-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?Και στο C4 έτσι γίνεται.
-
Συνφορουμίτες της Peugeot,η οικογένεια του Athanasios καταλήγει σε αγορά mini αποκλειστικά για την πόλη και η επιλογή θα γίνει μεταξύ 107 και C1.Καθώς είναι πανομοιότυπα θα παίξει ρόλο στην επιλογή το aftersales των δύο εταιρειών τόσο από άποψη κόστους όσο και εξυπηρέτησης.Any help?
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Συνφορουμίτες της Peugeot,η οικογένεια του Athanasios καταλήγει σε αγορά mini αποκλειστικά για την πόλη και η επιλογή θα γίνει μεταξύ 107 και C1.Καθώς είναι πανομοιότυπα θα παίξει ρόλο στην επιλογή το aftersales των δύο εταιρειών τόσο από άποψη κόστους όσο και εξυπηρέτησης.Any help?Αν οι επιλογές αυτές δεν είναι περιοριστικές, και σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το aftersales (και η εγγύηση, υποθέτω), θα σου πρότεινα να ανεβάσεις ελαφρώς το κόστος σου και να κοιτάξεις το aygo (που, υποκειμενικά, βρίσκω ομορφότερο από τα άλλα δύο). Θα αγοράσεις το ίδιο αυτοκίνητο, με καλύτερη εγγύηση...
Από κει και πέρα, υπάρχουν κι άλλες καλές (αν όχι καλύτερες) και φτηνότερες επιλογές στην κατηγορία
-
Η επιλογή του βασικού αυτοκινήτου της οικογένειας που βασικά οδηγώ εγώ,έγινε με καθαρά αυτοκινητικά κριτήρια και επιλέχτηκε το Mondeo.To μικρό θα οδηγείται κυρίως απ' τη γυναίκα μου(κριτήρια design ) και θα μεταφέρει κυρίως τα παιδιά(κριτήρια παθητικής ασφάλειας).Οπότε καταλήγουμε στα τρίδυμα και απ' αυτά για υποκειμενικούς λόγους στα γαλλάκια.
-
Θανάση, αφού είναι έτσι και τον πρώτο λόγο έχει η παθητική ασφάλεια, τότε θα πρότεινα να ψάξεις για κάποιο μεταχειρισμένο της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα χρήματα θα είναι πάνω κάτω τα ίδια (περίπου 10.000 ευρώ, έτσι?), μπορεί να μην έχεις την εγγύηση ή τη φρεσκάδα του καινούριου, αλλά από την άλλη αγοράζοντας πχ ένα 206 ή ένα C3 ή ένα Megane ή ένα 307, σίγουρα η παθητική ασφάλεια θα είναι μεγαλύτερη.
Just an idea.
-
Θέλουμε μίνι με όλη τη σημασία της λέξης σε διαστάσεις και οικονομία καυσίμου γι αυτό και δεν συζητάμε για μεγαλύτερη κατηγορία.Προσωπική μου επιλογή θα ήταν το Picanto αλλά όπως είπα και παραπάνω αυτή τη φορά δεν αποφασίζω εγώ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?
Και στο C4 έτσι γίνεται.
Έτσι γίνεται και στο 307.
Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ. -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?
Και στο C4 έτσι γίνεται.
Έτσι γίνεται και στο 307.
Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.Στο 106 Τάκη πρωτα δουλευουν οι καθαριστήρες και μετά ρίχνει νερό
Καλύτερα που δεν το πήρες τελικά -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?
Και στο C4 έτσι γίνεται.
Έτσι γίνεται και στο 307.
Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.Στο 106 Τάκη πρωτα δουλευουν οι καθαριστήρες και μετά ρίχνει νερό
Καλύτερα που δεν το πήρες τελικάEτσι γινόνταν και στο Saxo VTS μου...και μου είχε σπάσει τα νεύρα τότε...
-
Και στο δικο μου που το δοκιμασα πρωτα ριχνει νερο και μετα αρχιζουν να δουλευουν οι καθαριστηρες.
Εμενα παλι αρχισε να κανει τρελλα το τζαμι του οδηγου.
Οποτε γουσταρει ανεβαινει μεχρι πανω μονο του οποτε γουσταρει πρεπει να το κρατας συνεχεια πατημενο.
Ασε δε με τα κρυα που τα εχει παιξει το θερμομετρο και δειχνει πολικες θερμοκρασιες συνεχεια.
Χθες πχ κατα την Πεζω η θερμοκρασια στην Αθηνα ηταν -7!!!!
Καλα για τριγμους δεν το συζηταω βεβαια!!!
Απλα πιστευω οτι με τετοιο κρυο ολα κανουν ετσι. -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Εμενα παλι αρχισε να κανει τρελλα το τζαμι του οδηγου.
Οποτε γουσταρει ανεβαινει μεχρι πανω μονο του οποτε γουσταρει πρεπει να το κρατας συνεχεια πατημενο.Καλημέρα Μιχάλη.
Μάλλον κλασσικό πρόβλημα απώλειας μνήμης θέσεων ανοιχτού-κλειστού παραθύρου.
Με το αυτοκίνητο να δουλεύει, ανοίγουμε και κλείνουμε το παράθυρο μέχρι τέρμα με συνεχώς πατημένο το διακόπτη του παραθύρου, μια δυό φορές, και... τα θυμάται όλα! -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Στο Xsara, όταν τραβάς το μοχλό για να κάνεις πλύση, η αντλία δουλεύει για ένα δευτερόλεπτο πριν αρχίσει η κίνηση των καθαριστήρων, για αυτό το λόγο. Στο 307 δεν ισχύει?
Και στο C4 έτσι γίνεται.
Έτσι γίνεται και στο 307.
Μετά όμως από 2-3 εβδομάδες χωρίς χρήση, το νερό που υπάρχει στα σωληνάκια μετά την αντλία εξατμίζεται μερικώς, έτσι ώστε να μην είναι τόσο άμεση η παροχή νερού. Παρ'όλα αυτά, δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν το σκούπισμα οι υαλοκαθαριστήρες πριν πέσει νερό στο παρμπρίζ.Στο 106 Τάκη πρωτα δουλευουν οι καθαριστήρες και μετά ρίχνει νερό
Καλύτερα που δεν το πήρες τελικάΕυτυχώωωωωως! Ο Θεός με φώτισε και δεν έμπλεξα!
-
..παλιαμαξα μωρε... 106 και χαζα!
(χαιρετιζω! καιρο ειχα να μπω και ειπα να πω μια καλησπερα!)
-
πουλαω τα ελατηρια μου apex 55mm με 1500 χλμ και τα αμορτισερ μου bilstein sprint τα χοντοκαλαμα με ουτε 10000 χλμ λογω ρυθμιζομενης
Ελατηρια 100 eur.
Aμορτισερ 350 eur. Ειναι στα κουτια τους -
Ευχαριστω αγαπητε φιλε Τακη,
Για τα τριξιματα καμμια γνωμη????? -
Σπρέυ πολυουρεθάνης. Παντού.
-
Η αν βαριέσαι να βάλεις παντού, βάλε μόνο στα αυτιά σου. x2
-
Όλοι οι τριγμοί που είχα εγώ εξαφανίστηκαν όταν έβαλα αντισκωριακό-λιπαντικό στις κλειδαριές και στους μεντεσέδες στις πόρτες. Δοκιμάστε το, αξίζει. Μέχρι και ο ήχος που κάνει η πόρτα όταν κλείνει αλλάζει!
-
Μιας και πιάσαμε κουβέντα περί τριξιματων.... Σε δρόμους με μικρες ανωμαλίες ακούγεται κάτι σαν 'ντέφι' (όχι δυνατά) πίσω αριστερά (συνεχόμενο κουδούνισμα σαν να κουδουνίζουν πολλά ψιλά μαζί) (στις μεγάλες ανωμαλίες δεν ακούγεται τίποτα). Εκτός από το ότι το 307 μου αρχίζει να με προετοιμαζει για το καρναβάλι - καμμιά ιδέα το τι είναι? (δεν μου ακούγεται για ανάρτηση...)
-
Ο χρήστης pkst έγραψε:
Μιας και πιάσαμε κουβέντα περί τριξιματων.... Σε δρόμους με μικρες ανωμαλίες ακούγεται κάτι σαν 'ντέφι' (όχι δυνατά) πίσω αριστερά (συνεχόμενο κουδούνισμα σαν να κουδουνίζουν πολλά ψιλά μαζί) (στις μεγάλες ανωμαλίες δεν ακούγεται τίποτα). Εκτός από το ότι το 307 μου αρχίζει να με προετοιμαζει για το καρναβάλι - καμμιά ιδέα το τι είναι? (δεν μου ακούγεται για ανάρτηση...)Τώρα με τα κρύα πολλά θα ακούτε...όταν ζεστάνει αρκετά ο καιρός τα φαντάσματα...εεε οι τριγμοί θα φύγουν...
PEUGEOT FORUM