Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 189
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 684
    • 685
    • 191 / 685
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    13695
    167197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
      Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?

      Και στο C4 έτσι γίνεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        athanasios last edited by

        Συνφορουμίτες της Peugeot,η οικογένεια του Athanasios καταλήγει σε αγορά mini αποκλειστικά για την πόλη και η επιλογή θα γίνει μεταξύ 107 και C1.Καθώς είναι πανομοιότυπα θα παίξει ρόλο στην επιλογή το aftersales των δύο εταιρειών τόσο από άποψη κόστους όσο και εξυπηρέτησης.Any help?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης athanasios έγραψε:
          Συνφορουμίτες της Peugeot,η οικογένεια του Athanasios καταλήγει σε αγορά mini αποκλειστικά για την πόλη και η επιλογή θα γίνει μεταξύ 107 και C1.Καθώς είναι πανομοιότυπα θα παίξει ρόλο στην επιλογή το aftersales των δύο εταιρειών τόσο από άποψη κόστους όσο και εξυπηρέτησης.Any help?

          Αν οι επιλογές αυτές δεν είναι περιοριστικές, και σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το aftersales (και η εγγύηση, υποθέτω), θα σου πρότεινα να ανεβάσεις ελαφρώς το κόστος σου και να κοιτάξεις το aygo (που, υποκειμενικά, βρίσκω ομορφότερο από τα άλλα δύο). Θα αγοράσεις το ίδιο αυτοκίνητο, με καλύτερη εγγύηση...

          Από κει και πέρα, υπάρχουν κι άλλες καλές (αν όχι καλύτερες) και φτηνότερες επιλογές στην κατηγορία

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            athanasios last edited by

            Η επιλογή του βασικού αυτοκινήτου της οικογένειας που βασικά οδηγώ εγώ,έγινε με καθαρά αυτοκινητικά κριτήρια και επιλέχτηκε το Mondeo.To μικρό θα οδηγείται κυρίως απ' τη γυναίκα μου(κριτήρια design ) και θα μεταφέρει κυρίως τα παιδιά(κριτήρια παθητικής ασφάλειας).Οπότε καταλήγουμε στα τρίδυμα και απ' αυτά για υποκειμενικούς λόγους στα γαλλάκια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Θανάση, αφού είναι έτσι και τον πρώτο λόγο έχει η παθητική ασφάλεια, τότε θα πρότεινα να ψάξεις για κάποιο μεταχειρισμένο της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα χρήματα θα είναι πάνω κάτω τα ίδια (περίπου 10.000 ευρώ, έτσι?), μπορεί να μην έχεις την εγγύηση ή τη φρεσκάδα του καινούριου, αλλά από την άλλη αγοράζοντας πχ ένα 206 ή ένα C3 ή ένα Megane ή ένα 307, σίγουρα η παθητική ασφάλεια θα είναι μεγαλύτερη.

              Just an idea.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                athanasios last edited by

                Θέλουμε μίνι με όλη τη σημασία της λέξης σε διαστάσεις και οικονομία καυσίμου γι αυτό και δεν συζητάμε για μεγαλύτερη κατηγορία.Προσωπική μου επιλογή θα ήταν το Picanto αλλά όπως είπα και παραπάνω αυτή τη φορά δεν αποφασίζω εγώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  takisb last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?

                  Και στο C4 έτσι γίνεται.

                  Έτσι γίνεται και στο 307.
                  Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης TakisB έγραψε:

                    Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?

                    Και στο C4 έτσι γίνεται.

                    Έτσι γίνεται και στο 307.
                    Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.

                    Στο 106 Τάκη πρωτα δουλευουν οι καθαριστήρες και μετά ρίχνει νερό
                    Καλύτερα που δεν το πήρες τελικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                      Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?

                      Και στο C4 έτσι γίνεται.

                      Έτσι γίνεται και στο 307.
                      Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.

                      Στο 106 Τάκη πρωτα δουλευουν οι καθαριστήρες και μετά ρίχνει νερό
                      Καλύτερα που δεν το πήρες τελικά

                      Eτσι γινόνταν και στο Saxo VTS μου...και μου είχε σπάσει τα νεύρα τότε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mdvq last edited by

                        Και στο δικο μου που το δοκιμασα πρωτα ριχνει νερο και μετα αρχιζουν να δουλευουν οι καθαριστηρες.
                        Εμενα παλι αρχισε να κανει τρελλα το τζαμι του οδηγου.
                        Οποτε γουσταρει ανεβαινει μεχρι πανω μονο του οποτε γουσταρει πρεπει να το κρατας συνεχεια πατημενο.
                        Ασε δε με τα κρυα που τα εχει παιξει το θερμομετρο και δειχνει πολικες θερμοκρασιες συνεχεια.
                        Χθες πχ κατα την Πεζω η θερμοκρασια στην Αθηνα ηταν -7!!!!
                        Καλα για τριγμους δεν το συζηταω βεβαια!!!
                        Απλα πιστευω οτι με τετοιο κρυο ολα κανουν ετσι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takisb last edited by

                          Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                          Εμενα παλι αρχισε να κανει τρελλα το τζαμι του οδηγου.
                          Οποτε γουσταρει ανεβαινει μεχρι πανω μονο του οποτε γουσταρει πρεπει να το κρατας συνεχεια πατημενο.

                          Καλημέρα Μιχάλη.

                          Μάλλον κλασσικό πρόβλημα απώλειας μνήμης θέσεων ανοιχτού-κλειστού παραθύρου.
                          Με το αυτοκίνητο να δουλεύει, ανοίγουμε και κλείνουμε το παράθυρο μέχρι τέρμα με συνεχώς πατημένο το διακόπτη του παραθύρου, μια δυό φορές, και... τα θυμάται όλα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takisb last edited by

                            Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                            Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?

                            Και στο C4 έτσι γίνεται.

                            Έτσι γίνεται και στο 307.
                            Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.

                            Στο 106 Τάκη πρωτα δουλευουν οι καθαριστήρες και μετά ρίχνει νερό
                            Καλύτερα που δεν το πήρες τελικά

                            Ευτυχώωωωωως! Ο Θεός με φώτισε και δεν έμπλεξα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tm last edited by

                              ..παλιαμαξα μωρε... 106 και χαζα!

                              (χαιρετιζω! καιρο ειχα να μπω και ειπα να πω μια καλησπερα!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                πουλαω τα ελατηρια μου apex 55mm με 1500 χλμ και τα αμορτισερ μου bilstein sprint τα χοντοκαλαμα με ουτε 10000 χλμ λογω ρυθμιζομενης
                                Ελατηρια 100 eur.
                                Aμορτισερ 350 eur. Ειναι στα κουτια τους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mdvq last edited by

                                  Ευχαριστω αγαπητε φιλε Τακη,
                                  Για τα τριξιματα καμμια γνωμη?????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Σπρέυ πολυουρεθάνης. Παντού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      n_olympios last edited by

                                      Η αν βαριέσαι να βάλεις παντού, βάλε μόνο στα αυτιά σου. x2

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Όλοι οι τριγμοί που είχα εγώ εξαφανίστηκαν όταν έβαλα αντισκωριακό-λιπαντικό στις κλειδαριές και στους μεντεσέδες στις πόρτες. Δοκιμάστε το, αξίζει. Μέχρι και ο ήχος που κάνει η πόρτα όταν κλείνει αλλάζει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pkst last edited by

                                          Μιας και πιάσαμε κουβέντα περί τριξιματων.... Σε δρόμους με μικρες ανωμαλίες ακούγεται κάτι σαν 'ντέφι' (όχι δυνατά) πίσω αριστερά (συνεχόμενο κουδούνισμα σαν να κουδουνίζουν πολλά ψιλά μαζί) (στις μεγάλες ανωμαλίες δεν ακούγεται τίποτα). Εκτός από το ότι το 307 μου αρχίζει να με προετοιμαζει για το καρναβάλι - καμμιά ιδέα το τι είναι? (δεν μου ακούγεται για ανάρτηση...)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης pkst έγραψε:
                                            Μιας και πιάσαμε κουβέντα περί τριξιματων.... Σε δρόμους με μικρες ανωμαλίες ακούγεται κάτι σαν 'ντέφι' (όχι δυνατά) πίσω αριστερά (συνεχόμενο κουδούνισμα σαν να κουδουνίζουν πολλά ψιλά μαζί) (στις μεγάλες ανωμαλίες δεν ακούγεται τίποτα). Εκτός από το ότι το 307 μου αρχίζει να με προετοιμαζει για το καρναβάλι - καμμιά ιδέα το τι είναι? (δεν μου ακούγεται για ανάρτηση...)

                                            Τώρα με τα κρύα πολλά θα ακούτε...όταν ζεστάνει αρκετά ο καιρός τα φαντάσματα...εεε οι τριγμοί θα φύγουν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 684
                                            • 685
                                            • 191 / 685
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr