Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Ευθυγραμμίσεων....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Ευθυγραμμίσεων....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 17
    • 18
    • 3 / 18
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    75
    342
    6046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
      Τι έγινε ξαφνικά συμφωνείτε όλοι;

      Εγώ συμφωνώ... (όπως θα κατάλαβες)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
        Τι έγινε ξαφνικά συμφωνείτε όλοι;

        Νο

        Το άρθρο που παρέθεσες είναι σε γενικές γραμμές σωστό.
        Με τιμές 1/4 και 1/8 in όμως δεν κάνεις ρύθμιση απόκλισης αλλά τζόγου
        Οταν θα έχω χρόνο θα γράψω ένα αναλυτικό ποστ για τη σχέση της σύγκλισης στο κράτημα και την αίσθηση του αυτοκινήτου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jim-theo last edited by

          Με τιμές 1/4 και 1/8 in όμως δεν κάνεις ρύθμιση απόκλισης αλλά τζόγου

          Αν ειναι 1/4 και 1/8 της ιντσας ειναι υπεραρκετο για αυτοκινητο δρομου αφου ειναι πανω απο 3mm αποκλιση ανα τροχο (δηλαδη πανω απο 18 λεπτα ανα τροχο για 17' ζαντα).
          Οσο για το οτι ειναι 'σε γενικες γραμμες σωστο' δεν θεωρω πως εχει καπου λαθος το αρθρο η αν πιστευεις εσυ πες μας που, λεει αυτο που εδω και χρονια ολοι αποδεχονται απλα γενικευει καθως αναφερεται σε ολα τα αυτοκινητα (υποψιν ειναι αναπαραγωγη απο αρθρο του περιοδικου Sport Compact Car και δεν νομιζω να λενε στον κοσμο ψεματα ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            Μετά από αλλαγή αμορτισέρ και χωρίς να κάνω ευθυγράμμιση πάω για έλεγχο ΚΤΕΟ .... οκ το αμάξι περνάει κανονικά ... και παρατηρώντας τις μετρήσεις βλέπω ότι λέει σύγκλιση/απόκλιση : -7m/1klm, με χαρακτηρισμό σοβαρή έλλειψη >10m/1klm. και ρωτάω τον τεχνικό ..... οκ ... και από που δηλαδή τραβάει το όχημα από δεξιά ή από αριστερά ? Απάντηση δεν πήρα..... αν το δούμε λογικά δεξιόστροφα είναι + και αριστερόστροφα -, μάλλον αριστερά λέει ότι τραβάει ..... και πάμε παρακάτω .... θα πάω το 106 μου για ευθυγράμμιση.... τι ρυθμίσεις μπορώ να κάνω ??? φαντάζομαι μόνο την σύγκληση απόκλιση μπορώ να ρυθμίσω και τίποτα παραπάνω. Στο μηχάνημα που θα κάνει ευθυγράμμιση μάλλον θα έχει database για όλα τα μοντέλα ώστε να ρυθμίσει την σύγκληση απόκλιση σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην database (εργοστασιακή κατάσταση). όμως το 106 μου δεν έχει εργοστασιακή ανάρτηση ... πρέπει να προσέξω κάτι παραπάνω ???

            Κάπου είχα διαβάσει, ότι εμπειρικά... με σύγκληση είναι πιο καλό στις στροφές
            με πιο πολύ απόκλιση πιο καλό στις ευθείες

            καμια πρόταση μιας και τώρα αρχίζω να ψάχνομαι στην γεωμετρία ???

            ανεβάζω και τα στοιχεία της τελευταίας ευθυγράμμισης που έχω κάνει μήπως και βοηθήσουν τους guru για καλύτερη διάγνωση ....

            http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id ... 071&size=l

            Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
              Κάπου είχα διαβάσει, ότι εμπειρικά... με σύγκληση είναι πιο καλό στις στροφές
              με πιο πολύ απόκλιση πιο καλό στις ευθείες

              Με σύγκλιση έχεις περισσότερη σταθερότητα στην ευθεία και στο φρενάρισμα.

              Με απόκλιση δεν έχεις σταθερότητα στην ευθεία, το αμάξι είναι πολύ ευαίσθητο στο τιμόνι και αρχίζει να στρίβει πιο εύκολα.

              Νομίζω είναι θέμα γούστου, δε ξέρω αν η μια ή άλλη ρύθμιση είναι πιο γρήγορη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                http://www.in.gr/auto/autoadvice4.asp

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Για τη σύγκλιση τα γράφει ανάποδα - τα άλλα δεν τα είδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Για τη σύγκλιση τα γράφει ανάποδα - τα άλλα δεν τα είδα.

                    Λεωνίδα, σωστά τα λέει ο Δημήτρης Πρωτονοτάριος ... απλώς πρόσεξε ότι αναφέρει ... Υπερβολικές τιμές σύγκλισης

                    Ο Δημήτρης είναι μέλος του 4TF (username proto) ... όμως έχει πολύ καιρό να γράψει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      brotherfiat128 last edited by

                      ειχα ξαναγραψει πριν μερικους μηνες το προβλημα που εχω στο αμαξι... μολις παταω γκαζι με τραβαει δεξια κ στα πολα κμ... μετα απο καπιεσ στροφεσ τοθ κινητηρα δλδ νωθο οτι τραβαει δεξια!!! εχω αλλαξει τα παντα εκτος απο κρεμαγερα, ημιαξονια κ ακρομπαρα... μπορει να ειναι κατι απο αυτα? αν ναι γιατι? νιωθω οτι το αμαξι δεν περνει ιδια δυναμη κ στους 2τροχους... γινεται αυτο? ενα φιατ 128 εχω.... help!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harlek last edited by

                        Ψαλίδια έχεις αλλάξει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          brotherfiat128 last edited by

                          τα μπρατσα ενοεις που λεμε ε? ναι ειναι καινουρια....! μονο ακρομπαρα,κρεμαγερα κ ημιαξονια δεν εχω αλλαξει. μπορει να χανει ο ενας τροχος κινηση? δλδ να κανει λιγοτερους κυκλους?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kotetsi last edited by

                            Ευθυγράμμιση;

                            Θα πρότεινα να αλλάξεις και ακρόμπαρα πάντως, ειδικά αν το τράβηγμα συνδυάζεται με τρέμουλο στο τιμόνι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              brotherfiat128 last edited by

                              εχει γινει ευθηγραμιση... οχι δεν εχει τρεμουλο... μονο οταν πατας γκαζι, κ συγκεκριμενα μετα απο καποιεσ στροφεσ τραβαει δεξια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
                                εχει γινει ευθηγραμιση... οχι δεν εχει τρεμουλο... μονο οταν πατας γκαζι, κ συγκεκριμενα μετα απο καποιεσ στροφεσ τραβαει δεξια!

                                Δοκίμασε να φέρεις τα εμπρός λάστιχα αριστερά-δεξιά. Αν μετά τραβάει προς την αντίθετη κατεύθυνση τότε φταίνε τα λάστιχα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  brotherfiat128 last edited by

                                  αλλαξα κ τα 4 λαστιχα... τπτ! μονο αυτα που ειπα δεν εχουν αλαχτει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    kremagiera einai pithanotata otan traba stin epitaxynsi...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      brotherfiat128 last edited by

                                      το ευχομαι... κ εγω για κρεμαγερα λεω αλλα.... θα δηξει!!! απο ημιαξονια ειναι πηθανο να κανει περισοτερες στροφες ο ενας τροχος απο τον αλλον.?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        msamaro last edited by

                                        Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
                                        το ευχομαι... κ εγω για κρεμαγερα λεω αλλα.... θα δηξει!!! απο ημιαξονια ειναι πηθανο να κανει περισοτερες στροφες ο ενας τροχος απο τον αλλον.?

                                        Eίναι λογικό ως ένα βαθμό ο ένας τροχός να παίρνει περισσότερη ροπή από τον άλλο επειδή τα ημιαξόνια συνήθως έχουν διαφορετικό μήκος. Η ροπή ισούται με δύναμη επί την κάθετη απόσταση, όπου η κάθετη απόσταση είναι το μήκος του ημιαξονίου.
                                        Άρα σε πολλά αυτοκίνητα εμφανίζεται το φαινόμενο torque steer, δηλαδή να στρίβει το αυτοκίνητο κατά την επιτάχυνση. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο έντονο είναι το φαινόμενο στην δικιά σου περίπτωση και αν όντως οφείλεται σε αυτό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Μπορει να ειναι προβλημα διαφορικου;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            brotherfiat128 last edited by

                                            oxi ειναι προβλημα παρα πολυ εντονο δυστηχως... διαφορικο μπορει να ειναι οπως λεει το παιδι? ημιαξονιο ξερει κανεις αν μπορει να ειναι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 3 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr