Ας ξεκινήσω με ευχές
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους.
Πολλά , απολαυστικά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Και ας πάμε στο κυρίως θέμα:
Είδα ότι το thread της κούκλας έπεσε στην 3η σελίδα.
Ας του δώσουμε μια ανάσα ζωής.
Λοιπόν μετά από 12000χλμ με Alfa GT 1.8TS έχουμε τις εξής παρατηρήσεις για τις επιδόσεις της:
Το αμάξι δεν έχει καμία σχέση με τα πρώτα 4-5000 χλμ, ούτε σε επιταγχύνσεις ούτε σε ήχο μοτέρ που είναι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ.
Στις 29/12 πήγα Θεσσαλονίκη με 3 άτομα( εγώ, η μητέρα μου κι ένας φίλος) 1 βαλίτσα επάνω, και ρεζερβουαρ φουλαριστό με racing(προηγούμενα γεμίσματα 95 οκτάνια).
Από Λεπτοκαρυά και μέχρι τον περιφερειακό το έσκισα το αμάξι παίζοντας μεταξύ 180-210 κοντερίσιων χλμ/ώρα.
Στα 180 έπεφτα πλησιάζοντας πιο αργούς οδηγούς που έπρεπε να αλλάξουν λωρίδα ή ακόμα πιο αργούς που έκαναν προσπέραση.
Στα 210 έκοβα διότι δεν είχα χώρο για παραπάνω εφόσον προσσέγγιζα τους πιο αργούς που ανέφερα πιο πάνω.
Παρόλο το βάρος (+180 κιλά οι 2 επιβάτες πλην εμού, και βάλε το φουλαρισμένο ρεζερβουάρ και την βαλίτσα) το αμάξι επιτάγχυνε 'άνετα'
με 4η ή 5η από τα 180 στα 210 κατ' επανάληψη, είτε σε ανηφορες με μικρές κλίσεις είτε σε ευθεία, δείχνοντας ότι ο Twin Spark στα ψηλά δεν ξεψυχάει αλλά κρατάει την ροπή του και άρα αποδίδει αρκετή ισχύ για να κινείσαι γρήγορα και να επιταγχύνεις.
Σε μια περίπτωση βρέθηκα πίσω από μια 318 Ε46 που ήθελε να προσπεράσει μια C180K που πήγαινε αριστερά με 180 περίπου. Τις πλησιάζω, κόβω ταχύτητα για να μην πέσω πάνω τους και για να κρατησω απόσταση ασφαλείας.
Ο Μερσεντές δεν άφηνε την 3άρα να τον περάσει και αυτή αναγκάστηκε να μπει στην μεσαία για να περάσει. Περίμενα να περάσει η 3άρα και μετά άλλαξα λωρίδα (τα φώτα πορείας δεν συγκίνησαν τον μερσεντέ) σε μεσαία για να περάσω. Την στιγμή που πήγα να τον περάσω ο τύπος κόβει δεξια και βρίσκεται να μου κλέινει την λωρίδα
Δεν ξερω αν το έκανε επίτηδες ή απλά πανικοβλήθηκε πάντως **αναγκάστηκα να φρενάρω πάνω στην προσπέραση κι ενώ ήμουν στα 190+ να αλλάξω λωρίδα και να πατήσω τέρμα γκάζι για να ξαναεπιταγχύνω στα 200+ για να περάσω τον καραγκιόζη. **
Μπορώ να πω ότι παρόλο το βάρος και την μεγάλη ταχύτητα η GT φρέναρε και άλλαξε λωρίδα σαν σε παρκάρισμα χωρίς την παραμικρή ανυσυχία
και το κυριότερο επιτάγχυνε γρήγορα 180-210 ώστε να περάσω από τον μερσεντέ δείχνοντας ότι μόνο 'αργή δεν είναι' σύμφωνα με πολλούς εδώ μέσα.