-
kyrioi...............κανενα 206 κλειστο ανοιχτο η οτι αλλο θελετε δεν εχει ρεζερβα αν φορα 16 η 17αρες ζαντες.τελεια και παυλα. ο λογος δε χωρα στο προβλεπομενο χωρο.η ρεζερβα ειναι απο κατω απο χωρο αποσκευων δεν τον επηρεαζει και ουδεμια σχεση εχει με μηχανισμους αναδιπλωσης κλπ κλπ κλπ κλπ. η λυση - παρτε μια 15αρα που χωρα και βαλτε τη κανονικα εκει που ειναι η θεση οπως ολα τα αλλα 206
σε οσα 206 εχουν 16 η17 ζαντα δινουν σπρευ.
η οδικη σε καλυπτει ως πλησιεστερο συνεργειο πεζο. για το σπρευ αυτο δουλευει οκ σε καρφια και αλλα τετοια... αν σκιστει λαστιχο τοτε προφανως δε κανει τιποτα. σε τετοιες περιπτωσεις η πεζο ασιστανς νομιζω σε καλυπτει ως βουλκανιζατερ. πολυ ευκολο να μαθετε αν παρετε ενα τηλ.πεζο κονδωρας 2106894761. στο τηλεφωνητη λεει και τηλ της ασσιστανς.
φιλε μου παντως εγω το ξαναλεω - μακρυα απο 206cc . . . . .
επισης επειδη καπου αναφερθηκε καπου αλλου το πλουριελ εχει ενα χρονο εγγυση για στεγανοτητα και οχι 2 οπως ολο το αλλο αμαξι
-
Περσα σημερα απο τον εμπορο της Πεζω και ρωτησα καποια πραγματακια...
Ο αφρος που δινουν μου ειπε (και ειχε προσωπικη εμπειρια απο οσο ισχυριζοταν) φτιαχνει το λαστιχο ακομα και σκισμενο αλλα μετα απο καθε χρηση αφρου θελουμε και αλλαγη ελαστικου !!!!! Για αυτο τον χρησιμοποιουμε μονο σε περιπτωση μεγαλου προβληματος.
Η οδικη βοηθεια καλυπτει καθε περιστατικο ανεξαρτητα σε τι οφειλεται.Στα αλλα Peugeot δεν καλυπτει αλλαγη ελσστικου αλλα στο 206 cabrio την καλυπτει.
Αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω για 15αρα ζαντα ισχυει ???? Χωραει κατω απο τον χωρο των αποσευων ???? Αλλα ακομα κι ετσι να ειναι ποια θα ειναι η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, εστω και με μικρη ταχυτητα , με μια 15αρα και τρεις 16αρες ζαντες για λιγα εστω χιλιομετρα ???
-
kyrioi...............κανενα 206 κλειστο ανοιχτο η οτι αλλο θελετε δεν εχει ρεζερβα αν φορα 16 η 17αρες ζαντες.τελεια και παυλα. ο λογος δε χωρα στο προβλεπομενο χωρο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί να χωράει 15άρα και όχι 16άρα. Προφανώς θα φταίει το φάρδος του ελαστικού, αλλιώς φαντάζομαι ότι το γεγονός ότι σε 16άρα ζάντα το λάστιχο έχει χαμηλότερο προφίλ ισοσταθμίζει τη διάμετρο με το ελαστικό σε 15άρα ζάντα και υψηλότερο προφίλ.
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω για 15αρα ζαντα ισχυει ???? Χωραει κατω απο τον χωρο των αποσευων ???? Αλλα ακομα κι ετσι να ειναι ποια θα ειναι η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, εστω και με μικρη ταχυτητα , με μια 15αρα και τρεις 16αρες ζαντες για λιγα εστω χιλιομετρα ??? [/color]Λογικά λοιπόν αν 15άρα και 16άρα έχουν την ίδια διάμετρο αλλά άλλο πλάτος πέλματος δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα όσο μεγάλη απόσταση και να κάνεις, αρκεί να μην υπερβάλλεις στο υπόλοιπο της διαδρομής.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Λογικά λοιπόν αν 15άρα και 16άρα έχουν την ίδια διάμετρο αλλά άλλο πλάτος πέλματος δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα όσο μεγάλη απόσταση και να κάνεις, αρκεί να μην υπερβάλλεις στο υπόλοιπο της διαδρομής.Οποτε το ζητουμενο ειναι αν υπαρχει χωρος εστω για 15αρα ζαντα κατω απο το χωρο αποσκευων...Ετσι δεν ειναι ?????
Η πλακα ειναι οτι πηρα τηλ. ενα φιλο που εχει το 206cc και δεν εχει κοιταξει αν κατω απο το χωρο αποσκευων υπαρχει καθολου χωρος για ρεζερβα.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Οποτε το ζητουμενο ειναι αν υπαρχει χωρος εστω για 15αρα ζαντα κατω απο το χωρο αποσκευων...Ετσι δεν ειναι ?????Εγώ έτσι πιστεύω, ας επιβεβαιώσει πάντως κάποιος κάτοχος 206 ότι είτε με 15άρα, είτε με 16άρα η συνολική διάμετρος είναι ~η ίδια.
Μήπως απλά το κόστος της 16άρας ή 17άρας είναι μεγαλύτερο και από το να βάλουν ρεζέρβα 'ανάγκης' προτιμάνε να βάλουν κιτ επισκευής; -
Αν ειναι θεμα κοστους θα μπορουσαν να βαλουν μια απλη μεταλικη ζαντα που με το αναλογο ελαστικο θα εδινε ιδια διαμετρο (ζαντα + προφιλ ελαστικου) με μια 16αρα ή 17αρα αλουμινιου.
-
Για να συνελθουμε σιγα σιγα!
Ρεζερβα δεν χωραει κατω απο το 206 γιατι εκει βρισκεται ενα κουτι που ειναι ο μηχανισμος της οροφης και δυο μπαρες χιαστι που ειναι του αμαξωματος.Τερμα.
Μου εχει σκασει λαστιχο εχω βαλει φαστ πηγα στο βουλκανιζατερ βγαλανε την προκα βαλανε μακαρονι φουσκωσανε το λαστιχο και γεια σας.Ετσι κυκλοφορω απο το καλοκαιρι.
Για τα προβληματα στεγανοτητας.Μεχρι το 2003 που εφτιαχνε τις οροφες η πεζω, υπηρχαν προβληματα οντως.Απο το 2003 περιπου στα μεσα και μετα που τις φτιαχνει ο Karmann (που φτιαχνει και στις μερσεντες),ελαχιστα πεζω εχουν παρουσιασει προβληματα στεγανοτητας.
Για τη συγκριση με megane, απλα δεν υπαρχει διοτι παιζει σε αλλη κατηγορια,αυτο αν θελετε να το συγκρινετε με το 307.
Το 206 συγκρινεται το με το tigra,σε αυτη την κατηγορια παιζει και οικονομικα και απο πλευρας χωρητικοτητας.Κλεισαμε και απο εδω.Τελος σε 206 καμπριο δεν βαζουμε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ 17αρες και δερματινα.ΠΟΤΕ!
Οι 17αρες κοπανανε και δημιουργουν προβληματα στην οροφη και τριγμους.
Οσο αναφορα το δερματινο,ασε το αυτοκινητο ανοιχτο ενα πρωι καλοκαιριου.Μετα μπες και κατσε στο δερματινο . . . αφου εχεις αγορασει πριν αλοιφη εγκαυματων.Για την assistance, σε καλυπτει οσο η εγγυηση και το αυτοκινητο το πανε ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,πουθενα αλλου.
Για ασφαλεια κλοπης.Δεν σε καλυπτει αν κλαπει το αυτοκινητο και ειχες ανοιχτη την οροφη.Δηλαδη,αν βρεθουν εστω και οι πορτες του αυτοκινητου και δεν εχουν το παραμικρο ηχνος διαρρηξης τοτε δεν παιρνεις φραγκο,αλλα αυτο λυνεται αν βαλεις και μερικη κλοπη.
Επισης η ασφαλιστικη δεν αποζημιωνει αν κλεψουν πχ το ραδιοφωνο και εχεις ανοιχτη οροφη,πρεπει να φαινεται ιχνος διαρρηξης.
Το καλυτερο ειναι ενας ογκομετρικος συναγερμος(που δεν εβαλα ποτε) και κλειδωμα του αυτοκινητου (που δεν κανω ποτε).Για την ιστορια,τα καμπριο ειναι πολυ ειδικα αυτοκινητα που αναφερονται σε συγκεκριμενο κοινο και χρειζουν ειδικης μεταχειρισης και περιποιησης
οπως και διαφορετικης απο τα κανονικα συντηρησης (πχ ευθυγραμμιση οροφης τουλαχιστον μια φορα τον χρονο) .
Και επειδη πιστευω οτι η πλειοψηφια απο τους ιδιοκτητες τους στην Ελλαδα κανει τα μισα απο αυτα και πολλα λεω,οταν ακουω για προβλημα σε καμπριο δεν κρινω πριν δω.Υ.Γ volvos ενταξει με την απονευρωση?
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Αλλα ακομα κι ετσι να ειναι ποια θα ειναι η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, εστω και με μικρη ταχυτητα , με μια 15αρα και τρεις 16αρες ζαντες για λιγα εστω χιλιομετρα ??? [/color]Δηλαδη σε προβληματιζει αν θα κυκλοφορεις με μια 15αρα και 3 16αρες?
Εμενα παλι με προβληματιζουν οι ροδες ποδηλατου,ε . . . αναγκης ηθελα να πω που κουβαλανε για ρεζερβες ολα τα συγχρονα αυτοκινητα!
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Δηλαδη σε προβληματιζει αν θα κυκλοφορεις με μια 15αρα και 3 16αρες?
Μονο η οδικη συμπεριφορα σε αυτη την περιπτωση με προβληματιζει...
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Δηλαδη σε προβληματιζει αν θα κυκλοφορεις με μια 15αρα και 3 16αρες?
Μονο η οδικη συμπεριφορα σε αυτη την περιπτωση με προβληματιζει...
Αν και η κουβεντα που ξεκινησαμε ειναι ουτοπικη γιατι το ψψ δεν εχει καν θεση για ρεζερβα . . .
Αφου η συνολικη διαμετρος ειναι ιδια,κανενα προβλημα.
-
καθαρισμο εκανα...φαντασου να ειχα κανει και απονευρωση!!!
καταρχην αυτο για μπαρες το ειχα ξεχασει στο ψουψου...
αλλα μαγκα μου στο κλειστο 206 γιατι δε δινει ρεζερβα 16-17?μηπως δε χωρα απο κατω το 205 λαστιχακι??οεο οεο? που ειναι η ραζερβα?επισης το μεγκαν δε συγκρινεται ουτε με το 307...εχω μεπι πολλακις και στα δυο και στο λεω εγγυημενα αυτο. ειναι αλλου.
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Για να συνελθουμε σιγα σιγα!
Ρεζερβα δεν χωραει κατω απο το 206 γιατι εκει βρισκεται ενα κουτι που ειναι ο μηχανισμος της οροφης και δυο μπαρες χιαστι που ειναι του αμαξωματος.Τερμα.
Μου εχει σκασει λαστιχο εχω βαλει φαστ πηγα στο βουλκανιζατερ βγαλανε την προκα βαλανε μακαρονι φουσκωσανε το λαστιχο και γεια σας.Ετσι κυκλοφορω απο το καλοκαιρι.
Για τα προβληματα στεγανοτητας.Μεχρι το 2003 που εφτιαχνε τις οροφες η πεζω, υπηρχαν προβληματα οντως.Απο το 2003 περιπου στα μεσα και μετα που τις φτιαχνει ο Karmann (που φτιαχνει και στις μερσεντες),ελαχιστα πεζω εχουν παρουσιασει προβληματα στεγανοτητας.
Για τη συγκριση με megane, απλα δεν υπαρχει διοτι παιζει σε αλλη κατηγορια,αυτο αν θελετε να το συγκρινετε με το 307.
Το 206 συγκρινεται το με το tigra,σε αυτη την κατηγορια παιζει και οικονομικα και απο πλευρας χωρητικοτητας.Κλεισαμε και απο εδω.Τελος σε 206 καμπριο δεν βαζουμε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ 17αρες και δερματινα.ΠΟΤΕ!
Οι 17αρες κοπανανε και δημιουργουν προβληματα στην οροφη και τριγμους.
Οσο αναφορα το δερματινο,ασε το αυτοκινητο ανοιχτο ενα πρωι καλοκαιριου.Μετα μπες και κατσε στο δερματινο . . . αφου εχεις αγορασει πριν αλοιφη εγκαυματων.Για την assistance, σε καλυπτει οσο η εγγυηση και το αυτοκινητο το πανε ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,πουθενα αλλου.
Για ασφαλεια κλοπης.Δεν σε καλυπτει αν κλαπει το αυτοκινητο και ειχες ανοιχτη την οροφη.Δηλαδη,αν βρεθουν εστω και οι πορτες του αυτοκινητου και δεν εχουν το παραμικρο ηχνος διαρρηξης τοτε δεν παιρνεις φραγκο,αλλα αυτο λυνεται αν βαλεις και μερικη κλοπη.
Επισης η ασφαλιστικη δεν αποζημιωνει αν κλεψουν πχ το ραδιοφωνο και εχεις ανοιχτη οροφη,πρεπει να φαινεται ιχνος διαρρηξης.
Το καλυτερο ειναι ενας ογκομετρικος συναγερμος(που δεν εβαλα ποτε) και κλειδωμα του αυτοκινητου (που δεν κανω ποτε).Για την ιστορια,τα καμπριο ειναι πολυ ειδικα αυτοκινητα που αναφερονται σε συγκεκριμενο κοινο και χρειζουν ειδικης μεταχειρισης και περιποιησης
οπως και διαφορετικης απο τα κανονικα συντηρησης (πχ ευθυγραμμιση οροφης τουλαχιστον μια φορα τον χρονο) .
Και επειδη πιστευω οτι η πλειοψηφια απο τους ιδιοκτητες τους στην Ελλαδα κανει τα μισα απο αυτα και πολλα λεω,οταν ακουω για προβλημα σε καμπριο δεν κρινω πριν δω.Υ.Γ volvos ενταξει με την απονευρωση?
Oρισμένες διαορθώσεις - παρατηρήσεις στα παραπάνω.
1)Την οροφή του 206 την κατασκευάζει η Γαλλική Heuliez (όπως και των Megane, Tigra, νομίζω και των πρώτων SLK), ενώ του 307 η Γερμανική Top Car Systems (επίσης 911 Targa, μάλλον και τελευταίες SLK). H βελτίωση των 206 έχει να κάνει με την αλλαγή του φινιρίσματος των τσιμουχών (οι τελευταίες είναι 'σαγρέ' όπως και του 307 ενώ οι πρώτες ήταν λείες) όπως και σε άλλες μικροβελτιιώσεις. Απο λει και πέρα, ο μεγαλύτερος εχθρός των -πτυσσόμενων- αμαξιών αυτής της κατηγορίας είναι η σκόνη στις τσιμούχες. 'Οσοι έχετε τέτοιο αυτοκίνητο το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σκουπίζετε τη σκόνη με ένα υγρό (με νερό) πανάκι. Χρήση σπρεύ σιλικόνης κ.τ.λ. απαγορεύεται δια ροπάλου.-
Το κουτί που καταλαμβάνει τη θέση της ρεζέρβας δεν διαθέτει κανέναν μηχανισμό. Απλά εκτελεί χρέη βάσης για τους δύο πίσω εντατήρες που αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος.
-
Όσον αφορά την επισκευή tubelles ελαστικού με μακαρόνι είναι λύση ανάγκης και καλό είναι να μην κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες. Πολύ πιο σίγουρη (πάντα κρίνοντας από τη ζημιά του ελαστικού) είναι η τοποθέτηση ¨μανιταριού¨ που όμως προυποθέτει εξαγωγή του ελαστικού από τη ζάντα (έτσι και αλλιώς ορθότερο αφού μπορεί να γίνει καλύτερος έλεγχος του ελαστικού).
-
-
Τελικα ηρθε σημερα στο μαγαζι και την Παρασκευη το παιρνω.....Πηγα και το ειδα...Κουκλι ειναι !!!!!
-
Σημερα εβγαλε το εξης μυνημα στην κορη μου μαζι με ενα 'γκουπ' που απο οτι μου ειπε ακουσε σαν να την τρακαραν αλλα χωρις κραδασμο.
Automatic gear fault
Το αυτοκινητο ειναι με σεριακο -αυτοματο κιβωτιο.Ξερει κανεις τι σημαινει ??? Στην οδηγηση δεν της εκανε προβλημα.Ευχαριστω.
-
Το κιβώτιο δουλεύει κανονικά;
-
Ναι κανονικα.Και το ειχε ξαναβγαλει αυτο το μηνυμα πριν λιγο καιρο.
-
Καλό θα ήταν να πας στην αντιπροσωπεία και να δουν τι σφάλμα έχει καταγραφεί.
-
Φυσικα και θα το κανω.Ειναι ενος χρονου με 8.000 χλμ.
-
φιλος που ειχε 206cc αuto μπορω να πω πως ηταν καλο ,περισσοτερο προβλημα με το κιβωτιο ηταν που ειχε 4 μακριες σχεσεις και οχι η ταχυτητα αλλαγης σχεσεων
-
Λοιπον...Το πηγε σημερα η κορη μου και κατι εκαναν που ...δεν καταλαβε αλλα δεν ανοιξαν καπω .Τους πηρα τηλ μετα και μου ειπαν οτι ηταν μια προσωρινη (ή καπως ετσι την ειπαν) βλαβη και ειχε μεινει στην μνημη του εγκεφαλου για αυτο και το ξανακανε.Την εσβησαν απο την μνημη και θα ειναι ΟΚ....Θα δειξει !!!
Peugeot 206 cc αυτοματο