Σε παρόμοιο θόρυβο από το μπροστινό σύστημα αριστερά αποδείχθηκε οτι ήταν η τιράντα που ενώνει την αντιστρεπτική με το αμορτισέρ.Ηταν σφιγμένη κανονικά αλλά στο τμήμα που δένει με την αντιστρεπτική είχε τζόγο.Για να το καταλάβει ο μάστορας έλυσε και τις 2 και το πήγαμε βόλτα για να το ακούσουμε.Κόστος από 8-18 ευρώ ανάλογα την μάρκα που θα βάλεις.Ολα αυτά σε Grande Punto.
Latest posts made by clios
-
RE: Θόρυβος ανάρτησης σε Fiat 500
-
RE: Fiat Panda, πρόβλημα με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Χώρις να θέλω να σε πικράνω αν δεν έχεις εγγύηση μάλλον είναι μεγάλο έξοδο.Σε G.Punto Sporting του '06 που έχω με τα ίδια συμπτώματα έγινε αλλαγή κολώνας ηλεκτρικού τιμονιού με κόστος 741 ευρώ.
Καποιος δεν πηρε την επεκταση εγγυησης νομιζω... αν και βασικα... εφοσον ησουν του 06... τι διαολο? Δεν σε καλυψε η διετης εγγυηση?
Ναι,δεν είχα επέκταση εγγύησης,έτσι είχα επιλέξει.Άδεια 05/06 και το προβλημα εμφανιστηκε 07/08.Δεν με κάλυπτε η διετής όπου και αν ρώτησα,όπου και αν προσπάθησα....
-
RE: Fiat Panda, πρόβλημα με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού
Χώρις να θέλω να σε πικράνω αν δεν έχεις εγγύηση μάλλον είναι μεγάλο έξοδο.Σε G.Punto Sporting του '06 που έχω με τα ίδια συμπτώματα έγινε αλλαγή κολώνας ηλεκτρικού τιμονιού με κόστος 741 ευρώ.
-
RE: Fiat Grande Punto 2005
Το προηγούμενο Σάββατο πήρα στα χέρια μου (επιτέλους μετά από 2 μήνες!) το δικό μου.Sporting πορτοκαλί με μαύρο-πορτοκαλί σαλόνι.Σήμερα συμπλήρωσα τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.Εντυπώσεις καταρχήν θετικές.Πολύ καλό στήσιμο,σφιχτό χωρίς να κοπανάει ιδιαίτερα,φρενάρες,ευρύχωρο σαλόνι με σχετικά μέτριο χώρο αποσκευών,υπερπλήρης εξοπλισμός(ακόμα και χωρίς τα έξτρα που έβαλα) και τέλος φανταστικός συνδυασμός σχεδίου - χρώματος.Τα σχόλια φίλων και αγνώστων στο δρόμο παραπάνω απο θετικά.
Στα αρνητικά,η μέτρια συναρμολόγηση ιδιαίτερα στο εσωτερικό,η έλλειψη χώρων για μικροαντικείμενα.
Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες περίπου στα 6.6 l/100 km χωρίς βέβαια να πιεστεί ο κινητήρας πάνω απο τις 4000 σ.α.λ.Οσον αφορά τις επιδόσεις όταν στρώσει θα δούμε.Λαδάκι ακόμα στο max.
Φιλικά
Βασίλης -
RE: ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
Εννοω οτι απο αντιπροσωπεια σε αντιπροσωπεια η τελικη τιμη(με το κλειδι στο χερι) ειχε σημαντικες διαφορες,διαφορες που υπηρχαν και στη Fiat αλλα σε οχι σημαντικο βαθμο(πρακτικα οι τιμες ηταν ιδιες).Μιλαμε παντα για τιμη μετροιτης,ουτε δοσεις ουτε τιποτα.Βεβαια η δειγματοληψια τιμων και για τα 2 αυτοκινητα εγινε και στην επαρχια,οχι μονο στην Αττικη και δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αν αυτο παιζει καποιο ρολο.
Το σημαντικο βεβαια δεν ηταν οι διαφορες αυτες ,και στο κατω κατω μπορουσα να διαλεξω την πιο συμφερουσα προσφορα(ελευθερη αγορα)αλλα η διαφορα τιμης αναμεσα σε δυο αυτοκινητα που υποτιθεται οτι απευθυνονται στο ιδιο κοινο,με ιδιο παντα εξοπλισμο.Η τιμη το ενος ειναι στα λογικα ορια τις κατηγοριας και του αλλου μπαινει στην αμεσως επομενη κατηγορια(βλ.Megane).Προσθετω επισης την διαφορα στα χρονια εγγυησης (2 το ενα,5 το αλλο)η οποια αν θελουμε να γινει η ιδια (2 χρονια και στα 2 αυτοκινητα) εχουμε μια επιπλεον εκπτωση 400 ευρω χονδρικα.
Φιλικα
Βασιλης -
RE: ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
Πρώτη φορά είδα το θέμα,δεν πρόλαβα να διαβάσω όλες τις απαντήσεις αλλά θα ήθελα να γράψω και την προσωπική μου μαρτυρία.
Αποφασίσαμε με το έτερο ήμισυ να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο και καταλήξαμε στο renault clio III 1.4 16v και Grande punto 1.4 16v.Πήγαμε λοιπον σε αντιπροσωπειες renault,fiat και αναζητήσαμε την καλύτερη λύση.
Συμπεριφορα πωλητων μετρια σε ολες με εξαιρεση σε μια της φιατ.Γενικως οι πωλητες γνωριζαν τα παρα πολυ βασικα,λιγοτερα απο οσα ηδη γνωριζαμε εμεις απο το internet.Στις τιμες τωρα με ιδιο εξοπλισμο(περιπου) η διαφορα ηταν αρκετα μεγαλη η οποια γινοταν ακομα μεγαλυτερη λογω εκπτωσης στην αγορα μετροιτης υπερ της φιατ.Επισης ενω στη Fiat οι τιμες ηταν οι ιδιες απο εκθεση σε εκθεση (με εξαιρεση στα δωρα που σου εκαναν),στη Renault οι τιμες ηταν διαφορετικες αρκετα.
Επισης επειδη ετυχε να εχω στην κατοχη μου αρκετα μικρα-μικρομεσαια αυτοκινητα (Fiat Tempra,Mazda 323 1.6,VW Golf 1.4 IV,Renault Clio I 1.4,Seat Ibiza 1.4 '01) κατεληξα στο οτι ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης.Συγκεκριμενα κανενα απο τα παραπανω αυτοκινητα δεν αντιμετωπισε σοβαρο προβλημα παντα με σωστη χρηση και συντηρηση.
Απλα οπως εγραψε καποιος φιλος παραπανω η αγορα αυτοκινητου ειναι συνδυασμος πραγματων(οικονομικο,συμπεριφορα αντιπροσωπειας-πωλητη,ενημερωση σχετικα με το προιον απο φιλους-internet-πωλητη,γουστο,αναγκες κτλ).
Ειδικοτερα για την Renault λοιπον πιστευω οτι στην Ελλαδα η αντιπροσωπεια κινειται σε λαθος πορεια τιμολογιακα και στην αγορα και στην συντηρηση και γενικα στο After Sales service της.Δεν ειναι δυνατον μια εταιρια σαν την Renault να βρισκεται στις πρωτες-αν οχι πρωτη- θεσεις πανευρωπαικα σε πωλησεις και στην Ελλαδα να χαντακωνεται ετσι.
Τα παραπανω αποτελουν προσωπικη αποψη-γνωμη.
Φιλικα
Βασιλης -
RE: Alfa Romeo GT
...μερα σε όλους.... Εχω μια .....ναρα GT στα 1800cc. Μεχρι εκεί καλά μιας
και τα πρώτα τριζονακια (τριξιματα) σκάσανε μύτη μολις στα 2500xlm. Να παω να τους απογειώσω στο συνεργείο τώρα???? Αλλος με παρομοια προβλήματα????. Επίσης μήπως έχουμε βρει καμιά πατέντα να βλέπουμε βρε παιδί μου κανά χαρτh στο ΝΑV της οθόνης??????..... -
RE: 270 ευρώ για michelin energy 175/65 R14 ?
Πριν 4-5 μήνες τοποθέτησα τα Michelin Energy E3A σε Ibiza 1.4 '01 και σε διάσταση 185/60-14 Η.Κόστος 250 ευρώ.Εντυπώσεις:πολύ καλές σε κάθε είδους δρόμο.Μαλακό,άνετο ταξίδι,καλό φρενάρισμα και δεν απαιτεί ιδιαίτερο ζέσταμα.Πιέσεις 32 μπροστά,30 πίσω για δύο άτομα και μέτριο φορτίο.ΔΕΝ είναι λάστιχο επιδόσεων αλλά ανταποκρίνεται αρκετά καλά σε σβέλτη οδήγηση.Ολα αυτά μετά απο 20.000 χλμ.Ελπίζω να βοήθησα
Φιλικά
Βασίλης