-
Ο χρήστης katman έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ? ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑ ΚΛΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ??Ιδού τι λέει το Παράρτημα Κ του 2006:
5.5.1 Οι δεξαμενές καυσίμου όλων των αυτοκινήτων των περιόδων από Α έως Ε (1961) πρέπει να είναι είτε τα αρχικά ρεζερβουάρ, είτε ρεζερβουάρ που αναφέρονται στην ομολογκασιόν είτε ρεζερβουάρ ασφαλείας.
Συνιστάται τα ρεζερβουάρ να γεμίζονται με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL- B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
5.5.2 Για όλα τα αυτοκίνητα της περιόδου F έως I το ρεζερβουάρ είναι ελεύθερο και πρέπει να είναι γεμισμένο με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL-B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
5.5.3 Τα ρεζερβουάρ ασφαλείας πρέπει να είναι σύμφωνα με το άρθρο 253.14 του τρέχοντος Appendix J (Ρεζερβουάρ ασφαλείας εγκεκριμένα από την FIA).A-E είναι έως και 1961
F-I είναι έως και 1981Αρα η απάντηση στην ερώτησή σου είναι 'ναι'. Αρκεί να έχουν μέσα 'σφουγγάρι' τύπου MIL-B-83054.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ? ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑ ΚΛΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ??
Ιδού τι λέει το Παράρτημα Κ του 2006:
5.5.1 Οι δεξαμενές καυσίμου όλων των αυτοκινήτων των περιόδων από Α έως Ε (1961) πρέπει να είναι είτε τα αρχικά ρεζερβουάρ, είτε ρεζερβουάρ που αναφέρονται στην ομολογκασιόν είτε ρεζερβουάρ ασφαλείας.
Συνιστάται τα ρεζερβουάρ να γεμίζονται με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL- B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
5.5.2 Για όλα τα αυτοκίνητα της περιόδου F έως I το ρεζερβουάρ είναι ελεύθερο και πρέπει να είναι γεμισμένο με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL-B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
5.5.3 Τα ρεζερβουάρ ασφαλείας πρέπει να είναι σύμφωνα με το άρθρο 253.14 του τρέχοντος Appendix J (Ρεζερβουάρ ασφαλείας εγκεκριμένα από την FIA).A-E είναι έως και 1961
F-I είναι έως και 1981Αρα η απάντηση στην ερώτησή σου είναι 'ναι'. Αρκεί να έχουν μέσα 'σφουγγάρι' τύπου MIL-B-83054.
Το 'σφουγγάρι' αυτό υπάρχει στην αγορά? (για Ελλάδα εννοώ)
Αν ναι πως το ζητάει κανείς και από που? -
Ωραια! ευχαριστω Νασο, αυτο ειχα συμπερανει και εγω αλλα ηθελα να ρωτησω για να ειμαι 100% σιγουρος αν καταλαβα καλα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και οι υπόλοιποι τεχνικοί κανονισμοί του 2006 στο
http://ethea.elpa.gr/news/newslist.php?cat=133Καλημέρα και καλή χρονιά!
Γνωρίζει κανείς με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να τυπώσουμε τους κανονισμούς (εκτός απο το να τους αποθηκεύσουμε ως αρχείο txt)?
-
Δε δουλεύει το File --> Print από τον browser ?
Επίσης, αν τους σώζεις σε .txt μπορείς να τυπώσεις από το Notepad -ωστόσο έτσι χάνεις τις αλλαγές από το 2005 που είναι σε bold υπογραμμισμένα.
Καλύτερα να τους σώσεις σε Word.
Μέγεθος σελίδας: Α5. Οπότε αν κάνεις shrink to fit μπορείς να τυπώσεις 2 σελίδες σε μία Α4.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε δουλεύει το File --> Print από τον browser ?Μάλλον όχι, καθώς έκανα print preview και τις πρώτες σελίδες δεν τις βγάζει (μπορεί να φταίει και ο υπολογιστής μου, ο οποίος έχει περάσει πια στην ομάδα Ε )
Τελικά σκέφτομαι να περιμένω λίγο μήπως τυπωθεί το βιβλίο της χρονιάς.
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Δε δουλεύει το File --> Print από τον browser ?
Μάλλον όχι, καθώς έκανα print preview και τις πρώτες σελίδες δεν τις βγάζει (μπορεί να φταίει και ο υπολογιστής μου, ο οποίος έχει περάσει πια στην ομάδα Ε )
Τελικά σκέφτομαι να περιμένω λίγο μήπως τυπωθεί το βιβλίο της χρονιάς.
Δοκιμασε με τον Mozilla εαν μπορεις τα τυπωνει κανονικα.
-
Επιμορφωτικό σεμινάριο τεχνικών εφόρων
http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=846&cat=35
Διευκρινίζεται πως απευθύνεται είτε σε δόκιμους τεχνικούς εφόρους (δηλ. αυτούς που παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό σεμινάριο του 2005) είτε σε ήδη τεχνικούς εφόρους. Για υποψήφιους δόκιμους τεχνικούς εφόρους, του χρόνου πάλι.
-
ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΧΕΡΙΟΥ.
-
Νασο, ΔΤΤ ποτε? Για να προγραμματιζομαστε.
-
Ο χρήστης akela έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΧΕΡΙΟΥ.Οπως και πέρισυ, μόνο πυρόσβεση χειρός.
Το λέει άλλωστε εδώ (κεφάλαιο 8 ).
-
Να ξεθάψω λίγο αυτο το θέμα για να κάνω μια ερώτηση για πρόβλημα που μου προέκυψε με τους τεχνικούς κανονισμούς. Αφορά το αυτοκίνητο της υπογραφής μου. Προκειται για ένα Uno Turbo ΜκΙΙ (ναι το ξέρω είμαι τρέλος που αποφάσισα να τρέξω με τέτοιο αμάξι ). Στην homologation του που έχω εδω και λίγο καιρό στα χέρια μου, αναφέρει μια τουρμπίνα της garrett την ΤΒ0245. Με την τουρμπίνα αυτή έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα uno ακόμα και στο εξωτερικό. Τα περισσότερα uno, όσο μπορώ να γνωρίζω απο αυτοκίνητα φίλων, την αντιπροσωπεία, και forum του εξωτερικού έχουν τουρμπίνα της ΙΗΙ με κάποιες διαφορές στις διαστάσεις των φτερωτων και των αριθμό των πτερυγίων απο αυτή που αναφέρεται στην homologation. Το αυτοκίνητο μέχρι και φέτος ('07) μπορεί να συμμετάσχει στις κατηγορίες Ν & Α. Τέτοια τουρμπίνα (garrett) δεν έχω μπορέσει να βρώ (βασικά βρήκα μια αλλα ήταν κατεστραμένη και ηταν αδύνατον να επισκευαστεί), τη γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Συμμετέχω με την εργοστασιακή ΙΗΙ, η οποία οπτικά είναι ίδια, και σε περιπτωση ελέγχου βγαίνω παράνομος;(λες και θα περάσω κανέναν για να μου κάνει ένσταση, αλλα λέμε τώρα ). Επειδή βασικά θέλω ασφάλτινα ράλλυ & ραλλυ σπριντ αποκλείω μεγαλύτερη τουρμπίνα για του χρόνου('08 ) που θα τρέχει Ε καθώς θα με βγάλει στην ΕΕ, πράγμα που σημαίνει οτι θα μπορώ να τρέχω μόνο σε αναβάσεις και πίστα.
υγ. ...επίσης απαντήσεις απο εγκάθετους του στύλ πέτα τον ιταλό και πάρε γάλλο κτλ. δεν γίνονται δεκτες, έχω έρωτα με αυτο το αυτοκινητο απο πιτσιρικάς
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΧΕΡΙΟΥ.
Οπως και πέρισυ, μόνο πυρόσβεση χειρός.
Το λέει άλλωστε εδώ (κεφάλαιο 8 ).
μα τα ραλλυ σπριντ ανηκουν στα ραλλυ γιατι δεν ειναι απαραιτητη η πυροσβεση?
αν ειναι ετσι οπως λες nass τοτε ουτε εσωρουχα χρειαζονται ,ουτε παπουτσια?
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Να ξεθάψω λίγο αυτο το θέμα για να κάνω μια ερώτηση για πρόβλημα που μου προέκυψε με τους τεχνικούς κανονισμούς. Αφορά το αυτοκίνητο της υπογραφής μου. Προκειται για ένα Uno Turbo ΜκΙΙ (ναι το ξέρω είμαι τρέλος που αποφάσισα να τρέξω με τέτοιο αμάξι ). Στην homologation του που έχω εδω και λίγο καιρό στα χέρια μου, αναφέρει μια τουρμπίνα της garrett την ΤΒ0245. Με την τουρμπίνα αυτή έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα uno ακόμα και στο εξωτερικό. Τα περισσότερα uno, όσο μπορώ να γνωρίζω απο αυτοκίνητα φίλων, την αντιπροσωπεία, και forum του εξωτερικού έχουν τουρμπίνα της ΙΗΙ με κάποιες διαφορές στις διαστάσεις των φτερωτων και των αριθμό των πτερυγίων απο αυτή που αναφέρεται στην homologation. Το αυτοκίνητο μέχρι και φέτος ('07) μπορεί να συμμετάσχει στις κατηγορίες Ν & Α. Τέτοια τουρμπίνα (garrett) δεν έχω μπορέσει να βρώ (βασικά βρήκα μια αλλα ήταν κατεστραμένη και ηταν αδύνατον να επισκευαστεί), τη γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Συμμετέχω με την εργοστασιακή ΙΗΙ, η οποία οπτικά είναι ίδια, και σε περιπτωση ελέγχου βγαίνω παράνομος;(λες και θα περάσω κανέναν για να μου κάνει ένσταση, αλλα λέμε τώρα ). Επειδή βασικά θέλω ασφάλτινα ράλλυ & ραλλυ σπριντ αποκλείω μεγαλύτερη τουρμπίνα για του χρόνου('08 ) που θα τρέχει Ε καθώς θα με βγάλει στην ΕΕ, πράγμα που σημαίνει οτι θα μπορώ να τρέχω μόνο σε αναβάσεις και πίστα.υγ. ...επίσης απαντήσεις απο εγκάθετους του στύλ πέτα τον ιταλό και πάρε γάλλο κτλ. δεν γίνονται δεκτες, έχω έρωτα με αυτο το αυτοκινητο απο πιτσιρικάς
PETA TON ITALO KAI PARE GALLO....... :P:P
-
Για δες στο dragster.gr.... πουλιέται ένα ΑΧ με 8v μοτέρ κανα 2χίλιαρο. Λες να τη κάνουμε τη δουλειά ......καπου εκεί στο γκαράζ σου κοιμάτε και ένα omp κλουβάκι απο οτι θυμάμαι.... Μήπως σου ανάβω φωτιές, λέω μήπως
βρε τη ροπή του ιτάλου στην ανηφόρα δεν τη αλλάζω λέμε, και άσε τους γάλλους να ψάχνονται με κορονοπήνια για να να ανέβουν την ανηφοριά
υγ. ασε που με εμένα μεσα(90+ μετά τις γιορτές) και εσένα συνοδηγό αμα δεν χάσουμε κάνα κιλό με οτιδήποτε λιγότερο απο 20kgm ροπή θα μας περνάνε και τα αδερφάκια του uno απο την Α0
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Για δες στο dragster.gr.... πουλιέται ένα ΑΧ με 8v μοτέρ κανα 2χίλιαρο. Λες να τη κάνουμε τη δουλειά ......καπου εκεί στο γκαράζ σου κοιμάτε και ένα omp κλουβάκι απο οτι θυμάμαι.... Μήπως σου ανάβω φωτιές, λέω μήπωςβρε τη ροπή του ιτάλου στην ανηφόρα δεν τη αλλάζω λέμε, και άσε τους γάλλους να ψάχνονται με κορονοπήνια για να να ανέβουν την ανηφοριά
υγ. ασε που με εμένα μεσα(90+ μετά τις γιορτές) και εσένα συνοδηγό αμα δεν χάσουμε κάνα κιλό με οτιδήποτε λιγότερο απο 20kgm ροπή θα μας περνάνε και τα αδερφάκια του uno απο την Α0
To kloybi akoma ekei sthn gwnia toy einai mazi me ola ta ypoloipa... o gallos leipei...Alla re Mlk thn formula3 kai to radical poy odhghsa edw katw den ta allazw me tpt....
-
Γνωστό το πρόβλημα από παλιά με το Uno Turbo. Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να είσαι 100% νόμιμος είναι να έχεις την Garrett. Φυσικά μπορείς να τρέχεις με την ΙΗΙ και να κάνεις την πλάκα σου αλλά αν σου γίνει ένσταση... Κρίνεις και αποφασίζεις
Τα ράλι σπριντ δεν 'ανήκουν στα ράλι', είναι διαφορετικού τύπου αγώνες.
Τέλος πάντων, από φέτος και στα ράλι σπριντ εγκατεστημένη πυρόσβεση.
-
Μαλιστα. Χτές έπεσε στα χέρια μου μια λυμένη ΙΗΙ απο Punto GT η οποία στα χαρακτηριστικά της είναι σχεδον ίδια με την Garrett. Βασικά αλλού είναι λίγο μεγαλύτερη(δέκατα), αλλού λίγο μικρότερη, παίζει όμως πανω κάτω στις ανοχές +- που δίνει στο χαρτί. Πρέπει οπωςδήποτε να είναι η μάρκα και το μοντέλο που αναγράφει??? Αν είναι ίδια και εμφανισιακα και στα χαρακτηριστικά, όπως συμβαίνει στην περιπτωση μου, πάλι είμαι εκτός; Ουσιαστικά απ'οτι φαίνεται η μοναδική τους διαφορα είναι στο όνομα του κατασκευαστή .
Τώρα όμως που το σκεφτομαι nass, περνάμε στην ερώτηση νο2. Γίνεται να το δηλώσω οτι είναι uno 70XS και να το βγάλω ΕΕ ωστε να μπορώ να τρέξω και ραλλυ (λόγο οτι έιναι 31/12/2003, το 70άρι) μέ οτι τουρμπίνα νά'ναι???
-
Δεν μπορείς να το δηλώσεις 70άρι διότι δεν μπορείς σε Ε να προσθέσεις Turbo αν δεν είχε το αρχικό μοντέλο...
Το αυτοκίνητό σου τρέχει στην ομάδα Α μέχρι το τέλος του 2007. Μέχρι τότε, ο μόνος τρόπος να είσαι νόμιμος 100% είναι η Garrett. Που πρέπει να είναι Garrett και να το γράφει κιόλας, όχι 'να μοιάζει'. Σε 1 χρόνο θα είναι Ε οπότε βάζεις ό,τι Turbo θέλεις. -
ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ?
ΕΑΝ Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Π.Χ 1400 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2000(ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ)ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ?
Τεχνικοί κανονισμοί 2006