-
΄oxi υπερβολές .....
δεν νομίζω ούτε πως οι Αλφα βάζουν στο δρόμο 250 άλογα.... με την κίνηση μπροσά (ειδικά στην ελληνική άσφαλτο) .... απλα το OPC έχει ένα εχτρα μειον... το Turbo ....
-
Και το 'στήσιμο' α λα Opel... Κι άλλα αυτοκίνητα όμως είναι μπροστοκούνητα και τουρμπάτα, αλλά δεν κάνουν έτσι.
Δε χρειάζεται να το οδηγήσω το χρεπOPC. Το είδα πώς κούρευε το γκαζόν στο βίντεο απ'την υποστροφή. Και ΟΧΙ, δεν θα το αγόραζα, γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΓΕΝΝΑΙΟΣ να προσπαθήσω να το στρίψω όπως θα έστριβα ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο.
-
Eγώ ακόμα δεν έχω ψηφίσει εδώ. Και ούτε πρόκειτε μάλλον.
Ο λόγος είναι ότι το μεν Astra δε στρίβει το δε megan στην ποιότητα και στην αξιοπιστία θα είναι πολύ προβληματικό, αν κρίνω από τα 1600άρια...
Πάρτε ένα Golf GTI να τελειώνουμε.
Αν σώνει και καλά θέλετε να χαλάσετε 35++ χιλιάρικα πάρτε ένα Α3 ΤFSI quattro βάλτε μια σκληρότερη ανάρτηση και στείλτε Megane RS και Golf GTΙ για βρούβες... -
Megane !!!!!
-
Ο χρήστης Στέλλα έγραψε:
Megane !!!!!και εγω που νομιζα οτι θα ψηφισεις οπελ........
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δε χρειάζεται να το οδηγήσω το χρεπOPC. Το είδα πώς κούρευε το γκαζόν στο βίντεο απ'την υποστροφή. Και ΟΧΙ, δεν θα το αγόραζα, γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΓΕΝΝΑΙΟΣ να προσπαθήσω να το στρίψω όπως θα έστριβα ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο.αρα δεν έχεις προσωπική άποψη που βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, σε καταστάσεις που έχεις βιώσει και μπορεις να πείς με ΣΙΓΟΥΡΙΑ την αποψη σου. Απλά μας μεταφέρεις ΤΙ ειδες σε κάποιο video αμφιβόλου φερεγγυότητας.
ΟΚ, αντι για test drive πλεον ολοι θα βλέπουμε VIDEO (αλήθεια πόσο κοντα στην πραγματικότητα είναι? ) στις εκθέσεις για ασφαλή συμεράσματα. Ετσι κρίνουμε εκ του ασφαλούς....
-
Ωραία. Άρα, συλλήβδην οι δοκιμές των περιοδικών, οι χρόνοι πίστας κλπ ακυρώνονται αμέσως και τη θέση τους πρέπει να πάρει το test drive που θα κάνουμε (ΑΝ και ΕΦ'ΟΣΟΝ υπάρχει αυτοκίνητο διαθέσιμο) με τον αντιπρόσωπο δίπλα μας, με ταχύτητα 40-60 χ.α.ω. για να μην του το σπάσουμε...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ωραία. Άρα, συλλήβδην οι δοκιμές των περιοδικών, οι χρόνοι πίστας κλπ ακυρώνονται αμέσως και τη θέση τους πρέπει να πάρει το test drive που θα κάνουμε (ΑΝ και ΕΦ'ΟΣΟΝ υπάρχει αυτοκίνητο διαθέσιμο) με τον αντιπρόσωπο δίπλα μας, με ταχύτητα 40-60 χ.α.ω. για να μην του το σπάσουμε...Η παρατήρηση του pentraks αφορά την γνώμη σου από την παρακολούθηση ενός video!Kαι όχι την γνωμη των περιοδικών.
Νομίζω ότι είναι προφανές, πως απόλυτη άποψη (σαν αυτή που εκφράζεις) δεν είναι δυνατόν να στοιχειοθετηθεί χωρίς προσωπική δοκιμή.
Γιατι είσαι τόσο απόλυτος?ΧρεπOPC?!!
-
Γιατί να μην είμαι απόλυτος για το OPC; Στους 4Τ η κριτική ήταν κακή (όσο κι αν προσπάθησαν οι συντάκτες να τη στρογγυλέψουν, για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους). Στο Top Gear επιβεβαιώθηκαν οι επικρίσεις των 4Τ για την απίστευτη υποστροφή του. Βασικά το αμάξι δεν έμενε μέσα στις προκαθορισμένες γραμμές, δεν έμενε ΚΑΝ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ( ), αλλά κούρευε το γκαζόν παντού. Μετά από το ξύλο που έφαγε, η Opel δεν τόλμησε να το δώσει στο Drive για το Fight Club (για να μην κουρέψουν και το γκαζόν των Σερρών... ). Και οι δοκιμές του Top Gear είναι κανονικές χρονομετρημένες δοκιμές, με επαγγελματία οδηγό αγώνων (που σίγουρα είναι πιο ικανός απ'τους δικούς μας), άρα δεν είναι σε καμμία περίπτωση λιγότερο έγκυρες απ'ο,τιδήποτε.
Προκαλώ οποιονδήποτε να τηλεφωνήσει σε οποιοδήποτε περιοδικό αυτοκινήτου για να ρωτήσει γνώμες (αυτές που ΔΕΝ τυπώνονται για το OPC). Εμένα πάντως και στους 4Τ και στο Drive μου είπαν ότι δεν στρίβει με τίποτα κι ότι είναι όσο άθλιο έδειξε και το Top Gear.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Megane !!!!!
και εγω που νομιζα οτι θα ψηφισεις οπελ........
Για αυτό το έκανα .... για να σε μπερδέψω .....
-
Τώρα που το λες ίσως να έκοβε δρόμο από τα γρασίδια και γι'αυτό να έριξε 2 δευτερόλεπτα στον γύρο στην πίστα του Top Gear στο Gti και 1 στα Μέγαρα!
-
Μπα! Απλώς ήταν πολύ γρήγορο στις ευθείες... Στις στροφές όμως...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μπα! Απλώς ήταν πολύ γρήγορο στις ευθείες... Στις στροφές όμως...Κωσταντίνε να λες τα πράγματα με το όνομα τους!
Φαντάζομαι ότι θα έχεις αγοράσει τους 4Τροχούς Ιανουαρίου που έχουν συγκριτική δοκιμή του OPC με το GTi στα Μέγαρα. Κοίτα λοιπόν στην σελίδα 86 το διάγραμμα από το V box και πες μου αν το astra είναι πιο αργό στις στροφές! Αυτό που βλέπω εγώ είναι μία μεγάλη διαφορά στις ευθείες και καμία διαφορά στην ταχύτητα στις στροφές!
Εκεί που υπερταιρεί το GTi είναι εκεί που δεν φαίνεται στα διαγράμματα. Στην αίσθηση που σου δίνει. Το πιο είναι πιο γρήγορο από τα δύο δεν νομίζω ότι χωράει αμφιβολία, έχει αποδειχθεί σε όλες τις συγκριτικές. -
Τους είχα αγοράσει, αλλά τους άφησα στη Λάρισα. Τα διαγράμματα τα θυμάμαι... Λογικό είναι να έχει αντίστοιχη ταχύτητα εισόδου με το GTI στις στροφές, λόγω των 40 επί πλέον ίππων, αλλά επικρίθηκε για την υποστροφή του. Άσε που οι ίδιοι οι άνθρωποι που το οδήγησαν, σε τηλεφωνική επικοινωνία μου μαζί τους, εκφράστηκαν αρνητικότατα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Άσε που οι ίδιοι οι άνθρωποι που το οδήγησαν, σε τηλεφωνική επικοινωνία μου μαζί τους, εκφράστηκαν αρνητικότατα.Γεια σου ρε Κωστα με τα κονε σου!!!!
-
Δεν είναι δύσκολο βρε συ... Ένα τηλέφωνο παίρνεις απλά. Σιγά τη σπουδαία διαδικασία.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν είναι δύσκολο βρε συ... Ένα τηλέφωνο παίρνεις απλά. Σιγά τη σπουδαία διαδικασία.Oντως, προχθες μιλαγα με το Μπαντοερ και ειχαμε πιασει κουβεντα για το στησιμο της πισω αναρτησης της F2006 και του εξηγουσα πως να την κανει να ισσοροπησει λιγο καλυτερα γιατι ειχανε βαλει κατι περιεργες γωνιες πισω για να την κανουν πιο ουδετερη, αλλα τους χαλασε τη προσφυση οταν περνουσε απο κατσαρο οδοστρωμα!
πλακα κανω, ξερω οτι μιλας.
-
Έχετε σκάσει από τα κακό σας οι οπελάκηδες!!!
Πάρτε το χαμπάρι, το Scoupe του σήμερα είναι το OPC!!
Kαι εξηγούμαι: η μηχανολογία έχει προχωρήσει πολύ και πλέον δεν υπάρχει αμάξι που να μη στρίβει, τουλάχιστον με πολλά g και ασφάλεια.
Αυτό που κάνει τη διαφορά σήμερα, είναι η οδική ευχαρίστηση.
Ίσως 5 χρόνια πιο πριν, οι κριτικές για το OPC να ήταν εξαιρετικές, (π.χ. υπέρτατη προσφυση - εξαιρετικά γρήγορο...)
Σήμερα τη διαφορά θα την κάνει η λεπτομέρεια στο chassis engineering. Η λεπτομέρεια αυτή είναι που θα κάνει τη διαφορά σε έναν οδηγό hobbiστα και θα φέρει χαμόγελο στα χείλη του...
Και σε αυτή την λεπτομέρεια η OPEL είναι και θα είναι πίσω γιατί είναι μια εταιρία που αντιμετωπίζει τεχνοκρατικά την αυτοκίνηση, και χωρίς πάθος.Η οpel ίσως έχει το καλύτερο value for money και την καλύτερη αναλογία ίππων ανά ευρώ αγοράς.
Αλλά πάντα θα απευθύνεται στο καυλωμένο 18 χρονο που ψάχνει κόντρες στα φανάρια, ή στον στείρο αριθμολάγνο (αυτόν που συγκρίνει τις λίστες χαρακτηριστικών πριν αγοράσει) όσον αφορά στις OPC εκδόσεις...
Όσο για τις υπόλοιπες, αφορούν στους Mercedes wannabe owners.Τι να κάνουμε, όπως και να το δώ καταλήγω ότι η Opel (μαζί με τη mercedes) είναι η ντροπή της ευρωπαϊκής motorsport σκηνής.
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Αλλά πάντα θα απευθύνεται στο καυλωμένο 18 χρονο ή στον στείρο αριθμολάγνο όσον αφορά στις OPC εκδόσεις...Ξέρω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ 'αντικειμενικούς' αριθμολάγνους, που βγάζουν συμπεράσματα συγκρίνοντας ανόμοια πράγματα... Αλλά και 'γνώστες' συντάκτες περιοδικών που συγκρίνουν μήλα με πορτοκάλια για να χαϊδέψουν τ'αυτιά των κολλημένων αριθμολάγνων και να βγάλουν την υποχρέωση για τη διαφήμιση... Και ρε Γιώργο, ΓΑΜΩΤΟ ΠΙΑ! Το ρήμα 'αφορώ' ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΙΩΤΙΚΑ!!!
-
Msamaro, θέλω να μου εξηγήσεις το εξής.
Τι σχέση έχει το ότι περνάει το Golf στην πίστα, με το πόσο κακοστημένο είναι?
Δηλαδή πιστεύεις ότι το 'στρίβει' με το 'στρίβει ρυθμίσιμα' δεν έχουν καμία διαφορά?
Έχεις 3 αμάξια...
Το ένα είναι καγκούρικο, βαρετό στην οδήγηση (ειδικά αν έχεις εμπειρία με Saxoralla ή πίσω κίνηση) με τρομερή δύναμη, και ελκυστική τιμή αγοράς.
Το άλλο είναι ένα τεχνολογικό τελειούργημα, με την χρυσή τομή στην σπορ εμφάνιση και τις επιδόσεις, ένα τέλειο πακέτο, διαχρονικό και ποιοτικό...
Το τρίτο είναι ένα φθηνοκατασκευασμένο γαλλικό, που στην έκδοση Cup/Trophy (απενεργ. ESP) στρίβει σα γνήσιο RenaultSport....
Για μένα η επιλογή είναι απλή, δεν θα κοίταζα καν τα spec sheets!
Aρκεί το συναίσθημα για να επιλέξεις σωστά. Και αυτό σε καμμία περίπτωση δεν λέει OPC.Και κλείνοντας να παραθέσω ένα (μεταφρασμένο) κομμάτι από TopGear.
Συζητάγαν για το Αstra OPC στο 'Cool meter' τους.
Και λέει ο Clarkson, --- its cool
και λέει ο Richard --- no its not?
---Why?
---Cause when you go to a party, and a girl asks you what car you have, you start saying 'a Vauxhaul Astra...' and she turns her head before you get to say '... a special one'
---Oh, comon, you wont get to the party in the first place with the astra VXR...
---Why?
---Cause you'll be found crashed in the nearest tree... out of understeer...
---Alright then, uncool...
OPEL ASTRA OPC Vs RENAULT MEGANE SPORT