Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C2 VTS vs Swift 1.6 vs Colt CZT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. C2 VTS vs Swift 1.6 vs Colt CZT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    140
    753
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      [quote='johnkyr']προσωπικά δεν κάνω συμβιβασμούς..... για 1000-2000

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        johnkyr last edited by

        [quote='dpolal'][quote='johnkyr']προσωπικά δεν κάνω συμβιβασμούς..... για 1000-2000

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • B
          balo last edited by

          Για να βοηθήσουμε λίγο την κουβέντα ..

          http://www.suzuki.co.jp/dom4/lineup/swiftsport/http://www.suzuki-accessory.jp/new_swift/

          (να ξέραμε και τζαπωνεζικα... )

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • X
            xsystem last edited by

            Epidi exete kataliksi opos katalaveno perisotero anamesa sto C2 kai sto COLT kai arxizete na kedrizete tin sizitsi sto poso pirazete to ena kai poso to alo, pistevo pos ine atixes i sigrisi se ena atmosferiko kai se ena tourbo.Kala ine na sigedrothoume perisotero sto patima sto stripsimo stin piotita kataskevis kai sinarmologisis kai stin anthektikotita stis kagouries pou bori na kani me afto o kathe mourlamenos.Pados ego apo tin plevra mou tha sxoliaso kati pou graftike parapano oti to c2 exi akousti oti exi problimata ...POU TO IDES AFTO ???? ... ean simveni kati tetio kata tin tapini mou gnomi nomizo oti i idioktites afton to pane gia service opote tous gavl**** h i mixaniki pou ta kanoune service vargide na ksisoune tin miti tois......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              balo last edited by

              Ο χρήστης xsystem έγραψε:
              gavloni

              όχι και ότι καλύτερο να βλέπεις γραμμένο σε ένα φορουμ σαν και των 4τροχών... λίιιγο παραπάνω προσοχή ίσως;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xsystem last edited by

                signomi agapite alla nomizis oti ine toso poli esxri afti i leksi telos padon to diorthono....kai den sxoliazo allo

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  adis4gr last edited by

                  κολτ...και μετα σουιφτ...

                  το c2 μου ειναι αδιαφορο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    agalanop last edited by

                    Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                    Και τα 125 ή 150 άλογα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, το μικρό μέγεθος και το handling του γάλλου ή την εκρηκτικότητα του ιάπωνα ελέω τούρμπο μια χαρά χαρούμενο μπορούν να σε κάνουν...

                    Μην τα ισοπεδώνουμε όλα... 😉

                    Εξαρτάται τί έχεις οδηγήσει πριν, και με τί τα συγκρίνεις.
                    Ο φίλος johnkyr έχει Rallye και νομίζω ότι ούτε το C2 ούτε το Colt μπορούν να τον κάνουν χαρούμενο.

                    Αντίθετα μετά από βόλτα με το ST θα βγει με ένα χαμόγελο ΝΑ.
                    Είναι χαλαρά 'το rallye του ώριμου'.

                    Υ.Γ. Ναι, έχω οδηγήσει Fiesta ST, και πολλά Ραλλάκια.
                    Δεν έχω οδηγήσει C2 ή Colt αλλά απ'ότι διαβάζω στα περιοδικά και απ'ότι μου λένε γνωστοί μου που εμπιστεύομαι, δεν συγκρίνονται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      ps: Alex το φιεστα του γιώργου μου φάνηκε κάπως μαλακό σε σχέση με το rallye μου ... αλλά συνολικά μου άρεσε γιατι ήταν αρκετά πολιτισμένο στο εσωτερικό του.... (να του πεις να βγάλει τις 17ρες.... γιατι στη κρήτη έχει πολλές λακούβες) !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        agalanop last edited by

                        Μήπως ξέχασες τί ανάρτηση φοράς?
                        Εγώ μιλάω για 106 νορμάλ και ST νορμάλ.

                        Τις 17άρες δεν τις βγάζει γιατί είναι κάγκουρας.
                        Σοβαρά πάντως, σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο το ST βγαίνει με 17άρες και μάλλον είναι η καταλληλότερη επιλογή γι'αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazz last edited by

                          Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                          Σοβαρά πάντως, σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο το ST βγαίνει με 17άρες και μάλλον είναι η καταλληλότερη επιλογή γι'αυτό.

                          Μην είσαι και τόσο σίγουρος: στο 4car είχαν δοκιμάσει το st με τις 17άρες, και το s (1.6) με 16άρες, και κατ' αυτούς το τιμόνι ήταν πολύ καλύτερο σε feedback με τις 16άρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης balo έγραψε:

                            gavloni

                            όχι και ότι καλύτερο να βλέπεις γραμμένο σε ένα φορουμ σαν και των 4τροχών... λίιιγο παραπάνω προσοχή ίσως;

                            μάλλον δεν διαβάζεις πολύ το φόρουμ γενικά...θα δεις πολλά μέλη να βρίζουν περισσότερο.

                            Επαναλαμβάνω για την ροή της συζήτησης το C2 VTS ΔΕΝ είναι αναξιόπιστο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              η αναρτηση του κολτ δεν ειναι σε γενικες γραμμες σκληρη για καθημερινη χρηση????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                reddragon last edited by

                                Παιδια δεν ειναι το θεμα μεταξυ ST kai CZT. To fiesta ειναι μια χαρα αυτοκινητο αλλα αν ειχες καλο rallye δεν θα τρελαθεις κι ολας..Σαν μουλαρι, καθημερινο η πρωτο gti για καποιον που μπορει να αντεξει τα μειονεκτηματα που εχει ενα διλιτρο τοτε καλοριζικο. Εδω ομως ειμαστε ενα κλικ πιο κατω.
                                Το swift πιστευω οτι θα ειναι στην ιδια εριπου τιμη με το c2 για το οποιο δεν μπορω να εκφερω γνωμη αν και οπτικα μου αρεσει μεσα εξω (εκτος απο τα αβαφα μερη του που θεωρω απαραδεκτο). Αν υποθεσουμε οτι παιρνει ενα c2 h ena swift θα του φυγουν ενα σκασμος λεφτα σε φιλτρακια εξατμισεις κτλπ, που οσο και αν ειναι ωραια φαση ανοιγουν μια τρυπα στην τσεπη χωρις και το πιο αξιοσημειοτο αποτελεσμα.... Αν παρει με χρηματοδοτηση δεν μπορουμε να αγνοησουμε και το FR.To tutbo βεβαια θελει και ενα σεβασμο για να μην το παρεις στο χερι σε 40.000 χλμ
                                Εγω θα επαιζα περισσοτερο μεταξυ czt kai fr (λογω revo και γερμανικου feeling ) και czt λογω μπουγελοφατσουλας που παει κομματια. [/code]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  agalanop last edited by

                                  Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                  Σοβαρά πάντως, σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο το ST βγαίνει με 17άρες και μάλλον είναι η καταλληλότερη επιλογή γι'αυτό.

                                  Μην είσαι και τόσο σίγουρος: στο 4car είχαν δοκιμάσει το st με τις 17άρες, και το s (1.6) με 16άρες, και κατ' αυτούς το τιμόνι ήταν πολύ καλύτερο σε feedback με τις 16άρες.

                                  1. Δεν ξέρω ποιό περιοδικό είναι αυτό, και τί εθνικότητας?
                                    Γιατί το αν έχει ή όχι σημασία μια άποψη εξαρτάται από αυτόν που την εκφέρει.
                                    (Μήπως εννοείς το Car? Και αν ναι, ελληνικό ή αγγλικό? )

                                  2. Και οι 2 λύσεις, 16' & 17' θα έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα.
                                    Αυτό που λέω παραπάνω είναι ότι τα πλεονεκτήματα των 17' είναι μάλλον αρκετά για να τις κάνουν 'καλύτερη επιλογή'.
                                    Ίσως το feedback του τιμονιού να είναι χειρότερο, δεκτόν.

                                  3. Ας μη συγκρίνουμε το S με το ST αφού έχουν τεράστια διαφορά βάρους, και βρίσκεται όλη συγκεντρωμένη πάνω από τους μπροστά τροχούς.
                                    Πολύ καλός λόγος για να προκύψει διαφορά στο 'feedback', ανεξαρτήτως ζαντών...

                                  4. Το αν θα είναι καλύτερο ή χειρότερο το feedback, το κράτημα κ.α. με 17άρες ζάντες εξαρτάται και από το ποιές ζάντες θα χρησιμοποιηθούν.
                                    Συγκεκριμένα, για τον 'Γιώργο' που αναφέραμε παραπάνω με τον johnkyr, το κάθε 17άρι ζαντολάστιχο που έβαλε είναι αρκετά ελαφρύτερο από το κάθε 16άρι νορμάλ που αντικατέστησε.
                                    Μπορεί με τις εργοστασιακές 17άρες της Ford να μην ισχύει αυτό.
                                    (το πιο πιθανό)
                                    Φυσικά δεν ήσουν αναγκασμένος να το γνωρίζεις αυτό, απλά το αναφέρω σαν extra Πληροφορία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                                    1. Δεν ξέρω ποιό περιοδικό είναι αυτό, και τί εθνικότητας?
                                      Γιατί το αν έχει ή όχι σημασία μια άποψη εξαρτάται από αυτόν που την εκφέρει.

                                    Δεν είναι περιοδικό, είναι το http://www.4car.co.uk που ανήκει στο channel 4 του BBC. Ιδού το πλήρες τεστ:
                                    http://www.channel4.com/4car/road-tests ... estas.html

                                    1. Ας μη συγκρίνουμε το S με το ST αφού έχουν τεράστια διαφορά βάρους, και βρίσκεται όλη συγκεντρωμένη πάνω από τους μπροστά τροχούς.
                                      Πολύ καλός λόγος για να προκύψει διαφορά στο 'feedback', ανεξαρτήτως ζαντών...

                                    2. Το αν θα είναι καλύτερο ή χειρότερο το feedback, το κράτημα κ.α. με 17άρες ζάντες εξαρτάται και από το ποιές ζάντες θα χρησιμοποιηθούν.
                                      Συγκεκριμένα, για τον 'Γιώργο' που αναφέραμε παραπάνω με τον johnkyr, το κάθε 17άρι ζαντολάστιχο που έβαλε είναι αρκετά ελαφρύτερο από το κάθε 16άρι νορμάλ που αντικατέστησε.
                                      Μπορεί με τις εργοστασιακές 17άρες της Ford να μην ισχύει αυτό.
                                      (το πιο πιθανό)
                                      Φυσικά δεν ήσουν αναγκασμένος να το γνωρίζεις αυτό, απλά το αναφέρω σαν extra Πληροφορία.

                                    Απολύτως δεκτά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazz last edited by

                                      Και ξαφνικά το st είναι φτηνότερο από το vts! Από σήμερα ξεκίνησε η προσφορά της ford με εκπτώσεις ίσες με το τέλος ταξινόμησης. Κάπου διάβασα ότι το st πλέον τιμάται γύρω στις 16 χιλιάδες ευρώ! Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το υψηλό κόστος χρήσης του, ως δίλιτρου, αλλά σίγουρα το τοπίο αλλάζει στη συγκεκριμένη κατηγορία.

                                      Α, και επιτέλους οδήγησα και το czt

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                        Α, και επιτέλους οδήγησα και το czt

                                        Περιμένεις να σε ρωτήσουμε εντυπώσεις;

                                        Εγώ πάντως το czt το βρίσκω ακριβό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          elteo, για πες παραπάνω για την σκέψη σου περί τιμής του CZT...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                            elteo, για πες παραπάνω για την σκέψη σου περί τιμής του CZT...

                                            Γιατί;

                                            Εγώ δεν θα έδινα 18k για μικρό γρήγορο. Αρχίζω να μεγαλώνω ...ίσως.
                                            Το πρώτο μου καινούριο αμάξι ήταν ένα Citroen Saxo VTS 1.6L απολύτως μαμά πλην της ανάρτησης. Εδωσα 3.700.000δρχ. το 99 και για 6 χρόνια ευχαριστήθηκα οδήγηση.
                                            Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσω τα διπλά σήμερα για ένα ραφιναρισμένο πουντότζιντο που είπε κι ένας φίλος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr