Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 206 cc αυτοματο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 206 cc αυτοματο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    65
    1323
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      kyrioi...............κανενα 206 κλειστο ανοιχτο η οτι αλλο θελετε δεν εχει ρεζερβα αν φορα 16 η 17αρες ζαντες.τελεια και παυλα. ο λογος δε χωρα στο προβλεπομενο χωρο.η ρεζερβα ειναι απο κατω απο χωρο αποσκευων δεν τον επηρεαζει και ουδεμια σχεση εχει με μηχανισμους αναδιπλωσης κλπ κλπ κλπ κλπ. η λυση - παρτε μια 15αρα που χωρα και βαλτε τη κανονικα εκει που ειναι η θεση οπως ολα τα αλλα 206
      σε οσα 206 εχουν 16 η17 ζαντα δινουν σπρευ.
      η οδικη σε καλυπτει ως πλησιεστερο συνεργειο πεζο. για το σπρευ αυτο δουλευει οκ σε καρφια και αλλα τετοια... αν σκιστει λαστιχο τοτε προφανως δε κανει τιποτα. σε τετοιες περιπτωσεις η πεζο ασιστανς νομιζω σε καλυπτει ως βουλκανιζατερ. πολυ ευκολο να μαθετε αν παρετε ενα τηλ.

      πεζο κονδωρας 2106894761. στο τηλεφωνητη λεει και τηλ της ασσιστανς.

      φιλε μου παντως εγω το ξαναλεω - μακρυα απο 206cc . . . . .

      επισης επειδη καπου αναφερθηκε καπου αλλου το πλουριελ εχει ενα χρονο εγγυση για στεγανοτητα και οχι 2 οπως ολο το αλλο αμαξι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannnis last edited by

        Περσα σημερα απο τον εμπορο της Πεζω και ρωτησα καποια πραγματακια...

        Ο αφρος που δινουν μου ειπε (και ειχε προσωπικη εμπειρια απο οσο ισχυριζοταν) φτιαχνει το λαστιχο ακομα και σκισμενο αλλα μετα απο καθε χρηση αφρου θελουμε και αλλαγη ελαστικου !!!!! Για αυτο τον χρησιμοποιουμε μονο σε περιπτωση μεγαλου προβληματος.

        Η οδικη βοηθεια καλυπτει καθε περιστατικο ανεξαρτητα σε τι οφειλεται.Στα αλλα Peugeot δεν καλυπτει αλλαγη ελσστικου αλλα στο 206 cabrio την καλυπτει.

        Αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω για 15αρα ζαντα ισχυει ???? Χωραει κατω απο τον χωρο των αποσευων ???? Αλλα ακομα κι ετσι να ειναι ποια θα ειναι η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, εστω και με μικρη ταχυτητα , με μια 15αρα και τρεις 16αρες ζαντες για λιγα εστω χιλιομετρα ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aserf last edited by

          kyrioi...............κανενα 206 κλειστο ανοιχτο η οτι αλλο θελετε δεν εχει ρεζερβα αν φορα 16 η 17αρες ζαντες.τελεια και παυλα. ο λογος δε χωρα στο προβλεπομενο χωρο.

          Δεν καταλαβαίνω γιατί να χωράει 15άρα και όχι 16άρα. Προφανώς θα φταίει το φάρδος του ελαστικού, αλλιώς φαντάζομαι ότι το γεγονός ότι σε 16άρα ζάντα το λάστιχο έχει χαμηλότερο προφίλ ισοσταθμίζει τη διάμετρο με το ελαστικό σε 15άρα ζάντα και υψηλότερο προφίλ.

          Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
          Αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω για 15αρα ζαντα ισχυει ???? Χωραει κατω απο τον χωρο των αποσευων ???? Αλλα ακομα κι ετσι να ειναι ποια θα ειναι η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, εστω και με μικρη ταχυτητα , με μια 15αρα και τρεις 16αρες ζαντες για λιγα εστω χιλιομετρα ??? [/color]

          Λογικά λοιπόν αν 15άρα και 16άρα έχουν την ίδια διάμετρο αλλά άλλο πλάτος πέλματος δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα όσο μεγάλη απόσταση και να κάνεις, αρκεί να μην υπερβάλλεις στο υπόλοιπο της διαδρομής.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannnis last edited by

            Ο χρήστης aserf έγραψε:
            Λογικά λοιπόν αν 15άρα και 16άρα έχουν την ίδια διάμετρο αλλά άλλο πλάτος πέλματος δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα όσο μεγάλη απόσταση και να κάνεις, αρκεί να μην υπερβάλλεις στο υπόλοιπο της διαδρομής.

            Οποτε το ζητουμενο ειναι αν υπαρχει χωρος εστω για 15αρα ζαντα κατω απο το χωρο αποσκευων...Ετσι δεν ειναι ?????

            Η πλακα ειναι οτι πηρα τηλ. ενα φιλο που εχει το 206cc και δεν εχει κοιταξει αν κατω απο το χωρο αποσκευων υπαρχει καθολου χωρος για ρεζερβα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aserf last edited by

              Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
              Οποτε το ζητουμενο ειναι αν υπαρχει χωρος εστω για 15αρα ζαντα κατω απο το χωρο αποσκευων...Ετσι δεν ειναι ?????

              Εγώ έτσι πιστεύω, ας επιβεβαιώσει πάντως κάποιος κάτοχος 206 ότι είτε με 15άρα, είτε με 16άρα η συνολική διάμετρος είναι ~η ίδια.
              Μήπως απλά το κόστος της 16άρας ή 17άρας είναι μεγαλύτερο και από το να βάλουν ρεζέρβα 'ανάγκης' προτιμάνε να βάλουν κιτ επισκευής;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannnis last edited by

                Αν ειναι θεμα κοστους θα μπορουσαν να βαλουν μια απλη μεταλικη ζαντα που με το αναλογο ελαστικο θα εδινε ιδια διαμετρο (ζαντα + προφιλ ελαστικου) με μια 16αρα ή 17αρα αλουμινιου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lef205 last edited by

                  Για να συνελθουμε σιγα σιγα!
                  Ρεζερβα δεν χωραει κατω απο το 206 γιατι εκει βρισκεται ενα κουτι που ειναι ο μηχανισμος της οροφης και δυο μπαρες χιαστι που ειναι του αμαξωματος.Τερμα.
                  Μου εχει σκασει λαστιχο εχω βαλει φαστ πηγα στο βουλκανιζατερ βγαλανε την προκα βαλανε μακαρονι φουσκωσανε το λαστιχο και γεια σας.Ετσι κυκλοφορω απο το καλοκαιρι.
                  Για τα προβληματα στεγανοτητας.Μεχρι το 2003 που εφτιαχνε τις οροφες η πεζω, υπηρχαν προβληματα οντως.Απο το 2003 περιπου στα μεσα και μετα που τις φτιαχνει ο Karmann (που φτιαχνει και στις μερσεντες),ελαχιστα πεζω εχουν παρουσιασει προβληματα στεγανοτητας.
                  Για τη συγκριση με megane, απλα δεν υπαρχει διοτι παιζει σε αλλη κατηγορια,αυτο αν θελετε να το συγκρινετε με το 307.
                  Το 206 συγκρινεται το με το tigra,σε αυτη την κατηγορια παιζει και οικονομικα και απο πλευρας χωρητικοτητας.Κλεισαμε και απο εδω.

                  Τελος σε 206 καμπριο δεν βαζουμε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ 17αρες και δερματινα.ΠΟΤΕ!
                  Οι 17αρες κοπανανε και δημιουργουν προβληματα στην οροφη και τριγμους.
                  Οσο αναφορα το δερματινο,ασε το αυτοκινητο ανοιχτο ενα πρωι καλοκαιριου.Μετα μπες και κατσε στο δερματινο . . . αφου εχεις αγορασει πριν αλοιφη εγκαυματων.

                  Για την assistance, σε καλυπτει οσο η εγγυηση και το αυτοκινητο το πανε ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,πουθενα αλλου.

                  Για ασφαλεια κλοπης.Δεν σε καλυπτει αν κλαπει το αυτοκινητο και ειχες ανοιχτη την οροφη.Δηλαδη,αν βρεθουν εστω και οι πορτες του αυτοκινητου και δεν εχουν το παραμικρο ηχνος διαρρηξης τοτε δεν παιρνεις φραγκο,αλλα αυτο λυνεται αν βαλεις και μερικη κλοπη.
                  Επισης η ασφαλιστικη δεν αποζημιωνει αν κλεψουν πχ το ραδιοφωνο και εχεις ανοιχτη οροφη,πρεπει να φαινεται ιχνος διαρρηξης.
                  Το καλυτερο ειναι ενας ογκομετρικος συναγερμος(που δεν εβαλα ποτε) και κλειδωμα του αυτοκινητου (που δεν κανω ποτε).

                  Για την ιστορια,τα καμπριο ειναι πολυ ειδικα αυτοκινητα που αναφερονται σε συγκεκριμενο κοινο και χρειζουν ειδικης μεταχειρισης και περιποιησης
                  οπως και διαφορετικης απο τα κανονικα συντηρησης (πχ ευθυγραμμιση οροφης τουλαχιστον μια φορα τον χρονο) .
                  Και επειδη πιστευω οτι η πλειοψηφια απο τους ιδιοκτητες τους στην Ελλαδα κανει τα μισα απο αυτα και πολλα λεω,οταν ακουω για προβλημα σε καμπριο δεν κρινω πριν δω.

                  Υ.Γ volvos ενταξει με την απονευρωση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lef205 last edited by

                    Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
                    Αλλα ακομα κι ετσι να ειναι ποια θα ειναι η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, εστω και με μικρη ταχυτητα , με μια 15αρα και τρεις 16αρες ζαντες για λιγα εστω χιλιομετρα ??? [/color]

                    Δηλαδη σε προβληματιζει αν θα κυκλοφορεις με μια 15αρα και 3 16αρες?

                    Εμενα παλι με προβληματιζουν οι ροδες ποδηλατου,ε . . . αναγκης ηθελα να πω που κουβαλανε για ρεζερβες ολα τα συγχρονα αυτοκινητα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannnis last edited by

                      Ο χρήστης Lef205 έγραψε:

                      Δηλαδη σε προβληματιζει αν θα κυκλοφορεις με μια 15αρα και 3 16αρες?

                      Μονο η οδικη συμπεριφορα σε αυτη την περιπτωση με προβληματιζει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lef205 last edited by

                        Ο χρήστης Giannnis έγραψε:

                        Δηλαδη σε προβληματιζει αν θα κυκλοφορεις με μια 15αρα και 3 16αρες?

                        Μονο η οδικη συμπεριφορα σε αυτη την περιπτωση με προβληματιζει...

                        Αν και η κουβεντα που ξεκινησαμε ειναι ουτοπικη γιατι το ψψ δεν εχει καν θεση για ρεζερβα . . .

                        Αφου η συνολικη διαμετρος ειναι ιδια,κανενα προβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          καθαρισμο εκανα...φαντασου να ειχα κανει και απονευρωση!!!
                          καταρχην αυτο για μπαρες το ειχα ξεχασει στο ψουψου...
                          αλλα μαγκα μου στο κλειστο 206 γιατι δε δινει ρεζερβα 16-17?μηπως δε χωρα απο κατω το 205 λαστιχακι??οεο οεο? που ειναι η ραζερβα?

                          επισης το μεγκαν δε συγκρινεται ουτε με το 307...εχω μεπι πολλακις και στα δυο και στο λεω εγγυημενα αυτο. ειναι αλλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            birdienumnum last edited by

                            Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
                            Για να συνελθουμε σιγα σιγα!
                            Ρεζερβα δεν χωραει κατω απο το 206 γιατι εκει βρισκεται ενα κουτι που ειναι ο μηχανισμος της οροφης και δυο μπαρες χιαστι που ειναι του αμαξωματος.Τερμα.
                            Μου εχει σκασει λαστιχο εχω βαλει φαστ πηγα στο βουλκανιζατερ βγαλανε την προκα βαλανε μακαρονι φουσκωσανε το λαστιχο και γεια σας.Ετσι κυκλοφορω απο το καλοκαιρι.
                            Για τα προβληματα στεγανοτητας.Μεχρι το 2003 που εφτιαχνε τις οροφες η πεζω, υπηρχαν προβληματα οντως.Απο το 2003 περιπου στα μεσα και μετα που τις φτιαχνει ο Karmann (που φτιαχνει και στις μερσεντες),ελαχιστα πεζω εχουν παρουσιασει προβληματα στεγανοτητας.
                            Για τη συγκριση με megane, απλα δεν υπαρχει διοτι παιζει σε αλλη κατηγορια,αυτο αν θελετε να το συγκρινετε με το 307.
                            Το 206 συγκρινεται το με το tigra,σε αυτη την κατηγορια παιζει και οικονομικα και απο πλευρας χωρητικοτητας.Κλεισαμε και απο εδω.

                            Τελος σε 206 καμπριο δεν βαζουμε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ 17αρες και δερματινα.ΠΟΤΕ!
                            Οι 17αρες κοπανανε και δημιουργουν προβληματα στην οροφη και τριγμους.
                            Οσο αναφορα το δερματινο,ασε το αυτοκινητο ανοιχτο ενα πρωι καλοκαιριου.Μετα μπες και κατσε στο δερματινο . . . αφου εχεις αγορασει πριν αλοιφη εγκαυματων.

                            Για την assistance, σε καλυπτει οσο η εγγυηση και το αυτοκινητο το πανε ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,πουθενα αλλου.

                            Για ασφαλεια κλοπης.Δεν σε καλυπτει αν κλαπει το αυτοκινητο και ειχες ανοιχτη την οροφη.Δηλαδη,αν βρεθουν εστω και οι πορτες του αυτοκινητου και δεν εχουν το παραμικρο ηχνος διαρρηξης τοτε δεν παιρνεις φραγκο,αλλα αυτο λυνεται αν βαλεις και μερικη κλοπη.
                            Επισης η ασφαλιστικη δεν αποζημιωνει αν κλεψουν πχ το ραδιοφωνο και εχεις ανοιχτη οροφη,πρεπει να φαινεται ιχνος διαρρηξης.
                            Το καλυτερο ειναι ενας ογκομετρικος συναγερμος(που δεν εβαλα ποτε) και κλειδωμα του αυτοκινητου (που δεν κανω ποτε).

                            Για την ιστορια,τα καμπριο ειναι πολυ ειδικα αυτοκινητα που αναφερονται σε συγκεκριμενο κοινο και χρειζουν ειδικης μεταχειρισης και περιποιησης
                            οπως και διαφορετικης απο τα κανονικα συντηρησης (πχ ευθυγραμμιση οροφης τουλαχιστον μια φορα τον χρονο) .
                            Και επειδη πιστευω οτι η πλειοψηφια απο τους ιδιοκτητες τους στην Ελλαδα κανει τα μισα απο αυτα και πολλα λεω,οταν ακουω για προβλημα σε καμπριο δεν κρινω πριν δω.

                            Υ.Γ volvos ενταξει με την απονευρωση?

                            Oρισμένες διαορθώσεις - παρατηρήσεις στα παραπάνω.
                            1)Την οροφή του 206 την κατασκευάζει η Γαλλική Heuliez (όπως και των Megane, Tigra, νομίζω και των πρώτων SLK), ενώ του 307 η Γερμανική Top Car Systems (επίσης 911 Targa, μάλλον και τελευταίες SLK). H βελτίωση των 206 έχει να κάνει με την αλλαγή του φινιρίσματος των τσιμουχών (οι τελευταίες είναι 'σαγρέ' όπως και του 307 ενώ οι πρώτες ήταν λείες) όπως και σε άλλες μικροβελτιιώσεις. Απο λει και πέρα, ο μεγαλύτερος εχθρός των -πτυσσόμενων- αμαξιών αυτής της κατηγορίας είναι η σκόνη στις τσιμούχες. 'Οσοι έχετε τέτοιο αυτοκίνητο το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σκουπίζετε τη σκόνη με ένα υγρό (με νερό) πανάκι. Χρήση σπρεύ σιλικόνης κ.τ.λ. απαγορεύεται δια ροπάλου.

                            1. Το κουτί που καταλαμβάνει τη θέση της ρεζέρβας δεν διαθέτει κανέναν μηχανισμό. Απλά εκτελεί χρέη βάσης για τους δύο πίσω εντατήρες που αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος.

                            2. Όσον αφορά την επισκευή tubelles ελαστικού με μακαρόνι είναι λύση ανάγκης και καλό είναι να μην κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες. Πολύ πιο σίγουρη (πάντα κρίνοντας από τη ζημιά του ελαστικού) είναι η τοποθέτηση ¨μανιταριού¨ που όμως προυποθέτει εξαγωγή του ελαστικού από τη ζάντα (έτσι και αλλιώς ορθότερο αφού μπορεί να γίνει καλύτερος έλεγχος του ελαστικού).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannnis last edited by

                              Τελικα ηρθε σημερα στο μαγαζι και την Παρασκευη το παιρνω.....Πηγα και το ειδα...Κουκλι ειναι !!!!!

                              http://briefcase.pathfinder.gr/download/511318

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannnis last edited by

                                Σημερα εβγαλε το εξης μυνημα στην κορη μου μαζι με ενα 'γκουπ' που απο οτι μου ειπε ακουσε σαν να την τρακαραν αλλα χωρις κραδασμο.

                                Automatic gear fault

                                Το αυτοκινητο ειναι με σεριακο -αυτοματο κιβωτιο.Ξερει κανεις τι σημαινει ??? Στην οδηγηση δεν της εκανε προβλημα.Ευχαριστω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Το κιβώτιο δουλεύει κανονικά;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannnis last edited by

                                    Ναι κανονικα.Και το ειχε ξαναβγαλει αυτο το μηνυμα πριν λιγο καιρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Καλό θα ήταν να πας στην αντιπροσωπεία και να δουν τι σφάλμα έχει καταγραφεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannnis last edited by

                                        Φυσικα και θα το κανω.Ειναι ενος χρονου με 8.000 χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimded last edited by

                                          φιλος που ειχε 206cc αuto μπορω να πω πως ηταν καλο ,περισσοτερο προβλημα με το κιβωτιο ηταν που ειχε 4 μακριες σχεσεις και οχι η ταχυτητα αλλαγης σχεσεων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannnis last edited by

                                            Λοιπον...Το πηγε σημερα η κορη μου και κατι εκαναν που ...δεν καταλαβε αλλα δεν ανοιξαν καπω .Τους πηρα τηλ μετα και μου ειπαν οτι ηταν μια προσωρινη (ή καπως ετσι την ειπαν) βλαβη και ειχε μεινει στην μνημη του εγκεφαλου για αυτο και το ξανακανε.Την εσβησαν απο την μνημη και θα ειναι ΟΚ....Θα δειξει !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr