-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ένα από τα χαρακτηριστικά των μεγάλων ΒΧ είναι οι υπό κλίση τοποθετημένοι κινητήρες της σειράς xu, τοποθετώντας κινητήρα tu χλάει η κατανομή βάρους του αυτοκινήτου
Παντος ο 1.4 δεν ειναι τοποθετιμενος υπο κληση (δεν ειναι μεγαλος...) αλλα και του VTS που πηρε την ιδια θεση δεν νομιζω πως αλλαξε πολυ τη κατανομη βαρους αφου η διαφορα βαρους δεν πρεπει να ειναι μεγαλη...
η αλλαγη γωτιας απο τις βασεις του κινητηρα γυνονται?
αληθεια chrmes τι μοτερ εχεις? Του εχεις κανει μετατροπη απο τροπετο ή κατι τετοιο???η κατανομή χαλάει, ίσως να μην είναι αντιληπτό στην καθημερινή οδήγηση αλλά χαλάει. Η γωνία δεν αλλάζει από τις βάσεις, ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος διαφορετικά.
Η δικιά μου είναι 1,9 16ν πρωτης γενιας (χωρίς καταλύτη δλδ.)
Μετατροπή είναι φυσικά από 1,1 atout αλλά την αγόρασα έτοιμη. Αν ήταν γνήσια θα την ανακασκεύαζα και δεν θα την ταλαιπωρούσα στα κατσάβραχα.πες μου οτι ειναι και τετρακουνα να γουσταρω!!!!!
παντος η ΒΧ δεν μασα ιδιετερα στα κατσαβραχα... -
Τετρακούνα δεν είναι.
-
ξερεις κανεναν που να το κατεχει το αθλημα του μετατροπην σε GTi??
-
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
ξερεις κανεναν που να το κατεχει το αθλημα του μετατροπην σε GTi??
Αν δεν το κάνεις μόνος σου ξέχασε το!!!
Αν βρεις συνεργείο να το κάνει το κόστος θα είναι υπερβολικο. -
μονος!?!?!?!?! Με τι εργαλεια κλπ κλπ? εχω δικο μου ανθροπο να μου το κανει (υπο την επιβλεψη μου ) αλλα κολαω στο οτι δεν ειναι υπερ των μετατροπων κλπ, και ειναι και φιλοσ του πατερα (αλλη συντιριτικοτια απο κει...).
το αλλο ενδεχομενο ειναι να το παρω μαμι απο γαλλια (2000ευρο το βρηκα...) αλλα θα με μαμησει ο εκτελωνισμος....
τι να πω... παντος ολα αυτα ειναι ακομα σχεδια με βλεψεις να γυνονται σε 1-2 χρωνια απο τωρα. θελω να το ψαξω καλα... -
Ασε το αμαξάκι στην ησυχία του. Μια χαρά κούκλα είναι, δεν το λυπάσαι;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ασε το αμαξάκι στην ησυχία του. Μια χαρά κούκλα είναι, δεν το λυπάσαι;δεν διαφωνω. μια χαρα κουκλα ειναι... αλλα μπορει να γυνει πιο κουκλα.
θελω ζαντες οπωσδιποτε γιατι τα τασια μου σπανε τα νευρα (και εχει ασχημη ζαντα απο μεσα για να τα βγαλω), και αλλα καθησματα γιατι με τις πολιθρονες καρτιεμαι απο το τυμονι στις στροφες
η αερωτομη αν βρεθει φτινη θα την βαλω... πιο πολυ τα μηχανικα με νιαζουν...
αν γυνει μετα τερας απο μηχανικα βλεπω για τα spoiler γυρω γυρω... -
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
Ασε το αμαξάκι στην ησυχία του. Μια χαρά κούκλα είναι, δεν το λυπάσαι;
δεν διαφωνω. μια χαρα κουκλα ειναι... αλλα μπορει να γυνει πιο κουκλα.
θελω ζαντες οπωσδιποτε γιατι τα τασια μου σπανε τα νευρα (και εχει ασχημη ζαντα απο μεσα για να τα βγαλω), και αλλα καθησματα γιατι με τις πολιθρονες καρτιεμαι απο το τυμονι στις στροφες
η αερωτομη αν βρεθει φτινη θα την βαλω... πιο πολυ τα μηχανικα με νιαζουν...
αν γυνει μετα τερας απο μηχανικα βλεπω για τα spoiler γυρω γυρω...Ok its your car!
-
Χρήστο, τα καθίσματα του ΒΧ τα έχεις κρατήσει?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Χρήστο, τα καθίσματα του ΒΧ τα έχεις κρατήσει?Πάνε αυτά Κώστα τα πέταξα εδώ και μήνες
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ασε το αμαξάκι στην ησυχία του. Μια χαρά κούκλα είναι, δεν το λυπάσαι;Συμφωνώ με το παραπάνω.
Άλλωστε πιστεύω ότι η μόνη περίπτωση που αξίζει να το κάνεις μετατροπή είναι να βρείς το τροπέτο απο το GTI να το πάρεις, να πάρεις και όλη την πίσω γέφυρα αν είναι διαφορετική και να ξεκινήσεις το βάλε-βγάλε (και το αναποδο) έτσι ώστε να μην καταντήσεις με κανένα ... 'χρέπι' λόγο μετατροπής και τότε να αναπολείς τι ωραίο που ήταν 'μαμά' και να σκέφτεσαι ΑΧ! πήγαινε πιο αργά αλλά δεν έτριζε απο παντού, δεν χάλαγε 2 φορές την εβδομάδα και άλλα τέτοια. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Χρήστο, τα καθίσματα του ΒΧ τα έχεις κρατήσει?
Πάνε αυτά Κώστα τα πέταξα εδώ και μήνες
Κακώς!
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Συμφωνώ με το παραπάνω.
Άλλωστε πιστεύω ότι η μόνη περίπτωση που αξίζει να το κάνεις μετατροπή είναι να βρείς το τροπέτο απο το GTI να το πάρεις, να πάρεις και όλη την πίσω γέφυρα αν είναι διαφορετική και να ξεκινήσεις το βάλε-βγάλε (και το αναποδο) έτσι ώστε να μην καταντήσεις με κανένα ... 'χρέπι' λόγο μετατροπής και τότε να αναπολείς τι ωραίο που ήταν 'μαμά' και να σκέφτεσαι ΑΧ! πήγαινε πιο αργά αλλά δεν έτριζε απο παντού, δεν χάλαγε 2 φορές την εβδομάδα και άλλα τέτοια.Αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά, γιατί δεν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο ραλλάκι ή ένα Saxo?
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Συμφωνώ με το παραπάνω.
Άλλωστε πιστεύω ότι η μόνη περίπτωση που αξίζει να το κάνεις μετατροπή είναι να βρείς το τροπέτο απο το GTI να το πάρεις, να πάρεις και όλη την πίσω γέφυρα αν είναι διαφορετική και να ξεκινήσεις το βάλε-βγάλε (και το αναποδο) έτσι ώστε να μην καταντήσεις με κανένα ... 'χρέπι' λόγο μετατροπής και τότε να αναπολείς τι ωραίο που ήταν 'μαμά' και να σκέφτεσαι ΑΧ! πήγαινε πιο αργά αλλά δεν έτριζε απο παντού, δεν χάλαγε 2 φορές την εβδομάδα και άλλα τέτοια.Αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά, γιατί δεν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο ραλλάκι ή ένα Saxo?
Γιατι δεν εχουν υδροπνευματικη
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Συμφωνώ με το παραπάνω.
Άλλωστε πιστεύω ότι η μόνη περίπτωση που αξίζει να το κάνεις μετατροπή είναι να βρείς το τροπέτο απο το GTI να το πάρεις, να πάρεις και όλη την πίσω γέφυρα αν είναι διαφορετική και να ξεκινήσεις το βάλε-βγάλε (και το αναποδο) έτσι ώστε να μην καταντήσεις με κανένα ... 'χρέπι' λόγο μετατροπής και τότε να αναπολείς τι ωραίο που ήταν 'μαμά' και να σκέφτεσαι ΑΧ! πήγαινε πιο αργά αλλά δεν έτριζε απο παντού, δεν χάλαγε 2 φορές την εβδομάδα και άλλα τέτοια.Ναι δεν θα διαφωνισω οτι, οτι πειραζεις δεν γυνεται παντα καλητερο. Αλλα, καταρχην το ολο σκηνηκο ειναι ακομα υπο μελετη, κατα 2, δεν θα ειναι το βασικο οχημα (αν φαει ολη αυτη την μετατροπη...), 3 μα εχω βρει τροπετα με λιγα σχετικα λ7 (το σε τι κατασταση ειναι ενας θεος το ξερει), 4 ιδι τρυζει σαν τρελο (ειδικα οταν κανει κρυο, τωρα το γιατι αυτο θα σας γελασω... παιζει και μετα να το ξεχναω το τριξιμο, οταν ζεσταθει δηλ...) 5 ειμαι 21 χρονων και θελω να τα σκαλησω ΟΛΑ (θα μου περασει... το θεμα ειναι ποτε...). 6 αν βρω ετοιμο αμαξι οπως ειχα βρει παλεοτερα (με 2000 ευρο παρακαλω, μαμα ), απλα θα το φερω χωρις πινακιδες και θα το εχω για πιστα μονο, γιατι ο εκτελωνισμος παει +10000 περιπου απο οσο μου ειπαν ...
Γιατι δεν εχουν υδροπνευματικη
αυτος ακρiβος ειναι ο λογος που εχω σκιλιασει με αυτο το αυτοκινητο και δεν περνω saxorallo...
παντως πραγματικα μου κανει εντυπωση ποσο κατα ειστε της μετατροπης που λεω να κανω!!! υπαρχει καποιος συγκεκρημενος λογος που λογο νεωτιτας (γενικοτερης) αγνοω???
-
Δύο είναι οι λόγοι που σου 'τη λένε' που θέλεις να πειράξεις το ΒΧ:
-
Το αυτοκίνητο αυτό είναι σχεδόν 'κλασικό'.
-
Είσαι στο Citroen forum του 4TF! Τα πολλά 'πειράγματα' μας 'πειράζουν'..
Να προσθέσω ότι, όταν έβαλες σαν wanna-have εκείνη την καννιβαλισμένη φουκαριάρα τη ΒΧ ήταν σαν να.. αυτοπυροβολήθηκες στο πόδι!..
'Στιγματίστηκες'...
-
-
Aκριβώς!
Εδώ είσαι στο 4tf και όχι στο gtc ή στο topfuel.grΟι «εικαστικές παρεμβάσεις» σε αυτοκίνητα πόσο μάλλον σε κλασσικά μας προκαλούν αλλεργία.
Είναι σαν να βγει ο πρόεδρος εδώ και να μας πει: παιδιά θέλω να βάλω
2λιτρο μοτέρ και αεροτομή στο ΑΜΙ8 μου... -
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
και πολυ προσεγμενο ICE (αφου μας εκπροσοπει και σε αγωνες...)...Χμμμ... Γι'αυτό είχα την εντύπωση πως την έχω ξαναδεί κάπου... Κρίμα...
-
Καλα ρε παιδια, σορρυ...
Σαν κλασσικο θα θεωρουσα κατι πιο παλιο, με πιο ρετρο εμφανηση...
Πχ μια DS ειναι κλασσικη και κουκλαρα, ενα 2CV ειναι επισις κλασσικοτατο και πανεμορφο, αλλα ενα αυτοκηνητο σαν το ΒΧ δεν το βλεπω κλασσικο. Ειδικα με τον κλασσικο τροπο που μπαινει στις στροφες . Ασε που δεν ηταν και τοσο μπροστα απο την εποχη του, οταν βγηκε, οπως οφειλει να ειναι μια citroen...(μην με λιντσαρετε σας παρακαλω... )... απο σχεδιαστικης αποψεως...
Παντος ειληκρινα σορρυ για την αναστατωση. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
παιδιά θέλω να βάλω
2λιτρο μοτέρ και αεροτομή στο ΑΜΙ8 μου...Δεν ειναι κακη ιδεα!!!
(σκαβω τον λακο μου...ε??? )
CITROËN FORUM