Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΥ 2006!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΥ 2006!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    40
    146
    213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Α ΟΚ

      Δε μας πέφτει λόγος προσωπικά για τον κάθε ένα.
      Αλλά μας πέφτει λόγος συνολικά, με την έννοια πως η πίστα στην Ελλάδα είναι σε τέτοια ανυποληψία, που ταλαντούχοι πισταδόροι, όπως ο Καϊτατζής, τα αδέλφια Ζάχου, ο Γκίκας, δεν έχουν που να πάνε και τι να κάνουν. Το ό,τι ασχολούνται με τα ράλι είναι φυσικό επακόλουθο, κάτι σαν 'αν δε βρίσκεις γήπεδο για ποδόσφαιρο, καλό είναι και το 5x5'. Οχι πως τα ράλι δεν είναι καλά, ίσα ίσα , η ουσιαστική ανυπαρξία της πίστας είναι το κακό.

      Και οι ευθύνες σίγουρα βαρύνουν όλους (και ΕΘΕΑ και οργανωτές και αγωνιζόμενους).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bravehard last edited by

        Δυστυχως ζούμε σε μια χώρα που μετα τα καρτ δεν υπάρχει παρα μονο η Ν4 και άπο φέτος τίποτα άλλο.
        Με τις υγιες μας αφου καταφεραμε να μην εχουμε πίστες ραλλυκροςς,ωτοκροςς ,αγωνες φτηνούς και ευέλικτους ,κύπελλα και τελικούς, κατηγορίες Ν1 εως και Ν3 αξιοζήλευτες σε ολες τις μορφές αγώνων κ.λ.π κ.λ.π
        Ντροπή μας και φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να μας πάρει στα σοβαρά κανείς.Μακάρι να βγώ ψεύτης.

        Μπάμπης Κολιγιάννης

        Υ.Γ
        Μαλλον ζούμε στην εποχή πού ελάχιστοι γνωρίζουν τι μπορούν και ολοι γνωρίζουν τι ΘΑ ήθελαν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          nass, οι αγωνιζόμενοι πέρα από πίεση, τι θα μπορούσαν να κάνουν για να γίνει κάποια πίστα;

          Οι οργανωτές εκτός από πίεση θα μπορούσαν να επενδύσουν σε κάποια πίστα (αν και αμφιβάλλω για το αν θα μπορούσαν να διαθέσουν τα τεράστια ποσά). ΚΑΙ οι αγωνιζόμενοι μπορούν να επενδύσουν (πιθανώς η οικονομική αφρόκρεμά τους και πιο εύκολα από τους οργανωτές), αλλά πλέον θα έχουν αλλάξει πόστο (από αγωνιζόμενοι), οπότε θα εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία...
          Ομως δεν μπορείς να υποχρεώσεις τους οργανωτές να γίνουν επενδυτές... Είναι άδικο και λάθος.

          Η ΕΘΕΑ δε, σίγουρα θα μπορούσε να κάνει πολλά, κυρίως από πλευράς κανονισμών, προκυρήξεων κλπ, καθώς και να ασκήσει θεσμικά πίεση στην ίδια την πολιτεία.

          Για να γυρίσω εκεί που ξεκίνησα πάντως, βλέπουμε τα τελευταία χρόνια πως η όποια δυσφορία και επακόλουθη πίεση των αγωνιζομενων σε πολύ απλούστερα θέματα αντιμετωπίζεται με πλήρη αδιαφορία. Οπότε τι παραπάνω ευθύνη να τους βαραίνει τους έρμους; (πλην την ευθύνη του ότι ακόμα τρέχουν, άρα συνεπώς συντηρούν οικονομικά τον φαύλο κύκλο και δεν ξεκινάν όλα από λευκή κόλλα...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
            nass, οι αγωνιζόμενοι πέρα από πίεση, τι θα μπορούσαν να κάνουν για να γίνει κάποια πίστα;

            Δε μιλάω για το 'να γίνει κάποια πίστα', δε χρειαζόμαστε πίστες, χρειαζόμαστε αγωνιζόμενους να τρέχουν σε αυτές

            Και δεν τρέχουν λόγω (1) κόστους, ΟΚ (αν και το χωρίς παράβολο θα περίμενα περισσότερους να το εκμεταλλευτούν και όχι μόνο αυτούς -και μπράβο τους- με τα Ε... ) και (2) λάθος νοοτροπίας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bravehard last edited by

              Αγαπητε nass,
              Διαφωνω 100% μαζι σου.Εαν υπήρχαν οι Σέρρες στην Αθήνα θα υπήρχε αντικείμενο αρα και περισσότεροι αγωνιζόμενοι θα συμμετείχαν.
              Δυστυχώς η ευτυχώς οι αγώνες αυτ/του δεν γίνεται να διεξάγωνται και να διοργανώνονται σε χωράφια.
              Και δυστυχώς ακόμα και σήμερα κανείς δεν εχει καταλάβει πόσο πιο ακριβός ειναι ενας αγώνας στα Μέγαρα και πόσο πιο οικονομικός ειναι για το αυτ/το στις Σέρρες.
              Δυστυχώς

              Μπάμπης κολιγιάννης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apr last edited by

                ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΝΑΣΣΟ , Ο ΜΠΑΜΠΗΣ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ .
                ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ .
                ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΙΤΣ ? ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΤ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
                ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΠΕΞΑΜΕ ΤΟ .........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hannibal last edited by

                  http://www.dubaiautodrome.com
                  An8rwpoi oi opoioi mexri prin merika xronia den hkseran ti paei na pei sirkoyi kai twra oxi mono exoyn mia apo tis kalyteres pistes poy synexizei na anaba8izetai kai na filoksenei agwnes pagkosmioy epipedoy, alla kai oan8rwpos o opoios eixe thn idea gia to A1GP katagetai apo ayth thn xwra....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                    http://www.dubaiautodrome.com
                    An8rwpoi oi opoioi mexri prin merika xronia den hkseran ti paei na pei sirkoyi kai twra oxi mono exoyn mia apo tis kalyteres pistes poy synexizei na anaba8izetai kai na filoksenei agwnes pagkosmioy epipedoy, alla kai oan8rwpos o opoios eixe thn idea gia to A1GP katagetai apo ayth thn xwra....

                    Καλα, συγκρινεις ανομοια μεγεθη.
                    Εκει δεν ξερουν τι να κανουν τα πετροδολαρα τους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      garfli last edited by

                      Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                      http://www.dubaiautodrome.com
                      An8rwpoi oi opoioi mexri prin merika xronia den hkseran ti paei na pei sirkoyi kai twra oxi mono exoyn mia apo tis kalyteres pistes poy synexizei na anaba8izetai kai na filoksenei agwnes pagkosmioy epipedoy, alla kai oan8rwpos o opoios eixe thn idea gia to A1GP katagetai apo ayth thn xwra....

                      ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ!!!!!!!! ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ?????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hannibal last edited by

                        ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ!!!!!!!! ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ?????[/quote]

                        An 8es na ma8eis re file, ma8e kati kai apo kapoioys sto ekswteriko poy isws na kanoyn mia swsth prospa8eia... Giati dld prepei na ma8aineis mono apo ta ellhnika dedomena(poy kapoy xolainoyn) ?
                        Oso gia to an exw paei sxoleio h an lew synexeia paparies, ase na me krinei kapoios allos kai oxi esy....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης APR έγραψε:
                          ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ .
                          ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΙΤΣ ? ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΤ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

                          Σωστα μεν αυτα αλλα ακομη και αν οι Σερρες μετακομιζαν στα Μεγαρα τα προβληματα θα συνεχιζοντουσαν και εξηγω.

                          Κατα τη γνωμη μου πρεπει να ξεχωρισουμε ορισμενα πραγματα: Υπαρχουν αγωνες για ερασιτεχνες (club racing), υπαρχουν αγωνες για επαγγελματιες (οπως πχ ενα εθνικο πρωταθλημα τουρισμου). Στην Ελλαδα δεν εχουμε τιποτα απο τα δυο αλλα η αληθεια ειναι οτι χρειαζομαστε και τα δυο. Αν οι Σερρες μετακομιζαν Μεγαρα το πιο πιθανο θα ηταν οτι ανεξαρτητα κανονισμων (ακομα δηλαδη και με τις τωρινες κλασεις - σαλατα) θα υπηρχαν συμμετοχες και σχετικη ικανοποιηση.

                          Ομως επι της ουσιας βεβαια προοδος μηδεν γιατι για να οργανωθει ενα πρωταθλημα στο στιλ του BTCC ή ενα σοβαρο πρωταθλημα μονοθεσιων (και να γινει ουσιαστικη προοδος στο επιπεδο μας) χρειαζεται κατι παραπανω απο μια ελκυστικη και ασφαλης πιστα. Πανω απο ολα πρεπει να υπαρχει μια ομαδα ανθρωπων που θα δουλεψει αποκλειστικα για το στησιμο του πακετου σε τομεις οπως ο εμπορικος (promotion, τηλεοπτικα, σχεσεις με media κτλ), ο τεχνικος (κανονισμοι, τεχνικοι ελεγχοι κτλ) και φυσικα ο αγωνιστικος (κριτες, αγωνοδικες κτλ).

                          Βεβαια ακομα και αν υπηρχε αυτη η ομαδα (και εκανε τελεια τη δουλεια της) οπωσδηποτε θα χρειαζοντουσαν καλες πιστες. Και αυτο γιατι ειναι απο δυσκολο μεχρι αδυνατο να προσφερεις ικανοποιητικη αποσβεση σε αντιπροσωπιες και χορηγους που θα εμπλακουν, σε μια πιστα σαν τα Μεγαρα που (ρεαλιστικα) χωραει το πολυ 5000 θεατες και δε διαθετει βοηθητικους χωρους για να στηθουν ολα αυτα που χρειαζονται οι σοβαρες εταιριες για να πλαισιωσουν εμπορικα τη συμμετοχη τους σε τετοιους αγωνες.

                          Καλως ή κακως οι αγωνες πιστας θελουν περισσοτεροι δουλεια σε καθε επιπεδο για να πετυχουν απο οτι οι αναβασεις ή τα ραλι. Ομως απο την αλλη μπορουν να δωσουν πολυ μεγαλυτερα οφελη γιαυτο και αξιζει 100% να γινει καθε προσπαθεια απο ΟΛΟΥΣ για να παρουν τα πανω τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Διαφωνω στο οτι η πιστα θελει περισσοτερη δουλεια απο τα ραλλυ.Το αντιθετο.Αυτο αποδεικνυει και η 'ευκολη' προβολη/πωληση της Φ1 η και τα διαφορα BTCC,WTCC,GP2,κλπ, σε σχεση με το ΠΠΡ.
                            Ολοκληρος Ριτσαρντς,ιμμαρσατ,και λοιποι, δεν μπορουν να στησουν αξιοπροσεκτη προβολη του Παγκοσμιου σε σχεση με τους αλλους θεσμους που παρεθεσα,για τους πολυ ευνοητους λογους/πλεονεκτηματα που σου δινει μια (αξιοπρεπη) πιστα.
                            Βεβαια αυτο ειναι γνωμη μου....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                              Διαφωνω στο οτι η πιστα θελει περισσοτερη δουλεια απο τα ραλλυ.Το αντιθετο.Αυτο αποδεικνυει και η 'ευκολη' προβολη/πωληση της Φ1 η και τα διαφορα BTCC,WTCC,GP2,κλπ, σε σχεση με το ΠΠΡ.
                              Ολοκληρος Ριτσαρντς,ιμμαρσατ,και λοιποι, δεν μπορουν να στησουν αξιοπροσεκτη προβολη του Παγκοσμιου σε σχεση με τους αλλους θεσμους που παρεθεσα,για τους πολυ ευνοητους λογους/πλεονεκτηματα που σου δινει μια (αξιοπρεπη) πιστα.
                              Βεβαια αυτο ειναι γνωμη μου....

                              Δεν κανεις λαθος (εκτος απο το οτι ειναι ευκολο να πουληθουν τα WTCC, DTM, GP2 κλπ. Πιστεψε δεν ειναι καθολου ευκολο αλλα δουλευουν για αυτο το σκοπο πολλοι και καλοι) αλλα ειναι τελειως αλλη κουβεντα αυτο το επιπεδο απο το εθνικο που εννοουσα στο post μου.

                              Παρεπιπτοντως η λεξη 'πετυχουν' που χρησιμοποιησα για τα εγχωρια ραλι και αναβασεις ειναι μαλλον ακαταλληλη. Αντικειμενικα η σωστη λεξη ειναι 'υπαρχουν'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ .
                                ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΙΤΣ ? ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΤ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

                                Σωστα μεν αυτα αλλα ακομη και αν οι Σερρες μετακομιζαν στα Μεγαρα τα προβληματα θα συνεχιζοντουσαν και εξηγω.

                                Κατα τη γνωμη μου πρεπει να ξεχωρισουμε ορισμενα πραγματα: Υπαρχουν αγωνες για ερασιτεχνες (club racing), υπαρχουν αγωνες για επαγγελματιες (οπως πχ ενα εθνικο πρωταθλημα τουρισμου). Στην Ελλαδα δεν εχουμε τιποτα απο τα δυο αλλα η αληθεια ειναι οτι χρειαζομαστε και τα δυο. Αν οι Σερρες μετακομιζαν Μεγαρα το πιο πιθανο θα ηταν οτι ανεξαρτητα κανονισμων (ακομα δηλαδη και με τις τωρινες κλασεις - σαλατα) θα υπηρχαν συμμετοχες και σχετικη ικανοποιηση.

                                Ομως επι της ουσιας βεβαια προοδος μηδεν γιατι για να οργανωθει ενα πρωταθλημα στο στιλ του BTCC ή ενα σοβαρο πρωταθλημα μονοθεσιων (και να γινει ουσιαστικη προοδος στο επιπεδο μας) χρειαζεται κατι παραπανω απο μια ελκυστικη και ασφαλης πιστα. Πανω απο ολα πρεπει να υπαρχει μια ομαδα ανθρωπων που θα δουλεψει αποκλειστικα για το στησιμο του πακετου σε τομεις οπως ο εμπορικος (promotion, τηλεοπτικα, σχεσεις με media κτλ), ο τεχνικος (κανονισμοι, τεχνικοι ελεγχοι κτλ) και φυσικα ο αγωνιστικος (κριτες, αγωνοδικες κτλ).

                                Βεβαια ακομα και αν υπηρχε αυτη η ομαδα (και εκανε τελεια τη δουλεια της) οπωσδηποτε θα χρειαζοντουσαν καλες πιστες. Και αυτο γιατι ειναι απο δυσκολο μεχρι αδυνατο να προσφερεις ικανοποιητικη αποσβεση σε αντιπροσωπιες και χορηγους που θα εμπλακουν, σε μια πιστα σαν τα Μεγαρα που (ρεαλιστικα) χωραει το πολυ 5000 θεατες και δε διαθετει βοηθητικους χωρους για να στηθουν ολα αυτα που χρειαζονται οι σοβαρες εταιριες για να πλαισιωσουν εμπορικα τη συμμετοχη τους σε τετοιους αγωνες.

                                Καλως ή κακως οι αγωνες πιστας θελουν περισσοτεροι δουλεια σε καθε επιπεδο για να πετυχουν απο οτι οι αναβασεις ή τα ραλι. Ομως απο την αλλη μπορουν να δωσουν πολυ μεγαλυτερα οφελη γιαυτο και αξιζει 100% να γινει καθε προσπαθεια απο ΟΛΟΥΣ για να παρουν τα πανω τους.

                                Πολύ σωστά αλλά και τόσο δύσκολα ... Σχεδόν αποκαρδιωτικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  glf last edited by

                                  Πόσο δύσκολο θα ήταν να είχαμε μια ανασκόπηση του φετινού πρωταθλήματος ράλλυ (του δικού μας) σε DVD από περιοδικό ?

                                  θυμήθηκα τα βιντεάκια που παίξανε στην απονομή των κυπέλλων της ΕΛΠΑ και έλεγα κοίτα τι ωραία που φαίνεται.
                                  τώρα έβλεπα και το DVD του MOTO για το motogp και έλεγα πόσο δύσκολο είναι να μοντάρουμε μια κασέτα 2 ωρών για το Πρώτάθλημα Ράλλυ ?

                                  και του 2006 να εχει μέσα και αναβάσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rallycards last edited by

                                    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο glf!!!

                                    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ AΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΣΕ DVD!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      garfli last edited by

                                      Ο χρήστης rallycards έγραψε:

                                      ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ AΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΣΕ DVD!!!

                                      ΕΕΕΕΛΑΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!! ΜΑΣ ΤΙΜΑ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΣΟΥ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rallycards last edited by

                                        ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΛΥ ΣΕ DVD KAI ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          garfli last edited by

                                          ΒΕΒΑΙΩΣ!!!! ΑΠΟ ΤΟ 1984 ΚΑΙ ΔΩ.. VML - ΚΩΣΤΟΥΡΟΣ-ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.. , ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΠΡΩΤΑ , ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            amaxopoulos last edited by

                                            Eγω πειραζει που δεν καταλαβα την απαντηση που εδωσες?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr