-
ελα λεμε... Προσωρινα ειναι τα πορτοκαλια.-
Ας μην το συζηταμε αλλο!!
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
ελα λεμε... Προσωρινα ειναι τα πορτοκαλια.-Ας μην το συζηταμε αλλο!!
Παντως Ηλεκτρα ας μην ζουμε σε αυταπατες...το ασημι χρωμα δυσκολα θα το ξαναδουμε φετος...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Παντως Ηλεκτρα ας μην ζουμε σε αυταπατες...το ασημι χρωμα δυσκολα θα το ξαναδουμε φετος...Ετσι λες ε? Κι εγω αυτο φοβαμαι!
-
Και επισημα σημερα το πρωι,ανακοινωθηκε απο την Honda πως ο Davidson θα ειναι ο 3ος της πιλοτος για το 2006.
-
Ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα κι όχι ο Φερνάντο Αλόνσο, αν αυτό σημαίνει κάτι, ήταν ο οδηγός που πήρε στα χέρια του για μία πρώτη δοκιμή, ουσιαστικά βόλτα, την R26 στην πίστα της Χερέθ. (πρωτη παρουσια του v8 της ρενω)
-
Πορτοκαλί οχι πάντως ειναι η ασημένια κουκλάρα του Κίμι (και όλα εις -αρα) που είδα χθες στις αναχωρήσεις στο Ελ Βενιζέλο
-
Schumi to announce future plans in September
Ferrari president, Luca di Montezemolo has revealed that his number one driver, Michael Schumacher will announce whether or not will continue in F1 at the Italian Grand Prix in September.
Speaking to British newspaper, The News of the World, Montezemolo added that in his view the German still has the 'will' and desire to continue competing in the sport, but ultimately it will be his decision whether or not he signs an extension to his current deal, which expires at the end of this season.
'It's up to the driver to decide [on whether he keeps on competing],' confirmed Montezemolo.
'It will be him saying whether he'll carry on racing. But for us Michael isn't just the present at Ferrari - he's also the future.
'For the will, determination and results he has, he still remains the best. If he quits, I'll be sorry but I know that if he decides to do so it will be because he doesn't feel like being number one any more. But I see he still has the will - and when we get to Monza we'll know what he'll do.'
Schumacher made his F1 debut with Jordan at the Belgium GP back in 1991 and since then he has gone on to become the most successful driver in the history of F1, winning the drivers' championship a record seven times and notching up over 80 grand prix victories.
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Πορτοκαλί οχι πάντως ειναι η ασημένια κουκλάρα του Κίμι (και όλα εις -αρα) που είδα χθες στις αναχωρήσεις στο Ελ Βενιζέλο?
-
Κάτι το οποίο τώρα πρόσεξα.
Αυτή η 'ασημένια' ιστορία των μονοθεσίων της McLaren άρχισε το έτος που ήρθε ο Adrian Newey και φαίνεται να τελειώνει στο έτος που αποχώρησε ο ίδιος από την ομάδα. Συμπτώσεις... -
βρε Iceman, αν πας μια βόλτα απο το αεροδρόμιο θα δεις εχει στις αναχωρήσεις την περσινή McLaren του Κίμι.. Κάτσε να ανεβάσω μια φώτο για του λόγου το αληθές..
-
Πεταει κανενας και θελει να τον πεταξω μεχρι το αεροδρομιο?
-
ωραίος sokos. Δεν το ξερα Τι έπαθε το γαμάτο avatar σου και δεν εμφανίζεται?
-
δεν φαίνετε το αβατάρ μου?!
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Πεταει κανενας και θελει να τον πεταξω μεχρι το αεροδρομιο?Μάλλον επειδή είμαστε πολλοί που δεν πετάνε αλλά θέλουν να δουν την McLaren, μήπως θα ήταν καλύτερα να μισθώσουμε λεωφορείο να μας πάει?!?!?!?!?
Πάντως ξέρει κανένας πόσο θα βρίσκεται εκεί και αν είναι αντίγραφο ή πραγματικό;
-
Για τον Kimi πάντως είναι μια μεταβατική χρονιά μιας και από Πορτοκαλί του χρόνου θα βρεθεί σε κόκκινο μονοθέσιο
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
βρε Iceman, αν πας μια βόλτα απο το αεροδρόμιο θα δεις εχει στις αναχωρήσεις την περσινή McLaren του Κίμι.. Κάτσε να ανεβάσω μια φώτο για του λόγου το αληθές..Για δες και τη φετινή:
>Το πορτοκαλί χρώμα το οποίο παρουσιάζεται στις φωτογραφίες είναι το χρώμα με το οποίο πρωταγωνίστηκε η McLaren το 1966 και αποτελεί το αγωνιστικό εθνικό χρώμα της Νέας Ζηλανδίας, πατρίδας του ιδρυτή της ομάδας, Bruce McLarenΤώρα αν κερδίζει η Mclaren τον αγώνα θα ακούμε τον εθνικό ύμνο της Νέας Ζηλανδίας???
Πηγή:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0 -
μα αυτό ειναι το χρώμα για τις δοκίμες, στους αγώνες ασφαλώς θα είναι τα ασημένια βέλη. Ετσι ήταν και το 99 αν θυμάμαι καλά..
-
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
H χιονατη εχει το σχεδιο 'βαψτο μονος σου'Μαλλον η επιλογη του χρωματος δεν ειναι τυχαια, καθως ασπρο ειναι το παραδοσιακο Γερμανικο χρωμα στους αγωνες:
*For decades until the introduction of sponsorship liveries, each country had its traditional color in automobile racing. Italian race cars are still famous for their Rosso Corsa red color, English ones are British Racing Green, French blue, etc.
German cars like the Blitzen-Benz were white. For example, the big supercharged 200hp Mercedes-Benz SSK with which Rudolf Caracciola won the 1931 Mille Miglia was called White Elephant.
The origin of the silver arrows was accidental. The international governing body of motor sport prescribed for 1934 onwards a maximum weight limit of 750 kilograms for Grand Prix racing cars, excluding tyres and fuel. When the Mercedes-Benz team placed its new Mercedes-Benz W25 on the scrutineering scales prior to the first race (the Eifelrennen at the Nürburgring) in spring 1934, it recorded 751 kg. Racing manager Alfred Neubauer and his driver Manfred von Brauchitsch were at first baffled, before hitting on the idea of scraping all the white paint from the bodywork. The next day, the shining silver aluminium beneath was exposed and the scrutineering was passed. After a successful race of the 320 hp cars, the nickname silver arrow was born.* Πηγη:wikipedia.org
ΥΓ Αυτο παντως παραειναι...ασπρο
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
μα αυτό ειναι το χρώμα για τις δοκίμες, στους αγώνες ασφαλώς θα είναι τα ασημένια βέλη. Ετσι ήταν και το 99 αν θυμάμαι καλά..Πρότρεξα χωρίς να διαβάσω προσεκτικά το άρθρο...
Παρόλα αυτά, άλλα χρώματα στις δοκιμές, άλλα στον αγώνα... Περίεργο μου φαίνεται...
Formula 1 - Διάφορα νέα