Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Formula 1 - Διάφορα νέα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Formula 1 - Διάφορα νέα
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 97 / 101
    Formula 1
    136
    2006
    8873
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hellenic-tifosi last edited by

      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

      για να κατακτησουν τιτλο χρειαζονται κ αμαξι τι ειπε γι αυτο ο Whitmarsh?

      Γιατί, τι έχει το αμάξι; Ίσα-ίσα που ήταν το καλύτερο του γκριντ πέρσι και φέτος από τις φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι μάλλον το πιο επαναστατικό και aerodynamically effective. Η ΜακΛάρεν έχει μεγάλη παράδοση στη κατασκευή αξιολογότατων σασί και αεροδυναμικών καινοτομιών. Το πρόβλημα δεν είναι το αμάξι, είναι ο κινητήρας της Μερτσέντες.

      Ε όταν λέμε 'αμάξι' εννοούμε μαζί και τον κινητήρα φυσικά! Σε τόσο υψηλό επίπεδο 'integration' που έχουμε φτάσει σήμερα είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίζεις ένα μέρος του 'πακέτου' από ένα άλλο. Όσο για το αν από τις φωτογραφίες κρίνουμε ένα 'επαναστατικό' αεροδυναμικό σχήμα, νομίζω είναι τραβηγμένο, πολλώ δε μάλλον να αποφανθούμε για το αν είναι αποτελεσματικό.

      Συνήθως οι δημοσιογράφοι σεληνιάζονται μόλις δουν κάτι 'μυστήριο', αλλά ο μοναδικός καθρέπτης της αποτελεσματικότητας(ταχύτητα + αξιοπιστία) είναι το χρονόμετρο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sokos last edited by

        Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:

        για να κατακτησουν τιτλο χρειαζονται κ αμαξι τι ειπε γι αυτο ο Whitmarsh?

        Γιατί, τι έχει το αμάξι; Ίσα-ίσα που ήταν το καλύτερο του γκριντ πέρσι και φέτος από τις φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι μάλλον το πιο επαναστατικό και aerodynamically effective. Η ΜακΛάρεν έχει μεγάλη παράδοση στη κατασκευή αξιολογότατων σασί και αεροδυναμικών καινοτομιών. Το πρόβλημα δεν είναι το αμάξι, είναι ο κινητήρας της Μερτσέντες.

        Ε όταν λέμε 'αμάξι' εννοούμε μαζί και τον κινητήρα φυσικά! Σε τόσο υψηλό επίπεδο 'integration' που έχουμε φτάσει σήμερα είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίζεις ένα μέρος του 'πακέτου' από ένα άλλο. Όσο για το αν από τις φωτογραφίες κρίνουμε ένα 'επαναστατικό' αεροδυναμικό σχήμα, νομίζω είναι τραβηγμένο, πολλώ δε μάλλον να αποφανθούμε για το αν είναι αποτελεσματικό.

        Συνήθως οι δημοσιογράφοι σεληνιάζονται μόλις δουν κάτι 'μυστήριο', αλλά ο μοναδικός καθρέπτης της αποτελεσματικότητας(ταχύτητα + αξιοπιστία) είναι το χρονόμετρο.

        Τα οποια χρονόμετρα (και όχι μόνο) τα έσπαγε η McLaren πέρσυ 😉
        Οπως επίσης το καλό αμάξι (σκέτο) φαίνετε στο Μονακό και εκεί η ομάδα σκίζει 😉

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ο χρήστης sokos έγραψε:
          Οπως επίσης το καλό αμάξι (σκέτο) φαίνετε στο Μονακό

          Ε, ναι γιαυτο και το καλυτερο αμαξι τα τελευταια χρονια στο Μονακο ειναι το Jarno Trulli

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Ο χρήστης sokos έγραψε:

            Υ.Γ Παντως πριν λιγες μερες σε τηλεοπτικη του συνεντευξη ο Whitmarsh,αφησε λιγο πολυ να εννοηθει,πως ο Montoya εχει περισσοτερες πιθανοτητες για να κατακτησει τον τιτλο το 2006,απ'οτι ο Φινλανδος...

            Ποια συνέντευξη?
            Aπό που και ως που ο χοντρούλης έχει περισσότερες πιθανότητες?

            Πρωτα απ'ολα δεν θελω σχολια...
            Σε καποιο καναλι,δεν θυμαμαι τωρα το ονομα του...ο Βρετανος βασιστηκε σε αυτο το συμπερασμα στο 2ο μισο του πρωταθληματος που εκαναν οι 2 πιλοτοι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              Οπως επίσης το καλό αμάξι (σκέτο) φαίνετε στο Μονακό

              Ε, ναι γιαυτο και το καλυτερο αμαξι τα τελευταια χρονια στο Μονακο ειναι το Jarno Trulli

              Ισα ισα το Μονακο ειναι η πιστα,που μετραει λιγοτερο η αποδοση του μονοθεσιου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funis last edited by

                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                Aπό που και ως που ο χοντρούλης έχει περισσότερες πιθανότητες?

                Σε καποιο καναλι,δεν θυμαμαι τωρα το ονομα του...ο Βρετανος βασιστηκε σε αυτο το συμπερασμα στο 2ο μισο του πρωταθληματος που εκαναν οι 2 πιλοτοι...

                Σε κάποιο καναλι, ο Βρετανος βασίστηκε.. Δεν θεωρούμε την πηγη σου αξιόπιστη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sokos last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                  Οπως επίσης το καλό αμάξι (σκέτο) φαίνετε στο Μονακό

                  Ε, ναι γιαυτο και το καλυτερο αμαξι τα τελευταια χρονια στο Μονακο ειναι το Jarno Trulli

                  Χμμ..
                  απο το ΄98 που έγινε η ανακαμψη της McLaren με την Mercedes έχουμε και λέμε..

                  98-05 = 8 αγώνες

                  4 νίκες ΜcLaren (MH, DC,DC,KR)
                  2 νίκες Ferrari (MS)
                  1 BMW.WilliamsF1 (JPM)
                  1 Renault (JT)

                  ειναι σίγουρα του Jarno το καλύτερο? 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Νομιζω δε το επιασες αλλα οκ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      felleas last edited by

                      After Scuderia Ferrari rounded out three days of testing in Barcelona that saw them firmly back on top of the timesheets Valentino Rossi prepares to test for the team in public for the first time this coming week in Valencia

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sokos last edited by

                        @go_for_pole: έχεις δίκιο
                        Εξάλλου ο Jarno έχει έντονο το Φιλανδικό στοιχείο πάνω του.
                        για όποιον δεν γνωρίζει, πάμε για quiz στο αρμόδιο τόπικ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fanis-f1 last edited by

                            Ο χρήστης Funis έγραψε:

                            Aπό που και ως που ο χοντρούλης έχει περισσότερες πιθανότητες?

                            Σε καποιο καναλι,δεν θυμαμαι τωρα το ονομα του...ο Βρετανος βασιστηκε σε αυτο το συμπερασμα στο 2ο μισο του πρωταθληματος που εκαναν οι 2 πιλοτοι...

                            Δεν θεωρούμε την πηγη σου αξιόπιστη!

                            Δεν με απασχολει αυτο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fanis-f1 last edited by

                              Ο χρήστης sokos έγραψε:
                              @go_for_pole: έχεις δίκιο
                              Εξάλλου ο Jarno έχει έντονο το Φιλανδικό στοιχείο πάνω του.
                              για όποιον δεν γνωρίζει, πάμε για quiz στο αρμόδιο τόπικ!

                              Οντως ειναι καλη ερωτηση για κουιζ,αν και προσωπικα την γνωριζω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funis last edited by

                                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                Aπό που και ως που ο χοντρούλης έχει περισσότερες πιθανότητες?

                                Σε καποιο καναλι,δεν θυμαμαι τωρα το ονομα του...ο Βρετανος βασιστηκε σε αυτο το συμπερασμα στο 2ο μισο του πρωταθληματος που εκαναν οι 2 πιλοτοι...

                                Δεν θεωρούμε την πηγη σου αξιόπιστη!

                                Δεν με απασχολει αυτο...

                                Ρε Φανη πλακα εκανα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Δεν ξέρω ρε παιδιά πότε άλλαξε η ορολογία, αλλά εγώ ξέρω ότι στη Φ1 λέγοντας 'αμάξι' εννοούμε σασί και όταν θέλουμε να αναφερθούμε στον κινητήρα δεν λέμε 'αμάξι', λέμε κινητήρας. Επίσης, όταν λέμε κατασκευαστής, εννοούμε αυτόν που φτιάχνει το σασί και όχι αυτόν που φτιάχνει τον κινητήρα (π.χ. το πρωτάθλημα Κατασκευαστών αναφέρεται σε όσους φτιάχνουν σασί και όχι σε όσους φτιάχνουν κινητήρα).

                                  Όπως και να έχει, το integration σασί και κινητήρα δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να ταυτοποιούνται οι δυο έννοιες.

                                  Τώρα, σε ότι αφορά το Μονακό είναι η ιδανική πίστα για να ελέγξει κανείς το ζύγισμα του μονοθεσίου σε επίπεδο μηχανικού κρατήματος, κατανομής βάρους και αποτελεσαμτικότητα/ανθεκτικότητα κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων, αναρτήσεων, κλπ. Αεροδυναμικά, δεν ενδείκνυται για ασφαλή συμπεράσματα μιας και οι ταχύτητες είναι (συγκριτικά με άλλες πίστες) πολύ μικρότερες. Όχι ότι είναι τελείως αποστειρωμένο από αεροδυναμική, αλλά δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης σε αυτόν τον τομέα.

                                  Τέλος, σε ότι αφορά τη παράδοση της ΜακΛάρεν σε κατασκευαστικές καινοτομίες, θυμίζω όπως μου έρχονται πρόχειρα αυτλη τη στιγμή στο μυαλό πως και το μονοκοκ, και τα ανθρακονήματα, και οι διαχύτες λανσαρίστηκαν στο άθλημα από τη ΜακΛάρεν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                    @go_for_pole: έχεις δίκιο
                                    Εξάλλου ο Jarno έχει έντονο το Φιλανδικό στοιχείο πάνω του.
                                    για όποιον δεν γνωρίζει, πάμε για quiz στο αρμόδιο τόπικ!

                                    Οντως ειναι καλη ερωτηση για κουιζ,αν και προσωπικα την γνωριζω...

                                    Εγώ πάλι, ακόμα δεν το έχω πιάσει το... υπομνοούενο

                                    Κανα hint κανείς;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funis last edited by

                                      Μηπως εννοουν το λόγο για τον οποιο διάλεξαν οι γονεις του να τον βγάλουν Jarno?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cavallino last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                        Τέλος, σε ότι αφορά τη παράδοση της ΜακΛάρεν σε κατασκευαστικές καινοτομίες, θυμίζω όπως μου έρχονται πρόχειρα αυτλη τη στιγμή στο μυαλό πως και το μονοκοκ, και τα ανθρακονήματα, και οι διαχύτες λανσαρίστηκαν στο άθλημα από τη ΜακΛάρεν.

                                        • To μονοκόκ εμφανίστηκε πρώτη φορά σε Lotus το 1962
                                        • Τα σασί με ανθρακονήματα εμφανίστηκαν πρώτη φορά στην F1 το 1981 από δύο ομάδες, τη Lotus και τη McLaren
                                        • Tο πρώτο diffuser εμφανίστηκε σε Williams το 1986.

                                        (πηγή: http://www.motorsportsetc.com/info/f1_innov.htm)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pininfarina last edited by

                                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                          Δεν ξέρω ρε παιδιά πότε άλλαξε η ορολογία, αλλά εγώ ξέρω ότι στη Φ1 λέγοντας 'αμάξι' εννοούμε σασί και όταν θέλουμε να αναφερθούμε στον κινητήρα δεν λέμε 'αμάξι', λέμε κινητήρας. Επίσης, όταν λέμε κατασκευαστής, εννοούμε αυτόν που φτιάχνει το σασί και όχι αυτόν που φτιάχνει τον κινητήρα (π.χ. το πρωτάθλημα Κατασκευαστών αναφέρεται σε όσους φτιάχνουν σασί και όχι σε όσους φτιάχνουν κινητήρα).

                                          Όπως και να έχει, το integration σασί και κινητήρα δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να ταυτοποιούνται οι δυο έννοιες.

                                          Mig τα παιδια πριν νομιζω οτι ως αμαξι εννοουσαν το πληρες πακετο. Επιπλεον το πρωταθλημα κατασκευαστων παει στο ζευγαρι κατασκευαστη σασι-κινητηρα και οχι μονο στο 1ο. Οσο για το integration ειναι αυξανομενο μεγεθος και ισως μεγαλυτερο απο ποτε, με τη νεα 'μοδα' για εναν καατσκευαστη.

                                          Τώρα, σε ότι αφορά το Μονακό είναι η ιδανική πίστα για να ελέγξει κανείς το ζύγισμα του μονοθεσίου σε επίπεδο μηχανικού κρατήματος, κατανομής βάρους και αποτελεσαμτικότητα/ανθεκτικότητα κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων, αναρτήσεων, κλπ. Αεροδυναμικά, δεν ενδείκνυται για ασφαλή συμπεράσματα μιας και οι ταχύτητες είναι (συγκριτικά με άλλες πίστες) πολύ μικρότερες. Όχι ότι είναι τελείως αποστειρωμένο από αεροδυναμική, αλλά δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης σε αυτόν τον τομέα.

                                          Πιστευω οτι ουτε για σασι & κινητηρα δεν ειναι ιδανικη-αντιπροσωπευτικη πιστα το Monaco, καθως εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες πχ επι το πλειστον κλειστες στροφες, μικρο ποσοστο τερμα γκαζι, καμπερ οδοστρωματος, υψος μονοθεσιου, σκληροτητα ελατηριων, φθορα ελαστικων κτλ. Να θυμισω οτι φετος η πρωταθλητρια Renault τα πηγε ψιλοχαλια (αν και στον προηγουμενο αγωνα ειχε παρομοιο προβλημα ελαστικων), ενω το 'καρο' ολη τη χρονια Williams εκανε το 2-3. Γι'αυτο αλλωστε ειναι η πιστα που συνηθως ταυτιζεται με εκπληξεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fanis-f1 last edited by

                                            Ο χρήστης Funis έγραψε:

                                            Aπό που και ως που ο χοντρούλης έχει περισσότερες πιθανότητες?

                                            Σε καποιο καναλι,δεν θυμαμαι τωρα το ονομα του...ο Βρετανος βασιστηκε σε αυτο το συμπερασμα στο 2ο μισο του πρωταθληματος που εκαναν οι 2 πιλοτοι...

                                            Δεν θεωρούμε την πηγη σου αξιόπιστη!

                                            Δεν με απασχολει αυτο...

                                            Ρε Φανη πλακα εκανα...

                                            Μα'και εγω για πλακα το ειπα Ηλεκτρα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 97 / 101
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr