Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνικοί κανονισμοί 2006
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Τεχνικοί κανονισμοί 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    22
    85
    109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης katman έγραψε:
      ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ? ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑ ΚΛΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ??

      Ιδού τι λέει το Παράρτημα Κ του 2006:

      5.5.1 Οι δεξαμενές καυσίμου όλων των αυτοκινήτων των περιόδων από Α έως Ε (1961) πρέπει να είναι είτε τα αρχικά ρεζερβουάρ, είτε ρεζερβουάρ που αναφέρονται στην ομολογκασιόν είτε ρεζερβουάρ ασφαλείας.
      Συνιστάται τα ρεζερβουάρ να γεμίζονται με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL- B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
      5.5.2 Για όλα τα αυτοκίνητα της περιόδου F έως I το ρεζερβουάρ είναι ελεύθερο και πρέπει να είναι γεμισμένο με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL-B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
      5.5.3 Τα ρεζερβουάρ ασφαλείας πρέπει να είναι σύμφωνα με το άρθρο 253.14 του τρέχοντος Appendix J (Ρεζερβουάρ ασφαλείας εγκεκριμένα από την FIA).

      A-E είναι έως και 1961
      F-I είναι έως και 1981

      Αρα η απάντηση στην ερώτησή σου είναι 'ναι'. Αρκεί να έχουν μέσα 'σφουγγάρι' τύπου MIL-B-83054.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris-razis last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ? ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑ ΚΛΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ??

        Ιδού τι λέει το Παράρτημα Κ του 2006:

        5.5.1 Οι δεξαμενές καυσίμου όλων των αυτοκινήτων των περιόδων από Α έως Ε (1961) πρέπει να είναι είτε τα αρχικά ρεζερβουάρ, είτε ρεζερβουάρ που αναφέρονται στην ομολογκασιόν είτε ρεζερβουάρ ασφαλείας.
        Συνιστάται τα ρεζερβουάρ να γεμίζονται με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL- B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
        5.5.2 Για όλα τα αυτοκίνητα της περιόδου F έως I το ρεζερβουάρ είναι ελεύθερο και πρέπει να είναι γεμισμένο με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύμφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL-B-83054 ή ''D-STOP'' (αντιεκρηκτικά φύλλα)
        5.5.3 Τα ρεζερβουάρ ασφαλείας πρέπει να είναι σύμφωνα με το άρθρο 253.14 του τρέχοντος Appendix J (Ρεζερβουάρ ασφαλείας εγκεκριμένα από την FIA).

        A-E είναι έως και 1961
        F-I είναι έως και 1981

        Αρα η απάντηση στην ερώτησή σου είναι 'ναι'. Αρκεί να έχουν μέσα 'σφουγγάρι' τύπου MIL-B-83054.

        Το 'σφουγγάρι' αυτό υπάρχει στην αγορά? (για Ελλάδα εννοώ)
        Αν ναι πως το ζητάει κανείς και από που?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          katman last edited by

          Ωραια! ευχαριστω Νασο, αυτο ειχα συμπερανει και εγω αλλα ηθελα να ρωτησω για να ειμαι 100% σιγουρος αν καταλαβα καλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alman310 last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Και οι υπόλοιποι τεχνικοί κανονισμοί του 2006 στο
            http://ethea.elpa.gr/news/newslist.php?cat=133

            Καλημέρα και καλή χρονιά!

            Γνωρίζει κανείς με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να τυπώσουμε τους κανονισμούς (εκτός απο το να τους αποθηκεύσουμε ως αρχείο txt)?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Δε δουλεύει το File --> Print από τον browser ?

              Επίσης, αν τους σώζεις σε .txt μπορείς να τυπώσεις από το Notepad -ωστόσο έτσι χάνεις τις αλλαγές από το 2005 που είναι σε bold υπογραμμισμένα.

              Καλύτερα να τους σώσεις σε Word.

              Μέγεθος σελίδας: Α5. Οπότε αν κάνεις shrink to fit μπορείς να τυπώσεις 2 σελίδες σε μία Α4.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alman310 last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Δε δουλεύει το File --> Print από τον browser ?

                Μάλλον όχι, καθώς έκανα print preview και τις πρώτες σελίδες δεν τις βγάζει (μπορεί να φταίει και ο υπολογιστής μου, ο οποίος έχει περάσει πια στην ομάδα Ε )

                Τελικά σκέφτομαι να περιμένω λίγο μήπως τυπωθεί το βιβλίο της χρονιάς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pinatsis-kyriakos last edited by

                  Ο χρήστης alman310 έγραψε:

                  Δε δουλεύει το File --> Print από τον browser ?

                  Μάλλον όχι, καθώς έκανα print preview και τις πρώτες σελίδες δεν τις βγάζει (μπορεί να φταίει και ο υπολογιστής μου, ο οποίος έχει περάσει πια στην ομάδα Ε )

                  Τελικά σκέφτομαι να περιμένω λίγο μήπως τυπωθεί το βιβλίο της χρονιάς.

                  Δοκιμασε με τον Mozilla εαν μπορεις τα τυπωνει κανονικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Επιμορφωτικό σεμινάριο τεχνικών εφόρων

                    http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=846&cat=35

                    Διευκρινίζεται πως απευθύνεται είτε σε δόκιμους τεχνικούς εφόρους (δηλ. αυτούς που παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό σεμινάριο του 2005) είτε σε ήδη τεχνικούς εφόρους. Για υποψήφιους δόκιμους τεχνικούς εφόρους, του χρόνου πάλι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      akela last edited by

                      ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΧΕΡΙΟΥ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        platis last edited by

                        Νασο, ΔΤΤ ποτε? Για να προγραμματιζομαστε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης akela έγραψε:
                          ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΧΕΡΙΟΥ.

                          Οπως και πέρισυ, μόνο πυρόσβεση χειρός.

                          Το λέει άλλωστε εδώ (κεφάλαιο 8 ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michaliscorsa last edited by

                            Να ξεθάψω λίγο αυτο το θέμα για να κάνω μια ερώτηση για πρόβλημα που μου προέκυψε με τους τεχνικούς κανονισμούς. Αφορά το αυτοκίνητο της υπογραφής μου. Προκειται για ένα Uno Turbo ΜκΙΙ (ναι το ξέρω είμαι τρέλος που αποφάσισα να τρέξω με τέτοιο αμάξι ). Στην homologation του που έχω εδω και λίγο καιρό στα χέρια μου, αναφέρει μια τουρμπίνα της garrett την ΤΒ0245. Με την τουρμπίνα αυτή έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα uno ακόμα και στο εξωτερικό. Τα περισσότερα uno, όσο μπορώ να γνωρίζω απο αυτοκίνητα φίλων, την αντιπροσωπεία, και forum του εξωτερικού έχουν τουρμπίνα της ΙΗΙ με κάποιες διαφορές στις διαστάσεις των φτερωτων και των αριθμό των πτερυγίων απο αυτή που αναφέρεται στην homologation. Το αυτοκίνητο μέχρι και φέτος ('07) μπορεί να συμμετάσχει στις κατηγορίες Ν & Α. Τέτοια τουρμπίνα (garrett) δεν έχω μπορέσει να βρώ (βασικά βρήκα μια αλλα ήταν κατεστραμένη και ηταν αδύνατον να επισκευαστεί), τη γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Συμμετέχω με την εργοστασιακή ΙΗΙ, η οποία οπτικά είναι ίδια, και σε περιπτωση ελέγχου βγαίνω παράνομος;(λες και θα περάσω κανέναν για να μου κάνει ένσταση, αλλα λέμε τώρα ). Επειδή βασικά θέλω ασφάλτινα ράλλυ & ραλλυ σπριντ αποκλείω μεγαλύτερη τουρμπίνα για του χρόνου('08 ) που θα τρέχει Ε καθώς θα με βγάλει στην ΕΕ, πράγμα που σημαίνει οτι θα μπορώ να τρέχω μόνο σε αναβάσεις και πίστα.

                            υγ. ...επίσης απαντήσεις απο εγκάθετους του στύλ πέτα τον ιταλό και πάρε γάλλο κτλ. δεν γίνονται δεκτες, έχω έρωτα με αυτο το αυτοκινητο απο πιτσιρικάς

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fotis-84 last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ ΧΕΡΙΟΥ.

                              Οπως και πέρισυ, μόνο πυρόσβεση χειρός.

                              Το λέει άλλωστε εδώ (κεφάλαιο 8 ).

                              μα τα ραλλυ σπριντ ανηκουν στα ραλλυ γιατι δεν ειναι απαραιτητη η πυροσβεση?

                              αν ειναι ετσι οπως λες nass τοτε ουτε εσωρουχα χρειαζονται ,ουτε παπουτσια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hannibal last edited by

                                Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
                                Να ξεθάψω λίγο αυτο το θέμα για να κάνω μια ερώτηση για πρόβλημα που μου προέκυψε με τους τεχνικούς κανονισμούς. Αφορά το αυτοκίνητο της υπογραφής μου. Προκειται για ένα Uno Turbo ΜκΙΙ (ναι το ξέρω είμαι τρέλος που αποφάσισα να τρέξω με τέτοιο αμάξι ). Στην homologation του που έχω εδω και λίγο καιρό στα χέρια μου, αναφέρει μια τουρμπίνα της garrett την ΤΒ0245. Με την τουρμπίνα αυτή έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα uno ακόμα και στο εξωτερικό. Τα περισσότερα uno, όσο μπορώ να γνωρίζω απο αυτοκίνητα φίλων, την αντιπροσωπεία, και forum του εξωτερικού έχουν τουρμπίνα της ΙΗΙ με κάποιες διαφορές στις διαστάσεις των φτερωτων και των αριθμό των πτερυγίων απο αυτή που αναφέρεται στην homologation. Το αυτοκίνητο μέχρι και φέτος ('07) μπορεί να συμμετάσχει στις κατηγορίες Ν & Α. Τέτοια τουρμπίνα (garrett) δεν έχω μπορέσει να βρώ (βασικά βρήκα μια αλλα ήταν κατεστραμένη και ηταν αδύνατον να επισκευαστεί), τη γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Συμμετέχω με την εργοστασιακή ΙΗΙ, η οποία οπτικά είναι ίδια, και σε περιπτωση ελέγχου βγαίνω παράνομος;(λες και θα περάσω κανέναν για να μου κάνει ένσταση, αλλα λέμε τώρα ). Επειδή βασικά θέλω ασφάλτινα ράλλυ & ραλλυ σπριντ αποκλείω μεγαλύτερη τουρμπίνα για του χρόνου('08 ) που θα τρέχει Ε καθώς θα με βγάλει στην ΕΕ, πράγμα που σημαίνει οτι θα μπορώ να τρέχω μόνο σε αναβάσεις και πίστα.

                                υγ. ...επίσης απαντήσεις απο εγκάθετους του στύλ πέτα τον ιταλό και πάρε γάλλο κτλ. δεν γίνονται δεκτες, έχω έρωτα με αυτο το αυτοκινητο απο πιτσιρικάς

                                PETA TON ITALO KAI PARE GALLO....... :P:P

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  michaliscorsa last edited by

                                  Για δες στο dragster.gr.... πουλιέται ένα ΑΧ με 8v μοτέρ κανα 2χίλιαρο. Λες να τη κάνουμε τη δουλειά ......καπου εκεί στο γκαράζ σου κοιμάτε και ένα omp κλουβάκι απο οτι θυμάμαι.... Μήπως σου ανάβω φωτιές, λέω μήπως

                                  βρε τη ροπή του ιτάλου στην ανηφόρα δεν τη αλλάζω λέμε, και άσε τους γάλλους να ψάχνονται με κορονοπήνια για να να ανέβουν την ανηφοριά

                                  υγ. ασε που με εμένα μεσα(90+ μετά τις γιορτές) και εσένα συνοδηγό αμα δεν χάσουμε κάνα κιλό με οτιδήποτε λιγότερο απο 20kgm ροπή θα μας περνάνε και τα αδερφάκια του uno απο την Α0

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hannibal last edited by

                                    Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
                                    Για δες στο dragster.gr.... πουλιέται ένα ΑΧ με 8v μοτέρ κανα 2χίλιαρο. Λες να τη κάνουμε τη δουλειά ......καπου εκεί στο γκαράζ σου κοιμάτε και ένα omp κλουβάκι απο οτι θυμάμαι.... Μήπως σου ανάβω φωτιές, λέω μήπως

                                    βρε τη ροπή του ιτάλου στην ανηφόρα δεν τη αλλάζω λέμε, και άσε τους γάλλους να ψάχνονται με κορονοπήνια για να να ανέβουν την ανηφοριά

                                    υγ. ασε που με εμένα μεσα(90+ μετά τις γιορτές) και εσένα συνοδηγό αμα δεν χάσουμε κάνα κιλό με οτιδήποτε λιγότερο απο 20kgm ροπή θα μας περνάνε και τα αδερφάκια του uno απο την Α0

                                    To kloybi akoma ekei sthn gwnia toy einai mazi me ola ta ypoloipa... o gallos leipei...Alla re Mlk thn formula3 kai to radical poy odhghsa edw katw den ta allazw me tpt....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      @MichalisCorsa

                                      Γνωστό το πρόβλημα από παλιά με το Uno Turbo. Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να είσαι 100% νόμιμος είναι να έχεις την Garrett. Φυσικά μπορείς να τρέχεις με την ΙΗΙ και να κάνεις την πλάκα σου αλλά αν σου γίνει ένσταση... Κρίνεις και αποφασίζεις

                                      @fotis-84

                                      Τα ράλι σπριντ δεν 'ανήκουν στα ράλι', είναι διαφορετικού τύπου αγώνες.

                                      Τέλος πάντων, από φέτος και στα ράλι σπριντ εγκατεστημένη πυρόσβεση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michaliscorsa last edited by

                                        Μαλιστα. Χτές έπεσε στα χέρια μου μια λυμένη ΙΗΙ απο Punto GT η οποία στα χαρακτηριστικά της είναι σχεδον ίδια με την Garrett. Βασικά αλλού είναι λίγο μεγαλύτερη(δέκατα), αλλού λίγο μικρότερη, παίζει όμως πανω κάτω στις ανοχές +- που δίνει στο χαρτί. Πρέπει οπωςδήποτε να είναι η μάρκα και το μοντέλο που αναγράφει??? Αν είναι ίδια και εμφανισιακα και στα χαρακτηριστικά, όπως συμβαίνει στην περιπτωση μου, πάλι είμαι εκτός; Ουσιαστικά απ'οτι φαίνεται η μοναδική τους διαφορα είναι στο όνομα του κατασκευαστή .

                                        Τώρα όμως που το σκεφτομαι nass, περνάμε στην ερώτηση νο2. Γίνεται να το δηλώσω οτι είναι uno 70XS και να το βγάλω ΕΕ ωστε να μπορώ να τρέξω και ραλλυ (λόγο οτι έιναι 31/12/2003, το 70άρι) μέ οτι τουρμπίνα νά'ναι???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Δεν μπορείς να το δηλώσεις 70άρι διότι δεν μπορείς σε Ε να προσθέσεις Turbo αν δεν είχε το αρχικό μοντέλο...
                                          Το αυτοκίνητό σου τρέχει στην ομάδα Α μέχρι το τέλος του 2007. Μέχρι τότε, ο μόνος τρόπος να είσαι νόμιμος 100% είναι η Garrett. Που πρέπει να είναι Garrett και να το γράφει κιόλας, όχι 'να μοιάζει'. Σε 1 χρόνο θα είναι Ε οπότε βάζεις ό,τι Turbo θέλεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            el-matador last edited by

                                            ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ?

                                            ΕΑΝ Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Π.Χ 1400 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2000(ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ)ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr