-
με γεια το κλιουμπικο του cmarin!καλη επιλογη!
βαγγε θα σου λεγα τιποτα για τα ορια του αμαξιου αλλα θα φαω ban!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σήμερα παρέλαβα το Clio (1,2 16V του 2002 όπως είπαμε). Πρώτη άποψη στα 17 χιλιόμετρα που έκανα μέχρι τη δουλειά:- Δεν ακούγεται τσικ από πουθενά. Μοιάζει για καινούργιο.
- Επιταχύνει άψογα 1η-2α.
- Το πλαίσιο μοιάζει υπεραρκετο για τον 1.2 και αυτό μόλις από 3 στροφούλες που μπήκα κάπως γρήγορα.
- Εργονομικά παιχνιδάκι
- Το τιμόνι θα το ήθελα λίγο πιο βαρύ.
- Φρένα υπεραρκετά, παρόλο που τα λάστιχα έχουν τα χιλιομετράκια τους.
- ABS μόνο σε extreme καταστάσεις (τσαρουχώματα).
Ερωτήσεις:
- Έχει 175/65/14 και σκέφτομαι να τα αλλαξω σε λίγο καιρό. Να βάλω τα ίδια ή 185/60/14. Να πάω σε 15άρα? Καμμιά 14αρα αλουμινένια έχει κανείς? (είνα14ι το μοναδικό αξεσουάρ που δεν είχε).
- Από ανάρτηση τι παίζει? Προτάσεις?
Ότιδήποτε άλλο ανακαλύψω θα σας ρωτήσω.
Άσε το αυτοκίνητο όπως είναι και μην το πειράζεις καθόλου και δεν θα χάσεις.Ακόμα και στα λάστιχα του φτάνουν και του περισεύουν οι σιδερένιες 14αρες.
-
Θοδωρη καλημερα.....
Μου ειπαν στο GRC οτι πρεπει να πω στη Renault τωρα που θα παω για την πρωτη αλλαγη λαδιων να μου σφιξουν τις βιδες απο κατω.....
Ειναι οντως ετσι ?
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Θοδωρη καλημερα.....Μου ειπαν στο GRC οτι πρεπει να πω στη Renault τωρα που θα παω για την πρωτη αλλαγη λαδιων να μου σφιξουν τις βιδες απο κατω.....
Ειναι οντως ετσι ?
Καλημέρα.Ποιες βίδες;
-
Οτι βιδα εχει απο κατω μου ειπαν....
+Βασεις μηχανης,σαζμαν κτλ κτλ........
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σήμερα παρέλαβα το Clio (1,2 16V του 2002 όπως είπαμε). Πρώτη άποψη στα 17 χιλιόμετρα που έκανα μέχρι τη δουλειά:- Δεν ακούγεται τσικ από πουθενά. Μοιάζει για καινούργιο.
- Επιταχύνει άψογα 1η-2α.
- Το πλαίσιο μοιάζει υπεραρκετο για τον 1.2 και αυτό μόλις από 3 στροφούλες που μπήκα κάπως γρήγορα.
- Εργονομικά παιχνιδάκι
- Το τιμόνι θα το ήθελα λίγο πιο βαρύ.
- Φρένα υπεραρκετά, παρόλο που τα λάστιχα έχουν τα χιλιομετράκια τους.
- ABS μόνο σε extreme καταστάσεις (τσαρουχώματα).
Ερωτήσεις:
- Έχει 175/65/14 και σκέφτομαι να τα αλλαξω σε λίγο καιρό. Να βάλω τα ίδια ή 185/60/14. Να πάω σε 15άρα? Καμμιά 14αρα αλουμινένια έχει κανείς? (είναι το μοναδικό αξεσουάρ που δεν είχε).
- Από ανάρτηση τι παίζει? Προτάσεις?
Ότιδήποτε άλλο ανακαλύψω θα σας ρωτήσω.
respect αμαξι....
-λαστιχα μην αλλαζεις ουτε καν διασταση.....οσο πιο λεπτο το πελμα τοσο πιο ευελικτο (και στριβει και πιο αναλαφρα)
-απο αναρτηση πανε σε κλασικα γαλλικα πραγματα (de carbon {τα εμαθα και εγω }) αλλα και παλι μην του αλλαξεις τον αδοξαστο.... -
Απο αναρτηση ασε τα εργοστασιακα και πηγαινε στον Μαρακακη για να βρεις την υγεια σου.....
-
...
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Οτι βιδα εχει απο κατω μου ειπαν....+Βασεις μηχανης,σαζμαν κτλ κτλ........
Ρώτησα και τα παιδιά στο συνεργείο.Επισήμως σαν οδηγία δεν πρέπει να υπάρχει, αλλά με την κοινή λογική έχει βάση.
Όλα τα γρήγορα αυτοκίνητα λόγω των καταπονήσεων που δέχονται τα μηχανικά τους μέρη έχουν μία τάση τα θέλουν συχνά-πυκνά έλεγχο σε τέτοια σημεία που λες.
Αλλά δεν σημαίνει ότι θα σου προκύψει και σίγουρα το πρόβλημα.
Εν τέλει καλό είναι να το κάνουν αλλά εγώ όσα RS έχω δει δεν είχαν τέτοια προβλήματα.Μη τα παίρνεις τις μετρητοίς τα όσα λένε.
Εσύ το έχεις στα χέρια σου εσύ ξέρεις πρώτος από όλους τι θέλει.Να σε συμβουλεύει κάποιος άλλος για το αυτοκίνητο που έχεις εσύ στα χέρια σου μου φαίνεται κάπως...
Και εγώ τσίμπαγα παλιά όταν ήμουν μικρός αλλά σε καλό δεν μου βγήκε.
Ανέπτυξε την άισθηση σου σε σχέση με το αυτοκίνητο σου, όξυνε τις αισθήσεις σου και μην ακούς κανέναν
-
Θοδωρη τα μελη του Renault club που εχουν 182 με συμβουλευσαν να το κανω αυτο...
Αλλαξα και τα λαδακια με Excelium 5w40 κ ειμαι οκ τωρα.. Κοστος 43 Ευρω.
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Θοδωρη τα μελη του Renault club που εχουν 182 με συμβουλευσαν να το κανω αυτο...Αλλαξα και τα λαδακια με Excelium 5w40 κ ειμαι οκ τωρα.. Κοστος 43 Ευρω.
Πάντως να ξέρεις ότι και το λάδι που είχε μέσα excellium ήταν.
Δεν είναι ανάγκη να περιμέμενεις πότε θα αλλάζεις λάδια για να βλέπεις τις βίδες και τους συνδεσμους.Αν ακούσεις και κάτι που δεν σου κάνει στο αυτί ρίξε μια ματιά. -
Το ξερω βρε Θοδωρη,αλλα κακο δεν του κανω σιγουρα πιστευω.....
Μπορει να φαινεται υπερβολικο αυτο που κανω(αν κ για αλλους δεν ειναι) αλλα σιγουρα δεν ειναι κακο....
Εδιτ: εννοουσα την αλλαγη λαδιων....
Τωρα για τους ηχους φυσικα κ δεν θα περιμενω ποτε θα παω στο service αν ακουσω κατι υποπτο...
-
Εν τέλει καλά έκανες.
-
ασχετο με τη συζητηση...προς το παρον εχω εντοπισει 6 νεα κλιο στη θεσσαλονικη..αυτο απο μονο του δε λεει τιποτα αλλα οταν εχεις δει μονο 2 γκραντε πουντο και 2 γιαρις καινουρια
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ασχετο με τη συζητηση...προς το παρον εχω εντοπισει 6 νεα κλιο στη θεσσαλονικη..αυτο απο μονο του δε λεει τιποτα αλλα οταν εχεις δει μονο 2 γκραντε πουντο και 2 γιαρις καινουριαΜε βάση τα στοιχεία, που δανείζομαι απ' τον Ikar (ελπίζω να μην κάνω λάθος...) ( http://www.seaa.gr/data/segments/2005-12-seg.pdf ), 150 Clio πουλήθηκαν τον Δεκέμβρη. Για να είμαι ειλικρινής, αν και τελευταία κυκλοφορώ αρκετά με τ' αυτοκίνητο, δεν έχω δει κανένα Clio III, παρά μόνον ένα στη Ν.Σμύρνη προ διμήνου...
-
φυσικα τα νουμερα που παρεθεσα ειναι απελπιστικα...αλλα στην αναβροχια καλο και το χαλαζι...
-
Με αφορμή το long term review του ποπολάρου στο TOYOTA thread και μιας και σήμερα έφαγα το πρώτο μου τρακάρισμα (δείτε το ανάλογο θρέντ, ευτυχώς με μηδαμινές υλικές ζημιές) θα προσπαθήσω να συνοψήσω τις εμπειρίες μου ζώντας με το Megane II τα δύο τελευταία χρόνια.
Πριν απο δύο χρόνια και κάτι, που εγώ είμουνα πριν το 3 έτος του πανεπιστημίου και έχωντας ένα χρόνο το δίπλωμα οι γονείς μου αποφάσισαν την αγορά ενος καινούριου μικρομεσαίου το οποίο θα οδηγούσα εγώ στην Πάτρα οπου και φοιτώ.
Στην οικογένειά μας είμαστε ελαφρώς ιαπωνόφιλοι. Έχουμε ενα Subaru Forester 2.0 Turbo απο το οποίο έχουμε τις καλύτερες εμπειρίες. Επίσης έχουμε ενα Γκόλφ ΙΙ 1600 το οποίο βγήκε μάλλον ζημιάρικο.
Πριν απο το Σουμπαρού είχαμε ενα Ρόβερ 214 που μας είχε πρήξει με τα μικροπροβλήματά του. Ακόμα πιο πριν, ενα Όπελ Καντέτ το οποίο και μας υπηρέτησε πιστά και πριν απο αυτό (ενώ εγώ δεν ήμουν καν... σεξουαλική σκέψη στο μυαλό των γονιών μου) ενα αθάνaτο Suzuki Samurai.
Όντας νέος οδηγός, οι γονείς μου έψαχναν κάτι στα 1600 κυβικά (τα 1400 αποκλείστικαν μιας και ο father είναι fan των πιο ζωηρών αυτοκινήτων - 'Να μπορείς να κάνεις μια προσπέραση με ασφάλεια βρε αδερφέ!') που να είναι ασφαλές, με καλό εξοπλισμό, πεντάθυρο (τότε δεν συμπαθούσα τα τρίθυρα, μη ρωτήσετε γιατί, το έχω μετανιώσει τώρα) και επαρκές γκάζι.
Αρχικά είχαμε καταλήξει στην Toyota Corolla 1600cc. Έλα όμως που ο χρόνος παράδοσης ήτανε τότε γύρω στους 3 μήνες, λίγο και η αγενέσταση στάση του πωλητή της Τογιότα και νάμαστε στον εκθεσιακό χώρο της Ρενώ στο Χαλάνδρι (Νορέν, δίπλα στην Πόρσε) για να δούμε το καινούριο Μεγκάν.
Εδώ πρέπει να πώ το εξής: το αυτοκίνητο αυτό στις φωτογραφίες μου φαινόταν απλά όμορφο. Όταν το είδα απο κοντά στην έκθεση το ερωτεύτηκα εμφανισιακά. Ξέρω οτι θα διαφωνήσετε, οτι θα με πείτε τρελό, αλλα τότε το θεωρούσα το πιο όμορφο και πρωτότυπο σχεδιαστικά hatchback της κατηγορίας - ναι, ακόμα πιο όμορφο κι απ την 147 (ποιός ξέρει τι θα ακούσω γι αυτό). Πλέον το θεωρώ δεύτερο σε ομορφιά με πρώτο τη C4.
O εξοπλισμός άνεσης ηταν υπεραρκετός, η ασφάλεια 5 αστέρων κάτι πρωτοποριακό τότε, η απόδοση του κινητήρα μια χαρά (115 άλογα στα 1600 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό), η κατανάλωση σε ικανοποιητικά επίπεδα, η εμφάνιση τέλεια και έπαιζε και κάποια προσφορά (για μεταλλικό χρώμα, ζάντες κ.λ.π.). Test drive δεν μπορούσα να κάνω, έκανε ο πατέρας μου και έμεινε αρκετά ικανοποιημένος. Το κλείσαμε.
Μια βδομάδα αργότερα το είχαμε στο γκαράζ μας, σε γκρί/ανθρακί.
Πρώτη βόλτα στο Χολαργό: Ξεκλειδώνω με την κάρτα - όντας γκατζετάκιας είχα πωροθεί. Κάθομαι στη θέση του οδηγού. Μετά απο λίγο ψάξιμο των ρυθμίσεων βρίσκω την τέλεια θέση. Σ' αυτό βοηθά και το τιμόνι που ρυθμίζεται και στους 2 άξονες.
Παραφωνία τα ελαφρώς προς τα δεξιά τοποθετημένα πετάλ, κάτι όμως που συνηθίζεται πολύ γρήγορα. Αρκετά καλή ορατότητα all around και πολύ καλοφτιαγμένο εσωτερικό με καλοφτιαγμένα και καλοβαλμένα πλαστικά. Οι χώροι για τους πίσω δεν ειναι μεγάλοι αλλα επαρκείς.
Πατάω το κουμπί 'Start/Stop Engine' και... ανάβει το στερεωφονικό. Χμμμ. Βλέπω στο trip computer μύνημα 'please press start + clutch or brake'. Δικλειδα ασφαλείας λοιπόν. Πατάω φρένο και συμπλέκτη και ξαναπατάω το κουμπί. Ο κινητήρας παίρνει μπρός και βγάζω το αμάξι απο το γκαράζ.
Πρώτες θετικές εντυπώσεις. Αρχικά η απόκριση του κινητήρα. Έχει ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών και ξεσπά στις 4200 περίπου (που μπαίνει και το VVT). Έχει επίσης αρκετά όμορφο ήχο και φχαριστιέσαι οταν πατάς το γκάζι τέρμα.
Συνεχίζουμε με τον επιλογέα ταχυτήτων. Προσωπικά τον βρίσκω μια χαρά και ουδέποτε έχω χάσει αλλαγή εξαιτιας του. Η κοκκάλινη για άλλους αίσθηση μου αρέσει όπως και η σαφήνειά του. Μόλις τον μάθεις μπορείς να κάνεις πολύ γρήγορες αλλαγές παρ' όλο που οι διαδρομές του ειναι μακρούτσικες. Μου φαίνεται καλύτερος και πιο σαφής απο τον επιλογέα του Φόρεστερ όπως επίσης και του Γκόλφ ΙΙ. Απο άμεσους ανταγωνιστές έχω οδηγήσει 147 της οποίας ο επιλογέας μου φάνηκε χειρότερος.
Φρένα: άγκυρες. Με 4 δισκόφρενα, τα 2 εκ των οποίων ειναι αεριζόμενα, η απόσταση ακινητοποίησης ειναι κορυφαία. Το πετάλ δεν εχει νεκρή διαδρομή και πιάνει αρκετά απότομα, αρα θέλει να το συνηθίσεις αν δεν θές να κάνεις τους συνεπιβάτες να πάθουν ναυτία. Έχψ δοκιμάσει τσαρούχωμα και κόντεψαν να πεταχτούν τα μάτια μου εξω απο τη δύναμη ακινητοποίησης.
Τιμόνι: έχωντας διαβάσει διάφορα χλιαρά εως άσχημα σχόλια, περίμενα τα χειρότερα. Παραδόξως, το τιμόνι δεν ειναι υπερβολικά ελαφρύ (σε σχέση π.χ. με του Φόρεστερ ειναι σαν μηχανικό!), ειναι σχετικά αργό (περίπου 3 στροφές απ' άκρη σ' άκρη), έχει τεχνητή αίσθηση παρ' όλα αυτά μπορεί και μεταφέρει κάποιες πληροφορίες στον οδηγό. Σε διάφορες ταρζανιές που έχω κάνει καταλάβαινα που βρίσκονται οι τροχοί μου και γενικά ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Η μεταβλητή υποβοήθηση ειναι ολα τα λεφτά, ειδικά οταν νιώθεις το τιμόνι να βαραίνει καθώς επιταχύνεις απότομα. Ο κύκλος στροφής ειναι πολύ μικρός (το τιμόνι κόβει αρκετά) και μπορείς άνετα να κάνεις u-turn με μια κίνηση εκει που άλλα αμάξια θέλουν μανούβρες.
Στήσιμο: τυπικό οικογενειακού προσανατολισμού. Τα περιθώρια προόσφυσης ειναι μεγάλα, αρκετά παραπάνω απο τον τυπικό οδηγό του. Το πίσω μέρος μένει βιδωμένο στο δρόμο (πως γουστάρω τέτοια κλισέ! ) και αν πιεστεί σε στροφή με γκάζι θα αρχίσει -κλασσικά- να υποστρέφει. Μπορεί κανείς να φέρει υπερστροφή είτε με άφημα του γκαζιού είτε με απότομη τιμονιά (φλίκ). Η υπερστροφή αυτή ελέγχεται εύκολα και κάνει το αμάξι διασκεδαστικό (μέχρι σημείου βέβαια). Στις στροφές αρχικά οι κλίσεις μπορεί να τρομάξουν οταν μπαίνεις με πολλά (το στήσιμο ειναι προσανατολισμένο στην άνεση) αλλα αφού συνηθίσεις μπορείς να μπεις με αρκετά και να βγείς ατσαλάκωτος, χωρίς καν να ενεργοποιηθεί το αποτελεσματικό ESP.
Άνεση: απλά κορυφαία, με κλειστά παράθυρα νομίζεις οτι εισαι σπίτι σου. Ηχομόνωση τέλεια. Ταξίδι στην εθνική γίνεται σε μεγάλες ταχύτητες ανετότατα. Τα καθίσματα ειναι ξεκούραστα, η εργονομία άριστη και το εσωτερικό ευχάριστο. Ο πίσω ημιάκαμπτος κάνει κάποιες σπαστικές αναπηδήσεις σε απότομες ανωμαλίες αλλα δεν ενοχλεί.
Ποιότητα κατασκευής/αξιοπιστία: Ποιοτικά το αμάξι ειναι πολύ καλό. Σίγουρα καλύτερο απο αλλα πιο καινούρια μοντέλα που εχω δεί (μιλάμε βέβαια πάντα για απτή ποιότητα). Η βαφή ειναι πολυ ανθεκτική και τα πλαστικά φτερά δέχονται αρκετή παραμόρφωση χωρίς να στραβώσουν. Εσωτερικά τα πράγματα ειναι πολύ καλά. Μέχρι στιγμής έχω 35000 χλμ. περίπου και μερικές φορές σε έντονες ανωμαλίες μπορεί να ακουστεί κάποιος μικροτριγμός. Σε κανονικές συνθήκες απόλυτη ησυχία. Όλα δουλεύουν όπως πρέπει. Απο πλευράς αξιοπιστίας το αμάξι θα το χαρακτήριζα μέτριο. Το πήραμε οταν πρωτολανσαρίστηκε οπότε και αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα νεότητας. Συγκεκριμένα:
Τον πρώτο χρόνο (δεν θυμάμαι χλμ) χάλασε ο αισθητήρας υποπίεσης της μηχανής με αποτέλεσμα περίεργη συμπεριφορά στο πρωινό ξεκίνημα. Αλλάχθηκε στην εγγύηση σε 15 λεπτά.
Μερικές φορές τα τακάκια 'σφύριζαν' σε χαμηλής ταχύτητας φρεναρίσματα, οφειλόταν σε οικολογικά υλικά στα τακάκια, ήρθε νέος τύπος απο το εργοστάσιο και αλλαχθηκαν σε σέρβις.
Λόγω ενός ελαφρού 'τακ' απο το παράθυρο του οδηγού οταν ανεβοκατέβαινε αλλάχθηκαν και οι δύο μπροστά γρύλλοι προλυπτικά μιας και υπήρχε εντολή απο το εργοστάσιο.
Στα μοντέλα μέχρι τα μέσα του 2003 υπήρχε πρόβλημα στην υδρορροη της πόρτας του οδηγού με αποτέλεσμα μια φορά μετά απο κατακλυσμό να βρώ υγρασία στο τσεπάκι της πόρτας του οδηγού. Λύθηκε σε 20 λεπτά στην αντιπροσωπεία.
Σε σέρβις αλλάχθηκε μια ξεραμένη τσιμούχα στην εγγύηση στο ψυγείο απο την οποία υπήρχε ελαφρά διαρροή ψυκτικού υγρού.
Άκουγα εναν ήχο στο ρελαντί ανεπαίσθητο που ερχόταν απ' το ρουλεμάν του δίσκου. Προσπάθησαν να με πείσουν στην αντιπροσωπεία οτι ειναι φυσιολογικό (το άκουσα και σε άλλα Μεγκάν), τους έπρειξα και τελικά μου άλλαξαν δίσκο/ρουλεμάν/συμπλέκτη. Ο ήχος ειναι ακόμα εκεί χωρίς να με ανησυχεί, τελικά το κάνει και το Σουμπαρού.
Πρόσφατα ακουγόταν ένας ανεπαίσθητος θόρυβος (είμαι πολύ ψύρας με τους ήχους!) στο ρελαντί που άρχισε οταν επιασαν τα κρύα και πλέον σταμάτησε. Ο μηχανικός μου είπε πως μάλλον κάποιος ιμάντας λόγω αλλαγής θερμοκρασίας τον έκανε ή ίσως τα στεγανά της αντλίας νερού. Πρόβλημα με θερμοκρασία δεν είχα. Δεν με ανησυχεί μιας και εχει σταματήσει, όπως είχε σωστά προβλέψει ο μηχανικός.
Το αμάξι τρώει σκίσιμο 24/7. Τελικιάζεται συχνά, έχει οδηγηθεί πολύ σε offroad καταστάσεις, σε καρόδρομους, εχει βρεθεί με τον ένα τροχό στο κενό, αρκετές φορές έχει βρεί απο κάτω, εχει καβαλήσει κράσπεδο με αρκετά χιλιόμετρα και αποτέλεσμα στραβό αμορτισέρ, εχει μπεί σε άμμους κ.λ.π. Κοινώς δεν το λυπάμαι. Δεν με έχει απογοητεύσει ούτε (χτύπα ξύλο!) με έχει αφήσει ποτέ. Σίγουρα δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας αλλα δέχτηκα τα διάφορα μικροπροβλήματα ως προβλήματα νεότητας.
Σίγουρα οδηγικά ειναι πίσω σε σχέση με τους leaders της κατηγορίας (βλ. Φόκους, Μάζντα 3, 147). Αλλα παραμένει ενα ασφαλές, τίμιο, καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο με πρωτοποριακό στύλ που θα το κάνει να μοιάζει νέο ακόμα και σε 10 χρόνια. Λογικά πλέον θα έχουν λυθεί και τα όποια προβλήματα νεότητας, οπότε αποτελεί μια καλή επιλογή.
-
και λες...'δε το τρακαρω κιολας να δουμε τα αστερια?'...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
και λες...'δε το τρακαρω κιολας να δουμε τα αστερια?'... -
Ααα !!! Ωστέ εδώ είστε ... μαζεμένες !!!
RENAULT FORUM