Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θεωρητικη ερωτηση για Στροφες σε διχρονα και τετραχρονα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θεωρητικη ερωτηση για Στροφες σε διχρονα και τετραχρονα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    91
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Οταν λεμε οτι εχουμε πχ 3.000 rpm σε ενα τετραχρονο κινητηρα και 3000 σε ενα διχρονο τι ακριβως ενοουμε...Οτι εχουμε 3000 πληρεις περιστροφες του στροφαλου η κατι αλλο ?
      Εχω την απορια μιας και στα διχρονα εχουμε μια εκρηξη ανα 1 περιστροφη του στροφαλου και στα τετραχρονα ανα 2 αν δε κανω λαθος,οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eker123 last edited by

        Οταν λεμε οτι εχουμε πχ 3.000 rpm σε ενα τετραχρονο κινητηρα και 3000 σε ενα διχρονο τι ακριβως ενοουμε...Οτι εχουμε 3000 πληρεις περιστροφες του στροφαλου η κατι αλλο ?
        Εχω την απορια μιας και στα διχρονα εχουμε μια εκρηξη ανα 1 περιστροφη του στροφαλου και στα τετραχρονα ανα 2 αν δε κανω λαθος,οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eker123 last edited by

          Οταν λεμε οτι εχουμε πχ 3.000 rpm σε ενα τετραχρονο κινητηρα και 3000 σε ενα διχρονο τι ακριβως ενοουμε...Οτι εχουμε 3000 πληρεις περιστροφες του στροφαλου η κατι αλλο ?
          Εχω την απορια μιας και στα διχρονα εχουμε μια εκρηξη ανα 1 περιστροφη του στροφαλου και στα τετραχρονα ανα 2 αν δε κανω λαθος,οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nexis last edited by

            Ακριβώς αυτό ενοούμε. Του στροφάλου. Και ακριβώς στα δίχρονα έχουμε διπλάσιες εκρήξεις (μάλον καύσεις) απο ότι στα τετράχρονα με δεδομένο αριθμό περιστροφών της μηχανής (πχ 3000). Για αυτό και τα δίχρονα έχουμε μεγαλύτερη ισχύ στίς ίδιες στροφές. Δέν νομίζω να είναι διπλάσια η ισχύς μιάς που παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο (πχ άν θυμάμαι καλα και ελπίζω νά μήν κάνω λάθος δέν γίνεται τόσο καλός καθαρισμός τών καυσαερίων απο τον θάλαμο καύσης στα δίχρονα) αλλά άς απαντήσει καλύτερα σε αυτό κάποιος που να ξέρει καλύτερα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης eker123 έγραψε:
              οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις??

              Σωστά.
              Και αυτό κατ' επέκταση σημαίνει και διπλάσια απόδοση ισχύος. Φυσικά μιλάμε για δύο κινητήρες (έναν δίχρονο και έναν τετράχρονο) όπου έχουμε κατ' τα άλλα ομοίοτητα (π.χ. ίδια μέγιστη πίεση καύσης μέσα στους θαλάμους, ίδια διάμετρος, ίδια διαδρομή, ίδιο αριθμό κυλίνδρων κ.τ.λ.)
              Στην πράξη δεν έχουμε διπλάσιο έργο, αλλά λιγότερο και αυτό συμβαίνει βέβαια για διάφορους λόγους, που αφορούν στις ατέλειες της κατασκευής (τους ξέρω μόνο χονδρικά).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eker123 last edited by

                Ευχαριστω ταχυτατοι οπως παντα........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eker123 last edited by

                  και μιας και πιασαμε κουβεντα για τα διχρονα.Εχουν αναγκη τα παλια διχρονα απο ειδικα προσθετικα για να χρησιμοποιησουν Αμολυβδη?? Η επειδη δεν εχουν βαλβιδες ωστηρια εκκεντροφορους κτλ μπορουν να λειτουργησουν χωρις προβλημα........???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Να επεκτεινω την ερωτηση για ολα τα παπια και αλλες μηχανες που επαιρναν σουπερ. Εγω προσωπικα του βαζω αμολυβδη ετσι. Υπαρχει προβλημα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Έχω την εντύπωση ότι η χρήση αμόλυβδης χωρίς τη χρήση καταλύτη είναι επιβλαβής, όχι μόνο για το περιβάλον, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό για τον χρήστη του οχήματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eker123 last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                        Να επεκτεινω την ερωτηση για ολα τα παπια και αλλες μηχανες που επαιρναν σουπερ. Εγω προσωπικα του βαζω αμολυβδη ετσι. Υπαρχει προβλημα;

                        Για τα τετραχρονα σιγουρα εχεις προβλημα,ο 'μολυβδος' εκανε και χρηση λυπαντικου για τις βαλβιδες..Μπορεις ομως να βαλεις προσθετικα μεσα στην αμολυβδη...................

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης tazio έγραψε:
                          Έχω την εντύπωση ότι η χρήση αμόλυβδης χωρίς τη χρήση καταλύτη είναι επιβλαβής, όχι μόνο για το περιβάλον, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό για τον χρήστη του οχήματος.

                          Έχει πολλά χρόνια που η σούπερ είναι ίδια με την αμόλυβδη με προσθήκη κάποιων ουσιών που προστατεύουν τα μαλακά έδρανα των βαλβίδων στα μη καταλυτικά αυτοκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr