είχαν πρόσβαση σ'αυτά τα αρχεία λόγω της διοικητικής τους θέσης και εγνώριζαν ποια κινήματα ήσαν σημαντικά και ποια όχι.

                    Kανείς από αυτούς δεν ενδιαφερόταν για έναν ασήμαντο στασιαστή ή ταραχοποιό, ούτε ενδιαφέρονταν για τα αρχεία των εκτελέσεων, ούτε φυσικά υποψιάζονταν ότι αργότερα θα χρειαζόμασταν περισσότερες αποδείξεις, ώστε και αυτοί εκ των προτέρων να συνεισφέρουν.

                    Για έναν σημαντικό στασιαστή όμως θα ενδιαφέρονταν... Όπως θα ενδιαφέρονταν αν όντως ήταν ο μεσσίας.

                    Δεν ήταν σημαντικός για αυτούς.
                    Προκάλεσε ταραχές στο ναό, χαιρετίστηκε ως βασιλέας, οι αρχιερείς Φαρισαίοι και οι ρωμαικές αρχές θορυβήθηκαν για γενίκευση επεισοδίων, τον πέρασαν από μια γρήγορη δίκη, εισήγηθηκαν στον Πιλάτο τη σταύρωση του, εκείνος έδωσε το ΟΚ χωρίς δισταγμούς, και αυτό ήταν.
                    Όπως είπα ο Ιωάννης ο Βαπτιστής και ο Αιγύπτιος είχαν μεγαλύτερη απήχηση.

                    Για τους Ιουδαίους δεν ήταν ο Μεσσίας, γιατί αυτός ο τίτλος είχε κυρίως εθνικοαπελευθερωτική υπόσταση.
                    Γενικώς κατά τη διάρκεια του βίου του, ούτε οι ίδιοι οι μαθητές του πίστευαν στο μεσσιανικό του ρόλο. Ούτε τον θεωρούσαν τον 'Υιο του Θεού το Μονογενή'.
                    Έτσι εξηγείται και το ότι με την Σταύρωση ante portas κρύφτηκαν φοβούμενοι αντίποινα. Δεν πίστευαν σε αυτόν. Πέρα από μερικές θαρραλέες γυναίκες και κρυφούς μαθητές του, που ανήκαν ταυτόχρονα και στην κάστα των Φαρισαίων, όπως ο Ιωσήφ Αριμαθείας και ο Νικόδημος.

                    Μετά την Ανάσταση όμως άλλαξαν άρδην.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Για τον Ιωάννη τον Βαπτιστή και τους λόγους για τους οποίους αποκεφαλίσθηκε θα γράψω άλλη ώρα. Τώρα για την 'ανάσταση'... Εν τάξει, δεν είμαστε και τόσο αφελείς ώστε να πιστεύουμε ότι γίνονται τέτοια πράγματα. Μόνο στο στρατό πια λέμε (για να την περάσουμε λάου-λάου) ότι... πετάει ο γάιδαρος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Ας πιάσω λίγο τον Κορνήλιο Τάκιτο...

                        Ούτε στα δικά του ιστορικά κείμενα υπάρχουν αναφορές στον χριcτιανιcμό. Μόνο μια αμφιβόλου γνησιότητος αναφορά υπάρχει, αλλά πέραν ταύτης δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε μια αίρεση που, ακόμα και στις μέρες του, ήταν περιθωριακή. Η αναφορά αυτή βάζει τον ιστορικό να λέει πως ο Νέρων, αναζητώντας αποδιοπομπαίο τράγο για τον εμπρησμό της Ρώμης, επέλεξε τους χριcτιανούς, οι οποίοι ήδη ήσαν μισητοί (σύμφωνα με το κείμενο) για τα εγκλήματά τους και είχαν ως ιδρυτή κάποιον Χριcτό, σταυρωθέντα υπό του Ποντίου Πιλάτου επί ηγεμονίας του Τιβερίου... Αναφέρεται δε πως ένα μεγάλο πλήθος χριcτιανών έπεσε θύμα του διωγμού αυτού:

                        Ο Νέρων υπέδειξε άλλους ως ενόχους και υπέβαλεν εις ιδιαιτέρας τιμωρίας εκείνους τους οποίους ο λαός μισώντας τους για τις ανομίες τους ωνόμαζε χριστιανούς. Εκείνος από τον οποίον προήλθε το όνομα είναι ο Χριστός, ο οποίος εθανατώθη επί της βασιλείας του Τιβέριου, όταν Επίτροπος ήτο ο Πόντιος Πιλάτος. Η προς καιρόν κατασταλείσα ολέθρια δεισιδαιμονία ανεφάνη πάλιν όχι μόνον εις την Ιουδαίαν, την εστίαν αυτού του κακού, αλλά και εις την Πόλιν (Ρώμην), όπου από παντού μαζεύονται και ακούονται όλα τα κακά και τα αισχρά (Κορνήλιος Τάκιτος, 'Annales', 15.44)

                        Όμως, επί Νέρωνος, οι Ρωμαϊκές αρχές δεν είχαν καμμία απολύτως αναφορά σε 'χριcτιανούς'. Ταυτίζονταν, στα μάτια των Ρωμαίων, με τους Εβραίους. Έτσι, ό,τι διώξεις τραβάγανε οι Εβραίοι, τις ίδιες τραβάγανε και οι χριcτιανοί.

                        Ο Gibbon αναφέρει:

                        Their effects to dissemble their Jewish origins were detected by the decisive test of circumcision; nor were the Roman magistrates at leisure to enquire into the difference of their religious tenets.

                        • Edward Gibbon, 'Decline and Fall of the Roman Empire')

                        Μια συνέπεια της πυρκαϊάς που κατέστρεψε μεγάλο μέρος της Ρώμης το 64 μ.χ. ήταν η επιβολή κεφαλικού φόρου στους Εβραίους όλης της αυτοκρατορίας, από τους οποίους απαιτήθηκε να πληρώσουν για την ανακατασκευή της πόλεως.

                        Η επίμαχη αυτή παράγραφος, η οποία ΚΑΚΩΣ αναφέρεται μέχρι και σήμερα ως... 'αξιόπιστη μαρτυρία' δεν τυγχάνει αναφοράς υπό ΟΥΔΕΝΟΣ χριcτιανού απολογητού επί αιώνες ολόκληρους. Μέχρι που την αναφέρει, λέξη προς λέξη, ο Σουλπίκιος Σεβήρος, τον 5ο μ.χ. αιώνα! Φαντάζομαι ότι θυμόμαστε το όνομά του... Ναι, είναι ο γνωστός παραποιητής παλαιοτέρων κειμένων. Κατά την Αναγεννησιακή περίοδο, η προσθήκη του Σουλπικίου στολίστηκε και με τις υπόλοιπες σάλτσες (με το Νέρωνα να παίζει λύρα όσην ώρα η Ρώμη καιγόταν), τις οποίες πλέον ουδείς σοβαρός μελετητής πιστεύει. Άλλωστε, όταν ξέσπασε η πυρκαϊά, ο Νέρων ήταν στην ιδιαίτερη πατρίδα του, το Antium (σημερινό Anzio). Και επίσης, ο 'παράφρων' αυτοκράτωρ που... ήθελε να κάψει τη Ρώμη ένεκα της ματαιοδοξίας του, άνοιξε το ίδιο του το ανάκτορο για να μείνουν προσωρινά οι άστεγοι.

                        Με απλά λόγια, η αναφορά στον Ιησού Χριcτό και στους χριcτιανούc που περιέχεται στα 'Annales' του Τάκιτου είναι προϊόν ΑΠΑΤΗΣ και δεν αποτελεί αξιόπιστη μαρτυρία για την ιστορικότητα του Ιησού.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          Για τον Ιωάννη τον Βαπτιστή και τους λόγους για τους οποίους αποκεφαλίσθηκε θα γράψω άλλη ώρα. Τώρα για την 'ανάσταση'... Εν τάξει, δεν είμαστε και τόσο αφελείς ώστε να πιστεύουμε ότι γίνονται τέτοια πράγματα. Μόνο στο στρατό πια λέμε (για να την περάσουμε λάου-λάου) ότι... πετάει ο γάιδαρος.

                          Στο θέμα της Ανάστασης το μόνο επιχείρημα εναντίον της, είναι ότι 'δεν γίνονται τέτοια πράγματα'.

                          Σέβομαι το δικαίωμα όλων να έχουν τη γνώμη τους. Και το δικό σου δικαίωμα φυσικά.

                          Μπορώ να επιχειρηματολογήσω στο θέμα της Ανάστασης [γιατί είναι περισσότερα τα στοιχεία που συνηγορούν υπέρ της, παρά εναντίον της], αλλά προτιμώ να μην μεταβάλλω αυτό το ζήτημα σε 'έρημο αρχαιολογικών ανασκαφών και ιστορικών αναζητήσεων'. Διότι η Ανάσταση δεν αποτελεί υλικό γεγονός ώστε να χρειάζεται εξωτερικη επαλήθευση.
                          Το κύρος της ιστορικής αντικειμενικότητας, όπως έγραψε ο Σ.Ράμφος, θυσιάζεται στην πίστη, μέσω την πλήρους ανατροπής της αποδεικτικής διαδικασίας.
                          Δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας της Αναστάσεως. Και κανείς από τους μαθητές δεν σκέφτηκε να τον επινοήσει. Όμως ήταν η Ανάσταση, που έκανε τους μαθητές να πιστέψουν.

                          'ει Χριστός ουκ εγήγερται, ματαία η πίστις υμών' έγραψε ο Παύλος στην προς Κορινθίους το 52μ.Χ.

                          Προτείνω να μείνουμε σε αυτό το σημείο, σεβόμενοι ο ένας την πίστη [ή τη μη πίστη] του άλλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Άσε τα ευφυολογήματα του Σαούλ και δώσε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι συνέβη η Ανάσταση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ililias last edited by

                              Ο χρήστης στη σελ. 2 ililias έγραψε:
                              Κάπου έχω κρυμμένο ένα βιντεάκι με τη δίκη και τη σταύρωση, όπου φαίνεται καθαρά και ο Πόντιος Πιλάτος να πλένει τα χέρια του. Καθίστε να το βρω και να το ανεβάσω και θα δείτε.

                              Έχω κι ένα απ' την Ανάσταση! Έχει πάρει πολύ φως, κάποια στιγμή, αλλά κατά τα άλλα είναι τέλειο!

                              Pai Mei, σε θαυμάζω!
                              (Αυτό ήθελα να πω, βασικά. Το πιό πάνω είναι ... αλλού.)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:

                                Η επίμαχη αυτή παράγραφος, η οποία ΚΑΚΩΣ αναφέρεται μέχρι και σήμερα ως... 'αξιόπιστη μαρτυρία' δεν τυγχάνει αναφοράς υπό ΟΥΔΕΝΟΣ χριcτιανού απολογητού επί αιώνες ολόκληρους. Μέχρι που την αναφέρει, λέξη προς λέξη, ο Σουλπίκιος Σεβήρος, τον 5ο μ.χ. αιώνα! Φαντάζομαι ότι θυμόμαστε το όνομά του... Ναι, είναι ο γνωστός παραποιητής παλαιοτέρων κειμένων.

                                Με απλά λόγια, η αναφορά στον Ιησού Χριcτό και στους χριcτιανούc που περιέχεται στα 'Annales' του Τάκιτου είναι προϊόν ΑΠΑΤΗΣ και δεν αποτελεί αξιόπιστη μαρτυρία για την ιστορικότητα του Ιησού.

                                Με εντυπωσιάζει η ευκολία με την οποία καταφεύγεις σε τέτοιους αφορισμούς.
                                Και το πως χρησιμοποιείς διαρκώς ως επιχείρημα τη μη αναφορά.
                                Και καταλήγεις στο ότι η παράγραφος [της οποίας η γνησιότητα ΔΕΝ αμφισβητείται από κανέναν σοβαρό ιστορικό], δεν είναι έγκυρη, επειδή δεν αναφέρθηκε από κανέναν χριστιανό απολογητή. Αναρωτήθηκες αν χρειάστηκε να την επικαλεστεί; Ανέφερα ήδη, ότι ο ρόλος των απολογητών δεν ήταν να τεκμηριώσουν την ιστορικότητα του προσώπου, αλλά να δώσουν απαντήσεις σε θεολογικά ζητήματα. Επομένως το ότι δεν αναφέρεται η παράγραφος αυτή στους χριστιανούς απολογητές δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα.

                                Εκτός από τα Χρονικά 15.44, υπάρχουν και τα Χρονικά ΧΙ του Τάκιτου, που περιγράφονται με ακρίβεια τα αντίποινα εναντίον των χριστιανών της Ρώμης. Και φυσικά το ότι ενδέχεται να υπέστησαν μαρτύρια και ορθόδοξοι εβραίοι, δεν αναιρεί το ότι μαρτύρησαν και χριστιανοί.

                                Εξάλλου το γεγονός ότι πυρήνες χριστιανών υπήρχαν στη Ρώμη εκείνη την εποχή πιστοποιεί και η προς Ρωμαίους επιστολή του Παύλου, της οποίας η γνησιότητα δεν αμφισβητείται, στην οποία ο Παύλος εκδηλώνει την επιθυμία να ταξιδέψει στην Ιβηρική ως αντιπρόσωπος της ισχυρής εκκλησίας (όπου εκκλησία=πιστοί) της Ρώμης. Έφτασε μέχρι τη Ρώμη, ως κατηγορούμενος όμως τηων Εβραίων της Ιερουσαλήμ (και πάλι).
                                Μία άλλη πηγή ο Κλήμης της Ρώμης, αναφέρει σε επιστολή του, που χρονολογείται μόλις το 95μ.Χ. ότι ο Παύλος έφτασε 'ως τα όρια της Δύσης', τα οποία για έναν Ρωμαίο της εποχής ταυτίζονταν με τα δυτικά σύνορα της αυτοκρατορίας.

                                Άρα προς τι τόση δυσκολία να δεχτείς ότι υπήρχαν χριστιανικοί πυρήνες στη Ρώμη κατά τη διάρκεια του πρώτου αιώνα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                  Άσε τα ευφυολογήματα του Σαούλ και δώσε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι συνέβη η Ανάσταση.

                                  Αυτό έγραψα μόλις πιο πάνω. Ότι δεν χρειάζονται αποδεικτικά στοιχεία, με την έννοια που τα αντιλαμβάνεσαι.
                                  Επειδή όμως με προκαλείς κι έχω και διάθεση ( ), σου παραχωρώ την πρωτοβουλία να μου φέρεις αποδείξεις ότι ΔΕΝ έγινε!

                                  Εφόσον το πιστεύεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Λυπάμαι, αλλά ψεύδεσαι.

                                    Ιδού ο 11ος τόμος των Χρονικών σε ΤΡΕΙΣ διαφορετικές πηγές:

                                    http://classics.mit.edu/Tacitus/annals.7.xi.html

                                    http://mcadams.posc.mu.edu/txt/ah/tacit ... als11.html

                                    http://www.ourcivilisation.com/smartboa ... chap11.htm

                                    Σε προκαλώ να μου βρεις έστω και ΜΙΑ αναφορά σε χριcτιανούς, χριcτό, Ιησού κλπ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Ιδού τα Χρονικά ΧΙ κι από άλλη πηγή...

                                      http://www.roman-britain.org/books/tacitus_annals.htm

                                      Πού είναι οι χριcτιανοί και τα βασανιστήρια που μου λες ότι υπέστησαν;

                                      Κι άλλη:

                                      http://oll.libertyfund.org/Texts/Tacitu ... ook11.html

                                      http://www.luth.se/luth/present/sweden/ ... ls.xi.html

                                      Και, για όσους βαριούνται να τα διαβάσουν, ιδού η περίληψη...

                                      THE condemnation and death of Valerius Asiaticus, by the procurement of Messalina. The iniquity and venality of the public Pleaders. Their fees ascertained. Civil combustions in Parthia. Secular Plays exhibited at Rome. Claudius adds three letters to the Alphabet. A short Dissertation concerning the origin of Letters. Italus established King over the Cheruscans. Corbulo made Commander in lower Germany, his severe and excellent discipline. Curtius Rufus distinguished with the Triumphal Ornaments. The rise and story of that Roman. Of the institution of the office of Quæstor, and its variations. The Nobility of Gaul admitted to all the rights of Roman Citizens. The number of Patricians augmented. Messalina the Empress, her wild lewdness. She openly marries C. Silius: is accused to the Emperor, and her adulterers punished. Her execution how procured and effected.

                                      Λοιπόν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pai-mei last edited by

                                        Μη βιάζεσαι να με κατηγορήσεις για ψευδορκία. Και προς τι τόσο εριστικό ύφος;

                                        Έκανα όντως λάθος στο κεφάλαιο. Δεν είναι το 11.
                                        Οι περιγραφές των βασανιστηρίων γίνονται και αυτές στο 15.44.
                                        Τα υπογραμμισμένα δικά μου.

                                        Παραθέτω το απόσπασμα από το 15.44 και όχι από το 11:

                                        Consequently, to get rid of the report, Nero fastened the guilt and inflicted the most exquisite tortures on a class hated for their abominations, called Christians by the populace. Christus, from whom the name had its origin, suffered the extreme penalty during the reign of Tiberius at the hands of one of our procurators, Pontius Pilatus, and a most mischievous superstition, thus checked for the moment, again broke out not only in Judaea, the first source of the evil, but even in Rome, where all things hideous and shameful from every part of the world find their centre and become popular. Accordingly, an arrest was first made of all who pleaded guilty; then, upon their information, an immense multitude was convicted, not so much of the crime of firing the city, as of hatred against mankind. Mockery of every sort was added to their deaths. Covered with the skins of beasts, they were torn by dogs and perished, or were nailed to crosses, or were doomed to the flames and burnt, to serve as a nightly illumination, when daylight had expired. Nero offered his gardens for the spectacle, and was exhibiting a show in the circus, while he mingled with the people in the dress of a charioteer or stood aloft on a car. Hence, even for criminals who deserved extreme and exemplary punishment, there arose a feeling of compassion; for it was not, as it seemed, for the public good, but to glut one man's cruelty, that they were being destroyed.

                                        Περιγράφει ή όχι τους βασανισμούς;
                                        Αναφέρεται ή όχι σε Χριστό και χριστιανούς;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Πλήν όμως, η παράγραφος αυτή που επικαλείσαι απορρίπτεται από τους ιστορικούς σήμερα ως ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ και ως προϊόν της πέννας του πλαστογράφου Σουλπικίου Σεβήρου. Και μη νομίζεις ότι οι απολογητές δεν κάνανε ό,τι πέρναγε απ'το χέρι τους για να αποδείξουν την ιστορικότητα του Ιησού... Ό,τι έμοιαζε πρόσφορο το χρησιμοποιούσαν. Ε, αφού δεν έβρισκαν όμως... Από κάποιο σημείο και μετά, άρχισαν την ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ.

                                          Απόδειξη και συζήτηση με ΨΕΜΜΑΤΑ και πλαστογραφίες δεν γίνεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                            Απόδειξη και συζήτηση με ΨΕΜΜΑΤΑ και πλαστογραφίες δεν γίνεται.

                                            Το 'ψέμματα' πήγαινε σε μένα και πάλι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 7 / 37
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr