-
Α ΟΚ
Δε μας πέφτει λόγος προσωπικά για τον κάθε ένα.
Αλλά μας πέφτει λόγος συνολικά, με την έννοια πως η πίστα στην Ελλάδα είναι σε τέτοια ανυποληψία, που ταλαντούχοι πισταδόροι, όπως ο Καϊτατζής, τα αδέλφια Ζάχου, ο Γκίκας, δεν έχουν που να πάνε και τι να κάνουν. Το ό,τι ασχολούνται με τα ράλι είναι φυσικό επακόλουθο, κάτι σαν 'αν δε βρίσκεις γήπεδο για ποδόσφαιρο, καλό είναι και το 5x5'. Οχι πως τα ράλι δεν είναι καλά, ίσα ίσα , η ουσιαστική ανυπαρξία της πίστας είναι το κακό.Και οι ευθύνες σίγουρα βαρύνουν όλους (και ΕΘΕΑ και οργανωτές και αγωνιζόμενους).
-
Δυστυχως ζούμε σε μια χώρα που μετα τα καρτ δεν υπάρχει παρα μονο η Ν4 και άπο φέτος τίποτα άλλο.
Με τις υγιες μας αφου καταφεραμε να μην εχουμε πίστες ραλλυκροςς,ωτοκροςς ,αγωνες φτηνούς και ευέλικτους ,κύπελλα και τελικούς, κατηγορίες Ν1 εως και Ν3 αξιοζήλευτες σε ολες τις μορφές αγώνων κ.λ.π κ.λ.π
Ντροπή μας και φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να μας πάρει στα σοβαρά κανείς.Μακάρι να βγώ ψεύτης.Μπάμπης Κολιγιάννης
Υ.Γ
Μαλλον ζούμε στην εποχή πού ελάχιστοι γνωρίζουν τι μπορούν και ολοι γνωρίζουν τι ΘΑ ήθελαν. -
nass, οι αγωνιζόμενοι πέρα από πίεση, τι θα μπορούσαν να κάνουν για να γίνει κάποια πίστα;
Οι οργανωτές εκτός από πίεση θα μπορούσαν να επενδύσουν σε κάποια πίστα (αν και αμφιβάλλω για το αν θα μπορούσαν να διαθέσουν τα τεράστια ποσά). ΚΑΙ οι αγωνιζόμενοι μπορούν να επενδύσουν (πιθανώς η οικονομική αφρόκρεμά τους και πιο εύκολα από τους οργανωτές), αλλά πλέον θα έχουν αλλάξει πόστο (από αγωνιζόμενοι), οπότε θα εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία...
Ομως δεν μπορείς να υποχρεώσεις τους οργανωτές να γίνουν επενδυτές... Είναι άδικο και λάθος.Η ΕΘΕΑ δε, σίγουρα θα μπορούσε να κάνει πολλά, κυρίως από πλευράς κανονισμών, προκυρήξεων κλπ, καθώς και να ασκήσει θεσμικά πίεση στην ίδια την πολιτεία.
Για να γυρίσω εκεί που ξεκίνησα πάντως, βλέπουμε τα τελευταία χρόνια πως η όποια δυσφορία και επακόλουθη πίεση των αγωνιζομενων σε πολύ απλούστερα θέματα αντιμετωπίζεται με πλήρη αδιαφορία. Οπότε τι παραπάνω ευθύνη να τους βαραίνει τους έρμους; (πλην την ευθύνη του ότι ακόμα τρέχουν, άρα συνεπώς συντηρούν οικονομικά τον φαύλο κύκλο και δεν ξεκινάν όλα από λευκή κόλλα...)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
nass, οι αγωνιζόμενοι πέρα από πίεση, τι θα μπορούσαν να κάνουν για να γίνει κάποια πίστα;Δε μιλάω για το 'να γίνει κάποια πίστα', δε χρειαζόμαστε πίστες, χρειαζόμαστε αγωνιζόμενους να τρέχουν σε αυτές
Και δεν τρέχουν λόγω (1) κόστους, ΟΚ (αν και το χωρίς παράβολο θα περίμενα περισσότερους να το εκμεταλλευτούν και όχι μόνο αυτούς -και μπράβο τους- με τα Ε... ) και (2) λάθος νοοτροπίας.
-
Αγαπητε nass,
Διαφωνω 100% μαζι σου.Εαν υπήρχαν οι Σέρρες στην Αθήνα θα υπήρχε αντικείμενο αρα και περισσότεροι αγωνιζόμενοι θα συμμετείχαν.
Δυστυχώς η ευτυχώς οι αγώνες αυτ/του δεν γίνεται να διεξάγωνται και να διοργανώνονται σε χωράφια.
Και δυστυχώς ακόμα και σήμερα κανείς δεν εχει καταλάβει πόσο πιο ακριβός ειναι ενας αγώνας στα Μέγαρα και πόσο πιο οικονομικός ειναι για το αυτ/το στις Σέρρες.
ΔυστυχώςΜπάμπης κολιγιάννης
-
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΝΑΣΣΟ , Ο ΜΠΑΜΠΗΣ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ .
ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ .
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΙΤΣ ? ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΤ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΠΕΞΑΜΕ ΤΟ ......... -
http://www.dubaiautodrome.com
An8rwpoi oi opoioi mexri prin merika xronia den hkseran ti paei na pei sirkoyi kai twra oxi mono exoyn mia apo tis kalyteres pistes poy synexizei na anaba8izetai kai na filoksenei agwnes pagkosmioy epipedoy, alla kai oan8rwpos o opoios eixe thn idea gia to A1GP katagetai apo ayth thn xwra.... -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
http://www.dubaiautodrome.com
An8rwpoi oi opoioi mexri prin merika xronia den hkseran ti paei na pei sirkoyi kai twra oxi mono exoyn mia apo tis kalyteres pistes poy synexizei na anaba8izetai kai na filoksenei agwnes pagkosmioy epipedoy, alla kai oan8rwpos o opoios eixe thn idea gia to A1GP katagetai apo ayth thn xwra....Καλα, συγκρινεις ανομοια μεγεθη.
Εκει δεν ξερουν τι να κανουν τα πετροδολαρα τους! -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
http://www.dubaiautodrome.com
An8rwpoi oi opoioi mexri prin merika xronia den hkseran ti paei na pei sirkoyi kai twra oxi mono exoyn mia apo tis kalyteres pistes poy synexizei na anaba8izetai kai na filoksenei agwnes pagkosmioy epipedoy, alla kai oan8rwpos o opoios eixe thn idea gia to A1GP katagetai apo ayth thn xwra....ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ!!!!!!!! ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ?????
-
ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ!!!!!!!! ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ?????[/quote]
An 8es na ma8eis re file, ma8e kati kai apo kapoioys sto ekswteriko poy isws na kanoyn mia swsth prospa8eia... Giati dld prepei na ma8aineis mono apo ta ellhnika dedomena(poy kapoy xolainoyn) ?
Oso gia to an exw paei sxoleio h an lew synexeia paparies, ase na me krinei kapoios allos kai oxi esy.... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ .
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΙΤΣ ? ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΤ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣωστα μεν αυτα αλλα ακομη και αν οι Σερρες μετακομιζαν στα Μεγαρα τα προβληματα θα συνεχιζοντουσαν και εξηγω.
Κατα τη γνωμη μου πρεπει να ξεχωρισουμε ορισμενα πραγματα: Υπαρχουν αγωνες για ερασιτεχνες (club racing), υπαρχουν αγωνες για επαγγελματιες (οπως πχ ενα εθνικο πρωταθλημα τουρισμου). Στην Ελλαδα δεν εχουμε τιποτα απο τα δυο αλλα η αληθεια ειναι οτι χρειαζομαστε και τα δυο. Αν οι Σερρες μετακομιζαν Μεγαρα το πιο πιθανο θα ηταν οτι ανεξαρτητα κανονισμων (ακομα δηλαδη και με τις τωρινες κλασεις - σαλατα) θα υπηρχαν συμμετοχες και σχετικη ικανοποιηση.
Ομως επι της ουσιας βεβαια προοδος μηδεν γιατι για να οργανωθει ενα πρωταθλημα στο στιλ του BTCC ή ενα σοβαρο πρωταθλημα μονοθεσιων (και να γινει ουσιαστικη προοδος στο επιπεδο μας) χρειαζεται κατι παραπανω απο μια ελκυστικη και ασφαλης πιστα. Πανω απο ολα πρεπει να υπαρχει μια ομαδα ανθρωπων που θα δουλεψει αποκλειστικα για το στησιμο του πακετου σε τομεις οπως ο εμπορικος (promotion, τηλεοπτικα, σχεσεις με media κτλ), ο τεχνικος (κανονισμοι, τεχνικοι ελεγχοι κτλ) και φυσικα ο αγωνιστικος (κριτες, αγωνοδικες κτλ).
Βεβαια ακομα και αν υπηρχε αυτη η ομαδα (και εκανε τελεια τη δουλεια της) οπωσδηποτε θα χρειαζοντουσαν καλες πιστες. Και αυτο γιατι ειναι απο δυσκολο μεχρι αδυνατο να προσφερεις ικανοποιητικη αποσβεση σε αντιπροσωπιες και χορηγους που θα εμπλακουν, σε μια πιστα σαν τα Μεγαρα που (ρεαλιστικα) χωραει το πολυ 5000 θεατες και δε διαθετει βοηθητικους χωρους για να στηθουν ολα αυτα που χρειαζονται οι σοβαρες εταιριες για να πλαισιωσουν εμπορικα τη συμμετοχη τους σε τετοιους αγωνες.
Καλως ή κακως οι αγωνες πιστας θελουν περισσοτεροι δουλεια σε καθε επιπεδο για να πετυχουν απο οτι οι αναβασεις ή τα ραλι. Ομως απο την αλλη μπορουν να δωσουν πολυ μεγαλυτερα οφελη γιαυτο και αξιζει 100% να γινει καθε προσπαθεια απο ΟΛΟΥΣ για να παρουν τα πανω τους.
-
Διαφωνω στο οτι η πιστα θελει περισσοτερη δουλεια απο τα ραλλυ.Το αντιθετο.Αυτο αποδεικνυει και η 'ευκολη' προβολη/πωληση της Φ1 η και τα διαφορα BTCC,WTCC,GP2,κλπ, σε σχεση με το ΠΠΡ.
Ολοκληρος Ριτσαρντς,ιμμαρσατ,και λοιποι, δεν μπορουν να στησουν αξιοπροσεκτη προβολη του Παγκοσμιου σε σχεση με τους αλλους θεσμους που παρεθεσα,για τους πολυ ευνοητους λογους/πλεονεκτηματα που σου δινει μια (αξιοπρεπη) πιστα.
Βεβαια αυτο ειναι γνωμη μου.... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Διαφωνω στο οτι η πιστα θελει περισσοτερη δουλεια απο τα ραλλυ.Το αντιθετο.Αυτο αποδεικνυει και η 'ευκολη' προβολη/πωληση της Φ1 η και τα διαφορα BTCC,WTCC,GP2,κλπ, σε σχεση με το ΠΠΡ.
Ολοκληρος Ριτσαρντς,ιμμαρσατ,και λοιποι, δεν μπορουν να στησουν αξιοπροσεκτη προβολη του Παγκοσμιου σε σχεση με τους αλλους θεσμους που παρεθεσα,για τους πολυ ευνοητους λογους/πλεονεκτηματα που σου δινει μια (αξιοπρεπη) πιστα.
Βεβαια αυτο ειναι γνωμη μου....Δεν κανεις λαθος (εκτος απο το οτι ειναι ευκολο να πουληθουν τα WTCC, DTM, GP2 κλπ. Πιστεψε δεν ειναι καθολου ευκολο αλλα δουλευουν για αυτο το σκοπο πολλοι και καλοι) αλλα ειναι τελειως αλλη κουβεντα αυτο το επιπεδο απο το εθνικο που εννοουσα στο post μου.
Παρεπιπτοντως η λεξη 'πετυχουν' που χρησιμοποιησα για τα εγχωρια ραλι και αναβασεις ειναι μαλλον ακαταλληλη. Αντικειμενικα η σωστη λεξη ειναι 'υπαρχουν'.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ .
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΙΤΣ ? ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΤ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣωστα μεν αυτα αλλα ακομη και αν οι Σερρες μετακομιζαν στα Μεγαρα τα προβληματα θα συνεχιζοντουσαν και εξηγω.
Κατα τη γνωμη μου πρεπει να ξεχωρισουμε ορισμενα πραγματα: Υπαρχουν αγωνες για ερασιτεχνες (club racing), υπαρχουν αγωνες για επαγγελματιες (οπως πχ ενα εθνικο πρωταθλημα τουρισμου). Στην Ελλαδα δεν εχουμε τιποτα απο τα δυο αλλα η αληθεια ειναι οτι χρειαζομαστε και τα δυο. Αν οι Σερρες μετακομιζαν Μεγαρα το πιο πιθανο θα ηταν οτι ανεξαρτητα κανονισμων (ακομα δηλαδη και με τις τωρινες κλασεις - σαλατα) θα υπηρχαν συμμετοχες και σχετικη ικανοποιηση.
Ομως επι της ουσιας βεβαια προοδος μηδεν γιατι για να οργανωθει ενα πρωταθλημα στο στιλ του BTCC ή ενα σοβαρο πρωταθλημα μονοθεσιων (και να γινει ουσιαστικη προοδος στο επιπεδο μας) χρειαζεται κατι παραπανω απο μια ελκυστικη και ασφαλης πιστα. Πανω απο ολα πρεπει να υπαρχει μια ομαδα ανθρωπων που θα δουλεψει αποκλειστικα για το στησιμο του πακετου σε τομεις οπως ο εμπορικος (promotion, τηλεοπτικα, σχεσεις με media κτλ), ο τεχνικος (κανονισμοι, τεχνικοι ελεγχοι κτλ) και φυσικα ο αγωνιστικος (κριτες, αγωνοδικες κτλ).
Βεβαια ακομα και αν υπηρχε αυτη η ομαδα (και εκανε τελεια τη δουλεια της) οπωσδηποτε θα χρειαζοντουσαν καλες πιστες. Και αυτο γιατι ειναι απο δυσκολο μεχρι αδυνατο να προσφερεις ικανοποιητικη αποσβεση σε αντιπροσωπιες και χορηγους που θα εμπλακουν, σε μια πιστα σαν τα Μεγαρα που (ρεαλιστικα) χωραει το πολυ 5000 θεατες και δε διαθετει βοηθητικους χωρους για να στηθουν ολα αυτα που χρειαζονται οι σοβαρες εταιριες για να πλαισιωσουν εμπορικα τη συμμετοχη τους σε τετοιους αγωνες.
Καλως ή κακως οι αγωνες πιστας θελουν περισσοτεροι δουλεια σε καθε επιπεδο για να πετυχουν απο οτι οι αναβασεις ή τα ραλι. Ομως απο την αλλη μπορουν να δωσουν πολυ μεγαλυτερα οφελη γιαυτο και αξιζει 100% να γινει καθε προσπαθεια απο ΟΛΟΥΣ για να παρουν τα πανω τους.
Πολύ σωστά αλλά και τόσο δύσκολα ... Σχεδόν αποκαρδιωτικά.
-
Πόσο δύσκολο θα ήταν να είχαμε μια ανασκόπηση του φετινού πρωταθλήματος ράλλυ (του δικού μας) σε DVD από περιοδικό ?
θυμήθηκα τα βιντεάκια που παίξανε στην απονομή των κυπέλλων της ΕΛΠΑ και έλεγα κοίτα τι ωραία που φαίνεται.
τώρα έβλεπα και το DVD του MOTO για το motogp και έλεγα πόσο δύσκολο είναι να μοντάρουμε μια κασέτα 2 ωρών για το Πρώτάθλημα Ράλλυ ?και του 2006 να εχει μέσα και αναβάσεις.
-
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο glf!!!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ AΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΣΕ DVD!!!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ AΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΣΕ DVD!!!
ΕΕΕΕΛΑΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!! ΜΑΣ ΤΙΜΑ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΣΟΥ!!!
-
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΛΥ ΣΕ DVD KAI ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ?
-
ΒΕΒΑΙΩΣ!!!! ΑΠΟ ΤΟ 1984 ΚΑΙ ΔΩ.. VML - ΚΩΣΤΟΥΡΟΣ-ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.. , ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΠΡΩΤΑ , ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!
-
Eγω πειραζει που δεν καταλαβα την απαντηση που εδωσες?
ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΥ 2006!